Kā ķermenis sadedzina taukus miega laikā

Maini porcijas lielumu Tie laiki, kad pat caurbiras varēja ēst visu pēc kārtas, ir beigušies. Alkohols un muskuļu masa Alkohola lietošana pazemina nepieciešamo hormonu līmeni Alkohols kavē IGF-1, testosterona un augšanas hormona sintēzi. Būtiski samazināsies arī jaudas rādītāji. Bet gramos "zemesriekstu" ir kcal, tas ir, ceturtā daļa no ikdienas nepieciešamības. Šāda uztura programma, pēc viņu domām, attīra toksisko savienojumu un toksīnu ķermeni, palīdz atjaunot materiālu apmaiņas procesus. Tas ir tikai hormonālo traucējumu rezultāts, ko izraisa bieža dzeršana.

slimming kimono

Tas ir medicīniski pazīstams kā atpūtas vielmaiņas ātrums vai atpūtas vielmaiņas ātrumsun būtībā tas sastāv no enerģijas izdevumi, kas nepieciešami, lai atpūtas laikā saglabātu mūsu ķermeņa dažādās svarīgās funkcijas.

Interesanti, ka tas notiek, piemēram, ja mēs praktizējam kādu anaerobais vingrinājums: šī darbība, kas prasa spēku, nevis elpošanu.

kakao apdegums tauku

Tādējādi, Aerobika ir fiziskā aktivitāte, kas sadedzina vairāk kaloriju, bet anaerobais vingrinājums palīdz mums ārkārtīgi pozitīvā veidā stiprināt muskuļus un locītavas, izvairīties no traumām un uzlabot stāju. Kāpēc mums nevajadzētu būt apsēstībā ar kalorijām, kuras mūsu ķermenis ik dienas nodedzina Dažiem cilvēkiem ir gandrīz obsesīvi kontrolējami dienas laikā patērētās kalorijas un tie, kas katru dienu sadedzina ķermeni, vai nu tāpēc, ka viņi seko svara zuduma diētai, vai tāpēc, ka viņi vienkārši vēlas saglabāt svaru pēc Viņi ir zaudējuši.

tauku zudums vērpšana

Bet tā ir pilnīga kļūda. No vienas puses, ja mēs kontrolējam kalorijas, kuras mēs patērējam un ka mēs sadedzinām, tas nozīmē, ka mēs nekad nespēsim baudīt to, ko mēs darām katru dienu. Tas nozīmē, ka mēs nebūsim baudīti ēdiena plāksnes priekšā, un mēs baudīsim to ar prieku, bet mēs redzēsim to kaloriju saturā.

evlution lean mode fat burner recenzijas

Turklāt mēs nebūsim baudījuši mūsu fiziskās slodzes laiku kas kalpo kā relaksējošs un de-stressingjo mēs to redzam kā veidu, kā zaudēt svaru un sadedzināt kalorijas, nevis kā brīnišķīgu iespēju baudīt labāku veselību.

Tādēļ, galvenais nav aplūkot kalorijas, ko mēs ēdam un sadedzinām, bet uzturēt pēc iespējas veselīgāku dzīvesveidu, pamatojoties uz pārtikas dažādību, veselību un līdzsvarotību. Un parastajā praksē mūsu mīļākie fiziskie vingrinājumi, vai nu 30 minūtes, vai 1 stunda.

top 5 labākie svara zaudēšanas padomi

Ja vēlaties turpināt lasīt, zināt un atklāt, cik kalorijas dienā jums ir nepieciešams jūsu organisms katru dienu. Šis raksts ir publicēts tikai informatīvos nolūkos. Jūs nevarat un nevajadzētu aizstāt konsultācijas ar uztura speciālistu.

7 DAY CHALLENGE 7 MINUTE WORKOUT TO LOSE BELLY FAT - HOME WORKOUT TO LOSE INCHES Lucy Wyndham-Read

Mēs iesakām konsultēties ar uzticamo uztura speciālistu.