Cik ilgi badošanās notiek lai sadedzinātu taukus

Piemēram, pieņemsim, ka jūs vakariņojāt pulksten 20, tas nozīmē, ka jau nākamās dienas pulksten 12 no rīta jūs varat ieturēt sātīgas pusdienas vai, ja jūs joprojām neesat izsalcis, ieturēt latte ar kruasānu un turpiniet zaudēt svaru! Turklāt intensīva fiziska slodze ar pilnu vēderu var izraisīt gremošanas traucējumus vai pat vemšanu. Kramarenko Irina Dņeprorudnijs Es pastāvīgi strādāju uz ielas un dārzā. Ļaujiet tam iet pretrunā visiem principiem pareiza uztura ko mēs zinājām jau iepriekš, bet periodiska badošanās patiešām palīdz zaudēt svaru un dziedēt ķermeni. Pētījuma dati parādīja, ka aizkuņģa dziedzeris ir tikai daļa no bildes. Pamazām saīsiniet ēšanas laika intervālu dienas laikā.

Jūs varat dzert tikai ūdeni, nesaldinātu tēju vai zāļu tēju. Uzzinot par šādu pārtikas sistēmu, man uzreiz radās interese pamēģināt. B man izrādījās ideāli! Pirmkārt, šī shēma normalizē vielmaiņu un uzlabo gremošanu.

Ļauj arī sadedzināt tauku masu, nezaudējot muskuļus. Pēc savas pieredzes es ieguvu 2 kg muskuļu masas, sākot praktizēt periodisku badošanos kopā ar spēka treniņiem. Vēl viens svarīgs bonuss ir tas, ka tiek optimizēti vairāki hormoni, piemēram, insulīns, kortizols, testosterons. Tas ir īpaši svarīgi tiem, kas nodarbojas ar sportu!

Pietūkums, saaukstēšanās un citi vīrusi izzūd, ātri tauku zudumu guru 16 stundu laikā ķermenim izdodas attīrīties un sākt aizsargfunkcijas. Miegs tiek normalizēts: ķermenis nav noslogots ar vakariņu sagremošanu. Šis režīms ir tik ērts, ka jūs varat to saglabāt ilgu laiku.

Dažas dienas, lai pielāgotos, un ķermenis atjaunojas perfekti! Pāris dienas pēc sākuma es sajutu, ka izsalkums atkāpjas, un es pārtraucu ēst ārkārtas porcijas pirms 16 stundu bada sākuma.

Arī es nedomāju par vakariņām sev. Es esmu vegāns, bet mana ģimene tā nav, tāpēc man bieži nācās gatavot sev atsevišķi. Turklāt metropolē ne vienmēr ir laiks ēst laikā, vēlās vakariņas nav mans stāsts. Ja viņa ēda pēc 20, tad viņa slikti aizmiga, no rīta uzbriest un pamodās ar smaguma sajūtu. Katrs pats izvēlas 8 stundu periodu. Man, piemēram, no pulksten 8 līdz Kādam tas var būt no 11 līdz Tiem, kas vēlas zaudēt svaru, pirms pirmās ēdienreizes jūs varat veikt sirdsdarbību tukšā dūšā, bet tas notiek gadījumā, ja jums nav problēmu ar veselību un jūs esat pietiekami aktīvs!

Tie, kuri, gluži pretēji, strādā pie ķermeņa kvalitātes un muskuļu masas komplekta, pēc tam plāno treniņu procesu 8 stundu intervālā. Daudzi sportisti un kultūristi ievēro šo sistēmu! Viss ir loģiski. Pēc 8 stundām jūs ēdīsit mazāk, pietūkums izzudīs tā paša iemesla dēļ.

cik ilgi badošanās notiek lai sadedzinātu taukus

Tā notika, ka vairākumam šīs metodes piekritēju iesakņojās termins "periodiska badošanās". Lai arī "intervāla ēšana" izklausās daudz maigāk, tai ir arī tāda pati nozīme. Šī uztura sistēma var būt visērtākais veids, kā zaudēt svaru un, pats galvenais, viegli uzturēt savu ideālo svaru. Tāpēc nebaidieties no vārda "badošanās", tas nebūt nenozīmē, ka jums ir nepieciešams sevi izsmelt ar badu.

Šajā rakstā es dalīšos ar savu personīgā pieredze Pārtraukta badošanās svara zaudēšanai, es sniegšu dažādu IG shēmu piemērus, kā arī pastāstīšu, kā pareizi piemērot šo metodi iesācējiem. Laiks no pirmās ēdienreizes līdz pēdējai kārtējā dienā ir ēšanas periods.

cik ilgi badošanās notiek lai sadedzinātu taukus

Attiecīgi intervāls no cik ilgi badošanās notiek lai sadedzinātu taukus ēdienreizes līdz pirmajai pēc miega ir badošanās. Dienā ir 24 stundas, un, ja jūs tagad ēdat brokastis apmēram 8 no rīta, un vakariņas iekrīt pulkstentad jūsu pašreizējais badošanās intervāls ir 12 stundas. No rīta mums bija brokastis - mēs atvērām savu diētisko logu. Pēdējā maltīte vakarā - diētas logs tika aizvērts. Pārtraukta badošanās būtība svara zaudēšanai ir pakāpeniski sašaurināt uztura periodu līdz stundām.

Un ir ļoti svarīgi to darīt pakāpeniski.

Kad es pirmo reizi praktizēju periodisku badošanos, mani iedvesmoja piemērs sportistam, kurš ēd no pulksten 14 līdz 18 Otrās dienas rītā es gribēju kāpt pa sienām no briesmīgas bada sajūtas. Es atceros, kā dzēru tēju un kafiju tikai litros, lai noslāpētu izsalkumu. Es izturēju vairākas dienas un nospļāvu šo lietu. Un periodiskā badošanās sistēma pēc tam tika pievienota manam "nederīgo diētu" sarakstam.

Nepieļaujiet šo kļūdu! Pārtraukta badošanās nav diēta! Šis ir dzīvesveids, kas galu galā jums kļūs tik pazīstams un ērts, ka jūs brīnīsities, kāpēc jūs pie tā neatnācāt agrāk. Vienkārši sakot - kad tērējam vairāk enerģijas, nekā iegūstam no pārtikas. Un šītikai faktors, no kura atkarīgs mūsu svara zudums.

Jā, jūs pareizi saprotat, jūs varat zaudēt svaru šokolādei un burgeriem ar kodumu, ja izveidojat kaloriju deficītu. Bet šeit vairs nav runa par veselību. Es ļoti iesaku sākt ar detoksikāciju un detoksikāciju, uztura piepildīšanu ar veselīgu pārtiku un rehidratāciju.

Un tikai pēc tam sāciet pielāgot diētas loga laika grafiku. Vakariņojām ap un vēlāk dzeram tēju un ūdeni.

Cik ilgi tu uzturies katrā posmā, nav svarīgi! Ir svarīgi lēnām, bet droši virzīties noteiktā virzienā. Kad jūtaties pieradis pie šī režīma, pamazām sašauriniet savu uztura režīmu. Piemēram, mēs sākam ieturēt brokastis nevis pulksten no rīta, bet gan pulksten 9, ēdienreizes sākuma laiku pamazām līdz Sākot pakāpeniski veikt izmaiņas, es pats viegli nonācu pie šāda grafika: - brokastis, - pusdienas, - vakariņas.

Es pārliecinos, ka katrā ēdienreizē ir olbaltumvielu pārtika biezpiens, siers, olas, vistas gaļa, zivis un dārzeņi, augļi, zaļumi. Es varu teikt, ka man nekad nav bijis tik ērti zaudēt svaru.

Labāk zaudēt svaru. Kā zaudēt svaru nedēļā bez diētas mājās. Efektīvi vingrinājumi vīriešiem

Likās, ka viss notiek pats no sevis. Ja jūs gulējat vēlu, var būt labāk, ja jūs pēdējo maltīti ieturat pulksten 20, bet pirmo atstājat pulksten vai pārcēlāties uz pulksten Ieklausieties sevī.

cik ilgi badošanās notiek lai sadedzinātu taukus

Ir arī noderīgi pievienot fiziskās aktivitātes. Jums nav jādodas uz sporta zāli, vienkārši vairāk pārvietojieties - staigājiet, vingrojiet, veiciet pavasara tīrīšanu. Mājsaimniecības ikdienas aktivitāte ir daudz svarīgāka nekā apmācība 3 reizes nedēļā.

Padomājiet par to, nedēļā ir stundas. Ļaujiet no viņiem gulēt, pārējie ir nomodā. Jūsu treniņš sporta zālē ir tikai stundas nedēļā fiziskas aktivitātes.

Alkohola vai vielu lietošanas traucējumi Pareizi neievērojot diabēta ārstēšanas plānus Profilakse Ketoze Labākais veids, kā novērst ketozi, ir ēst sabalansētu uzturu, kas satur pietiekamu daudzumu ogļhidrātu, tauku un olbaltumvielu. Tas neļaus ķermenim paļauties uz taukiem kā enerģijas avotu.

Un kā jūs pavadāt atlikušās stundas. Birojā uz krēsla vai kustībā?

Ketoze pret ketoacidozi: salīdziniet cēloņus, simptomus, ārstēšanu un daudz ko citu

Trenažieru zāles treniņi ir būtiski muskuļu tvirtumam un ķermeņa darbībai. Un svara zaudēšanaisvarīgs ir uzturs, dzeršanas režīms un mājsaimniecības aktivitāte. KĀPĒC tas darbojas? Runājot par svara zaudēšanu ar pārtraukumiem tukšā dūšā, mums ir svarīgi saprast, kā darbojas insulīns. Ogļhidrāti ir galvenais enerģijas avots.

Visi tie gremošanas laikā sadalās līdz glikozes molekulām.

  1. Molekulārais skābeklis: апреля
  2. Svara zuduma atlīdzība kas nemaksā naudu
  3. Labāk zaudēt svaru. Kā zaudēt svaru nedēļā bez diētas mājās. Efektīvi vingrinājumi vīriešiem

Ar glikozi piesātinātas asinis mazgā aizkuņģa dziedzeri, kas savukārt sāk ražot hormona insulīnu. Bez insulīna glikoze nevar iekļūt šūnā. Insulīns tiek ražots katru reizi, kad mēs kaut ko ēdam. Kamēr enerģija, kas saņemta pārtikas veidā, nav "pārstrādāta", ķermenis pārtrauc izmantot tauku rezerves kā enerģijas avotu.

Faktiski tauku sadedzināšanas process apstājas, kamēr notiek gremošana.

';html+=c.DOC_H1.slice(0,1).toUpperCase()+c.DOC_H1.slice(1);html+='

Pārtraukta badošanās nozīmē tikai periodu bez insulīna palielināšanos. Nav pārtikas - insulīns netiek ražots, notiek tauku sadedzināšana. Palielinot ikdienas aktivitāti, process vēl vairāk paātrināsies.

Tā kā ķermenis vairāk vēlas izmantot taukus kā enerģijas avotu mērenas fiziskās slodzes laikā, kā arī atpūtas laikā. Piezīme:saskaņā ar vispārpieņemtiem noteikumiem intervāls tiek skaitīts no stundām. Proti, tās 16 bada stundas tiek skaitīti no 0 stundām, un tiek veikta pirmā ēdienreize plkst.

cik ilgi badošanās notiek lai sadedzinātu taukus

Tas ir saistīts ar augšanas hormona - somatotropīna aktivitātes periodu tas ir arī dominējošs tauku sadedzināšanas procesā. Atcerieties teicienu "bērns aug sapnī", tas tā ir. Augšanas hormons brenda 35 svara zudums sāk ražot aptuveni 00, aktīvi "darbojas", līdz cik ilgi badošanās notiek lai sadedzinātu taukus ieslēgts insulīns.

Tas ir, pirms pirmās ēdienreizes no rīta. Ja esat ēdis pēdējo reizi vakarā astoņos, pēc tam apmēram stundas notiek gremošanas process, pēc tam apmēram stundas barības vielu adsorbcijas periods. Un tikai tad - pulksten no rīta - sākas īstā šūnu bada stadija, kad šūnas nesaņem pārtiku. Šis ir vissvarīgākais periodiskas badošanās periods.

Lai sasniegtu vēlamo efektu - veselīgu svara zudumu un uzturēšanu - pietiek ar to, lai šūnu izsalkuma stadija ilgtu stundas. Pamazām sašaurinot uztura periodu, jūs automātiski samazināsiet kopējo kaloriju daudzumu. Es jau rakstīju, ka pie šādas pārtikas sistēmas nonācu intuitīvi.

Cik kilogramu nedēļā jūs varat zaudēt svaru

Vasarā mēs daudz laika pavadām ārā. Man vienkārši kļuva ērti ieturēt brokastis un doties pastaigā ar meitu. Viņi nāca un pusdienoja.