Kādi ir daži dabiski tauki kas sadedzina pārtiku

Mēs runājām par to, kas ir tauki, tagad mēs ierosinām precīzi noskaidrot, kuri pārtikas produkti, ēdieni satur to dažādos veidus. Otrais posms, nākamās divas diētas dienaskuru mērķis ir krājumu atbloķēšana. Tas palīdzēs samazināt vēdera taukus. Savērpšanās caur sānu Guļot uz muguras, piespiediet plecu lāpstiņas un galvas aizmuguri uz grīdas, rokas uz krūtīm. Tas dod garantiju, ka ķermenī nebūs nekas nevajadzīgs, bet atstās to dabiski. Ko tu darītu?

Mēs atsakāmies no alkohola, šokolādes un kofeīna. Jums nevajadzētu ēst arī sojas produktus, žāvētus augļus, veikalu sulas, kviešus un kukurūzu. Katra no četrām diētas nedēļām ir sadalīta trīs posmos: Pirmajā diētas fāzē ķermenis sāk pakāpeniski atjaunoties, pielāgoties izmaiņām un jaunam uzturam. Ir ļoti svarīgi ēst trīs reizes dienā un starp ēdienreizēm pagatavot divas uzkodas augļiem.

Ko nozīmē tauki. Individuāla ikdienas prasība

Parasti pirmās nedēļas pirmajā posmā ēdieniem jābūt viegliem - graudaugiem, diētiskai gaļai, nelielam olbaltumvielu un tauku daudzumam. Grūti vingrojiet skriešanā un aerobikā. Otrais posms, nākamās divas diētas dienaskuru mērķis ir krājumu atbloķēšana. Aizpildiet uzturu ar pārtiku un dārzeņiem ar augstu olbaltumvielu daudzumu. Un uzkodas - zivis vai no uztura gaļas.

Mīti par pārtiku

Nedēļas pēdējās trīs dienas - trešais posms. Ķermenis jau ir pieradis ēst piecas reizes dienā, sākas pareizas "pārtikas pārstrādes" sistēmas palaišana, palielinās tauku dedzināšana. Šajās trīs dienās jūs jau varat ēst pākšaugus, riekstus, augu eļļu, jūras veltes, sēklas, augļus un dārzeņus. Šis ir visgaršīgākais visa uztura posms, un tajā harmoniski atrodas visi produkti, kurus mēs visvairāk mīlam.

Dienas izvēlne Pareizi izvēlētā ēdienkartē tiek izslēgti produkti, kas nesatur taukus un nav dabiski. Kādi ir daži dabiski tauki kas sadedzina pārtiku regulāri. Ja jūs pamodāties pulkstenēdiet pulkstenpēc tam uzkodiet pulkstenpusdienas un attiecīgi otro uzkodu pulksten un pulksten Un vakariņas iekrīt pulksten Tas ir, ar regulāriem starplaikiem, ik pēc trim stundām, maltīti.

Mēs vakariņojam vismaz pusotru stundu pirms gulētiešanas, bet, ja jūs patiešām vēlaties ēst, varat izdzert tasi kompota vai nesaldinātas tējas. Parasti Haley Pomeroy visu savu uzturu mēra ar tasītēm, un vienai maltītei tiek nodrošināta porcija divās tasītēs.

Lūk, kā varētu izskatīties aptuvena izvēlne. Pirmais posms: brokastis - auzu pārslu ar ābolu, uzkoda - banānu vai jebkuru augļu atbilstoši sezonai, pusdienas - viegla dārzeņu zupa necepietnedaudz vārītas liellopa gaļas, šķēle graudu maizes, nesaldināta tēja, otrā uzkoda - tasi svaigu augļu salātu, vakariņas - vārīta vistas gaļa, koleslava, svaigi spiesta sula no jūsu iecienītākajiem augļiem.

Pirmā posma produktu saraksts: dārzeņi, zaļumi, zaļumi, bietes, zaļās pupiņas, jaunie zirņi, visu veidu kāposti, burkāni, sīpoli, gurķi, baklažāni, cukini, sēnes, selerijas, ķirbi, saldie kartupeļi, tomāti, rāceņi, bambusa dzinumi, visi augļi un ogas, liellopu un teļa gaļa, cūkgaļas fileja, medījums, vistas krūtiņa, biezputra, fazāns, tītars, polloks, pikša, paltuss, sardīne, plekste, tuncis, olu baltumi, lēcas, dārza pupas, garšvielas un garšvielas.

Ir atļauta arī dabiska sojas mērce, salsas, tomātu pasta un kečups bez konservantiem, augļi un balzamiko etiķis. Graudaugi: amarants, bultu sakne, mieži, brūnie rīsi, griķi, prosa, auzas. Maltītei kādi ir daži dabiski tauki kas sadedzina pārtiku izvēlamies klusu vietu, mierīgi un mēreni košļājamies. Mēs pieceļamies no galda ar nelielu bada sajūtu, jo smadzenes informāciju par piesātinājumu saņems nedaudz vēlāk.

Fāzes otrajā dienā jūs varat atkārtot to pašu izvēlni vai aizstāt vistu un liellopu gaļu ar truša vai tītara gaļu. Otrais posms būs visērtākais ogļhidrātu cienītājiem krekeri un grauzdiņi, makaroni un augļi.

Novājēšanu veicinošs ēdiens. Labākie ēdieni svara zaudēšanai

Otrās fāzes misija ir virsnieru uzturs un fizioloģiskā stresa noņemšana. Produkti, kas ieteikti diētas otrajai fāzei: arugula, sparģeļi, pupas, visu veidu kāposti, selerijas, čili pipari, gurķi, cigoriņi, fenhelis, visu veidu sīpoli.

Cepti, sautēti, vārīti, sālīti, medījumi, brieža gaļa, bifeļu gaļa, liess jēra gaļa, liesa cūkgaļa. Putns, zivis, austeres, garneles.

Kāpēc veidojas tauki: tikai sarežģīts process. Kāpēc vēdera tauki uzkrājas uz vēdera un sāniem

Trūkst šajā fāzē: visu veidu garšaugi, garšvielas un piedevas, ķiploki, sinepes, ingvers, mārrutki. Trešais posms ir paredzēts tauku sadedzināšanai. Mēs patērējam taukus lielākā daudzumā nekā olbaltumvielas un ogļhidrātus. Izvēlne var būt šāda: brokastis - sautēta cūkgaļa, tēja ar citronu vai apelsīnu, diētiskā maize un nedaudz sviesta, uzkoda - pusi tases pistāciju vai tasi kokosriekstu piena, pusdienas - svaigu dārzeņu salāti ar olīveļļu, sautētas vai ceptas sarkanās zivis, gaļas buljons ar rudzu krekeru, otrā uzkoda - avokado vai mango, vakariņas - sautētas garneles ar dārzeņiem, graudu maize ar sviestu, tēja ar citronu.

Vingrošana, joga un masāža kļūs par palīgiem cīņā pret taukiem katras diētas nedēļas trīs dienās. Kā redzat, ēdienkarte ir daudzveidīga, un tas ir tikai aptuvens trauku komplekts.

sadedzināt taukus uz apakšējā krūtīs top 50 svara zudumu padomi

Haley Pomeroy grāmatā ir detalizēta ēdienkarte ar ikdienas uztura aprakstu. Tomēr jūs varat pats izveidot ēdienkarti no tiem produktiem, kas jums visvairāk patīk. Galvenais ir ievērot diētas fāzes, ēst olbaltumvielas, taukus un ogļhidrātus ar iepriekš norādīto biežumu. Diētas ilgums Kā jau minēts, Dr Haley Pomeroy diēta ir paredzēta 4 nedēļas, katra no tām, savukārt, ir sadalīta trīs fāzēs. Tomēr, ja ar četrām nedēļām nepietiek, lai sasniegtu vēlamo svaru, varat droši pagarināt uzturu vēl uz pāris nedēļām.

Un, ja jūs uzmanīgi vērsieties pie ēdienkartes sastādīšanas, jūs varat pastāvīgi atstāt sev šādu ēdienu. Galu galā ķermenim nav stresa, jūs ēdat veselīgu pārtiku, neatsakoties no svarīgas sastāvdaļas: olbaltumvielām, taukiem vai ogļhidrātiem. Neaizmirstiet katru dienu vingrot, ejot, skriešanas un rīta vingrinājumus vai jogu.

que quiere decir tauku deglis kā izvairīties no saggy krūtīm pēc svara zuduma

Peldēšana, futbols, nodarbība svara apmācības aprīkojumā, aerobika - tie visi ir palīgi labajā svara zaudēšanas darbā un ķermeņa atkļūdošanā. Diētas priekšrocības un trūkumi Hayley Pomeroy diētas priekšrocības ir acīmredzamas: pirmkārt, nevajag badoties, otrkārt, uzturam ir ļoti daudzveidīga ēdienkarte, kuru jūs pats varat pielāgot, ņemot vērā jūsu ēdiena vēlmes, treškārt, diēta ir pierādījusi augstu efektivitāti.

Ja jūs stingri sekojat norādījumiem, rezultāts ilgi nebūs redzams, ceturtkārt, uzturam ir ilgstoša iedarbība. Haley Pomeroy diēta ir izstrādāta tā, lai ne tikai zaudētu mārciņas. Apsveriet uztura mīnusus: veselīga ēšana ir dārga. Sarkanās zivis, avokado un kokosriekstu piens nav kartupeļi un spageti. Tomēr šis priekšmets ir piemērots absolūti visām diētām.

Papildus veģetārismam ir pārvarami visi citi trūkumi.

mkb slimming pārskats karstā mērce un tauku dedzināšana

Piemēram, iztērējiet naudu čipsu un kūku vietā mango un liellopa gaļai. Tātad viss ir jūsu rokās. Centieties uz uzlabojumiem, un viss izdosies. Cik kilogramus es varu zaudēt?

Ja paņemat porciju novājēšanu ne demek vienas krūzes vienlaikus, tad 28 dienu laikā varat viegli zaudēt 9 kg. Ja jūsu mērķis ir 18 kg, tad porcijas būtu divkāršotas, tas ir, vienlaikus ēst divas tases ēdiena.

Un, ja vēlaties zaudēt 27 kg, tad izmēriet porciju ar trim tasītēm. Rezultāts: jo vairāk svara, jo lielāka porcija. Atcerieties, ka mēs paātrinām vielmaiņu un neatsakāmies no ēdiena.

Bet pareizais ēdiens. Jebkuras liekā svara samazināšanas programmas pamatā ir pārtikas kaloriju daudzuma samazināšana. Problēma ir tāda, ka šāda shēma nav piemērota visiem: dažiem saldumu un treknu ēdienu lietošana ir ierasta lieta, savukārt citiem veselīgas tauku dedzināšana brokastu receptes vienas konfektes ļaunprātīga izmantošana ir saistīta ar svara pieaugumu.

keto svara zuduma novērtējums sadedzināt taukus tad lielapjoma augšu

Atšķirībā no daudzām citām metodēm, Pomeroy diēta ir vērsta uz svara zaudēšanu, ņemot vērā katra indivīda metabolisma ātrumu metabolismu. Uzziniet vairāk par šo energosistēmu.

Kādas pārtikas piedevas uz kuņģa. Ikvienam vajadzētu to zināt

Diēta, lai paātrinātu Hayley Pomeroy metabolismu Mūsdienu zinātniskie pētījumi pierāda, ka galvenais iemesls grūtībām zaudēt svaru ir zems metabolisma procesu ātrums. ASV dietologa Haley Pomeroy metodika ir unikāla ar to, ka tā veicina paātrinātu vielmaiņas reakciju plūsmu, kā arī normālu hormonālās sistēmas darbību, kā rezultātā notiek nevis uzkrāšanās, bet intensīva tauku dedzināšana no pārtikas.

Pamatnoteikumi Pomeroy diēta ir paredzēta 4 nedēļas, un tā ir izstrādāta, ņemot vērā cilvēka ķermeņa bioritmus.