Sadedzināt taukus no gurniem un pakaļa

Ja tas paliek virs viņiem, rezultāti nebūs ilgi. Šāda diēta ir kontrindicēta cilvēkiem ar zemu asinsspiedienu, tiem, kas aktīvi nodarbojas ar sportu, un vasarā. Turiet priekšmetu vairākas minūtes , pēc tam atpūtieties un atkārtojiet šo vingrinājumu vēl reizes.

Whatsapp Ko darīt, ja tas bija tikai 4 minūtes izmantot, lai iegūtu perfektu ķermeni? Tu droši vien domā, tas ir sākums briesmīgā joku vai bezjēdzīgi infomercial, vai ne? Bet, patiesībā, tas prasa tikai 4 minūtes, lai veiktu milzīgu atšķirību jūsu ķermeņa uzbūvei. Tas ir Tabata treniņu mēs runājam!

  • Zemāks ab tauku zudums
  • Cik ilgi mati izkrist pēc svara zuduma
  • Trenažieri | cavy.lv
  • Kas jums jādara vingrinājumi, lai iesūknētu pakaļu. Kā sūknēt lielus sēžamvietas - pareizais veids
  • 4 minūšu tauku dzēšanas laiks | cavy.lv
  • Trenažieri Trenažieri - jautājumi un diskusijas Kaut kas mīksts priekš velotrenažiera sēdekļa Trenažieri mājās Eliptiskie trenažieri Trenažieru zāle un paaugstināts asinspiediens Normāla trenažieru zāle centrā?
  • Tauku deglis po polsku
  • Whatsapp Ko darīt, ja tas bija tikai 4 minūtes izmantot, lai iegūtu perfektu ķermeni?

Vēlaties uzzināt vairāk? Iet uz priekšu un lasīt šo ziņu! Tabata Training: Augstas intensitātes intervāls apmācība HIITzināma arī kā Tabata apmācības, prasa tikai 4 minūtes kopējā uzmanību un apņēmību, kā jūs dot savu treniņu visu, ko esat ieguvuši. Šī veida izmantošanu tika izstrādāta Dr Izumi Tabata, un strādāja ārkārtīgi labi par Japānas olimpisko ātrslidošana komandu. Par Tabata apmācības iedarbība ir pētīta, apkopojot grupas sporta vīriešiem un sievietēm iesaistīties 4 minūtes ārkārtējas vingrojumu darbību.

Rezultāti beigās viņu treniņiem parādīja augstāku skābekļa patēriņu organismā, atpūtas vielmaiņas ātrumu, palielināt aerobā un anaerobā spējas, un tie arī bija sadedzināti vairāk tauku nekā regulāri vienu stundu treniņiem.

Citi pabalsti: Palielina organisma vielmaiņu visā dienas garumā. Neprasa lielus ieguldījumus iekārtu un sporta dalības. Dod ātrus rezultātus mazāk laika. Atvieglo pilnu ķermeņa treniņu īsā laika sprīdī. Kā tas darbojas? Parastā cardio izmantot, kas ir kā 20 minūšu gājiena attālumā ap bloku, sadedzina mazāk kaloriju nekā 4 minūšu Tabata treniņa. Tabata-iedvesmoja treniņiem sadedzināt līdz 13,5 kalorijas vai vairāk par vienu minūti, atkarībā no intensitātes līmeni. Kas jums būs jādara, ir izvēlēties divas vai četras vingrinājumus, kas veido labu rutīnas, viegli ļauj pāriet no viena uz nākamo un muguras.

Pievieno savu komentāru

Treniņš jums prasa 20 sekundes un pēc tam atpūsties 10 sekundes. Tas jādara, lai kopā astoņas 20 sekunžu komplekti, vienlaikus ņemot nepārtraukts 10 sekunžu atpūtas pauzes starp.

Vai jūs varētu treniņu intensīvi 2 minūtes, un pēc tam veikt pārtraukumu 60 sekundes, un turpināt savu stingra izmantot vēl 2 minūtes. Piemēram, jūs varētu mest kopā šādus vingrinājumus: Jumping Jacks Lunges Push-ups Veikt katru vingrinājumu divreiz, lai jūs iegūtu 2 komplekti katrā no astoņiem.

  • Virbac hpm svara zudums
  • Slaids linux piparmētru
  • Kā tonizēt muca - Padomi -
  • Zeiboltu Jēkabs. Caurie ziedi
  • "Riepiņa" - Veselīgs dzīvesveids - Forums - cavy.lv
  • Reviews 2 Tas ir piemērots visām dāmām, kas stay formu, piemēram, biroja dāma, pēc dzemdībām mamma, vai vēlaties, lai zudums, vēdera tauku.
  • Balta nieru pupiņu un konjac sakne
  • Vai jūs varat sasniegt "perfektu" Brazīlijas pludmales mucu, kas redzams TV?

Jūs varat iet cauri visai treniņa, un tad atkārtot to vēlreiz, lai pabeigtu 8 kopas. Izklausās vienkārši, vai ne? Tabata mācību rutīnas ir ļoti vienkārša, bet tas darbojas vislabāk tikai ar maksimālo intensitāti. Tātad, ja jūs neesat sajūta apdegums reizi šie 4 minūtes ir uz augšu, jūs, iespējams, nav darīt to labi! Iesācējiem var sākt ar diviem vingrinājumiem, nevis dodas uz četriem dažādiem veidiem.

Koncentrējieties uz darot katru no tām enerģiski 2 minūtes.

Secinājums

Pēc tam, kad jums justies kā viņi ir vieglāk, lai jūs varētu darīt, palielināt skaitu vingrinājumi līdz četrām.

Bet vienmēr atcerieties izstiepties un iesildīties pirms sākat intensīva izmantot. Tabata treniņiem arī iet labi ar regulāriem treniņiem pie mājās un pat pie vingrošanas zāle. Vingrinājumi, lai pievienotu jūsu treniņu režīms: 1.

Butt Exercise Pictures: treniņi slaidiem un gludiem glutes - Fitness - Vingrinājums - 2021

Peldēšana: Peldēšana ir jautri darbību, un tajā pašā laikā, tas var izrādīties ekstrēms treniņu. Tas ļaus jums baudīt tās pašas priekšrocības kardio vingrinājumus, strādājot jūsu augšējo un apakšējo ķermeņa muskuļus. Tas ir labākais, lai jūsu pašu joslu baseinā vai mazāk pārpildīts baseins, ja jūs plānojat, lai apturētu vairāk un vairāk.

Jums ir nepieciešams: Zināšanas par to, kā peldēt Zināšanas par dažādu insultu Jūsu pašu joslu Soļi: Jūs varat kombinēt kurš peldēt insultu jūs zināt, un ir apmierināti ar to, lai jūs varētu iet grūti treniņa bez trūkstošās beat. Veikt vismaz 4 insultu 20 sekundes, tad atkārtojiet to, lai pabeigtu 4 minūšu ciklu.

Handstand Push-Up: Ja jums patīk labs izaicinājums un var līdzsvarot sevi labi, jūs varētu noteikti izmēģināt dažas handstand push-ups. Jums ir nepieciešams: Treniņa partneris Soļi: Lai to izdarītu, atrodas dzīvoklis uz grīdas un uzsāktu zemes atpūsties atpakaļ kājas pret sienu, un atbalstīt savu stāvus pozīciju ar rokām. Get draugs, lai palīdzētu jums nokļūt stāvoklī, un palīdzēs jums palikt stabila.

Kad stāvoklī, samazināt visu jūsu ķermeni saliecot tikai jūsu līkumiem, bet pārējā ķermeņa paliek līdzināts. Strādāt tā līdz jūs esat vismaz 2 collas zemākas. Nav nepieciešams, lai jūsu galva sasniegt visu ceļu uz grīdas. Vai tik daudz, kā jūs varat, un tik ātri, kā jūs varat 20 sekunžu laikā.

labākie vīriešu novājēšanas ķermeņa veidotājs veidojiet muskuļus un sadedziniet taukus tajā pašā laikā

Lekt domkrati: Jums nav tiešām ir nepieciešams kaut ko par to. Tie ir diezgan vienkārši, bet ir milzīga ietekme uz muskuļiem. Soļi: Stāvēt vertikālā stāvoklī ar kājām kopā un ieroču jūsu puses. Lec un ņem kājas intervālu ērtu attālumu, vienlaikus paaugstinot savas rokas no savas puses līdz tie attiecas uz savu galvu un satiekas. Pārlēkt atpakaļ sadedzināt taukus no gurniem un pakaļa stāvoklī. Vai vismaz desmit no šiem komplektā 20 sekundes. Push-ups: Push-ups ir labi, lai stiprinātu jūsu ķermeņa augšdaļas.

Viņi arī strādā labi rumpja muskuļus. Soļi: Pieņemsim dēļu vietu uz grīdas. Bring rokas līdz pat pleciem. Turot jūsu pirkstiem un rokas stingri apstādītas uz grīdas, push sevi uz augšu, lai pacelt ķermeņa, kā jūs izelpot.

Pazemināt sevi un ieelpot vienlaicīgi. Vai 10 no tiem, bet lēnākā tempā, lai sasniegtu vislabākos rezultātus. Izklupiens lec: Lunges mērķa apakšējās ķermeņa muskuļus, piemēram glutes, hamstrings un četrgalvu. Tie ir lielisks zaudēt šos kalorijas un novājēšanu leju augšstilbu gūžas un muca.

Soļi: Sāciet ar celt savu labo kāju uz priekšu un lieces uz izklupiena pozīciju, un tajā pašā laikā saliekuma jūsu rokas elkoņos.

ultra slim leju novājēšanu pdf

Dzīt sevi taisni pie zemes, sasniedzot rokas virs galvas, un stiepjas jūsu kājas, kamēr gaisā. Slēdzis kājas un atsākt izklupiens pozīciju, kā jūs nolaisties atpakaļ uz leju. Cik ātri vien iespējams, vēlreiz atkārtojiet procesu 20 sekundēs.

Alpīnisti: Šis sadedzināt taukus no gurniem un pakaļa izmanto augšējo roku spēku un tonizē muskuļus gar rokām un pleciem. Tajā pašā laikā, jūsu muguras un vēdera muskuļi iegūt labu treniņu. Gurniem, ceļgaliem un četrgalvu kājās ir arī saliekta, lai saglabātu jums stabila ar kustību īstenošanu, tādējādi nodrošinot pilnīgu treniņu visam procedūra lai noņemtu taukus zem zoda. Soļi: Bend priekšu līdz rokām sasniedz grīdas.

Stāvēt uz jūsu pirkstiem un paplašināt vienu kāju atpakaļ un dot otru jūsu krūtīm.

Tabata Training:

Jūsu amats jāpārstāv sākuma pozīciju sprinteri varētu uzņemties. Lec un pārslēgt savu kāju stāvokli, pārliecinoties, ka jums nolaisties uz jūsu pirkstiem.

Saglabājiet pārmaiņus līdz jūsu 20 sekundes ir līdz. Box lec: Box lēcieni ir jautri darīt, un nepieciešams, lai jūs lēkt patiešām augsts.

izskatās slim leju nakti auzas un svara zudums

Tie palīdz nostiprināt kāju muskuļus un veicina labu līdzsvaru. Ja izmanto intensīva treniņa, tie var izkausēt jūsu tauku prom. Tie ir aizraujošs veids, kā atvadīties šīs kalorijas.

jitter bezmaksas tauku deglis izvairieties no saggy ādas svara zuduma laikā

Soļi: Stāvēt pirms kastes un lēkt ar abām kājām. Jums vajadzētu nolaišanās uz augšu no kastes ar abām kājām. Jump off lodziņu tādā pašā veidā.

10 labākie dibena novājēšanas vingrinājumi

Atkārtojiet 20 sekundes. Ja lekt nav par jums, jūs varētu mēģināt soli-ups, kur tā vietā, lekt, jums soli uz kastītes vienu kāju laikā, un izkāpiet vienu un to pašu ceļu. Mainiet savu soļošanai kājas, lai pabeigtu 20 sekundes. Ātrums slidotājs: Kļūsti slidotājs bez slidām un komfortu Jūsu mājās. Šis vingrinājums jūsu Tabata ikdienas garantēs jums toned kājām un lielisku līdzsvaru.

Jums ir nepieciešams:.