Ātrs veids kā sadedzināt gūžas taukus. LABĀKAIS FITNESA PLĀNS JUMS, PAMATOJOTIES UZ ĶERMEŅA TIPU - VINGRINĀJUMU APMĀCĪBA

Kājas tiek turētas taisnas, ļoti saspringtas. Ja jūs pagrieziet velosipēdu uz kājām, tas būs viegli zaudēt svaru. Pret diētām jāizturas piesardzīgi, nevis jāizjūt to dažādās iespējas. Galu galā, katrai sievietei ir pienākums izturēt, dzemdēt un izbalināt bērnu, kas ir iemesls, kāpēc tauki tiek atlikti uz sēžamvietas, gurniem un vēdera lejasdaļā. Uzbrukumi tiek veikti pārmaiņus, vispirms pa labi, tad ar kreiso kāju.

Nepareiza stāja Fiziskā bezdarbība.

  1. Kā dabiski samazināt vēdera tauku daudzumu 7 dienu laikā?
  2. 6 tauku zudums

Jūsu vēdera tauki var būt saistīti ar vienu vai vairākiem no šiem faktoriem. Tātad, ja vēlaties ātri zaudēt vēdera taukus, vislabāk ir strādāt pie visiem šiem faktoriem vienlaikus. Kā zaudēt vēdera tauku daudzumu 7 dienu laikā: Zemāk ir labākās un vienkāršās metodes, kā samazināt vēdera tauku daudzumu 7 dienu laikā dabiski, kam nav arī blakusparādību.

Kā samazināt vēdera tauku daudzumu 7 dienu laikā bez vingrinājumiem: Redzēsim, kā samazināt vēdera tauku daudzumu nedēļā bez jebkādas fiziskas slodzes. Noskaņo savu prātu: Prāts ir visas mūsu sistēmas apstrādes vienība.

ātrs veids kā sadedzināt gūžas taukus

Prāta izturēšanās veids ietekmē visu mūsu ķermeni. Dažreiz, neraugoties uz stingru treniņu un diētas plānu, mēs nevaram visu kārtot. Lai iegūtu vēlamos rezultātus, prāts jāiesaista arī mūsu vingrinājumos. Saspringts vai satraukts prāts nekad nedos vēlamos rezultātus.

Centieties palikt garīgi atdzist un uzņemties visu labā solī. Laba mūzika un meditācija var stimulēt daudz pozitīva jūsu prātā. Vissvarīgākais - labi gulēt. Nav nekas labāks par gulēšanu prātam. Tas atjauno visu sistēmu.

FISTtheory

Jūsu uzņemtais ēdiens ir svarīgs: Ko ēst, lai zaudētu vēdera taukus 1 nedēļas laikā? Vai jūs zinājāt, kā, izmantojot diētu, dabiski samazināt vēdera tauku daudzumu 7 dienu laikā?

Ir vispārzināms fakts, ka pārtikas produkti, kas bagāti ar šķiedrvielām, ir labvēlīgi mūsu metabolismam. Šķiedraini ēdieni spēj absorbēt daudz šķidruma un padarīt jūsu apetīti apmierinātu.

Tādā veidā jums nav daudz alkas pēc kārdinošiem ēdieniem, piemēram, saldumiem vai ceptiem produktiem, kas jūsu ķermenim pievieno taukus. Lietojiet šķiedrvielām bagātu diētu, kas satur daudz augļu un salātu. Izvairieties no pārāk daudz ogļhidrātiem un pievienojiet diētai apjomīgus ēdienus, piemēram, pilngraudu un auzas. Papildiniet to ar lielu ūdens daudzumu, apmēram litrus dienā.

Apvienojot pareizu uzturu ar treniņu, 7 dienu laikā jūs sadedzināsit vēdera taukus 3. Dzeriet daudz ūdens: Ūdens ir ļoti svarīgs komponents, kas regulē ķermeņa metabolismu. Uzturot ķermeni pietiekami hidratētam, tas palīdzēs izskalot toksīnus un citus kaitīgus atkritumus, turklāt novēršot jebkādu šķidruma aizturi.

Tas, savukārt, palīdz mazināt vēdera izvirzīšanos, un jūs izskatīsies tievāks un jaunāks. Tātad, ja jūs patiešām vēlaties uzzināt, kā samazināt vēdera tauku daudzumu 7 dienu laikā, vienkārši centieties izdzert daudz ūdens, svara zudums simptoms no hiv 10 glāzes katru dienu.

Šeit Tu atradīsi visdažādākos rakstus, kas saistīti ar sportu un veselīgu dzīves veidu. Reģistrējušies: 34 Kā atbrīvoties no celulīta? Kā atbrīvoties no celulīta?

Dzeriet citronu un pudeļu ķirbju sulu: Dzerot glāzi citrona un pudeles ķirbju sulas, ir lielisks līdzeklis, lai samazinātu vēdera tauku daudzumu tikai 7 dienu laikā. Pudeles ķirbis ir mazkaloriju dārzenis, kas piepildīts ar C vitamīnu, riboflavīnu, uztura šķiedrām un citām veselīgām uzturvielām, kas veicina metabolismu un līdz ar to veicina svara zaudēšanu.

Tauku dedzinoša masāžas eļļa: Vēdera masēšana ar tauku dedzinošu masāžas ātrs veids kā sadedzināt gūžas taukus arī palīdzēs vēdera tauku samazināšanu 7 dienu laikā. Sajauciet pa 2 ēdamkarotēm sezama eļļas un sinepju eļļas ar 1 tējkaroti olīveļļas.

Viegli uzkarsējiet šo maisījumu un dažas minūtes viegli apļveida kustībās uzklājiet visu vēderu. Tas palīdzēs sadedzināt tauku šūnas un sniegs tonizētu un plakanu vēderu. Adekvāts miegs: Miega režīms ir ļoti svarīgs, lai nodrošinātu labu veselību kopumā.

Pēc drudžainas dienas darbā ir svarīgi panākt labu 8 stundu miegu. Kad jūs neguļat labi, tas traucē jūsu hormonālo grafiku, un sekas var būt sliktākas, nekā jūs varat iedomāties. Pēc dažādu pētnieku domām, ir apstiprināts, ka cilvēkam, kurš mazāk guļ, ir lielāks risks būt aptaukošanās. Zinātnieks arī ierosina jūsu miega un ēšanas paradumus savstarpēji saistīt.

Elpas aizkavēšanās. Promocijas darbs 7: Squats Palieliniet sēžamvietas tilpumu Ja sportists nolēma scist, lai tās sēžamvieta kļūtu daudz apjomīgākas un iegādājās vilinošu formu, tas var gaidīt vilšanos. Uzņem, tāpat kā jebkuri citi vingrinājumi, nevar darīt "visu" no neko - viņi uzlabos veidlapu, padarīs tos elastīgākus, sūkņu muskuļus, jo no kuriem gūžas būs vairāk noapaļotas, bet viņi nevarēs iet pret ģenētiku.

Tāpēc, kamēr jūs ievērojat šo diētu un vingrojat, lai zaudētu vēderu 7 dienu laikā, labi gulēt, lai iegūtu pozitīvus rezultātus. Ēdiet veselīgi: Tas ir pilnīgs mīts, ka izbadēšanās palīdzēs atbrīvoties no vēdera taukiem un zaudēt svaru tikai 7 dienu laikā. Pilnīgs 7 dienu prombūtne no pārtikas nepalīdzēs samazināt vēdera tauku daudzumu, bet tā vietā ķermenis būs kataboliskā stāvoklī, kurā enerģijas audi tiek sadalīti muskuļu audos.

Tāpēc sievietēm ir svarīgi iegūt vismaz kalorijas dienā, savukārt vīriešiem dienā ir nepieciešams vismaz kaloriju. Cukura uzņemšana: Cukurs ir galvenais vainīgais aiz izspiedušās vēdera. Diēta ar augstu cukura līmeni uztur augstu insulīna līmeni organismā, un tāpēc cilvēkam ir tendence biežāk justies izsalkušam.

Ja vēlaties samazināt vēdera tauku daudzumu tikai 7 dienu laikā, ēdiet pēc iespējas mazāk cukura.

Kā notiek tauku sadedzināšanas process?

Mājas vingrinājumi vēdera tauku samazināšanai 7 dienu laikā: Ja nedēļas laikā vēlaties vēdera tauku daudzumu atbrīvot ļoti ātri, jums ir nepieciešams pielāgots treniņš. Tam jābūt tādam, kas koncentrējas uz pareizajām vietām, neliekot jums nomest ar nogurumu. Treniņam vajadzētu būt kardiovaskulāriem vingrinājumiem, kas 7 ķiršu tomāti sadedzina taukus laikā mīkstina ķermeņa tauku daudzumu.

Pietiks ar desmit minūtēm skriešanas vai airēšanas vingrinājumu. Vingrinājumiem, iesaistot visu ķermeni, jāievēro, ka push-up, chin-ups un lunges ir labi vingrinājumi pilnam ķermenim.

Efektīvi svara zaudēšanas treniņi

Visbeidzot, intensīvi strādājot ar vēderu ar sēdvietām, kāju pacelšanu un ab-crunches padarīs tieši to, ko vēlaties. Šis treniņš izvadīs daudz sviedru. Svīstot, jūs ne tikai zaudējat ūdeni, bet arī svarīgus organisma minerālus. Atcerieties papildināt savu treniņu ar plašu šķidruma uzņemšanu, ieskaitot glikozi un Gatorade, lai izvairītos no dehidratācijas un minerālvielu deficīta.

Kraukšķi: Nekas nav efektīvs kā kraukšķēšana kā vingrinājums, lai septiņās dienās samazinātu vēderu. Kraukšķi ir vecākais veids, kā samazināt vēdera tauku daudzumu. Viņi ne tikai samazina ātrs veids kā sadedzināt gūžas taukus kuņģi, bet arī padara jūsu abs stiprāku.

ātrs veids kā sadedzināt gūžas taukus

Tas ir viegli izdarāms, un to var izdarīt mājās. To var izdarīt šādi. Apgulieties gludi, saliektiem ceļiem un kājām uz zemes. Paceliet rokas un pēc tam novietojiet tās aiz galvas.

Labākais fitnesa plāns jums, pamatojoties uz ķermeņa tipu

Ieelpojiet dziļi. Paceļot rumpja augšējo daļu no grīdas, jums vajadzētu izelpot. Atkārtojiet ieelpošanu un pēc tam izelpojiet, kad uznāk. Sāciet ar darīšanu 10 dienā un lēnām palieliniet to skaitu.

ātrs veids kā sadedzināt gūžas taukus

Sānu gurkstēšana: Nedēļas laikā zaudējiet vēdera tauku daudzumu ar šo sānu kraukšķēšanu. Lai gan tas varētu šķist viegli izdarāms, tai jāpierod stingra ātrs veids kā sadedzināt gūžas taukus. Īsu brīdi katru dienu praktizējiet sānu gurkstēšanu. Ar laiku jūs pieradīsit pie enerģijas, kas nepieciešama tā veikšanai.

Tālāk norādītās darbības palīdzēs jums viegli to izdarīt. Apgulieties plakaniski uz grīdas. Vienlaicīgi ar pleciem nolieciet kājas uz vienu un to pašu pusi. Sānu gurkstēšana vairāk koncentrējas uz muskuļiem jūsu sānos. Sāciet ar 10 reizēm katru dienu katru dienu un lēnām palieliniet atkārtojumus, lai nedēļā zaudētu vēdera taukus. Vertikāla kāju gurkstēšana: Tas atbildēs uz jūsu jautājumu par to, kā zaudēt zemāku vēdera tauku daudzumu 1 nedēļas laikā.

ātrs veids kā sadedzināt gūžas taukus

Vertikāli kāju gurni strādā augšstilbu muskuļus, lokot kāju vertikāli un veidojot muskuļu masu. Lai to padarītu ērtāku, mēs to esam iesnieguši kā sākumpunktu.

Praktizējiet katru dienu šādā veidā. Apgulieties līdzeni uz paklāja vai uz grīdas ar kājām uz augšu uz griestiem un tad viens ceļgalis, kas ir šķērsots pāri otram. Ieelpojiet un pēc tam paceliet ķermeņa augšdaļu iegurņa virzienā. Tagad lēnām izelpojiet. Katru dienu ir ideāli saberzti divos vai trīs komplektos. Velosipēdu vingrinājumi: Nē! Mēs jums pateiksim, kā jūs varat to izdarīt bez velosipēda. Velosipēdu sagriešanas ir pārliecināts veids, kā mērķēt uz taisnās zarnas vēderu un slīpumu, un tas viss tiek apvienots vienā vieglā vingrinājumā.

Lūk, kā to izdarīt. Apgulieties uz grīdas un turiet rokas aiz galvas vai uz sāniem, kad darāt kraukšķus. Paceliet abas kājas no zemes un pēc tam salieciet tās pie ceļgaliem. Paņemiet labo ceļgalu tuvu krūtīm, turot kreiso kāju ārā. Tagad iznesiet labo kāju un kreiso kāju tuvu krūtīm.

Jums būs jāveic soļi pārmaiņus ar abām kājām. Reverse Crunch: Reversās kraukšķi ir labs vingrinājums vēdera tauku samazināšanai vienā nedēļā. Tie visi galvenokārt ir vienkāršākās kraukšķības modifikācijas. Reversā kraukšķēšana stiprinās vēdera muskuļus, bet arī mazāk noslogos muguru un kaklu nekā parasti. Šis vingrinājums sniegs jums dažus sešus iepakojumus abs un tajā pašā laikā samazinās vēderu.

Apgulties uz grīdas ar pilnībā izstieptām kājām un rokām ar plaukstām uz grīdas uz rumpi. Visu treniņa laiku turiet rokas nekustīgā stāvoklī. Pārvietojiet kājas uz augšu tā, lai augšstilbi būtu perpendikulāri grīdai un kājas būtu kopā un tajā pašā laikā paralēli grīdai.