Tas svīšana miega sadedzināt taukus laikā

Tāpat aromāts caur pirts apmeklētāja ādu iesūcas asinīs, ietekmējot fizioloģiskā līmenī. Jūsu ķermenis sadedzina kalorijas pat atpūšoties vai guļot. Jo mazāk kaloriju jūs patērējat, jo vairāk ķermeņa degviela paļaujas uz enerģijas krājumiem, piemēram, taukiem. Funkcijas Sadalīšanās sadedzināt taukus.

Previous Next Olbaltumvielu jeb proteīna uztura bagātinātāji mūsdienās kļuvuši par ļoti populāru un bieži izmantotu produktu. Bieži to lietošana ir haotiska un nepamatota, kas ir ne tikai finansiāli neizdevīgi, bet pat bīstami veselībai. Lai no proteīnu lietošanas gūtu labāko iespējamo efektu, ir nozīmīgi izvēlēties pareizo produktu veidu, devu un lietošanas laiku.

Informatīvie partneri

Par preparātu veidiem Neminot konkrētu produktu nosaukumus, tirgū pieejamos proteīna uztura bagātinātājus var iedalīt šādās grupās: proteīnu produkti ar ļoti zemu ogļhidrātu saturu jeb tīrais proteīns — satur praktiski tikai tīru proteīnu, kur uz g sausā pulvera ir 80—90 g proteīna proteīnu produkti ar nelielu ogļhidrātu saturu — uz g pulvera ogļhidrāti 10—20 g, proteīni 60—70 g.

Pēc sastāva tie ir līdzīgi muskuļu masas palielinātājiem, tikai ar nedaudz mazāku proteīnu saturu; aminoskābju preparāti šķidrā vai tablešu veidā: pilns aminoskābju spektrs; BCAA jeb zaroto ķēžu aminoskābes; atsevišķu aminoskābju preparāti, piemēram, arginīns vai glutamīns.

Par pulvera izcelsmi Proteīna uztura bagātinātāji parasti ir pulvera veidā vai to atvasinājumos gatavie kokteiļi, batoniņi u.

Pulvera ieguves veids un izcelsme var būt dažāda.

Termoregēns: Kā lietot

Visizplatītākais ir pienu sūkalu proteīns whey proteinbet sastopami arī uz kazeīna, liellopa, sojas un citu augu bāzes veidoti proteīna pulveri. Diskusija par to, kurš proteīns ir kvalitatīvāks, paliek atvērta, bet praksē pieņemts uzskatīt, ka pienu sūkalu proteīns uzsūcas ātrāk un ieteicams uzreiz pēc fiziskas slodzes, bet kazeīns uzsūcas lēnāk un attiecīgi ieteicams to lietot vakarā uz nakti.

Par lietošanas veidiem Proteīna uztura bagātinātāju lietošanas veidam ir liela nozīme un ir vairākas pieejas. Bet izplatītākie paņēmieni ir: lietot uzreiz pēc treniņa — var gan proteīnu īpaši piena sūkalugan aminoskābes; lietot vakarā pirms miega — var gan proteīnu īpaši kazeīnugan aminoskābes; lietot fizisko slodžu starplaikos, piemēram, ja dienas laikā ir vairākas džudo cīņas — ieteicamāk proteīnu īpaši atjaunojošā tipa ; pirms fiziskas slodzes — parasti aminoskābes, retos gadījumos arī proteīnu ja treniņā ir akcents uz tauku dedzināšanu izturības slodzēs.

Par ieteicamajām devām Ieteicamais proteīna daudzums diennaktī, kas būtu jāuzņem, ir 1—2 g uz 1 kg ķermeņa svara.

Jānis Kaupe: Olbaltumvielu uztura bagātinātāji sportistiem

Bieži kultūrisma pārstāvji uzturā lieto daudz lielākus proteīna daudzumus ar mērķi panākt izteiktāku muskulatūras hipertrofiju. Taisnības labad jāteic, ka, kombinējot lielas proteīna devas ar pareizām slodzēm svaru zālē, tas palīdz uzaudzēt lielāku muskuļu masu, taču vienlaikus tas uzliek ļoti lielu slodzi iekšējiem orgāniem: zarnām, nierēm, aknām un var izraisīt nopietnus šo orgānu bojājumus.

Vienkāršākās pazīmes, ka uzturā tiek uzņemts pārāk daudz proteīna, ir īpaši smirdīgas gāzes vēderā no nesagremotajām pūstošajām olbaltumvielām, biežāka urinācija īpaši naktīssmakojoši sviedri. Veselībai īpaši bīstama ir situācija, kad, gatavojoties sacensībām, lielu proteīna daudzumu kombinē ar ļoti mazu izdzertā ūdens daudzumu.

Tas var novest pie ļoti nopietniem nieru bojājumiem. Kā zināms, nieres nesāp un bez īpašiem priekšvēstnešiem šādos zyban svara zudums deva var negaidīti nokļūt pie nieru dialīzes aparāta slimnīcā.

Ilgākā laika posmā pārmērīgi daudz lietotais proteīns radīs pozitīvu uzņemtās un iztērētās enerģijas balansu, kas novedīs pie aptaukošanās.

tas svīšana miega sadedzināt taukus laikā ķermeņa masāža novājēšanu eļļa

Aptaukošanās jautājums īpaši aktuāls cilvēkiem, kuri pārvērtē savos treniņos biežāk tieši svaru zālē iztērētās enerģijas apjomu un pārmērīgi cenšas lietot proteīna preparātus pat no treniņiem brīvajās dienās.

Arī dabisko uztura olbaltumvielu uzsūkšanās tievajās zarnās ir pietiekami efektīva, kas nozīmē, ka, ja ir normāli sadalītas ēdienreizes un apēstā apjoms, pūšanas procesi resnajā zarnā ir minimāli. Mākslīgie proteīna uztura bagātinātāji, salīdzinot ar uztura olbaltumvielām, ir spējīgi nodrošināt gan daudz īsāku uzsūkšanās laiku no uzņemšanas brīža, gan iespēju viegli palielināt kopējo diennaktī uzņemto olbaltumvielu daudzumu, piemērojot to konkrētā sportista prasībām.

Tāpēc, pēc autora uzskatiem, proteīna preparātu lietošana visvairāk attaisnojama šādos gadījumos: lietojot tūlīt pēc fiziskas slodzes. Slodze var būt gan izturības, gan sprinta, gan spēka tipa, arī sporta spēles.

tas svīšana miega sadedzināt taukus laikā labākā ēdiena sagatavošana lai sadedzinātu taukus

Pēc fiziskas slodzes ir aptuveni 2 stundu logs, kura laikā organisms īpaši aktīvi uzsūc dažādas uzturvielas un strauji tās izmanto, lai atjaunotu slodzē iztērētos resursus vai bojātās muskulatūras struktūras. Mākslīgie proteīna kokteiļi šķidrā formā parasti pulveris ar ūdeni vai beztauku pienu nodrošina ātru uzsūkšanos, kas, savukārt, ļauj olbaltumvielām ātri nokļūt slodzē nogurušajos muskuļos.

tas svīšana miega sadedzināt taukus laikā farmfoods slimming milti

Pašlaik dominē uzskats ir, ka nepieciešami vismaz 20 g tīra proteīna vienā reizē, lai nodrošinātu organismam pietiekami daudz izejvielu anabolo procesu nodrošināšanai un ātrāk apturētu pēcslodzes katabolo impulsu īpaši pēc izturības slodzēm.

Starp citu, šādu devu nodrošina arī pārtikas veikalā atrodamie ar proteīnu bagātinātie piena dzērieni piemēram, Piena spēkskas ir lieliska alternatīva proteīna pulveriem. Te gan individuāli jāskatās, vai gremošanas tas svīšana miega sadedzināt taukus laikā tiek galā ar šo produktu bez diskomforta pazīmēm vēdera pūšanās, vēdergraizes, atraugas u.

Termoregēns paātrina metabolismu un ir saistīts ar tauku sadedzināšanu

Lai proteīns efektīvāk uzsūktos un labāk pildītu savu muskulatūru atjaunojošo funkciju, to nepieciešams uzņemt vienlaikus ar zināmu daudzumu ogļhidrātu. Tāpēc pēc slodzes nebūtu iesakāmi tīrie proteīni, bet gan labāk izvēlēties proteīnu produktus ar vidēju vai augstu ogļhidrātu saturu. Ja lieto tīro proteīnu, tad vienlaikus jāuzņem arī kādi ātrie ogļhidrāti ar augstu glikēmisko indeksu, piemēram, banāns.

Jāatgādina arī salīdzinoši bieža kļūda amatieru sportā, ka, gandrīz pilnībā izslēdzot no uztura ogļhidrātus un pastiprināti lietojot tikai proteīnu, iecerētais mērķis — tauku sadedzināšana un muskuļu augšana — netiek sasniegts.

Muskuļu masas pieaugums nenotiek, ja muskuļi nesaņem pietiekamu daudzumu ogļhidrātu.

  • 4d tauku deglis
  • Ķermeņa novājēšanas sistēma

Tāpat kā organisms pielāgojas mazkaloriju diētai, palēnina vielmaiņu un slinkāk dedzina taukus, domājot par nebaltām dienām nākotnē; lietojot vakarā pirms miega.

Tā kā augšanas hormona ietekmē visintensīvākie atjaunošanās procesi notiek tieši miegā, tad ir ļoti nozīmīgi padomāt par savu dienas pēdējo maltīti un būvniecības izejmateriālu nodrošinājumu savam ķermenim visas nakts garumā.

  • Novājēšana ēd cep auzas
  • Ātra svara zudums pinnes

Kazeīna proteīns uzsūcas lēnāk un pakāpeniskāk, tā nodrošinot pietiekami stabilu olbaltumvielu pieejamību asinsritē miega laikā. Šo pašu procesu varētu nodrošināt arī ar pamatīgu gaļas gabalu vēlajās vakariņās, taču gaļas produkti gremošanas sistēmai naktī uzliek ļoti lielu slogu. Šādā gadījumā naktī varētu būt traucēta miega kvalitāte un parādīties neskaidra svīšana, jo, šķeļot proteīnu, izdalās ievērojams siltuma daudzums. Proteīna pulverī olbaltumvielas ir jau praktiski sašķeltā stāvoklī, kas ievērojami atvieglo uzsūkšanos procesu.

Vakarā vairāk piemērots būtu proteīnu produkts ar zemu vai ļoti zemu ogļhidrātu saturu, taču jāpavēro, vai izdzertais proteīnu kokteilis neizraisa vēdera pūšanos vai citus gremošanas traucējumus, kas nakts laikā nebūtu vēlami; citi gadījumi, kad papildus proteīnu uzņemšana ir pamatota Populāras ir olbaltumvielu diētas, kuras, pareizi īstenotas, var dot labu efektu liekā svara samazināšanā.

tas svīšana miega sadedzināt taukus laikā novājēšanu tauku pirksti

Taču, kā ar visiem tievēšanas paņēmieniem, spēks ir mērenībā un pakāpeniskumā. Proteīnu produkti ar ļoti zemu ogļhidrātu saturu var daļēji aizstāt maltīti, jo proteīnam piemīt īpašība radīt sāta sajūtu, kas attiecīgi nomāc pārmērīgo apetīti izsalkuma stāvoklī.

Sportisti, kam nepieciešams zems ķermeņa tauku procents, reizēm izmanto tīrā proteīnu kokteili kā labu ieroci, lai radītu sāta sajūtu un apstādinātu vēlmi panašķoties ar saldumiem, īpaši vakaros.

Zinātniski pamatota ir arī teorija, ka pēc traumām, kuru ārstēšanas procesā nepieciešams ilgāks miera periods bez treniņiem, tiek pastiprināti lietotas olbaltumvielas, lai gan nav fizisku aktivitāšu.

Jums, iespējams, ir mazs maciņš, no kura vēlaties atbrīvoties, vai varbūt tiešām ir jāzaudē daudz vēdera tauku. Neatkarīgi no tā, vai jums ir jāzaudē 10 vai mārciņas, vēdera tauki ir kaitīgi jūsu veselībai un tos ir grūti zaudēt. Svara zaudēšana, it īpaši ap vēderu, ir process, kurā nepieciešama veselīga, zemu kaloriju diēta un fiziskās aktivitātes. Saskaņā ar Amerikas Sporta medicīnas koledžas datiem ir daži pierādījumi, ka vingrošana vēlā vakarā pirms gulētiešanas stimulē vielmaiņu, tāpēc miega laikā jūs sadedzināt vairāk kaloriju.

Tas palēnina liekās masas parādīšanos uz proteīna rēķina mazāk uzņemto ogļhidrātu dēļ un stimulē traumas ātrāku sadzīšanu gan kaulu lūzumu, gan muskuļu plīsumu u. Par drošumu un tīrību Tā kā dopinga kontroles oficiāli iespējamas ne tikai starptautiskās sacensībās, bet arī vietēja mēroga sporta pasākumos, piemēram, SEB kalnu riteņbraukšanas maratona tautas klase, tad aktuāls ir jautājums par preparātu tīrību un garantiju, ka sastāvā nebūs sportā aizliegtu vielu.

Ieteikums ir izvēlēties produkciju, kuru tirgo oficiāli sporta pārtikas izplatītāji vai specializēti sporta pārtikas veikali. Tirgotājam ir jāvar atbildēt, vai konkrētajam uztura bagātinātājam ir ražotāja sertifikāts par produkta tīrību no sportā aizliegtajām vielām. Parasti tas redzamā vietā arī tiek atspoguļots uz produkta iepakojuma. Internetā vai no rokas iegādāti uztura bagātinātāji nekad nevar tas svīšana miega sadedzināt taukus laikā pilnīgu garantiju par to drošumu.

Portālā "ārsts.

Nu, es to jau esmu teicis un es to vēlreiz: Nav tādas lietas kā vietas samazināšana kad runa ir par svara zaudēšanu. Tulkojums: Jūs nevarat īpaši zaudēt, piemēram, vēdera taukus, nezaudējot arī taukus, teiksim, dibenā vai krūtīs.