Vislabāk lifta sadedzināt taukus

Turiet uzmanīgas piezīmes - vai jūs tajā burgerī iekļāvāt sieru? Jūs varat veikt tupus, veicot arī citus darbus, piemēram, pūšot vai žāvējot matus. Mēģiniet pierast sevi izpildīt iepriekš minētos noteikumus, un pēc mēneša jūs redzēsiet, kā jūsu ķermenis, un jūs sāksiet mainīt labāku.

Esiet aktīvs Veseli gēni vai veselīga dzīvesveids?

Saistītie Produkti

Kad mēs vislabāk lifta sadedzināt taukus par vielmaiņu, tā bieži ir sūdzība: "Es vēlos, lai vielmaiņa ļautu man iedzert kartupeļu čipsi un picas, piemēram, mans draugs, un nepieņemt svaru. Kas ir vielmaiņa?

Metabolisms tiek definēts kā ķīmisko reakciju sērija, kas sadedzina kalorijas. Metabolisma ātrums atpūtai Lūk, dažas labas ziņas. Lielākā daļa kaloriju sadedzināšanas vispār neprasa papildu pūles.

Tāpat kā mašīna, kas nekad neizslēdzas, jūsu ķermenis vienmēr darbojas, un tam vienmēr ir nepieciešama degviela, neatkarīgi no tā, vai jūs skrienat maratonu vai guļat.

Dažiem cilvēkiem RMR ir augstāks nekā citiem.

Kā nomest lieko svaru TOP 5

Bērniem ir īpaši augstas kaloriju vajadzības miera stāvoklī, salīdzinot ar pieaugušajiem. Vidēji bērns līdz 6 gadu vecumam miera stāvoklī sadedzina divreiz vairāk kaloriju uz mārciņu nekā pieaugušais. Tas galvenokārt notiek tāpēc, ka, kļūstot vecākam, mēs mēdzam kļūt mazāk aktīvi, tas nozīmē, ka mums ir tendence zaudēt kaloriju sadedzinošo muskuļu masu.

Un šajā gadījumā mēs runājam par siltumu, kas rodas kustoties. Tas var nozīmēt treniņu, bet tas var nozīmēt arī iešanu līdz automašīnai tauku dedzināšana tracker trauku mazgāšanu. Pat drebuļi un satricinājumi tiek ieskaitīti šajā kopsummā. TEF apzīmē visu enerģiju, ko jūs tērējat sagremot, uzglabājot, transportējot un absorbējot ēdienu. Varbūt viņa ar to ir dzimusi Ir kaut kāda patiesība idejā, ka dažiem cilvēkiem metabolisms ir ātrāks nekā citiem.

Daži no mums uzvar gēnu loterijā, un viņiem ir mazāk problēmu noturēt nevēlamās mārciņas. Bēdīgā realitāte ir tāda, ka, ja jums kādreiz ir bijis liekais svars, jums būs jāievēro stingrāka diēta, lai atkal nepieļautu pieaugumu. Iemesli, kāpēc nav skaidrs, bet var būt vainīgas hormonu izmaiņas svara zaudēšanas laikā. Šajos gadījumos var būt noderīgi ēstgribas nomācoši līdzekļi. Dažreiz šis padoms ir noderīgs, bet citreiz tas izrādās maldinošs.

18 vienkārši veidi, kā sadedzināt kalorijas

Vai jums vajadzētu izmēģināt jaunu ēdienu? Jauns treniņš? Vairāk olbaltumvielu? Mēs esam šeit, lai palīdzētu jums nošķirt vielmaiņas faktus no fantāzijas. Lasiet tālāk par medicīnas faktiem, kurus pārbaudījuši veselības eksperti, kas var palīdzēt izprast vielmaiņas lomu svara zaudēšanā, kā arī padomus veselīga vielmaiņas līdzsvara uzturēšanai.

vislabāk lifta sadedzināt taukus

Muskuļu veidošana Viens izplatīts ieteikums palielināt vielmaiņu ir svara celšana. Kaut arī šis ieteikums tiek bieži piedāvāts, jūsu muskulatūras ietekme uz vielmaiņas ātrumu miera stāvoklī RMR bieži ir ārkārtīgi pārspīlēta. Labie un sliktie Tāpēc šeit ir labas un sliktas ziņas.

Labā ziņa ir tā, ka muskuļu audzēšana uzlabo jūsu RMR, salīdzinot ar taukiem. Sliktā ziņa ir tā, vislabāk lifta sadedzināt taukus atšķirība ir diezgan maza.

Mārciņa tauku šūnu patērē apmēram divas kalorijas dienā. Mārciņa liesās muskuļu šūnas miera stāvoklī patērē apmēram sešas kalorijas dienā. Pesimists teiks: "Jā, bet tas ir tikai sešas kalorijas. Kā piemēru apskatīsim cilvēku, kurš ir ieguvis piecas jaunas mārciņas liesās muskulatūras, kuras apgūšanai vidēji nepieciešami apmēram trīs līdz četri mēneši spēka treniņa. Tādējādi jūsu RMR neto pieaugums ir aptuveni 30 kalorijas katru dienu neatskaitot visus taukus, kurus jūs, iespējams, esat zaudējis šajā vislabāk lifta sadedzināt taukus.

Kā padarīt reljefa korpusu: sadedziniet taukus uz vasaru! Kā padarīt skaistu ķermeni mājās

Tas ir apmēram viena trešdaļa vidēja ābolu kaloriju daudzuma. Tātad jūs uzreiz domājat: "liels darījums!

vislabāk lifta sadedzināt taukus

Tas ir līdzvērtīgs nedaudz mazāk nekā nedēļas kaloriju skaitam pieaugušam vīrietim. Tas nozīmē, ka gada laikā samazināsies apmēram trīs mārciņas ķermeņa tauku, ja diēta paliks tieši tāda pati. Ieguvumi no spēka treniņa Neatkarīgi no tā, vai izlemjat, vai lielāki bicepsi dod papildu kaloriju sadedzināšanas priekšrocības, ir vērts novērtēt spēka treniņus.

Spēcīgāka muskulatūra palīdz pasargāt jūs no traumām. Tas padara jūsu kaulus blīvākus. Un tas izskatās labi! Svarcelšana ietekmē vispārējo ķermeņa uzbūvi. Tātad, neatkarīgi no tā, vai izlemjat, vai vielmaiņas priekšrocības ir tā vērts, spēka treniņš bieži ir gudrs treniņa papildinājums. Aerobika Muskuļu iegūšanai ir tikai neliela pozitīva ietekme uz vielmaiņu miera stāvoklī.

Kā ātri zaudēt taukus vēdera lejasdaļā

Bet kā ar jūsu aktīvo vielmaiņu? Tagad šeit ir iespēja veikt dažus būtiskus uzlabojumus, vai ne? Nu jā un nē. Aerobie vingrinājumi aktīvi sadedzina daudz vairāk kaloriju nekā muskuļi, atpūšoties. Bet, lai ievērojami samazinātu kopējo kaloriju patēriņu, būs jāpieliek arī ievērojamas pūles.

Tātad vairāk vingrinājumi palīdz. Bet ir lietderīgi zināt, cik daudz tas palīdz, lai liktu pamatotas cerības. USDA nodrošina tiešsaistes ķermeņa svara plānotāju, kas var palīdzēt precīzi redzēt, cik daudz fitnesa var uzlabot jūsu svara zaudēšanas centienus.

Pieņemsim, ka šī uzdevuma sākumā jūs patiešām neveicat nevienu vingrinājumu.

Portāls būvniecībai un remontam

Lai sasniegtu šo mērķi bez fiziskās sagatavotības, jums būs jāpāriet no aptuveni kaloriju dienā apēšanas līdz kalorijām. Ja vēlaties mazliet ļauties un vēlaties kompensēt kalorijas ar dažiem treniņiem, palaidīsim skaitļus. Pieņemsim, ka četras reizes nedēļā rutīnai pievienojat 30 minūtes gaismas.

  • Kā nokļūt savā sejā dienā
  • KĀ ZAUDĒT TAUKUS UN IEGŪT MUSKUĻUS, LAI ĀTRI REDZĒTU REZULTĀTUS - VINGRINĀJUMU APMĀCĪBA
  • Palīdz jums ir kompakts skaistu līkni.
  • Ķermeņa slaids klipkopas
  • Termoģenēze bez vingrinājumiem Vielmaiņas ātrums miera stāvoklī RMR Tas ir jūsu sākotnējais metabolisms miera stāvoklī vai tas, cik daudz kaloriju jūsu ķermenim nepieciešams, lai izdzīvotu, ja visu dienu pavadījāt nomodā guļot gultā.
  • 18 vienkārši veidi, kā sadedzināt kalorijas

Šīs papildu pūles nozīmē, ka jūs varat ēst papildus kalorijas dienā, lai sasniegtu savu svara mērķi, kas ir vienāds ar apmēram četriem Oreo cepumiem. Ja jūs nolemjat patiešām nopietni izturēties pret fizisko formu, savai nedēļai pievienojot vēl trīs stundas vidēja slodzes riteņbraukšanas, pēc tam katru dienu varat ēst papildus kalorijas, salīdzinot ar mazkustīgu cilvēku.

Tas ir nedaudz mazāk nekā Big Mac - turiet kartupeļus. Tātad, vai katru dienu ir vērts izmantot papildu Big Mac, piecu stundu vingrinājums jāpieskaita savai nedēļai? Tas ir atkarīgs no jums. Vingrojumi ir lieliski piemēroti veselībai Tāpat kā svarcelšanā, ir daudz iemeslu nodarboties ar aerobiku. Pirmkārt, mēreni vingrinājumi palīdz noturēt taukus, kurus jūs zaudējat.

Tas, cik daudz jums būs jāizstrādā, lai saglabātu savu svaru, katram cilvēkam ir atšķirīgs. Pieredzējis personīgais treneris, iespējams, var palīdzēt jums noteikt ideālu treniņa mērķi. Papildus svara zaudēšanai un uzturēšanai aerobika stiprina kaulus un muskuļus, uzlabo garastāvokli un garīgo veselību, samazina dažādu slimību, tostarp dažu vēža formu, risku un parasti palīdz dzīvot veselīgāk, ilgāk.

Mīts: Dzeramais ūdens palīdz Dzeramais ūdens, lai iztērētu papildu kalorijas, ir bijis pretrunīgs.

vislabāk lifta sadedzināt taukus

Jums var rasties jautājums: "Ja ūdens ir bezkaloriju saturs, kā tā dzeršana vispār varētu sadedzināt kalorijas? Pētnieki teica, ka tas bija ķermeņa sasilšanas rezultāts pēc atdzesēšanas ar aukstu ūdeni. Ja rezultāti saglabājas, vienkārši izdzerot divus litrus auksta ūdens dienā nedaudz vairāk par pusi galonujūs varētu sadedzināt papildu 95 kalorijas.

Bija tikai viena neliela problēma - turpmākie pētījumi nevarēja atkārtot rezultātus. Vai enerģijas dzērieni palīdz? Stimulatori, kas atrodami enerģijas dzērienos, var palīdzēt jums atbrīvoties no taukiem - uz brīdi. Kofeīns var īslaicīgi palielināt jūsu enerģiju, bet pēc tam, kad esat iztērējis pietiekami daudz latiņu, jūsu ķermenis pielāgojas stimulācijai, un drīz mazais vielmaiņas ieguvums iztvaiko.

Mīts: Ēdiet mazas maltītes visas dienas garumā Jūs, iespējams, esat dzirdējuši teoriju, ka daudzu mazu maltīšu ēšana visas dienas garumā var palīdzēt uzturēt vielmaiņas motivāciju.

vislabāk lifta sadedzināt taukus

Diemžēl tas nav īsts svara zaudēšanas īsceļš. Nav zinātnisku pierādījumu, kas apstiprinātu domu, ka jūs varat zaudēt vairāk lieko tauku, ēdot mazākas, biežākas maltītes.