£ 5 mēnesī svara zaudēšanas

Uzkodas starp ēdienreizēm - jogurts, siers, dārzeņi, augļi, jogurts. Pāris stundas pirms gulēšanas jūs varat veikt vingrinājumus vai staigāt svaigā gaisā, lai jūs sadedzinātu papildus kalorijas, kuras esat ieguvis visu dienu. Bet ir daži veidi, kā samazināt šīs kalorijas. Nu, tas ir atkarīgs no procedūras veida, kāda jums bija, saka Dr Veiners. Un gandrīz katrs auglis ir bagāts ar vitamīniem.

Autors: Sadie Hampton Pēdējoreiz Atjaunots: Janvāris Pieņem darbā pastaigas draugu, kurš mudina tevi ātri staigāt.

£ 5 mēnesī svara zaudēšanas

Ikdienas pastaigas var palīdzēt nomest mārciņas, samazināt smalkmaizītes un novērst mīlas rokturus. Tomēr treniņa ilgums un kopējais uzņemto kaloriju daudzums nosaka, cik daudz svara mēnesī zaudēsit katru dienu staigājot. Mārciņu skaits Saskaņā ar Slimību kontroles un profilakses centriem, jūs varat droši nomest no 1 līdz 2 mārciņām nedēļā vai no 4 līdz 8 mārciņām mēnesī.

£ 5 mēnesī svara zaudēšanas

Šis svara zaudēšanas ātrums ir drošs un var palīdzēt jums saglabāt svaru uz priekšu. Lai sasniegtu šo sniegumu, katru dienu staigājot sadedziniet papildu līdz 1, kalorijām - jo 3, kalorijas ir vienādas ar ķermeņa svara 1 mārciņām - vai arī apvienojiet vingrošanu ar kaloriju ierobežojumu, lai mēnesī nomizotu līdz 8 mārciņām.

Cik daudz svara mēnesī var zaudēt veselīgā veidā?

Ļoti zemu kaloriju diētas Jūs varat ātri nomest svaru - līdz 5 mārciņām nedēļā vai 20 mārciņām mēnesī - regulāri ejot un ierobežojot devu līdz kalorijām dienā, liecina Svara kontroles informācijas tīkls. Tomēr šādas ļoti zemu kaloriju diētas VLCD ir drošas tikai ārsta uzraudzībā un var būt nepatīkamas.

£ 5 mēnesī svara zaudēšanas

VLCD var izraisīt nelabumu, nogurumu, caureju un žultsakmeņus, ziņo svara kontroles informācijas tīkls. Ieteicamais ilgums Jo ilgāk staigājat, jo vairāk mārciņu - un ķermeņa tauku - jūs izkusīsit.

Šī pārskata autori norāda, ka pēc 30 minūšu vingrinājumiem jūsu ķermeņa galvenais degvielas avots pāriet no ogļhidrātiem uz tauku krājumiem. Sadedzinātās kalorijas staigājot Jo ātrāk jūs ejat, jo vairāk kaloriju jūs iztērēsit, kas ir labas ziņas, ja esat enerģijas staigātājs.

£ 5 mēnesī svara zaudēšanas

Hārvardas veselības publikācijas ziņo, ka samazināt ādu svara zuduma laikā no līdz mārciņām sadedzina līdz kalorijas, staigājot 3. Divkāršojiet šo ilgumu līdz divām stundām, un līdz mārciņa tērē kalorijas no līdzstaigājot ar ātrumu no 3. Ja vien jums nav neierobežota laika uz rokām, jums, iespējams, būs jāmazina kaloriju patēriņš papildus pastaigai katru dienu, lai mēnesī zaudētu 8 mārciņas.

£ 5 mēnesī svara zaudēšanas

Autors: Sadie Hampton £ 5 mēnesī svara zaudēšanas Hemptons ir 32 gadus vecs žurnālists. Interneta entuziasts.

£ 5 mēnesī svara zaudēšanas

Ceļojumu aizstāvis. Pārtikas nerd.

Hipsteriem draudzīgs tv evaņģēlists. Alus sekotājs.

Viss par svara pieaugumu grūtniecības laikā Viss par svara pieaugumu grūtniecības laikā Ja jūs dzirdat divu grūtnieču sarunu, jūs, visticamāk, dzirdēsiet šādus jautājumus. Vai jūtat, ka bērns tevi spārda? Kad jums pienākas? Vai jūs cietāt no rīta slimības?