Sadedzināt taukus zemāku kājās. Tauku Dedzinātāji: Kā Zaudēt Svaru

Rokas aiz galvas, elkoņi dažādos virzienos, kājas sakrustotas, kā norādīts fotoattēlā. Katrs taukaudu grams spēj atbrīvot enerģiju, kas vienāda ar 7,5 kcal.

Tādējādi mēs aizsargājam muguru no pārmērīgas slodzes. Pamat muskuļus nevar atslābināt.

10 labākie vingrinājumi svara zaudēšanai un tauku sadedzināšanai mājās

Vingrojumu programma vēdera lejasdaļai iesācējiem 1. Rumpja apgrieztā saliekšana Mēs gulējam uz muguras, saliekam kājas, rokas gar ķermeni. Izelpojot, mēs noraujam papēžus no grīdas. Paceliet taisnas kājas uz augšu, sakrustojiet rokas uz krūtīm Ar apakšējo muskuļu pūliņiem izelpojot, mēs noraujam sēžamvietu tikai mm attālumā no grīdas.

Vingrinājums tiek veikts ātrā tempā. Uz muguras, rokas aiz kakla, elkoņi dažādos virzienos, salieciet kājas 90 grādu leņķī. Intensīvā tempā virziet labo elkoni uz kreiso ceļgalu, kreiso elkoni uz labo ceļgalu. Neaizmirsīsim par elpošanu. Dubultā vērpjot Rokas aiz galvas, elkoņi dažādos virzienos, kājas sakrustotas, kā norādīts fotoattēlā. Ja iespējams, piespiediet vienu papēdi pie sēžamvietas.

Izelpojot, vienlaikus noraujiet no grīdas lāpstiņas un sēžamvietu.

sadedzināt taukus zemāku kājās sadedzināt taukus lai izveidotu muskuļus

Uzmanību, kad mēs paceļam ķermeni, pārliecinieties, ka tas nokrīt no grīdas nevis zem lāpstiņām. Pretējā gadījumā tā vietā, lai izstrādātu presi, mēs liekam lieku stresu mugurai. Sēžamies četrrāpus, noliekam zeķes uz grīdas, rokas taisni. Izelpojot, mēs noraujam ceļus no grīdas. Mūsu ķermenis veido taisnu līniju no galvas līdz gurniem. Mēs iesaldējam šajā pozīcijā 5 sekundes. Mēs veicam šo kompleksu 5 reizes, katrs 10 atkārtojumus. Izņemot vingrinājumu "Plank".

Vingrinājumi profesionāļiem, lai atbrīvotos no vēdera 1.

Zaudējiet zemāku abs tauku daudzumu 14 dienu laikā! 5 minūšu mājas treniņu programma

Mēs guļam taisni, rokas aiz galvas, ķermeņa nojume, taisnas kājas, zods uz augšu Turot plecu lāpstiņas pāri, mēs ātri sākam "skriet ar viņa papēžiem". Elpošana ir ātra, patvaļīga. Mēs ejam gulēt, kā norādīts zemāk esošajā fotoattēlā Izelpojot, mēs saliekam labo kāju pie ceļa, uzliekam to uz papēža.

Pēc iedvesmas sākuma stāvoklī turpmāk I. Mēs kāpjam četrrāpus, noliecamies uz elkoņiem un kāju pirkstiem. Ķermenis veido taisnu līniju. Mēs saliekam labo kāju, tuvinot celi grīdai, nepieskaroties tai, iztaisnojam. Mēs mainām kājas vienmērīgi un bez apstājas, mēs elpojam patvaļīgi. Mēs gulējam uz paklāja, rokas zem sēžamvietām ar plaukstām uz leju, kājas paceltas uz augšu, pēdas ir vērstas uz griestiem. Ieelpojot, nolaidiet kājas, kā parādīts fotoattēlā.

Efektīva kardio svara zaudēšanai. Uzlabots kardio tauku sadedzināšanas treniņš vīriešiem

Izelpojot, paceliet abas kājas uz augšu. Tas būs viens atkārtojums. Mēs sēžam uz sēžamvietas, kājas ir taisnas, mēs turam rokas pār pārkari, mēs noliecam ķermeni atpakaļ, cenšamies neapaļot muguru. Izelpojot, mēs saliekam kājas ceļos, velkam ķermeni uz priekšu, sasniedzam ceļus ar zodu. Mēs veicam vingrinājumus 5 reizes, katrs 10 atkārtojumus.

Kas ir Ab Doer 360?

Mēs to padarām pabeigtu. Stingram vēderam ir nepieciešams spēcīgs rumpis, lai saglabātu stāju. Tāpēc neaizmirstiet. Muskuļiem nav jāpierod pie vienmuļības.

Efektīvi vingrinājumi presei - video.

Ja papildus uzpūstajam vēderam vēlaties sasniegt piepūstu krūtis, tad mācieties. Plakans vēders jums. Vēl vairāk videoklipu mūsu kanālā vietnē Jebkura sieviešu pārstāve sapņo kļūt par skaista tonēta vēdera īpašnieci.

sadedzināt taukus zemāku kājās cik ilgi muskuļi veic tauku sadedzināšanu

Diemžēl ne visi var atļauties nodarbības fitnesa centrā vai pie personīgā trenera, dodoties uz skaistumkopšanas saloniem vai dārgu kosmētiku, lai uzturētu sevi formā. Dažām sievietēm vienkārši nav brīvā laika.

sadedzināt taukus zemāku kājās 20 pārtikas kombinācijas līdz trīskāršam svara zudumam

Ir izeja no situācijas. Sophoricoside : Dabas un patentētas vielas iedarbību samazināt svaru un tauku. Catechin : Samazina celluite un nomāc uzkrāšanos tauku šūnās. Kapsaicīns : Novērš aptaukošanos un noņem celluite samazinot ķermeņa tauku. Kofeīns : Iznīcina celluite mīkstinot tauku šūnas callage.

Labākie Tauku Dedzinātāji

Kettlebells Tas ir lielisks kombinēts, dubultā trieciena treniņš. Tas piedāvā kardio un spēka treniņus vienā, padarot to par vienu no labākajiem svara zaudēšanas vingrinājumiem. Sadedzinātās kalorijas ir gan aerobās kalorijas aktivitāte, kuru var uzturēt ilgu laikugan anaerobi vingrinājumi darbība, kuru nevar ilgstoši uzturēt.

Apsveriet šo kardio vingrinājumu, kas palielina muskuļus, izmantojot dažādas svara apmācības. Lielisks veids, kā padarīt šo vingrinājumu jautru un izveidot grupas treniņu, ir izmantot Sasmalciniet to ar svariem, metode, ko izstrādājusi Džiliana Miķela, kas rada spēcinošu atmosfēru ar unikālām traumu alternatīvām: 4. Kāpjot pa kāpnēm, tiek sadedzināti tauki, izmantojot lielākos metaboliski aktīvos muskuļus. Tas kondicionē un stiprina sadedzināt taukus zemāku kājās ķermeņa daļas: Izstrādā ķermeņa apakšdaļu kājas, sēžamvietas un četrgalvus Palielina galveno muskuļu spēku Palīdz veidot kaulu izturību kā svaru nesošu vingrinājumu Zema ietekme, tas nozīmē, ka tas ir viegli uz locītavām.

Braukšana ar velosipēdu Braukšana ar velosipēdu gan stacionārā, gan šosejas režīmā ir viens no labākajiem svara zaudēšanas vingrinājumiem. Lai tur nokļūtu, intensitātei jābūt mērenai. Lai maksimāli palielinātu kaloriju un tauku sadedzināšanu, nepieciešama intervāla apmācība. Apsveriet iespēju veikt dažas minūtes patiešām augstu intensitāti un pēc tam samazināt intensitāti uz dažām minūtēm utt.

Reklāma Braukšana ar velosipēdu ir lieliska, lai atbalstītu jūsu sirds veselību, bet tas arī stiprinās jūsu kājas un kodolu. Turklāt jūs varat sadedzināt — kalorijas tikai trīsdesmit minūtēs!

Atspiešanās Atspiešanās var veikt visur un ir viens no labākajiem vingrinājumiem svara zaudēšanai un viens no vienkāršākajiem visa ķermeņa treniņiem mājās.

Tie ir vienkārši un piedāvā spēka vingrinājumam eksplozīvas priekšrocības: stājas uzlabošana, visa ķermeņa muskuļu tonizēšana, paaugstināta vitalitāte un traumu novēršana. Tā kā spiedpogas veido muskuļus, un muskuļi nozīmē liesu muskuļu masu, atspiešanās palīdz jūsu ķermenim vairāk strādāt, lai sistēma darbotos, tādējādi sadedzinot taukus. Lecošie džeki Šis vingrinājums liek strādāt visus muskuļus vienlaikus. Paļaujoties uz palmu kuņģa, cenšoties saglabāt taisnu līniju visa ķermeņa.

Zaļā tēja, sulas, kafija bez cukura. Brokoļu biezeņa zupa ar grauzdiņiem. Dārzeņu borščs.

Palms ir stingri zem pleciem. Apakšējā muguras nav "krīt" - nav ragana muguru. Šis komplekss jāveic 3 reizes nedēļā, mainot visus iepriekš aprakstītos 3-apļa vingrinājumus. Cirtas jāveic reizes, un statiskie vingrinājumi, lai izturētu vismaz 30 sekundes.

Padariet šos vingrinājumus katru dienu, lai redzētu sapņu vēderu spogulī! Velosipēds Noņem kuņģi ar augšējā un apakšējā preses muskuļu darbu, kas atrodas pastāvīgā spriegumā. Katrā virzienā ir pagriezts Dubultā tilts Kuņģim nebūs iespēja, kad jūs swing un stiept muskuļus presē, tajā pašā laikā. Veikt pieejas katrai kāju.

sadedzināt taukus zemāku kājās kā sadedzināt taukus kas aptver abs

Bonuss: Šajā vingrinājumā ir pastiprinātas sēžamvieta! Sānu dēļu Komplekss, bet efektīvs uzdevums: efektīvāk sadedzina tauku veltni uz vēdera. Uz šo tēmu: Pievelciet kājas bārā Planck ir visefektīvākais vingrinājums vēdera.

WTF ir AB Doer 360 un vai tas varētu darboties?

Sarežģī to velkot kājas, lai savienotu slīpās muskuļus, un rezultāts nebūs jāgaida! Nizhny Press Neaizmirstiet, ka rullītis uz vēdera, kas neļauj to padarīt to dzīvokli, tiek noņemta galvenokārt, sūknējot apakšējo presi. Padarīt pieejas un var pabeigt! Slaids kuņģis - sapnis par katru skaista dzimuma draugu. Tas ir ne tikai skaista ķermeņa daļa, ko vīrieši pievērš uzmanību.

sadedzināt taukus zemāku kājās kuņģa sāpes pēc ēšanas un svara zuduma

Apmācīts muskulatūra vēdera prese Padariet sievietes vidukli jau, un siluets ir plānāks. Mums ir jums vairāk, kas deg 20 reizes vairāk kaloriju nekā parastā. Veikt tos 3 reizes nedēļā 1,5 mēnešus, dodot ķermeni vismaz 2 dienas. Katrs vingrinājums veikt minūti. Ja prese nesākas dedzināšana, turpiniet veikt vingrinājumu. Apmācība īss, bet pirms tas ir nepieciešams, lai veiktu iesildīšanās.

Vingrinājumi plakanai vēderai Gulēt uz grīdas, paceliet taisnas kājas, bet iegurnis neizjauc. Tad nolaidiet tos tik zemu, cik vien iespējams. Vienkārši nepieskarieties zemei.

Kad jūs mēģināt nomest mārciņas, jūsu treniņiem ir ne tikai lielisks veids, kā nolaist tvaiku pēc grūts dienā; Viņi arī ir galvenā daļa sasniegt jūsu mērķa svaru. Tātad, kas notiek, lai dotu jums visvairāk sprādziena jūsu kaloriju dedzināšana buks? Bet tāpēc, ka jūs esat ieguvuši mērķus sasniegt, mēs jautājām ekspertiem, kā jūs varat veikt lielāko daļu katru pārvietot-un mašīnu, sporta zālē, lai jūs varētu max no jūsu kaloriju apdegums.

Ja ir grūti saglabāt taisnas kājas, salieciet tos nedaudz ceļos. Paaugstināt vēlreiz. Tas ir vērsts ne tikai uz preses maisiņu, bet arī uz aktīvā tauku dedzināšana. Sākt bārā.

sadedzināt taukus zemāku kājās novājēšanas nazis

Alternatīvi velciet ceļus uz elkoņiem, salabojiet tos 2 sekundes un atgriezieties tās sākotnējā pozīcijā.