20 lb svara zudums 4 mēnešos, Atļautais un Aizliegti produkti

Piemēram, zaudēt svaru līdz 44 izmēriem. Ārsts izvērtēs situāciju un pēc nepieciešamības nosūtīs veikt izmeklējumus: fizikālo izmeklēšanu, asins analīzes, krūškurvja plaušu rentgenu, kā arī kuņģa-zarnu trakta izmeklējumus. Regulārais sports, masāža, kā arī īpašas vannas istabas palīdzēs tikt galā ar ādas problēmām pēc svara zaudēšanas.

Vai dzimstības kontrole liek jums iegūt svaru?

Fogoros, MD Share on Facebook Share on Twitter 12 nedēļu maratonu apmācības grafiki pieredzējušiem maratoniem Ja jūs jau esat pabeidzis maratonu un regulāri braucat, jums nav jāpavada vairāki mēneši, gatavojoties nākamajam maratonam. Zemāk ir 12 nedēļu maratonu grafiks, kas dos jums gatavību sacensībām un darbosies pēc iespējas pilnīgāk. Ņemiet vērā, ka šis grafiks nav paredzēts personai, kas ir pavisam jauns, lai veiktu vai nav darbojies pēdējos mēnešos.

svara zudums ķimenes ūdens kā noņemt taukus vidukļa

Lai sāktu šo treniņu grafiku, jums vajadzēs apmācību bāzi apmēram 20 jūdzes nedēļā, un jums vajadzētu spēt ērti braukt līdz 10 jūdzēm vienlaikus. Ja jūs neesat gluži tādā līmenī, iespējams, vēlēsities izmēģināt ilgāku maratona mācību programmu. Pārbaudiet šos maratonu apmācību plānus dažādiem līmeņiem un ilgākiem mācību periodiem.

lus v līnija sejas novājēšanas maska 6 lb svara zudums

Nedēļas treniņi Jūsu apmācību ietver tempo palaišanas, intervālu, ilgstošu vadību un vieglu palaišanu, kuras visas ir paskaidrotas tālāk. Skatiet nedēļas grafiku zemāklai iegūtu precīzu informāciju par to, cik precīzi jāstrādā un kādā tempā.

20 ieteikumi svara zudumam

Grafiks nenorāda, kurā dienā katru treniņu palaist, tāpēc jums ir jāizlemj, kad vēlaties tos palaist. Bet mēģiniet izvairīties no tempo palaišanas, intervāla skriešanas un ilga palaišanas dienas laikā.

Share on Facebook Share on Twitter Motivācija zaudēt svaru ir pati.

Jums vajadzētu iziet no atpūtas dienas, vai arī viegli pavadīt vai pārtraukt. Tempo palaišana TR : par tempu palaišanu jūs sākat un pabeigt ar dažām jūdzēm viegli un ērti.

Mēneša svara zaudēšanas uztura un treniņu plāns

Uzlabotie skrējēji vienmēr var pievienot dažas papildu jūdzes līdz brīdim, kad viņi sasilda vai atdziest. Jums vajadzētu palaist tempo palaist tempu daļa palaist pie 10K sacīkstēm. Ja neesat pārliecināts par savu 10K sacīkšu gaitu, jums jāstrādā tādā tempā, kas jūtas ērti grūti. Intervāla palaišana IR : intervāla virkne ir atkārtota noteiktā attālumā ti, m ar 10K tempu un pēc tam atkopšanas periodi pēc katra intervāla.

Kā lietot Triphala svara zudumam

Piemēram, 5 x m ar 10K ātrumu kopā ar 90 sekundes atveseļošanos nozīmē, ka kopējais atkārtojumu skaits ir pieci m atkārtojumi ar 90 sekunžu starplaikiem. Intervāla virzi var izdarīt jebkurā vietā, taču to ir vieglāk izdarīt ierakstā.

  • Fogoros, MD Share on Facebook Share on Twitter 12 nedēļu maratonu apmācības grafiki pieredzējušiem maratoniem Ja jūs jau esat pabeidzis maratonu un regulāri braucat, jums nav jāpavada vairāki mēneši, gatavojoties nākamajam maratonam.
  • Par apetītes trūkumu vairāk piedomā jaunāka gadagājuma cilvēki un mazāk - seniori.

Jums vajadzētu vispirms iesildīties viegli tempā. Pabeidziet intervālus ar 10 minūšu atdzišanas laiku.

Alkoholiskie un bezalkoholiskie dzērieni. Taukskābju mērces, majonēze un mērces. Lai izmantotu visi šie produkti nav ieteicama arī tiem, kas nav sekot diētu, vai vismaz būtiski ierobežot savu numuru uzturā. Tas ir divas dienas uzturā jābūt klāt galvenajā pārtikas ar daudz proteīna, un pārējie divi ir ēst dārzeņus un augļus. Jo dienas olbaltumvielu jums ir nepieciešams gatavot vistas vai zivis, ēst sieru un pienu, olas, ar zemu tauku saturu gaļas buljons dzert.

Ilgstoša darbība LR : daži ilgi braucieni tiks veikti ērti, 20 lb svara zudums 4 mēnešos tempā, lai noteiktu nobraukumu.

Citi tiks veikti konkrētā tempā, pamatojoties uz jūsu mērķa maratona tempu TMP. Varat izmantot šo sacensību laika aprēķina kalkulatoru, lai iegūtu jūsu maratona laika novērtējumu, izmantojot neseno laiku no citas distances rases.

Vai ir iespējams zaudēt 10 kg mēnesī

Easy Runes ER un pārmiju apmācība: pārējās mācības vai vieglus braucienus var veikt pārējās nedēļas dienās, kā atļauj jūsu grafiks. Ieteicams vismaz vienu pilnu atpūtas dienu nedēļā. Viegli vadāmi jādara ērti, sarunu gaitā. Cross-apmācība var būt jebkura cita darbība, kas nav saistīta ar jūsu baudīšanu, piemēram, riteņbraukšana, airēšana, peldēšana, joga vai izturība.

Ļoti ātri pieņemos svarā

Jums vajadzētu veikt darbību mērenā intensitātē. Mēģināt vismaz vienu dienu izturības treniņu nedēļā; divas dienas nedēļā ir pat labāk.

kā izskatās 10 lb tauku zudums veselīga svara zudums 5 nedēļām

Jūsu nostiprināšanas treniņš nedrīkst būt pārāk garš vai intensīvs, un tas var būt tikai ķermeņa svara vingrinājumi, kā tas ir šajā parauga treniņā. Iesildīšanās un atdzesēšana jāveic arī viegli.

Ir svarīgi, lai jūs garīgi sagatavotos sacīkstēm, izstrādājot stratēģijas, lai risinātu diskomfortu un garīgās problēmas, kuras neapšaubāmi varēsit izjust. Jums vajadzētu arī pārliecināties, ka jūs rūpīgi sev uzturoties, uzturot daudz miega un praktizējot veselīgus ēšanas paradumus.

Ja Jums rodas sāpes, kas ilgst vairāk nekā dienas, konsultējieties ar savu veselības aprūpes speciālistu, lai noteiktu iespējamos cēloņus un ārstēšanu.

Related Content.