Sadedzināt tauku slāņa muskuļu, Somatotips

Neregulāras darbības. Lipolīzes komanda tiks dota visam organismam vai vispār netiks dota!

Vīriešu ķermeņa tipi: ektomorfs, mezomorfs, endomorfs. Kā noteikt Fizika ir ķermeņa daļu, tauku, kaulu un muskuļu audu attīstības īpatnības. Formas, izmēri un katram cilvēkam ir ģenētiski ieprogrammēti. Iedzimtās programmas īstenošana tiek veikta ontogenēzes gaitā - secīgas fizioloģiskas, morfoloģiskas, bioķīmiskas transformācijas organismā no tās pirmsākumiem līdz dzīves beigām.

sadedzināt tauku slāņa muskuļu

Somatotips Somatiskā uzbūve ir ne tikai ultimate fat loss risinājums ķermeņa uzbūve, bet arī tās fiziskās attīstības programma nākotnē.

Visā dzīves laikā cilvēka ķermenis mainās, savukārt somatotips darbojas kā pastāvīga īpašība un saglabājas no dzimšanas līdz nāvei. Visu veidu slimības, ar vecumu saistītas modifikācijas, palielināta fiziskā aktivitāte var mainīt formu, ķermeņa lielumu, bet ne somatotipu.

To nosaka, pamatojoties uz somatotipēšanu antropometriskie mērījumiun to raksturo vielmaiņas īpašības un līmenis dominējošā tauku, muskuļu vai kaulu audu attīstībapsihofizioloģiskās atšķirības un tieksme uz noteiktām slimībām.

Endo- mezo- ektomorfija Ir trīs konstitucionālie veidi: endomorfs, mezomorfs, ektomorfs. Šie nosaukumi tika aizgūti no iekšējā nosaukuma - endodermas no tā veidojas gremošanas traktsvidējā - mezoderma sadedzināt tauku slāņa muskuļu tā veidojas sirds un asinsvadu un balsta un kustību aparāta sistēmas un ārējā - ektoderma no tās veidojas integumentārie dziedzeri un audi, nervu sistēma.

Trešās attīstības nedēļas beigās, kā zināms, tas izskatās kā trīsslāņu vairogs vai trīsslāņu plāksne. Ārējā slāņa zonā ir redzama nervu caurule, dziļāka - muguras virkne, kas norāda embrija aksiālo orgānu izskatu. Viņa ķermenis kļūst apjomīgs, no visām pusēm pārklāts ar ektodermu, no kura vēlāk veidojas ādas epiderma, nervu sistēma, mutes dobuma, taisnās zarnas un tūpļa epitēlijs.

Iekšējie orgāni, locītavas, muskuļi, kauli, sirds un asinsvadu sistēma, kā arī pati āda rodas no mezodermas. Iekļūstot embrija iekšienē, endoderma salocās caurulē un veido embrija zarnu rudimentu. Pēc tam atvere, kas sazinās ar embrija zarnu, tiek pārveidota par nabas gredzenu.

sadedzināt tauku slāņa muskuļu

Endoderma veido elpošanas trakta un gremošanas sistēmas dziedzerus un epitēliju. Viss šis process ir somatotipēšana, pamatojoties uz kuru tiek izdalīti ķermeņa tipi. Ektomorfi Ektomorfu ķermeņa tipu sauc arī par astēnisku.

Tās pārstāvji atšķiras ar šauriem gurniem un pleciem aptuveni vienāda izmēra. Šādu cilvēku augums parasti ir virs vidējā, un skaitlis ir nedaudz leņķisks. Viņi izraisa vispārēju skaudību citos, pateicoties spējai ātri atbrīvoties liekais svars Bieži vien cilvēkiem ar ektomorfu ķermeni muskuļi ir sadedzināt tauku slāņa muskuļu attīstīti.

Kas ir smagāks par mārciņu muskuļu vai tauku. Tauki vai muskuļi: kas ir smagāks

Lai iegūtu pievilcīgas un graciozas formas, viņiem jāveic spēka vingrinājumi. Ektomorfiem raksturīga ātra vielmaiņa, viņu ķermenis pārtiku viegli pārvērš enerģijā.

Šāda veida pārstāvji vismazāk ir pakļauti kultūrismam. Bet, kā likums, "tīri" ektomorfi ir diezgan reti. Parasti viņiem ir dažas iezīmes, kas raksturīgas cilvēkiem ar mezomorfu ķermeņa tipu, kas ļauj sūknēt muskuļu masa. Ectomorph sporta uzturs Tā kā šādu cilvēku galvenā problēma ir katastrofāls masas trūkums, viņiem nav jāuztraucas par liekā svara pieaugumu un jāierobežojas ar pārtiku.

Katru dienu jums vajadzētu patērēt vismaz četrus līdz piecus gramus olbaltumvielu uz kilogramu ķermeņa svara. Parasti olbaltumvielām jāsniedz apmēram trīsdesmit procenti no jūsu ikdienas kaloriju daudzuma. Ogļhidrātiem uzturā jābūt piecdesmit procentiem, taukiem - apmēram divdesmit. Lai iegūtu muskuļu masu, nedrīkst pilnībā sadedzināt kalorijas. Turklāt ēdienkartē jābūt neto ogļhidrātiem un taukiem, kā arī augstas kvalitātes olbaltumvielām.

Dienas norma ir ,5 tūkstoši kaloriju, jums vajadzētu ēst ik pēc 2, stundām. Gadījumos, kad tas nedarbojas, ieteicams izmantot īpašus maisījumus, kas aizstāj parastās maltītes un sporta dzērienus.

';html+=c.DOC_H1.slice(0,1).toUpperCase()+c.DOC_H1.slice(1);html+='

Ogļhidrātu-olbaltumvielu maisījumi un olbaltumvielas jālieto katru dienu, divas reizes dienā. Keratīnu var pievienot diētai, lai palīdzētu palielināt enerģijas daudzumu, kas nepieciešams vingrinājumiem. Pirms un pēc vingrinājumiem ektomorfam rūpīgi jāuzrauga regularitāte un pareiza uztura.

sadedzināt tauku slāņa muskuļu

Nav jābaidās no pārmērīga ogļhidrātu patēriņa: kā rāda prakse, šāda uztura spēka treniņa laikā samazina destruktīvos procesus katabolismuveicina anabolisko efektu audu augšanu un atjaunošanu. Mezomorfi Mezomorfu sauc arī par normostēnu.

Kā noņemt saggy vēderu mājās

Šādiem cilvēkiem ir sportiskāks, sportiskāks izskats, viņiem ir taisnstūrveida, muskuļota, plecu plecu figūra. Rumpja augšdaļa parasti ir vienmērīga ar apakšējo rumpi, bet pleci ir platāki par gurniem. Dabiskā atlētisma dēļ personas ar mezomorfu ķermeņa tipu spēka treniņā rezultātus sasniedz daudz ātrāk un efektīvāk nekā citu veidu pārstāvji.

Atbrīvošanās no ķermeņa tauku, attīstot muskuļus, ļaus mezomorfiem iegūt vēlamo formu. Tiem cilvēkiem, kuri nesporto, visticamāk, ir drukns skaitlisnav aptaukošanās. Jau pirms nodarbību sākuma šāda veida pārstāvjiem ir simetriskas nevainojamas proporcijas. Mezomorfais ķermeņa tips sievietēm Bieži vien mesomorfas sievietes izskatās blīvākas nekā ektomorfas sievietes, bet ķermeņa lielāko daļu veido muskuļu audi, nevis tauki.

Šādām dāmām parasti ir augsts fiziskā aktivitāteun tāpēc viņiem ir palielināta apetīte. Ja sieviete ir mazkustīga, pozitīvas kaloriju bilances dēļ viņa var iegūt svaru. Lai panāktu smalkumu un harmoniju, mezomorfā tipa pārstāvjiem būs jāzaudē mazāk taukaudu nekā muskuļu audos.

Kalvis Eglītis - Krūšu un Bicepsa treniņš

Ja ir laba ēstgriba, mesomorfa sievietes graciozas figūras saglabāšana sākums fat loss tabata būt taustāma problēma. Mezomorfā tipa cilvēku raksturojums Šīs ir dzīvotspējīgākās un spēcīgākās personības. Pēc būtības viņi ir ekstraverts, pēc būtības tie ir cīnītāji, izturīgi pret stresa situācijām. Viņi ir lieliski runātāji un organizatori, dabiski līderi ar objektīvu domāšanu.

sadedzināt tauku slāņa muskuļu

Cilvēki ar mezomorfu ķermeņa tipu savu laimi redz nevis darba procesā, bet gan tā rezultātā. Lielākā daļa no tiem ir fitnesa modeļi, profesionāli sportisti, slaveni sadedzināt tauku slāņa muskuļu.

Šādiem cilvēkiem patīk noteikt sev skaidrus uzdevumus un tos sasniegt, visa viņu rīcība ir tūlītēja un izlēmīga. Mesomorfu senči dzīvoja siltā klimatā, tāpēc viņiem nebija vajadzīgas tauku rezerves, lai pārvarētu garo ziemu.

sadedzināt tauku slāņa muskuļu

Jāatzīmē, ka afrikāņu izcelsmes cilvēkiem dominē mezomorfais ķermeņa tips. Mezomorfa sporta uzturs Jums vajadzētu ēst 2,5 gramus olbaltumvielu uz kilogramu ķermeņa svara dienā.

Tos var iegūt no olu baltumiem, liesām zivīm, liesa tītara, vistas krūtīm. Jums jāēd piecas līdz septiņas reizes dienā. Olbaltumvielu kokteiļi un ēdienreizes aizstājēji ir īpaši ieteicami šāda veida cilvēkiem. Jūs nevarat ēst monotonu ēdienu, regulāri ēdienkartē jāpievieno dažādība. Sportam mezomorfi ir vairāk pielāgoti nekā ekto- un endomorfi.

Ar vienādiem vecuma, svara, auguma, zemādas taukaudu daudzuma parametriem šāda veida pārstāvji patērē kalorijas ātrāk. Viņi ir laimīgi harmoniskas figūras īpašnieki, kur muskuļu un taukaudu procentuālais daudzums ir ideālā līdzsvarā. Endomorfi Endomorfo tipu sauc arī par hiperstēnisku.

  • Nāves svara zuduma definīcija
  • Cooking gaisma svara zaudēšanas receptes
  • Svari sadedzināt taukus
  • Kas ir smagāks par mārciņu muskuļu vai tauku. Tauki vai muskuļi: kas ir smagāks
  • Sniega balta svara zudums
  • Lai iegūtu rezultātu, ir jāievēro daļējas un biežas maltītes, izraisot aktīvas izmaiņas organismā: Tiek uzsākti apmaiņas procesi.
  • Jauna tehnoloģija lai noņemtu taukus
  • Lpg svara zudums mašīna

sadedzināt tauku slāņa muskuļu Šādiem cilvēkiem raksturīga figūra ar gludām, noapaļotām formām, lieliem kauliem, viņu gurni ir platāki par pleciem, ķermeņa apakšdaļa ir par smagumu smagāka nekā augšējā. Endomorfiem ir nosliece uz aptaukošanos, tiem ir lēna vielmaiņa un izteikta tendence sagremoto pārtiku pārveidot taukos.

Kultūrismā cilvēki ar endomorfu uzbūvi reti gūst panākumus, tāpēc viņiem būs jāpieliek milzīgas pūles. Bet intensīvi trenējoties, jūs varat līdzsvarot ķermeņa apakšējā un augšējā ķermeņa svaru un paātrināt vielmaiņu.

Endomorph sporta uzturs Pirmais solis ir ievērojami samazināt tauku uzņemšanu. Olbaltumvielas vajadzētu uzņemt tikai no liesiem ēdieniem, piemēram, liesa tītara, olu baltuma, mazkaloriju zivīm un vistas krūtiņām bez ādas. Augu pārtiku nevar izmantot kā olbaltumvielu avotu. Ir nepieciešams arī ierobežot augļu patēriņu no rīta. Ieteicams lietot kompleksus ogļhidrātus, piemēram, kartupeļus, garengraudu rīsus, pākšaugus.

Jūs varat ēst ne vairāk kā piecas līdz septiņas reizes dienā, savukārt porcijām jābūt mazām. Ja tiks ievēroti šie ieteikumi, būs iespējams normalizēt vielmaiņu un uzturēt to optimālā līmenī. Jāizslēdz sviestmaizes ar kūpinātu gaļu, desām, šķiņķi, gāzētiem dzērieniem, taukainiem piena produktiem, alkoholu. Ja ir nepieciešams zaudēt svaru, priekšroka jādod tiem, kuriem ir augsts šķiedrvielu saturs, savukārt cieti saturošu ogļhidrātu patēriņš ir ievērojami jāierobežo.

Jūs nevarat ēst ļoti agri vai par vēlu, jums jāievēro diēta. Maltīte jāpabeidz, pirms jūtaties sāta sajūta. Mezomorfo ķermeņa tipu bieži sauc arī par normostēnu.

Sadedzināt vēdera taukus. Zaudēt vēdera taukus, veicot efektīvus vingrinājumus

Šāda veida vīriešiem un sievietēm parasti ir plata, muskuļota, atlētiska figūra. Viņiem ir plati pleci, viņu ķermenis ir taisnstūrveida, t.

sadedzināt tauku slāņa muskuļu

Mezomorfu atšķirīgā iezīme ir tā, ka viņiem ir ļoti viegli un ērti iegūt muskuļu masu. Tauki šāda veida ķermeņa uzbūves īpašniekos tiek nogulsnēti minimālā daudzumā, kas ļauj ēst dažādus ēdienus un nesaņemt taukus.

  • Kā dabiski sadedzināt ķermeņa taukus
  • Kā jumpstart svara zudums ceļojums
  • Badošanās laiks lai sadedzinātu taukus
  • Fitnesa padomi ikdienai — cavy.lv
  • Keto svara zudums 6 mēnešu laikā
  • Kā sūknēt presi, lai noņemtu kuņģi.
  • Vai degšanas tauki liek jums urinēt
  • Axis svara zudums

Spēka apmācība šādos gadījumos tie dod vislabāko efektu: nav grūti panākt skaistu muskuļu reljefu un padarīt figūru sportisku mezomorfam. Mezomorfa vīriešiem mēdz būt harmoniskas ķermeņa proporcijas. Pat ja viņi nerūpējas par sevi un nepievērš uzmanību regulārai apmācībai, viņu figūra būs vairāk drukna nekā aptaukošanās. Pat sadedzināt tauku slāņa muskuļu šādi cilvēki pavada salīdzinoši maz laika vingrinājumiem, viņu ķermenis paliek spēcīgs, un muskuļi ir viegli sasūknējami un var ilgt ilgu laiku.

Mezomorfās sievietes, šķiet, ir vairāk "blīvas" nekā ektomorfas meitenes, t. Tomēr atšķirībā no endomorfiem šādas dāmas var lepoties ar uzkrāto muskuļu masu, nevis taukiem.

Interesanti, ka mezomorfā konstitūcijas tipa sievietes nezaudē svaru un nekļūst slaidākas, regulāri nodarbojoties ar sportu, ieskaitot fizisko sagatavotību.

Gluži pretēji, lai zaudētu svaru, viņiem jāatbrīvojas nevis no taukiem, bet no muskuļu masas. Mezomorfu priekšrocības un problēmas Parasti cilvēkiem ar mezomorfu ķermeņa tipu ir lieliska apetīte.

Fakts ir tāds, ka svara zudums un ādas tonis ķermenim nepieciešama pastāvīga kustība, viņiem steidzami nepieciešama apmācība un aktīva atpūta.