Sadedzināt taukus no krūtīm, Šis 8 minūšu izlaišanas un ķermeņa svara intervāla treniņš ātri sadedzinās taukus

Sargājiet ierīci prom no ūdens vai mitruma vieta; 3. Ēdiet augļus, dārzeņus, zivis, diētisko gaļu un jūras veltes. Kontrolējiet savu svaru un vingrojiet Svara kontrole ir vēl viens būtisks jautājums, jo, pieaugot svaram, palielinās arī krūtis. Atkārtojiet reizes katrai rokai. Kad sirdsdarbības ātrums paaugstinās līdz anaerobai zonai, ķermenis sāk izmantot ogļhidrātu krājumus un sadedzina vairāk kaloriju palielināta muskuļu darba dēļ pat pēc treniņa.

Attēli ar cilvēkiem, kuri vingro Tradicionālie spiedpogas Viņi nav izdomāti, seksīgi vai visprogresīvākie, un tiem nav vajadzīgs moderns aprīkojums. Tomēr atspiešanās joprojām ir vieni no labākajiem krūšu kurvja treniņi apkārt.

Visu veidu pushups izmanto jūsu ķermeņa svaru kā pretestību, lai stiprinātu krūtis.

mākslīgie saldinātāji pārtrauc svara zudumu

Pareiza roku, galvas un pēdu novietošana ir būtiska, lai novērstu iespējamās traumas, piemēram, rotatora manšetes sasprindzinājumu, un lai izmantotu visas vingrinājuma priekšrocības. Apgulieties ar seju uz leju uz grīdas, plakanas rokas uz grīdas plecu zonā, rokas ļaunais tauku deglis. Turiet galvu taisni un nelieciet zodu iekšā un neceliet to uz augšu.

Lai panāktu vislabāko svara sadalījumu, salieciet pirkstus tā, lai jūs nepaliktu uz pirkstgaliem.

laimīgs veids tauku deglis nopirkt

Lēnām nolaidieties zemē. Atbalstiet svaru uz rokām un pirkstiem, skaitot trīs. Pacelieties sākuma stāvoklī un atkārtojiet. Ja esat iesācējs, mēģiniet izdarīt līdz astoņiem spiedieniem un pēc tam pievienojiet vairāk atkārtojumu, kad iegūstat spēku.

Slīpā soliņa nospiešana, izmantojot pretestības joslas Šis pretestības joslas vingrinājums ir vērsts uz krūšu muskuļiem. Piestipriniet lentes aiz muguras - labi piestipriniet tās caur krēslu - un dariet to vai nu sēžot, vai stāvot.

Izvēlieties joslas lielumu, kas jūs izaicina. Stāvot vai sēžot pretī lentu enkuram, satveriet rokturus ar rokas satvērienu. Turiet elkoņus ārā un paralēli grīdai. Pabīdiet rokturus uz augšu un prom no sevis leņķī, līdz rokas ir taisnas. Lēnām atgriezieties sākotnējā stāvoklī, saspiežot plecu lāpstiņas un pretojoties, to darot.

Ka nomest lieko svaru un dabut presi ar dietu Hardijs Janovskis IRON GYM

Atkārtojiet, sākot ar apmēram astoņiem atkārtojumiem, pievienojot vairāk, kad jūsu sadedzināt taukus no krūtīm pieaug. Pec Fly Ja jūs strādājat sporta zālē, pec mušu mašīna ir lieliska, lai tonizētu un paceltu krūtis. Mājās jūs varat iegūt tādus pašus rezultātus ar hanteles pāri.

12 nedēļas pēcdzemdību zaudēšanas

Apgulieties uz muguras guļus stāvoklī uz soliņa ar kājām līdzenām uz grīdas. Turiet muguru taisni un neslīdiet, lai izvairītos no muguras muskuļu stresa.

"+a.rawdata.videos[f].label+'

Katrā rokā turiet vienu hanteli. Paceliet rokas līdz plecu līmenim ar saliektiem elkoņiem. Pabīdiet rokas uz augšu un prom no ķermeņa. Atgriezieties sākuma pozīcijā. Veiciet piecus atkārtojumus.

  1. Atveriet izvēlni Kā noņemt taukus no roku iekšpuses.
  2. Novājēšanas vingrinājumi | Oficiālā vietne One-Two Slim
  3. Pirkt mazākas krūšturi?
  4. Četrdesmitgadnieces tauku spilventiņi - kā no tiem atbrīvoties? - cavy.lv
  5. Vingrinājumi krūšu pacelšanai un pievilkšanai - Cits
  6. Attēli ar cilvēkiem, kuri vingro Tradicionālie spiedpogas Viņi nav izdomāti, seksīgi vai visprogresīvākie, un tiem nav vajadzīgs moderns aprīkojums.

Neliela attāluma lāde ar krūtīm Īsa diapazona lidojums krūtīs ir visefektīvākais, ja jūs turat rokas taisni un nēsājat līdz plecam. Ja jūs neveicat cauri, jūs varat ievainot plecus vai muguru. Apsēdieties krēslā ar taisnu muguru, un kājas ir līdzenas zemē. Turot hanteli katrā rokā, izklājiet rokas uz abām pusēm, izlīdziniet plecus.

novājēšanu un veselīgu

Turpinot turēt rokas plecu augstumā, saliekt elkoņus un celt plaukstas uz krūtīm. Turiet apmēram divas sekundes, pirms atgriežaties sākuma stāvoklī. Atkārtojiet piecus komplektus. Krūškurvja prese Krūškurvja prese ir vēl viens hanteles vingrinājums, kas stiprina krūšu muskuļus. Nogulieties uz muguras ar hanteli katrā rokā. Augšdelmi veido taisnu līniju ar plecu; elkoņi ir saliekti un vērsti uz augšu.

KĀ SĀKT SKRIET, LAI ZAUDĒTU SVARU, SADEDZINOT TAUKUS - KARDIO

Turiet galvu taisni un turiet kājas līdzenas uz grīdas. Lēnām paceliet rokas uz augšu, gandrīz iztaisnojot elkoņus, līdz tās atrodas pāri plecu zonai. Nenobloķējiet elkoņus, lai novērstu ievainojumus. Pakāpeniski nolaidiet rokas uz leju sākuma stāvoklī. Veiciet piecus komplektus un strādājiet līdz desmit atkārtojumiem.

Saspiediet Šo vingrinājumu var veikt atsevišķi vai kopā ar citu līdzīgu vingrinājumu pietupienisienas sēdus vai lunges.

2. Valkājiet samazinošu vai sporta krūštura

Veicot šo vingrinājumu, jūsu muskuļi var sākt trīcēt, taču neļaujiet tam sevi apturēt. Satveriet divus hanteles, pa vienam katrā rokā. Tas var darboties arī ar vienu plāksni, kettlebell vai vienu hanteli.

Pieskarieties svariem kopā ar plaukstām, kas vērstas uz iekšu un elkoņiem uz āru. Saspiediet svaru kopā, saspiežot tā, it kā jūs tos sasmalcinātu.

Pirms atlaišanas turiet šo saspiešanu sekundes. Atkārtojiet līdz trim reizēm, kā pieļauj.

tauku dedzināšana garšaugi un minerālvielas

Konsekventa sirds Papildus saviem treniņiem jums vajadzētu sākt kardio rutīnu vai turpināt savu esošo. Lai gan spēka treniņš veidos un pacels krūtis, sirdsdarbība palīdz sadedzināt taukus. Labākie sirds vingrinājumi tauku dedzināšanai ir augstas intensitātes intervāla apmācība sadedzināt taukus no krūtīm, ķēdes apmācībaun skriešana.

Vingrinājumi krūtīm Kamēr nav īpaša krūšu pacelšanas vingrinājuma, vingrinājumi, kuru mērķis ir stiprināt krūšu muskuļus, pagarinot, tonizēs un pacels krūtis, saskaņā ar WebMD.

Īpaši Krūšu Vingrinājumi Tauku Zaudēšanai -

Vingrinājumi var sniegt definīciju un uzlabot nelielu sagging. Ātri apskatot anatomijas grāmatu, tiks paskaidrots, kāpēc: mazie un lielie krūšu maisiņi jeb pekeri atrodas tieši zem krūtīm. Jebkurš vingrinājums, kas sadedzināt taukus no krūtīm pecs, darbosies arī uz krūtīm.

Tas ir īpaši svarīgi, ja jums ir smagas, sagging krūtis, jo spēcīgāka krūtis nodrošina lielāku atbalstu.

Kāpēc tauki tiek noglabāti uz rokām un muguras

Citi krūšu vingrinājumu ieguvumi Papildus perkierām krūtīm sievietei ir arī citi iemesli, lai svara zudums sīrijas kāmjos strādātu: Paaugstināta vielmaiņa : Tāpat kā visi spēka treniņi, arī pekinga darbs palielina vielmaiņu, palīdzot sadedzināt vairāk kaloriju pat tad, ja jūs nestrādājat.

Uzlabota stāja: krūšu krūšu vingrinājumi veido ķermeņa augšdaļas spēku, kā rezultātā uzlabojas stāja.

fart apdegumi tauki

Tas samazina muguras un kakla slodzi un pastiprina krūšu pacelšanas efektu. Palielināta izturība: Jebkurš spēka treniņš un nākamais atveseļošanās periods darbojas, lai stiprinātu jūsu izturību un izturību.

Tas pāriet ikdienas dzīvē, padarot jūs enerģiskāku un labāk spējīgu tikt galā ar dzīves stresu. Pec vingrinājumi un krūšu izmērs Dažas sievietes baidās izkopt krūtis, baidoties, ka vingrinājums samazinās viņu krūtis.

Populārākais šodien

Kombinācijā ar svara zaudēšanu krūšu kurvja vingrinājumi, visticamāk, dos jums mazākas, perkier krūtis; bez svara zaudēšanas jūs, iespējams, iegūsit apaļāku, augstāku krūšu. Ja jums ir lielas, taukainas krūtis, jūs varat sagaidīt daļu tauku zaudēšanu, it īpaši, ja vingrojumu režīmam pievienojat sirdsdarbību. Atkarībā no uztura faktoriem un citiem jūsu treniņiem jūs varat sākt redzēt izmaiņas nedēļu laikā.