Kā es varu slaidu uz leju manu iekšējo augšstilbu

Atbalstieties ar muguru pret sienu un izklājiet kājas tā, it kā jūs gatavotos pietupieniem. Tomēr joprojām var notikt uzlabojumi, jo īpaši tehniskais plāns.

Instrukcijas Jūs nevarat iztikt bez īpašiem vingrinājumiem augšstilba iekšējai daļai. Ja esat tālu no un, sāciet ar vienkāršiem vingrinājumiem. Guļot uz muguras un piespiežot muguras lejasdaļu pie grīdas, pievelciet kājas ceļos taisnā leņķī.

Instrukcijas Jūs nevarat iztikt bez īpašiem vingrinājumiem augšstilba iekšējai daļai. Ja esat tālu no un, sāciet ar vienkāršiem vingrinājumiem. Guļot uz muguras un piespiežot muguras lejasdaļu pie grīdas, pievelciet kājas ceļos taisnā leņķī. Kontrolējiet muskuļu sasprindzinājumu mērķa zonā. Veiciet komplektus ar atkārtojumiem.

Kontrolējiet muskuļu sasprindzinājumu mērķa zonā. Veiciet komplektus ar atkārtojumiem. Veiciet vingrinājumu katru otro dienu.

Joga svara zaudēšanai - Keto Guru

Pēc nedēļu ilgas apmācības uzvelciet kājas, lai vingrinājums būtu efektīvāks. Veiciet pietupienus, atdalot kājas plecu platumā. Nekoncentrējieties uz pirkstiem un papēžiem.

Jums vajadzētu sajust spriedzi muguras un augšstilbu iekšpusē. Ja jums ir iespēja apmeklēt trenažieru zāli, neatstājiet novārtā simulatoru, uz kura varat veikt kāju adukciju. Nebaidieties sūknēt augšstilba iekšpusi. Iestatiet svaru līdz kg un veiciet atkārtojumus.

kā es varu slaidu uz leju manu iekšējo augšstilbu

Vingrinājuma laikā mēģiniet pilnībā izslēgt apakšstilba muskuļus. Lai padarītu treniņu intensīvāku, nepievienojiet svaru, bet palieliniet atkārtojumu skaitu. Iekšējie muskuļi izskatās skaisti, ja tie ir pietiekami izstiepti. Regulāri izstiepiet. Ja apsēdāties, dariet to katru dienu, iepriekš sasildot muskuļus.

www.tpc.lv

Jogas augšstilba iekšpuse ir ļoti efektīva. Ikdienas iesildīšanās laikā iekļaujiet vairākas asanas piemēram, lotoss, kamielis, zvaigzneun šie muskuļi tiks pastāvīgi tonizēti. Augšstilbu iekšpuse ir pakļauta celulītam. Ja ēdat nelīdzsvaroti, vadāt mazkustīgu dzīvesveidu un strādājat mazkustīgu darbu, vielmaiņas procesi šīs zonas audos palēninās.

Tas neizbēgami noved pie "apelsīna mizas" veidošanās un ļenganuma. Iegūstiet regulāras spa procedūras, koncentrējoties uz augšstilbiem. Izmantojiet vieglu skrubi, piemēram, skābo krējumu un rupjo sāli.

Šim produktam būs drenējoša iedarbība uz augšstilbu iekšpusi un padarīs ādu gludāku. Pēc pīlinga ar vieglām glāstāmām kustībām uzklājiet jebkuru masāžas bāzes eļļu, kas satur pilienus saldo apelsīnu ēteriskās eļļas.

Rumānijas vilces uz taisnām kājām izpildes metodi. Rumānijas vilces ar stienis

Aļģu ietīšana ir ļoti efektīva augšstilbu iekšējās daļas savilkšanai. Pērciet brūnaļģes loksnes pārtikas veikalā vai veikalā, iemērciet tās siltā ūdenī, novietojiet uz augšstilbiem kā es varu slaidu uz leju manu iekšējo augšstilbu ietiniet pārtikas plēvē.

Un, tā kā no debesīm iegūti asinis Es sapņoju rudenī loga mirdzumu Draugi un tu viņu klounu pūlī Un, tāpat kā no debesīm, asiņaina kāka, Mana sirds cēlās tev.

Pēc stundas noņemiet aļģes, uzņemiet kontrasta dušu un uzklājiet ādai mitrinošu ķermeņa losjonu. Daudzām sievietēm augšstilba iekšpuse ir problemātiska joma.

Ja nokarājusies āda aukstumā nav redzama, tad vasarā šī problēma var traucēt valkāt īsus tērpus. Muskuļu tonusa un liekā apjoma trūkums izraisa daudzu sieviešu un meiteņu izmisumu, un, lai kāju forma līdz vasarai būtu ideāla, regulāri jātrenē augšstilba iekšpuse.

Parunāsim sīkāk par to, kādi vingrinājumi ir efektīvi šai problemātiskajai zonai. Kā savilkt un veidot iekšējos augšstilba muskuļus Gadu gaitā kāju pievilcība ir mainījusies, ja augšstilbu iekšpusē ir pārāk plāna āda vai vāji muskuļu audi.

kā es varu slaidu uz leju manu iekšējo augšstilbu

Pastaigas vai skriešana ikdienas dzīvē neietekmē šo problēmu zonu, kas izraisa tauku uzkrāšanos, muskuļu vājināšanos un celulīta parādīšanos. Sporta vingrinājumi ne vienmēr ietekmē kaprīzo zonu, tāpēc, izvēloties spēka treniņus, pārliecinieties, vai tajā ir fiziskas aktivitātes svara zaudēšanai. Pirms sākat trenēt kāju muskuļus, vispirms jāatbrīvojas no liekā svara, pretējā gadījumā pat smagi treniņi nedos vēlamo rezultātu.

Darbs ar augšstilbu iekšpusi ietver skrejceliņu, elipsveida, pakāpienu, Smita pietupienu, Hackenschmidt squat, augšstilba meistara kāju paplašinātāju un citus vingrinājumus, kas tiks apspriesti nedaudz vēlāk.

Intensīvs svara zudums bez jaudas slodzes un pareizas muskuļu attīstības noteikti novedīs pie vaļīgas ādas veidošanās augšstilba iekšpusē. Tajā pašā vietā tauki ir viegli veidojami, līdzīgi kā vēdera tauku kroka.

Jums nav jādodas pie trenera, lai kājas būtu nevainojamas - komfortabli mājas apstākļi tam ir vēl labāki. Sūknēt augšstilbu iekšējos muskuļus mājās ir piešķirt tiem skaistumu un uzlabot asinsriti intīmā zonā, stiprināt uroģenitālo sistēmu. Vispirms apskatīsim noteikumus, kurus profesionāļi iesaka ievērot, veicot mājas darbus: Vingrinājumu komplektā ietilpst veidi. Katra kāja jāizstrādā atsevišķi. Palieliniet atkārtojumu skaitu ar katru treniņu.

Anrijs 10.c Ābolu maiss tulkotais fragments

Lai palielinātu slodzi, ieteicams izmantot vieglas hanteles. Vingrinājumu komplekts sākas ar iesildīšanos, šim nolūkam tiek izmantota skriešana, lecamaukla, pietupieni, roku un kāju šūpošanās. Nodarbības notiek regulāri. Vingrinājumu komplekts apmācībai mājās Plie tupus Šis pietupiens ir efektīvs augšstilbu iekšpusei un gluteus muskuļu stiprināšanai.

kā es varu slaidu uz leju manu iekšējo augšstilbu

Novietojiet kājas platas, pagrieziet pirkstus par grādiem. Ieelpojot turiet muguru taisni, lēnām tupiet, līdz kājas ir 90 grādu leņķī. Piestipriniet, izelpojiet un pēc tam atgriezieties sākuma stāvoklī, bet neiztaisnojiet ceļus. Veiciet 4 komplektus reizes. Gūžas nolaupīšana Ar šo vingrinājumu vienlaikus darbojas vairākas muskuļu grupas.

kā es varu slaidu uz leju manu iekšējo augšstilbu

Stāviet taisni ar kreiso kāju uz sāniem. Pavelciet kreiso pirkstu pret sevi, pievelciet abs. Izstiepiet taisnas rokas uz priekšu, sakrustojot pirkstus slēdzenē. Izelpojot, paceliet kreiso kāju, ieelpojot, nolaidiet to, bet nepieskarieties grīdai.

Veiciet divus 15 šūpoļu komplektus abām kājām. Šķēres Šis vingrinājums palīdzēs samazināt zemādas taukus augšstilbu iekšpusē, noņemt taukus no "ausīm" un uzpumpēt sēžamvietas muskuļus. Apgulieties uz muguras ar rokām zem sēžamvietas, lai atbalstītu muguru. Pārliecinieties, ka vingrinājuma laikā muguras lejasdaļa nenokrīt no paklāja. Paceliet kājas par 8 cm, veiciet enerģiskas šūpoles, kas atgādina šķēru darbu. Pēc tam, skaitot 10, nolaidiet kājas uz grīdas.

Vingrinājumi augšstilba iekšējai daļai sievietēm. Sporta zāles nodarbības

Pēc kā es varu slaidu uz leju manu iekšējo augšstilbu pauzes atkārtojiet vēl 3 komplektus 10 reizes. Lunges uz sāniem Šeit darbojas gūžas reģiona mediālā muskuļu grupa un palielinās asins plūsma "pusgarās" zonā. Veiciet šo hanteles vingrinājumu pēc vēlēšanās, lai stiprinātu augšstilba iekšējos muskuļus. Stāviet taisni, kājas kopā. Pakāpieties uz sāniem ar labo kāju, tad apsēdieties uz tās.

Kreisā kāja paliek taisna. Cieši nospiediet pēdas iekšējo arku pie grīdas, atvelciet ar atbalsta kājas muskuļu spēku.

Rumānijas vilces uz taisnām kājām izpildes metodi. Rumānijas vilces ar stienis

Veiciet 10 lunges ar katru kāju. Vaislas kājas Šo vingrinājumu sauc par stiepšanos. Tas ļauj trenēt augšstilba iekšējās daļas muskuļus. Apsēdieties uz grīdas, izklājiet abas kājas, nesaliecot ceļus.

kā es varu slaidu uz leju manu iekšējo augšstilbu

Noliec rumpi uz priekšu, ar rokām sasniedzot kāju pirkstus. Turiet 15 sekundes, atgriezieties. Nevelciet līdz sāpēm. Visu kustību laikā nevajadzētu būt diskomfortam. Atkārtojiet šo stiepšanos 10 reizes. Šūpo kājas Mahi ir augšstilba iekšējais treniņš. Daudziem šūpoles uz sāniem ir pazīstamas jau kopš skolas fiziskās audzināšanas stundām, taču aiz šķietamās vienkāršības ir ieguvums slaidu kāju radīšanai.

Stāviet sānis pret balstu krēslu, sienu, sporta sienu. Pievelciet vēderu, turiet muguru taisni un nelieciet plecus uz sāniem. Pagrieziet kājas uz sāniem, piemēram, balerīna pie sliedes.

  • Kolliju portāls
  • Logi un durvis Rumānijas vilces uz taisnām kājām izpildes metodi.

Sasniedzot maksimālo augstumu, nolaidiet kāju, nepieskaroties grīdai. Atkārtojiet 10 šūpoles ar katru kāju. Mārtiņš Šī ir klasika sēžamvietu stiprināšanai un spējai uzpumpēt augšstilbu iekšējos muskuļus. Stāviet uz labās kājas un salieciet kreiso pie ceļa.

  • Kā sūknēt augšstilbu iekšējos muskuļus. Skaistu un tievu kāju noslēpumi
  • Juris Lielākā daļa rakstu par jogu svara zaudēšanai ir virspusēji.

Piestipriniet kreiso pēdu pret labo ceļgalu. Lēnām iztaisnojiet kreiso kāju, velkot to atpakaļ, lai poza izskatītos kā bezdelīga. Lēnām, bez raustīšanās, atgrieziet to atpakaļ. Katru kāju norij 10 reizes. Video: kā mājās noņemt ausis uz augšstilbiem Lai slodzes atsevišķos tauku dedzināšanas vingrinājumos sniegtu gaidītos rezultātus, treniņu programma ir jāveic pareizi. Ja vingrinājumus veicat paši, tad ieskatieties fotoattēlā, kurā redzamas pareizās pozas.

Bet labāk ir stiprināt augšstilba iekšpusi, lai palīdzētu videoklipiem, kuros sīki parādītas kustības. Skatiet programmā "Viss būs labi" vingrinājumus no Anitas Lutsenko, kā noņemt gurnus: Sporta zāles nodarbības Augšstilba iekšējās daļas nostiprināšana notiks ātrāk pieredzējuša trenera uzraudzībā sporta zālē. Tam ļoti palīdz īpaši simulatori, stienis, hanteles.