Intermitējošs badošanās svara zaudēšanas padomi, Pārtraukto badošanās pabalstu zemākais līmenis

Kaloriju piedevas, piemēram, medu, pienu vai krējumu, vajadzētu rezervēt bez gavēņa laikiem, tāpat kā ar kafiju. Piemēram, pieņemsim, ka jūs strādājat 3 dienas nedēļā. DoFasting ir awesome un ieskatu apraksts JA vēsture un pamati. Šī grafika laikā jūs gavējat 20 stundas katru dienu un patērējat tikai 4 stundu ēšanas laikā.

To, kas pēdējos gados ir kļuvis populārs, sauc par periodisku badošanos 1. Šis ir ēšanas veids, kas saistīts ar regulāriem īslaicīgiem gavēņiem.

Vai kafijas dzeršana ar sviestu un eļļu ir svara zaudēšanas atslēga? 2021

Badošanās īslaicīgi palīdz cilvēkiem ēst mazāk kaloriju, kā arī palīdz optimizēt dažus hormonus, kas saistīti ar svara kontroli. Pastāv vairākas atšķirīgas intermitējošas badošanās metodes.

Ēdiet, pārtrauciet ēst: katru nedēļu veiciet vienu vai divus 24 stundu gavēņus, piemēram, neēdot no vakariņām vienu dienu līdz vakariņām nākamajā dienā. Diēta 5: 2: Divās nedēļas dienās ēdiet tikai — kalorijas, bet pārējās 5 dienas parasti ēdiet.

Cīnās ar neregulāru badošanos? Šie 21 ekspertu padomi ir saistīti, lai palīdzētu!

Kamēr jūs nedrīkstat kompensēt, ēdot daudz vairāk, nevis badošanās periodos, šīs metodes radīs samazinātu kaloriju daudzumu un palīdzēs zaudēt svaru un vēdera tauku daudzumu 2, 3.

Kā periodisks badošanās ietekmē jūsu hormonus Ķermeņa tauki ir ķermeņa veids, kā uzglabāt enerģiju kalorijas. Kad neko neēdam, ķermenis maina vairākas lietas, lai uzkrātā enerģija būtu pieejamāka.

Tas ir saistīts ar izmaiņām nervu sistēmas darbībā, kā arī ar būtiskām izmaiņām vairākos svarīgos hormonos.

Intermitējoša badošanās sievietēm: pastipriniet savu veselīgo dzīvesveidu

Šīs ir dažas lietas, kas mainās vielmaiņā, kad jūs gavējat: Insulīns: insulīna daudzums palielinās, kad mēs ēdam. Kad mēs tukšā dūšā, insulīns dramatiski samazinās 4. Zemāks insulīna līmenis intermitējošs badošanās svara zaudēšanas padomi tauku sadedzināšanu. Cilvēka augšanas hormons HGH : Ātruma laikā augšanas hormona līmenis var strauji pieaugt, palielinoties pat 5 reizes 5, 6.

Septembris 14, Minūtes Lasīt: 6 Vai meklējat veidu, kā vislabāk izmantot veselīgo dzīvesveidu? Intermitējoša badošanās sievietēm var būt tikai jums nepieciešamā lieta!

Augšanas hormons ir hormons, kas cita starpā var palīdzēt samazināt tauku daudzumu un palielināt muskuļus 7, 8, 9. Norepinefrīns noradrenalīns : nervu sistēma nosūta norepinefrīnu uz tauku šūnām, liekot tiem sadalīt ķermeņa taukus brīvajās taukskābēs, kuras var sadedzināt enerģijas iegūšanai 10, Interesanti, ka, neraugoties uz ēdienreizēm dienā, ko jūs uzskatījāt, īstermiņa badošanās faktiski var palielināt tauku sadedzināšanu.

Tomēr garāki badošanās periodi var nomākt metabolismu Intermitējošs badošanās palīdz samazināt kalorijas un zaudēt svaru Galvenais iemesls tam, ka periodiska badošanās darbojas svara zaudēšanai, ir tas, ka tas palīdz jums ēst mazāk kaloriju.

Periodisks badošanās sievietēm: pastipriniet savu veselīgo dzīvesveidu ()

Visi dažādie protokoli paredz izlaist ēdienreizes tukšā dūšā. Ja vien jūs nekompensējat, ēdot daudz vairāk ēšanas periodos, tad jūs uzņemsit mazāk kaloriju. Saskaņā ar neseno Pārbaudot svara zaudēšanas ātrumu, cilvēki zaudēja apmēram 0,55 mārciņas 0,25 kg nedēļā ar periodisku badošanos, bet 1,65 mārciņas 0,75 kg nedēļā ar pārmērīgu dienu badošanos 2.

Šie rezultāti ir ļoti iespaidīgi, un tie parāda, ka neregulāra badošanās var būt noderīgs svara zaudēšanas līdzeklis.

krāsas svara zaudēšanas padomus

Neraugoties uz to, ka periodiskas badošanās priekšrocības pārsniedz svara zaudēšanu. Tam ir arī daudz ieguvumu vielmaiņas veselībai un tas var pat palīdzēt novērst hroniskas slimības un pagarināt dzīves ilgumu 15, Lai gan kaloriju skaitīšana parasti nav nepieciešama, veicot periodisku badošanos, svara zaudēšanu galvenokārt ietekmē vispārējs kaloriju sāciet svara zuduma emuāru samazinājums.

KĀ PĀRTRAUKTA BADOŠANĀS VAR PALĪDZĒT ZAUDĒT SVARU - SVARU VADĪBA -

Pētījumos, kuros salīdzināta periodiska badošanās un nepārtraukta kaloriju ierobežošana, svara zudums neatšķiras, ja kalorijas tiek salīdzinātas starp grupām. Intermitējošs badošanās var palīdzēt jums pieturēties pie muskuļiem, ievērojot diētu Viena no sliktākajām diētas ievērošanas blakusparādībām ir tā, ka ķermenim ir tendence sadedzināt muskuļus, kā arī taukus Interesanti, ka ir daži pētījumi, kas liecina, ka intermitējoša badošanās var būt noderīga, lai noturētu muskuļus, vienlaikus zaudējot ķermeņa taukus.

Vienā pārskata pētījumā intermitējošs kaloriju ierobežojums izraisīja līdzīgu svara zudumu kā nepārtraukts kaloriju ierobežojums, bet ar lielu svara samazinājumu par katru muskuļu masu Tomēr šiem pētījumiem bija daži ierobežojumi, tāpēc ņemiet atradumus ar sāls graudu. Intermitējošs badošanās padara veselīgu uzturu vienkāršāku Manuprāt, viens no galvenajiem intermitējošās badošanās ieguvumiem ir tā vienkāršība.

Nutriless – diētas ārste Lolita Neimane iesaka kā notievēt

Vienīgais labākais "uzturs" jums ir tas, pie kura jūs varat pieturēties ilgtermiņā. Ja intermitējoša badošanās ļauj vieglāk ievērot veselīgu uzturu, tad tam ir acīmredzamas priekšrocības ilgtermiņa veselībai un svara uzturēšanai.

svara zudums 2 nedēļa

Kā gūt panākumus ar periodisku badošanās protokolu Ir vairākas lietas, kas jums jāpatur prātā, ja vēlaties zaudēt svaru ar periodisku badošanos: Pārtikas kvalitāte: Ēdotie ēdieni joprojām ir svarīgi. Centieties ēst lielākoties veselus, no vienas sastāvdaļas pārtikas produktus. Kalorijas: joprojām tiek skaitītas kalorijas. Centieties ēst "normāli" ne badošanās laikā, ne tik daudz, lai kompensētu kalorijas, kuras nokavējāt, badojoties.

Konsekvence: tāpat kā jebkurai citai svara zaudēšanas metodei, ja vēlaties, lai tā darbotos, jums tā jāpieliek ilgāku laiku. Pacietība: Jūsu ķermenim var būt nepieciešams zināms laiks, lai pielāgotos periodiskam badošanās protokolam.

Ko tieši jūs varat dzert ar pārtraukumiem badojoties, nesalaužot ātrumu?

Centieties ievērot maltītes grafiku, un tas kļūs vieglāk. Arī lielākajā daļā populāro intermitējošo badošanās protokolu tiek ieteikts izturības treniņš. Tas ir ļoti svarīgi, ja vēlaties sadedzināt galvenokārt ķermeņa taukus, turoties pie muskuļiem.

Sākumā kaloriju skaitīšana parasti nav nepieciešama ar periodisku badošanos.

Sākumā svars parasti iet pēc iespējas intensīvāk, un zaudējums var būt līdz 2 kg dienā.

Tomēr, ja jūsu svara zaudēšana kavējas, kaloriju skaitīšana var būt noderīgs rīks. Veikt mājas intermitējošs badošanās svara zaudēšanas padomi Dienas beigās intermitējoša badošanās var būt noderīgs līdzeklis svara zaudēšanai.

ķermenis slim angebot

To galvenokārt izraisa samazināts kaloriju patēriņš, taču ir arī kāda labvēlīga ietekme uz hormoniem, kas nonāk spēlē. Neregulārs badošanās nav visiem, taču dažiem cilvēkiem tas var būt ļoti izdevīgi. Šajā rakstā ir daudz vairāk informācijas par periodisku badošanos: Intermitējošs badošanās - ceļvedis iesācējiem.