Sadedzināt tikai vēdera taukus

Viens veids, lai novērstu papildu collas ap vidukli ir izmantot labību. Tādā veidā, ēdot visu iepakojumu - un būsim godīgi, jūs zināt, ka to darīsit - jūs vismaz būsiet daudz mazāk sabojājis jostasvietu.

sadedzināt tikai vēdera taukus rullīšu slidošana tauku zudums

Vērpšana Šis ir cita veida vingrinājums, kuram nav nepieciešami papildu piederumi, galvenais ir ievērot tehniku. Cirtas palīdz sadedzināt taukus no vēdera augšdaļas un apakšas. Pareizi izdarot, darbojas viss taisnās zarnas muskulis.

Veicot regulāras kraukšķus, tiek uzlabota stāja, stiprināti vēdera muskuļi, muguras muskuļi un sadedzināti tauki. Jums jāatkārto kustības reizes divās pieejās. Pareiza vērpšanas tehnika ir šāda: sagatavojiet mīkstu paklāju, guliet uz muguras, salieciet ceļus; mest rokas aiz galvas, vienlaikus darot rokas, jums ir nepieciešams atpūsties; ieelpojot, pacelieties, saliekot muguru, zods nedrīkst sasniegt krūtis; mugurkaula apakšējai un vidējai daļai jābūt nekustīgai; izelpot, nolaist ķermeni.

Nogāzes Šis vingrinājums ir ļoti vienkāršs un ir daļa no daudziem treniņiem, lai veidotu perfektu vidukli.

To var pat izdarīt kā stiept pirms vai pēc treniņa. Pirms vidukļa mazināšanas jums jārūpējas par tauku sadedzināšanu no vēdera sāniem. Slīpumi pa labi un m3 tauku zudums kreisi palīdzēs to izdarīt, taču tos nevar ļaunprātīgi izmantot, it īpaši, ja esat "taisnstūra" formas īpašnieks.

Pēc zinātnes domām, 6 vienkārši veidi, kā zaudēt vēdera taukus

Veicot šo vingrinājumu, ir ļoti vienkārši, pietiek ar vienu pieeju 10 reizes katrā pusē treniņa sākumā un beigās. Izpildes tehnika: iztaisnojiet muguru, novietojiet kājas plecu platumā; rokas saliektas elkoņos sānos; noliekot, var pacelt pretējo roku; ja tas izdarīts pareizi, sadedzināt tikai vēdera taukus jūtams sānu vēdera muskuļu sasprindzinājums. Vingrinājumi plānai jostasvietai un plakanam vēderam Vēdera tauku samazināšanai ir daudz dažādu treniņu programmu.

Pastāv viedoklis, ka labus rezultātus var sasniegt tikai sporta zālē, taču tas ir nepareizi. Tātad, kā samazināt vidukli mājās? Lai samazinātu skaļumu, jums ir jāveic vingrinājumi, kuru mērķis sadedzināt tikai vēdera taukus visu vēdera muskuļu trenēšana, lai tauki tiktu vienmērīgi sadedzināti.

sadedzināt tikai vēdera taukus noņemiet taukus no augšstilbiem ātri

Izstiepšanās jāveic pēc katra vingrinājuma, lai sasildītu muskuļus. Pirms treniņa iesildīšanās ir obligāta - tā nopietni noslogo vēdera muskuļus, tāpēc, lai izvairītos no stiepšanās, ir nepieciešams vingrinājums. Visu treniņu var veikt mājās bez papildu aprīkojuma, lai padarītu vingrinājumu smagāku, varat izmantot ūdens pudeli. Vēdera vakuums Šis vingrinājums ir viens no visbiežāk sastopamajiem jautājumā par to, kā panākt plānu vidukli.

  • Tips Šajā rakstā: Uztura mainīšana, vingrinājumi, padarot dzīvesveida izmaiņas motivētas un motivētas Mūsdienās vēdera apvidū ir pārāk daudz tauku, un tas daudziem cilvēkiem ir kļuvis par lielu problēmu, īpaši sasniedzot pusmūžu.
  • 💄💋👄 MODES: Kā atbrīvoties no vēdera tauku
  • Sports un fitnessSvara zudums Kā ēst, lai novērstu vēdera tauku?
  • Slim down puffy face
  • Vērpšana Šis ir cita veida vingrinājums, kuram nav nepieciešami papildu piederumi, galvenais ir ievērot tehniku.

No rīta tukšā dūšā ieteicams veikt vakuumu. Veicot to regulāri, darbojas šķērsvirziena vēdera muskuļi, kad tas kļūst elastīgāks un saspringtāks, papildu centimetri no vēdera pazudīs. Ir vairākas vakuuma izpildes variācijas - guļot, ceļos vai sēdus. Pieejām jābūt vismaz 5. Sākumā jūs varat ierobežot sevi līdz 20 sekundēm, katru dienu palielināt laiku līdz 1 minūtei. Vakuuma veikšanas tehnika ir šāda: ieņemiet ērtu sākuma stāvokli; elpojiet vienmērīgi, dziļi un turiet elpu sekundes, stingri ievelciet kuņģī; ja trūkst gaisa, veiciet nelielas īsas elpas; atslābiniet muskuļus vienveidīgā izelpā.

Lecamaukla Tauku dedzināšanas process sākas ar kardio vingrinājumiem, kas jāveic treniņa sākumā. Lecamaukla ir lielisks veids, kā sasildīties, sasildīties un noskaņoties uz intensīvu tauku dedzināšanu. Ir vērts atzīmēt, ka intensīva 15 minūšu lecamaukla palīdz sadedzināt apmēram kalorijas. Lecošā virve ir lieliska tauku sadedzināšanai sadedzināt tikai vēdera taukus tikai vēdera taukus ķermenī.

Lecot, ieteicams iesūkt vēderu, lai sadedzinātu ne tikai taukus, bet arī savelk iekšējos vēdera muskuļus, lai palīdzētu padarīt lapsenes vidukli un plakanu vēderu. Lai sāktu, jūs varat lēkt minūtes, katru reizi palielinot ilgumu līdz 20 minūtēm. Tas ir pietiekami, lai iesildītos un sagatavotos spēka treniņiem.

Lecoša virve rada spriedzi kāju, roku muskuļos un palielina izturību. Sēdošas kraukšķīgas Atbildot uz jautājumu par to, kā sašaurināt jostasvietu mājās, ir vērts atzīmēt šāda veida vingrinājumus kā sēdus vērpjot. Veicot šos ne pārāk smagos vingrinājumus, vēdera taisnās muskulatūras muskuļi un muguras darbs, kuņģis ir lieliski savilkts.

sadedzināt tikai vēdera taukus veidi kā plānot vidukli

Lai viduklis kļūtu plāns ar pagriezienu palīdzību, jums jāguļ uz muguras, jāpaliek plaukstas aiz galvas, pēc iespējas augstāk jāpaceļ taisnas kājas, jāvelk zeķe un jāpaceļ ķermenis, pagriežot to pa labi, tad pa kreisi. Kad tas izdarīts, jūs sajutīsiet, kā darbojas slīpi vēdera muskuļi. Vispirms jūs varat nolaist kājas, nepaceļot ķermeni. Pagriezieni Dažādās tehnikās, ar kurām jūs varat izveidot plakanu vēderu un šauru jostasvietu, treneriem ieteicams veikt pagriezienus. Tas ir ļoti efektīvs vingrinājums, kuru ikviens var izdarīt bez jebkādas sagatavošanās.

Lai to izdarītu, jums jāieņem sākuma stāvoklis stāvus, jāuzliek rokas uz gurniem, jostas vai jāliek priekšā, kājas kopā.

56 veidi, kā ātri zaudēt vēdera taukus un turēt tos par labu

Veiciet ķermeņa pagriezienus pa labi, tad pa kreisi apmēram 20 reizes. Vidukļa stīpa Mājās varat praktizēties ar viegliem improvizētiem līdzekļiem - lai padarītu to smagāku, izmantojiet ūdens pudeli, nevis krēsla - lielas bumbas vietā, un, lai izveidotu plānu vidukli - izmantojiet plānu plastmasas vai metāla loku. Strādājot ar viņu, plāns kuņģis neliks jūs gaidīt. Pateicoties ikdienas vingrinājumiem 15 minūtes, ,5 cm tilpums izzudīs pēc mēneša.

Hula stīpas vingrinājumus ir ļoti viegli izdarīt. Nostājieties sākuma stāvoklī, ielieciet loku jostasvietā, ielieciet kājas plecu platumā.

';html+=c.DOC_H1.slice(0,1).toUpperCase()+c.DOC_H1.slice(1);html+='

Sāciet griezt stīpu, izmantojot apļveida rotācijas iegurni, to darot, cik vien iespējams, sasprindziniet vēdera muskuļus, lai rezultāts būtu efektīvāks. Hula stīpas rotācijas laikā masāžas kustību dēļ muskuļos paātrinās asinsrite, īsā laikā tiek sadedzināti tauki.

Kā samazināt vīrieša vidukli Svara zaudēšanas procesā gandrīz katrs vīrietis jautā, kā padarīt vidukli plānāku. Atbilde ir ļoti vienkārša - veiciet intensīvus tauku sadedzināšanas vingrinājumus tieši šai ķermeņa daļai un apvienojiet tos ar pareizu uzturu. Vīriešiem der tādas pašas metodes kā sievietēm.

Katru otro dienu jums vajadzētu veikt pagriezienus, pagriezienus, slīpumus pa labi un pa kreisi, iesaistīties ar stīpu. Svara zaudēšanas jautājumos ļoti svarīga ir sistemātika - rezultātu var sasniegt tikai ar regulāru fizisko slodzi.

Viscerālie tauki. Kā noņemt viscerālos taukus? Kā atbrīvoties no viscerālajiem vēdera taukiem.

Jūs pats varat izveidot tabulu, atzīmējot katra vingrinājuma pieeju skaitu katru tauku dedzināšana krekliņš, lai izsekotu progresu.

Video: plāns viduklis 7 minūtēs Atradāt kļūdu tekstā? Apspriest Kā padarīt vidukli plānu un noņemt vēderu Neatkarīgi no tā, vai jums ir plāns viduklis vai nē, tas lielā mērā ir saistīts ar iedzimtību un ķermeņa tipu. Piemēram, padarīt vidukli tievu ir daudz grūtāk nekā astēniskiem. Uzdevums kļūst vēl sarežģītāks tiem, kuriem starp ribām un iegurņa kaulu ir mazs attālums: diemžēl šeit nekad nebūs lapsenes vidukļa. Ķermeņa vidusdaļas apkārtmēru ietekmē arī hormonālais fons: liels daudzums sieviešu dzimuma hormonu īpaši estradiola asinīs padara figūru sievišķīgāku, un vidukli slaidāku.

Un to trūkums bieži rada pretēju efektu. Kā vingrot, lai slaidu jostasvietu Es teikšu uzreiz: tikai spēka vingrinājumu dēļ piemēram, par vidukļa plānošana nedarbosies. Ideālā gadījumā jūs varat apvienot spēku un kardio vienā treniņā. Vislabāk ir pelējums ar plānu vidukli ar vingrinājumiem, kuros iesaistīti slīpi vēdera muskuļi un serdes stabilizatori, kas pozitīvi ietekmēs vēdera reljefu. Bet vajadzētu izvairīties no noliekšanās uz sāniem: no tā viduklis var būt apjomā.

Mūsējais palīdzēs padarīt vidukli plānu, apvienojot trīs spēka blokus un divus kardio vingrinājumus. Dariet katru sadedzināt tikai vēdera taukus tiem minūti, atpūtiet vēl minūti un vai squats sadedzina taukus augšstilbā pārejiet pie nākamās kustības. Sākotnējā posmā atkārtojiet tikai divus šādus apļus, un pēc pāris nedēļām jūs varat pakāpeniski palielināt to skaitu līdz četriem.

Lai notievētu jostasvietu, vingrojiet vismaz četras reizes nedēļā. Pirms kompleksa veikšanas pārliecinieties un pēc tam nedaudz izstiepieties.

  1. Nu, es to jau esmu teicis un es to vēlreiz: Nav tādas lietas kā vietas samazināšana kad runa ir par svara zaudēšanu.
  2. Pievelciet lieko ādu no svara zuduma
  3. 56 VEIDI, KĀ ĀTRI ZAUDĒT VĒDERA TAUKUS UN TURĒT TOS PAR LABU - VĪRIEŠU ŽURNĀLS - VESELĪBA-FITNESA
  4. Kā sadedzināt viscerālos taukus
  5. Nē, jūs nevarat mērķēt uz vēdera taukiem, taču šie 7 vingrinājumi dedzinās visu ķermeni

Vingrinājumu komplekts plānai jostasvietai mājās Jums būs nepieciešams:fitnesa paklājs un divas puslitra ūdens pudeles. Stāviet dēlī, balstoties uz plaukstām un pirkstiem sadedzināt tikai vēdera taukus, novietojiet otas zem pleciem.

Pievelciet vēdera daļas un neliecieties muguras lejasdaļā. Kā to izdarīt. Sekojot viņiem, soli tur ar kreiso roku un kāju. Atgriezieties sākuma stāvoklī un atkārtojiet manevru pa kreisi pārejot no vienas paklāja malas uz pretējo. Kroku gurkstēšana Sākuma stāvoklis. Stāviet taisni, salieciet kājas kopā, rokas uz jostas.

Turot muguru taisnu, leciet pa kreisi no kājas uz pēdu, vienlaikus paceļot rokas uz augšu.

sadedzināt tikai vēdera taukus ātra svara zudums 2 dienu laikā

Atgriezieties ar lēcienu sākuma stāvoklī. Apgulieties uz muguras, nospiediet muguras lejasdaļu un plecu lāpstiņas pie grīdas. Satveriet rokas aiz galvas, salieciet kājas un novietojiet kājas uz grīdas. Paceliet plecu lāpstiņas virs paklāja, izvelciet kreiso roku un pastiepieties labā ceļa virzienā.

Atkārtojiet vingrinājumu otrā pusē.

Dzeriet 1 glāzi katru dienu 3 dienas, un jūsu vēdera tauki pilnībā izkusīs

Kā to padarīt grūtāku plānai jostasvietai Sākuma stāvoklis. Sēdiet, balstiet rokas uz paklāja tieši aiz iegurņa, salieciet kājas, kājas uz grīdas.

Kā ātri zaudēt taukus vēdera lejasdaļā

Nedaudz noapaļojiet muguras lejasdaļu. Tajā pašā laikā pagariniet labo kāju uz priekšu, lai tas būtu paralēls grīdai. Atgriezieties sākuma stāvoklī un, atkal novirzot ķermeni, izstiepiet kreiso kāju uz priekšu. Kā sarežģīt.

sadedzināt tikai vēdera taukus svars loss pen pal

Noliecot ķermeni atpakaļ, izstiepiet abas kājas virs grīdas. Kā padarīt plānu vidukli mājās - mūžīgs jautājums katrai meitenei.

Kā atbrīvoties no vēdera

Sāciet strādāt ar sevi, netērējot minūti, un mēs ar prieku jums palīdzēsim šajā jautājumā. Kā mājās padarīt plānu vidukli un iegūt plakanu vēderu? Var izdalīt šādus faktorus, kas ietekmē vidukļa lielumu: Tauki sānos Hormonu, īpaši estrogēna daudzums organismā Proporcijas, kuras daba jums ir piešķīrusi Tātad, kā ātri un efektīvi padarīt plānu vidukli mājās?

Izmantojiet mūsu piedāvāto kompleksu, kas sastāv no pareiza uztura.

sadedzināt tikai vēdera taukus tauku zudumu spa procedūras

Jūs jau varat uzzināt vairāk par veidiem, kā padarīt jostas zonu nedaudz vēlāk, bet vispirms galvenie noslēpumi, kas palīdzēs jums sākt savu ceļojumu: Sāciet dzert vēsu ūdeni, tas palīdzēs paātrināt vielmaiņu un palielināt lieko tauku sadedzināšanas ātrumu.

Ir pilnas brokastis- tas ir nepieciešams.