Sadedzināt taukus ap vidukli

Izelpojot, mēs noraujam plecus un lāpstiņas no grīdas un paceļam ķermeņa augšdaļu, kamēr mugura ir apaļa, muguras lejasdaļa ir nospiesta uz grīdas. Pakāpeniski palieliniet laiku līdz

Varikozu vēnu attīstība; Metabolisma procesu traucējumi.

sadedzināt taukus ap vidukli

Kā noteikt, vai jums ir pārmērīgi viscerālie tauki Sadedzināt taukus ap vidukli, visos sīkumos, procentos no ķermeņa masas un zemādas taukiem, par to var pastāstīt ārsts, kuram es iesaku doties uz pilnu klīnisko pārbaudi.

Bet ir arī tādi faktori, kurus varat identificēt un izdarīt savus secinājumus: 1.

Ja ap vidukli un vēdera augšdaļu ir vairāk tauku, nekā vēlaties, kaloriju skaitīšana nav vienīgais līdzeklis.

Ir jānosaka, kāda veida tauki tiek noglabāti uz jūsu figūras - pēc "ābolu" vai "bumbieru" veida. Izmēriet vidukli nevelciet vēderu un maksimāli pievelciet mērlenti. Stāviet taisni, atpūtieties un izmēriet vidukli nabas līmenī. Sievietēm norma ir 80 cm, vīriešiem - Vēl nesen šīs normas bija stipri pārvērtētas 88 sievietēm un vīriešiemtaču jaunākie pētījumi liecina, ka ar vidukli augstāku par 80 un 94 sievietēm un vīriešiem, attiecīgi ievērojami palielinās iekšējo orgānu aptaukošanās risks.

Mēģiniet savākt ādu ap nabu starp lielajiem un rādītājpirksts plānā krokā.

Kas ir bīstami viscerālie tauki?

Ja jūs to nevarat izdarīt, iespējams, ka jums ir daudz viscerālo tauku. Es saprotu, ka tagad daudzi būs apbēdināti. Bet nemēģiniet pamāt ar roku uz sevi!!! Ar viscerālajiem taukiem var un vajag cīnīties!

Kādi vingrinājumi jāveic, lai noņemtu taukus no vēdera un sāniem?

Pirmkārt, jums jāsakārto ēdiens, sabalansējot to sastāvā, jāsamazina porcijas, jāēd daļēji, vismaz uz brīdi atsakoties no miltiem un saldumiem piezīme: apēda mārciņu saldumu - uzkrājās grami iekšējo tauku. Nu, vai jūs joprojām vēlaties kaut ko saldu?

sadedzināt taukus ap vidukli

Jums ir arī jāapgrūtina sevi ar fiziskiem vingrinājumiem, lai samazinātu vēderu, nodarbotos ar fitnesu vai vienkārši staigātu - šeit jūs varat brīvi izvēlēties sev. Vārdu sakot - rūpējieties par sevi, veltiet laiku savam ķermenim, savai veselībai, un jūs noteikti uzvarēsit šajā cīņā!

Kā skriet, lai zaudētu svaru kuņģī. Kā atbrīvoties no vēdera taukiem ar skriešanu

Kā atbrīvoties no viscerālajiem taukiem Viscerālie tauki iet kopā ar zemādas taukiem, ja vien cilvēkam nav endokrīno slimību. Lai atbrīvotos no tā, jums jāievēro diēta, jāveic vingrinājumi, jādzer sadedzināt taukus ap vidukli ūdens, jāuzņem efektīvi līdzekļi svara zudumam. Jebkurā gadījumā, ja sekojat savam skaitlim, viscerālie tauki neuzkrājas. Tas parādās kopā ar "normāliem" zemādas taukiem. Parasti viņi aiziet kopā.

Vingrinājuma numurs 2

Svara zaudēšanas principi ir zināmi jau ilgu laiku, un tie ir universāli. Neatkarīgi no tā, kur tauki tiek uzglabāti, jūs varat tos noņemt, ēdot mazāk un pārvietojoties vairāk. Kā ietekmē alkohols un saldie bezalkoholiskie dzērieni Pārmērīgas kalorijas, vai nu no alkohola, saldiem dzērieniem vai pārāk lielām maltītēm, var palielināt viscerālo tauku daudzumu. Alkohols satur gandrīz tikpat daudz kaloriju kā tauki. Saldināti dzērieni ir 1 sagremojams cukura avots.

Ja vēlaties atbrīvoties no viscerālajiem taukiem, pirmā vieta, kur apstāties, ir saldināti bezalkoholiskie dzērieni.

Vingrinājuma numurs 1

Šķiet, ka alkoholam ir īpašas attiecības ar iekšējiem taukiem ap vidukli. Visticamāk, tas ir tāpēc, ka, dzerot alkoholu, aknas ir pārāk aizņemtas, lai tās neitralizētu, lai vēl būtu laiks vienlaikus sadedzināt taukus, kas mums atstāj alus vēderu.

Turklāt, iedarbojoties uz hormoniem, kas regulē sāta sajūtu, alkohols liek mums justies izsalkušiem.

sadedzināt taukus ap vidukli

Labākie vingrinājumi iekšējo tauku samazināšanai Klasiskā prese Sākuma stāvoklis: guļus uz muguras, rokas saliektas elkoņos, aizslēgtas aiz galvas. Kājas saliektas ceļos, pēdas uz grīdas.

sadedzināt taukus ap vidukli

Guļot uz muguras, paceliet ķermeņa augšdaļu un pieskarieties ceļgaliem. Jums jāsāk veikt šo vingrinājumu 10 reizes dienā, 4 reizes nedēļā. Nospiediet otrādi Sākuma stāvoklis: guļus uz muguras.

Sports un fitnessSvara zudums Pārtikas produkti, kas apdegums tauku daudzums organismā: mīts vai realitāte? Ir gandrīz cilvēks, kurš nebūtu uztrauc skaistumu attēlā.

Iztaisnotās kājas jāpaceļ, līdz starp tām un ķermeni veidojas taisns leņķis. Šis vingrinājums būs ideāls, ja kāju pirksti pieskaras grīdai aiz galvas. Tāda ir vingrošana!

Sākumā pietiek ar 10 reizes dienā reizes nedēļā. Pagriežams rumpja pacēlājs Sākuma stāvoklis: guļus uz muguras, rokas saliektas aiz galvas un kājas ceļos.

Saistītie Produkti

Pēdas atrodas uz grīdas. Tas pats vingrinājums presē tikai kreisā elkoņa galā pieskaras labajam ceļam. Un nākamajā pieejā labais elkonis pieskaras kreisajam ceļam. Dienas likme ir aptuveni reizes dienā.

Kāpēc iekšējie viscerālie tauki ir bīstami?

Divreiz nospiediet Grūtāks vingrinājums. Sākuma stāvoklis: guļus uz grīdas, rokas aizslēgtas aiz galvas, kājas saliektas ceļos. Lai veiktu vingrinājumu, jums jāvelk kājas un jāpaceļ rumpis, pieskaroties elkoņiem līdz ceļiem.

Tādējādi atbalsts nokrīt tikai uz muguras lejasdaļu.

Šajā stāvoklī vēdera muskuļi nesaņem pienācīgu atpūtu, un tāpēc ātrāk nogurst.