Slimming ēd vistas un rīsus

Tie ir ātri sagatavoti, satur dažas kalorijas, apmierināt ķermeni, labumu, prieku. Tāpēc ir nepieciešams gatavot graudaugus, izmantojot īpašu metodi, lai pilnībā atklātu brūno rīsu derīgās īpašības.

Pirms jaudas apmācības jums ir nepieciešams ēst. Ko var izmantot pirms apmācības un cik ilgi? Sporta diētas nianses Pārtika pirms apmācības jānodrošina savam ķermenim ar visām nepieciešamajām uzturvielām, lai maksimālu efektivitāti no treniņa. Jūsu ēšanas mērķis pirms apmācības ir organisma apmācība uz gaidāmajām kravām, nodrošinot pastāvīgu enerģijas ieplūdi, ietaupot psiholoģiskā attieksme un garīgā koncentrācija visā treniņa laikā.

Share on Facebook Share on Twitter Vitamīns B9, kas mums ir zināms kā folijskābe, ir neatņemama ķīmisko vielu ķēdes sastāvdaļa, kas saglabā mūsu veselību. Vitamīns B9 tieši piedalās balto asins šūnu ražošanā, uzlabo sirds darbību, stiprina nervu sistēmu utt. Produktiem, kas satur folijskābi, ir ļoti daudz, un jūs varat to viegli aizpildīt ar savu ķermeni, jums vienkārši ir jāzina, ko ēst. Pārtika, kas bagāta ar folskābi Par dienu cilvēkam vajadzētu saņemt vismaz mikrogramus šī vitamīna, tādēļ mēģiniet biežāk ēst šādus pārtikas produktus ar augstu folijskābes saturu: Lapu dārzeņi, piemēram, puravi, spināti, savvaļas ķiploki, salātu lapiņas.

Pārtiku pirms apmācības - ūdens Pirmkārt, jūs nedrīkstat dehidratēt! Pat ja jūs patērējat pietiekami daudz ūdens laikā, pārliecinieties, ka pirms apmācības dzeriet glāzes ūdens.

slimming ēd vistas un rīsus labākais ēdiens lai ēst sadedzinātu taukus

Padoms: Lai saglabātu augstu tauku dedzināšanas un olbaltumvielu sintēzes aktivitāti, dzeriet vairāk ūdens. Pārtiku pirms apmācības - v8 slimming "Slow" ogļhidrāti produkti, kas izgatavoti no cietiem graudiem, banāniem, āboliem, persikiem utt. Saņēma savu vārdu to raksturīgo lēns ātrums Sadalot monosaharīdus, kas no mūsu organisma viedokļa ir vispiemērotākais enerģijas avots.

Tādējādi "lēni" ogļhidrāti nodrošina, ka enerģijas barība mazās porcijās, bet ilgu laiku. Tas ir optimālākais energoapgāde, kas ir visoptimāla fiziskās slodzes laikā, un kā uzturs priekšā apmācību: no vienas puses, muskuļi vienmēr tiek nodrošināti ar pastāvīgu enerģijas pieplūdumu, bet, no otras puses, tas vienmēr ir " Nedaudz ", kas liek ķermenim aktīvi sadalīt taukus enerģijai.

Nacionālajā koledžā veiktie pētījumi fiziskā audzināšana Taivāna parādīja, ka degvielas uzpilde pirms sacensībām "lēni" ogļhidrāti, sportisti varēja darboties 7 minūtes abby lee svara zudums, nekā tad, kad viņi ir ēduši pirms apmācīt to pašu skaitu "ātru" ogļhidrātu kukurūzas pārslas, baltmaizes, ievārījumu, glikozi.

Padoms: 30 minūtes pirms apmācības, ēst 40 g "lēnu" ogļhidrātu augļi, cietie graudu produkti. Pārtiku pirms apmācības - proteīni Pētījumi ir pierādīts: jo vairāk aminoskābju slimming ēd vistas un rīsus muskuļos tieši pirms apmācības, ātrāk, olbaltumvielu sintēzes procesi plūst.

';html+=c.DOC_H1.slice(0,1).toUpperCase()+c.DOC_H1.slice(1);html+='

Power pirms apmācības jāietver pietiekams daudzums olbaltumvielu, lai saglabātu anabolisko stāvokli un samazināt muskuļu iznīcināšanu. Pirms apmācības proteīnam jābūt galvenais aminoskābju un peptīdu avots, kas palielina asins plūsmu uz muskuļiem un taupīt enerģiju apmācības laikā.

Padoms: 30 minūtes līdz treniņa, ņem 20 g augstas kvalitātes olbaltumvielu sausā piena, biezpiena, vistas krūtiņa Pārtika pirms apmācības - Secinājums Jūsu pārtika pirms apmācības nedrīkst būt bagātīgs, lai izvairītos no sliktu dūšu un citiem nevēlamiem procesiem apmācības laikā.

No otras puses, jums nekad nevajadzētu palaist garām pārtiku pirms apmācības, jo darbs tukšā dūšā nenodrošina maksimālo rezultātu, atgriežas un pat var izraisīt muskuļu iznīcināšanu.

Ja vēlaties, varat izmantot Sveiki visiem. Šodien mēs runājam par pārtiku pirms apmācības.

Tauku degļi svara zaudēšanai sievietēm mājās - efektīvu zāļu un produktu saraksts.

Un tā, 2 stundas pirms apmācības jums ir nepieciešams lietot pārtiku. Tas ir ļoti svarīgi ne vēlāk kā 2 stundas pirms tā sākuma. Kāpēc tas ir tik svarīgi? Jebkura fiziskā aktivitāte palēninās un pat aptur gremošanas mehānismu. Turklāt pilns kuņģis būs ievērojami, lai traucētu veikt vingrinājumus, jo var rasties problēmas, piemēram: slikta dūša, kas samazina izturību, pārtikas satura refluksa tas ir tad, ja kuņģa šķidruma apgrieztās strāvas kustība notiek pretējā virzienā, citiem vārdiem sakot, tas ir kuņģa saturs barības vadā, kā rezultātā tiek izpaužas grēmas.

Grēmas - tas ir sajūta, ka barības sterla laikā aizkars no krūšu kaula. Sirsnīga soma parādās minūtes pēc ēšanas, kā rezultātā throwing skābu saturu kuņģī barības vadā.

❶ Novājēšanas Vakariņas - Garšīgas Un Ar Zemu Kaloriju Daudzumu

Tāpēc ir tik svarīgi ēst 2 stundas pirms apmācības un doties tukšā dūšā. Labi, mēs sapratām, turpiniet! Kas tad ir? Olbaltumvielas nepieciešamas organismā kā aminoskābju avoti muskuļiem. Tauki nav nepieciešami organismamPar taukiem pārtikā palēnina citu barības vielu iesūkšanas ātrumu, kā arī palēnina kuņģa iztukšošanu. Fakts ir tāds, ka tauki kuņģī ir garāki par ogļhidrātiem un olbaltumvielām, un var rasties problēmas: slikta dūša, Belching, Letarģija, Colic Tie ir akūtu sāpju uzbrukumi, nākamais pēc otra.

Pārtiku pirms apmācības Zemāk es sniegšu jums pārtikas produktus, kas jāapstiprina pirms apmācības. Vāvere Attiecībā uz proporciju skatīt iepriekš, es teicu, ka jums ir nepieciešams apmēram gr. Proteīns pirms apmācības 30 minūtes pirms apmācības jūs varat veikt proteīna vai charin partiju.

slimming ēd vistas un rīsus sadedzināt taukus un uzturēt muskuļus

Proteīniem un heineriem - absorbē ātrāk nekā parastā pārtika. Tāpēc, ja pirms 30 minūtēm pirms apmācības ir šāda iespēja, rīkojieties porcijā grami proteīna vai maksas.

Receptes vieglas vakariņas svara zaudēšanai. Augu barības salātu receptes svara zudumam

Apmācības laikā Apmācības laikā dzert parasto ūdeni. Vienkāršs nav salds un nav gāzēts. Šādā gadījumā jūsu muskuļi tiks pilnībā nodrošināti ar nepieciešamo aminoskābju daudzumu fizisko slodzes laikā.

Bet pārtika vairs nesatur ogļhidrātus un vēl vairāk tauku!

Kāds tauku daudzums ir biezpiens siers, ja svara zudums. Slimming biezpiens: īpašības un receptes

No proteīniem tas ir vārītas olas No šķiedras ir svara zuduma motivācijas filmas vai tomāti vai kāposti! Slimming ēd vistas un rīsus ir tā, ka? Tā kā zemāks cukura līmenis asinīs apmācībā jo mazāks jūs ogļhidrātosjo lielāka taukskābes tiek izmantotas kā enerģija, nevis glikogēns tas ir, tauki sadedzina lielā mērā. Tāpēc pirms jūsu apmācības jau nav kompleksie ogļhidrāti Rīsi vai griķijums ir tikai viegls proteīns olas un dārzeņi.

Tādējādi jūs saņemsiet labu aminoskābju kompleksu, kas aizsargā jūsu muskuļus no dedzināšanas enerģijas treniņa laikā, turklāt tiek izveidots cukura deficīts kas liek vairāk izmantot taukus apmācībā. Apmācības laikā vai pirms tās sākuma svara zudumam Priekš papildu aizsardzība Muskuļi var arī dzert gramus BCAA aminoskābju. Ar cieņu, administrators. Pirms apmācības: vai tas ir pareizi? Tas viss ir atkarīgs no apstākļiem. Ja jūs veidojat muskuļu masu un vēlaties to nodrošināt maksimālo apjomu, patērēt ogļhidrātus un pirms un apmācības laikā.

Šajā posmā tas ir labākais vairāk nekā pusotru vai divas stundas pirms okupācijas sākuma ēst nelielu porciju pārtikas, tostarp ogļhidrātu un. Šajā daļā jābūt aptuveni 50 g ogļhidrātu kalorijas un 14 g olbaltumvielu 56 kalorijas.

Efektīva diēta 4 dienas

Numuri var atšķirties atkarībā no jūsu individuālajām kaloriju vajadzībām, kā arī no pārtikas daudzuma, ko varat atļauties pirms apmācības. Lasīt vairāk:Ja vēlaties saņemt papildu enerģiju, nekavējoties dzert šķidros ogļhidrātus pirms apmācības. Vienā no zinātniskajiem eksperimentiem viena sportistu grupa dzēra ogļhidrātu dzērienu tieši pirms apmācības sākuma un intervālos starp pieejām, un otrs tika dota placebo. Pētnieki konstatēja, ka grupa patērētās ogļhidrāti bija iesaistīti ilgāk nekā placebo, un veica daudz vairāk pieeju un atkārtošanās.

Vēl viens pētījums atklāja līdzīgus faktus. Tūlīt pirms klases sākuma un intervālos starp 5. Viņi veica pieejas 10 atkārtojas, kas atrodas 3 minūšu starp katru no tiem.

Galvenā sastāvdaļa ir jāizvelk uz viendabīgu masu ar medu, garšvielām un olām.

Patērējot ogļhidrātus pirms apmācības 1 g uz kilogramu pašu svarasportisti varētu veikt vairāk atkārtojumu izmantošanu pret un vairāk pieeju Tas viss skaidri parāda: ja jūs patērējat ogļhidrātus pirms sākuma un apmācības laikā, tie nodrošina maksimālu enerģiju.

Jo vairāk intensīva jūs darāt, jo vairāk stimulē muskuļu augšanu. Ja jūs vilkt ogļhidrātu dzērienus visā ilgu apmācību Jūs varat izsaukt pārāk daudz kaloriju. Konsultējoties ar saviem klientiem, es ieteiktu to klasē, it īpaši, ja viņi ilgst vairāk nekā stunduAlternate dzerot ogļhidrātu dzērienus ar vienkāršu ūdeni. Šajā gadījumā tie nerada papildu kalorijas.

Atcerieties par saviem mērķiem - par muskuļu masas vai tauku dedzināšanas komplektu un klausieties ķermeni: vai viņš parādīt noguruma pazīmes? Atkarībā no jūsu mērķiem un enerģijas potenciālu, izvēlieties vēlamo ogļhidrātu devu.

Jaudas apmācības laikā muskuļos uzglabātie muskuļi - enerģijas savienojums šūnu iegremdēšanā muskuļu saīsinājumi. ATP ir sadalīts šūnās, izmantojot ķīmisko reakciju ķēdi. Iegūtā slimming ēd vistas un rīsus ļauj muskuļu šūnām veikt savu darbu.

Gatavojot aunazirņus, baltas putas, ko ar tām iesākt?

Vingrošanas laikā muskuļi nepārtraukti samazinājās. Kāds var apgalvot, ka tas nav pietiekami, lai ietekmētu vingrošanas kvalitāti. Un kas šeit ir briesmīgi? Taču pētījumi liecina, ka samazinājums par glikogēna daudzumu notiek tikai darba muskuļos. Pieņemsim, ka šodien jūs apmācāt kāju muskuļus. Glicogēna klauzulas laikā tas tiek samazināts galvenokārt tajos un tikai nedaudz - rokās, krūtīs un citās ķermeņa daļās.

Bet tajā pašā laikā kāju muskuļi tiks pilnībā atņemti. Daudziem cilvēkiem apmācība ir obligāta procedūra, lai atbrīvotos no papildu balasta vai ēkas muskuļu masas, lai iegādātos palīdzības ķermeni un tikai prieku un veselību. Neatkarīgi no mērķiem vai iemesliem, kad fiziskās slodzes Ir svarīgi zināt, ko jūs varat ēst pirms apmācības, un to, kas nevar būt, kad mēs ēdam, un es varu darīt piemērotību tukšā dūšā. Pēc ēšanas organismā, enerģijas, veiktspējas un izturības līmenis palielinās.

Kāpēc cilvēks vilciens? Lai sadedzinātu papildu taukus un stiprinātu muskuļus un palielinātu to masu. Kad bads un garās pauzes starp ēdienreizēm ķermenis aizstāvēs sevi - cenšas uzkrāt taukus. Apmācība par izsalkušo kuņģi samazinās izturību, izraisīs reiboni, ģīboni un izraisīs traumas.

Ja tas nav pietiekami, lai ēst, nevis tur pirms intensīvas apmācības, tad kas notiks tad?

Produkti, kas satur folijskābi

Kopā ar tauku stratumu un muskuļu audiem! Šādas apmācības nebūs labumu. Ja pirms apmācības nav iespējams ēst, tad pusstundu pirms klasēm vajadzētu ēst ābolu vai banānu. Jūs nevarat atteikt gaismas jogurtu, augļu sulu vai smoothie. Galvenais uzkodas neļauj kuņģa sajūtu jūtas un paļaujas uz jūsu spēku.

Banāni - labākais sportistu ēdiens Banāni tiek izslēgti no daudziem diētiem, bet pirms apmācības ir noderīga, jo tas var papildināt ķermeni ātri absorbē fruktozi un glikozi, kāliju un magniju. No banānu enerģija veicina labāku muskuļu samazināšanu un to straujo atveseļošanos pēc kravas.

Tas ir īpaši svarīgi iesācējiem, kuri pēc pirmās apmācības, hipoglikēmija var sākt - cukuru asinīs strauji samazinās, kas izraisa negatīvus simptomus. Tas ir saistīts ar to, ka muskuļi joprojām nevar uzkrāt glikogēnu uzglabātu glikozi vēlamajā intensīvās apmācības apmērā.

Daži iesācēji sportisti ceļā uz sporta zāli ir laiks ēst ar saldu un garšīgu šokolādes konfektes, saldējumu vai olu krēmu kūka, gabals no napoleona ar klātbūtni naftas krēmu, desertu, pamatojoties uz krējumu, lollipops vai gabals Medus ar medu konfektes veidā.

Tas ir kategoriski neiespējami to darīt, jo šie produkti nepalīdzēs uzkrāt glikogēnu, bet pievienot tikai lieko tauku.

slimming ēd vistas un rīsus kā zaudēt svaru fast pdf

Tāpat kā medus, tā sastāvs ir bagāts, tāpēc sportists ir pietiekami, lai ēst stundas l.