Boksa circuit svara zudums

Viena no manām iecienītākajām praksēm. Vispirms es gribētu teikt, ka, ja jūs vēlaties normalizēt savu svaru un novest savu figūru ideālā formā, nemaz nav nepieciešams pastāvīgi mocīt savu ķermeni ar vienu vai otru bargāko diētu. Patērē vairāk olbaltumvielu. Slēdzis pusēm un turpina pedāli. No mīnusi apmācības var atzīmēt vāja iesildīšanās un ķēdeKas ir daudzu īsu video nodarbību iezīme.

Abas metodes ir līdzvērtīgas. Zinātniskie pētījumi par šī vai tā priekšrocībām nē. Viņi stingri nosaka kustību trajektoriju un, kā likums, fiksē muguras stāvokli uz cietas virsmas. Simulatori labi darbojas arī grūtnieču atveseļošanās un rehabilitācijas programmās un kompleksos. Šajā gadījumā vingrinājumi prasa minimālu koncentrāciju un ir viegli izpildāmi. Šūpojot kājas, simulatorā ir viegli izspiest platformu, jo jūs veicat vienas locītavas kustību.

Un mēģiniet tupēt ar stieni un kontrolēt iegurni, turēt muguru un nolaisties līdz grīdai noteiktā leņķī pie ceļa. Viens labi prot risināt vienkāršas problēmas. Citi ir sarežģīti. Šī ir atšķirība pieejās. Vismaz pirmajā nedēļā jums ir jāatstāj "simulators" it kā no galda, ar nelielu "bada" sajūtu. Patiešām, boksa circuit svara zudums pēc ļoti viegliem vingrinājumiem nākamajā dienā sāpes var burtiski savilkt muskuļus.

Nav iespējams pārslogot līdz neveiksmei pat pēc ilga fitnesa pārtraukuma. Pamata vingrinājumu komplekts, ko mēs parādīsim šodien, ļaus jums izstrādāt visas muskuļu grupas.

Dariet to pirmās divas nedēļas un vēlams visu pirmo nodarbības mēnesi.

Vēl viena telpa

Jūsu uzdevums tagad nav uzstādīt rekordus, bet maigi ieiet treniņu procesā. Pievienojiet tos klases otrajā nedēļā.

AEROBIC DANCE - 25 Minutes Total Body Weight Loss \u0026 Fat Burn

Tās var būt iespējas uzlādēt, skriet vai strādāt ar stacionāru velosipēdu. Uzdevums ir pareizi sasildīt muskuļus, sagatavot tos gaidāmajam stresam. Iesildīšanās ilgums ir minūtes. Tas ir ļoti svarīgi klases pirmajā nedēļā. Kad tiek pārvarēta kustību fāze svara celšanaizelpojiet, zemākā fāzē kad svars samazinās ieelpojiet.

Kāju prese Apgulieties uz simulatora, nospiediet muguru pret muguru, saglabājot dabisku novirzi, un galvu uz muguras vai galvas balsta. Novietojiet kājas platformas centrā vai tās augšpusē.

Pēdas - plecu platumā, pirksti ir nedaudz šķirti.

boksa circuit svara zudums novājēšanu ch

Saspiediet platformu, neiztaisnojot kājas stresstabs svara zudumu atsauksmes galam, satveriet sānu aizbīdņus ar rokām. Saliec ceļus. Nolaidiet platformu līdz līmenim, līdz sēžamvieta ir cieši nospiesta pret sēdekli un sakrālā mugurkaula daļa pret muguru. Atgriezieties sākuma stāvoklī. Augšpusē ceļi paliek nedaudz saliekti.

Neceliet sēžamvietu no sēdekļa, nesagrieziet muguru sakrālā rajonā. Ja jūs turēsiet gurnus paralēli, tad lielākā daļa slodzes nonāks augšstilbu priekšējos muskuļos, un, ja jūs izkliedēsiet ceļus uz sāniem, tad uz iekšējo virsmu un sēžamvietu. Kāju cirtas simulatorā Satveriet rokturi ar plašu rokturi augšpusē. Birstēm jāatrodas tādā pašā attālumā no roktura centra.

Ķermenis ir taisns, skatiens ir jūsu priekšā.

Labākās vingrinājumi samazināt vēdera tauku:

Kājas ir saliektas ceļos taisnā leņķī, pēdas cieši balstās uz grīdas. Pavelciet rokturi uz leju un atpakaļ uz krūtīm.

Kustības laikā nedaudz nolieciet ķermeni, izliekot muguru.

boksa circuit svara zudums vai citronu ūdens paātrina svara zudumu

Elkoņu kustība ir roktura un troses kustības virzienā. Roku, elkoni, virvi - vienā plaknē. Zemākajā punktā pārliecinieties, ka elkonis nepārsniedz roktura kustības līniju. Kustības laikā nelieciet muguru. Rinda uz horizontāla bloka Sēdieties uz simulatora, atpūtiniet kājas ceļos saliektās vietās. Noliecieties uz priekšu, satveriet rokturi, iztaisnojiet, turiet ķermeni perpendikulāri soliņam un grīdai. Mugura ir saspringta, dabiskā novirze tiek saglabāta muguras lejasdaļā.

Galva taisna, skatieties uz priekšu.

Kā sadedzināt kalorijas: 3 metodes, kā strādāt pie ķermeņa

Turiet rokturi ar taisnām rokām. Nesaliecot ķermeni gūžas locītavā, spiediet plecu jostu uz priekšu. Pavelciet rokturi pret apakšējām ribām, vienlaikus atvelkot plecu jostu un pievelkot lāpstiņas pie mugurkaula. Nespiediet elkoņus pie sāniem. Apakšdelmi atrodas vienā plaknē ar kabeli. Piestipriniet muguras lejasdaļu, pārvietojas tikai plecu josta.

Lēnām atgriezieties sākuma stāvoklī.

Iet uz pieturu tālāk

Kustības laikā šūpojiet ķermeni, neceliet plecus uz augšu, neaizmirstiet paņemt plecus atpakaļ un pievelciet plecu lāpstiņas pie mugurkaula. Taisni kraukšķi uz slīpa sola Apgulieties boksa circuit svara zudums soliņa ar paceltām kājām. Nofiksējiet kājas aiz veltņiem. Rokas ir sakrustotas uz krūtīm. Noapaļojiet muguru. Paceliet šasiju vertikālā stāvoklī. Turiet sekundes lielākajā vietā muskuļu sasprindzinājums Nemēģiniet ātri saspiesties, lai izvairītos no impulsa izmantošanas un mugurkaula apakšējās daļas savainošanas.

Izvēloties iekārtas ar šo funkciju, jūs vienmēr varat izvēlēties optimālo garumu virves par visefektīvāko treniņu. Izvērtējot visus atlases kritērijus, pēc svēršanas iespējām, tas ir droši iegādāties virvi un sākt izmantot.

Noapaļojiet muguru, pretējā gadījumā tie nebūs līkloči, bet rumpja pacelšanās. Galvenā slodze krīt uz iliopsoas muskuļu. Reversie kraukšķi uz slīpa sola Pielāgojiet skrejceļa stāvokli tā, lai tas būtu vienā līmenī boksa circuit svara zudums augšstilbiem zem gūžas locītavas. Piestipriniet kājas uz platformas, gulējiet ar gurniem uz atbalsta platformas, novietojot ķermeni un kājas vienā plaknē. Iztaisnojiet ceļus. Pievelciet muguras muskuļus, vērojiet dabisko novirzi mugurkaula jostas daļā.

Rokas - aiz galvas ar izplestiem elkoņiem, galva pacelta, skatiens uz priekšu un uz leju. Salieciet rumpi, vienlaikus saglabājot novirzi mugurkaula jostas daļā. Treniņu programma sporta zālē vīriešiem atšķiras no sieviešu versijas ar lielu slodzi un izturības aizspriedumiem. Meiteņu programmās visbiežāk tiek sasniegts mērķis zaudēt svaru, bet treniņu programmā vīriešiem tiek izvirzīti mērķi - palielināt spēku un iegūt masu.

Apmācību programmu veidošanas metodes Šodien ir bezmaksas informācijas laikmets. Viss ir atrodams iekšā sociālie tīkli un citi atklātie avoti. Mūsdienās tikai daži cilvēki uzdod interesējošus jautājumus patiešām pieredzējušiem un kompetentiem speciālistiem šajos jautājumos. Vienkāršākais veids ir atrast atbildi internetā un izvēlēties vienu no iespējām.

Vīriešu apmācība nav izņēmums. Internetā jūs varat atrast daudzas dažādas programmas, sākot no "kā palielināt bicepsu nedēļā" un beidzot ar "zaudēt svaru 3 dienu laikā". Ir skaidrs, ka šādas programmas ir domātas vienkārši, lai piesaistītu uzmanību, un tā nemaz nav vīriešu apmācība. Nedēļas laikā bicepsu nevar palielināt, trenējoties, tāpat kā 3 dienu laikā nezaudēsi svaru kardio dēļ. Noteikti ir vairākas labas kvalitātes programmas, kas kādam ir uzrakstītas individuāli un pēc tam ievietojis internetā.

boksa circuit svara zudums remedy uz zaudējumu svaru ātri

Tie mums ne vienmēr ir noderīgi, jo tie tika radīti kādam citam, ņemot vērā viņa ķermeņa īpašības. Mums ir nepieciešama programma, kas ņem vērā: Mūsu veselība. Mūsu vēlmes. Mūsu spējas, uzbūve, fizioloģiskās īpatnības. Jūs varat tikai vispārināt 2. Bet veselība un fizioloģiskās iespējas noteiktā laika posmā katram ir atšķirīgas. Tāpēc es atzīmēju, ka tālāk norādītās programmas ir vispārinājumi.

Cardio vingrinājumi Samazināt vēders Tauki:

Tie noteikti būs noderīgi, taču to efektivitāte nebūs tik augsta kā ar individuālu pieeju. Tomēr ir pilnīgi iespējams sākt ar vispārinātu programmu, pēc tam pielāgojot to sev, ņemot vērā jūsu vajadzības. Galu galā iesācējam bieži vien nav ne jausmas, uz ko ir spējīgs viņa ķermenis.

Veidojot padziļinātu treniņu programmu sporta zālē vīriešiem, jums jāizmanto individuāla pieeja, pretēji citiem uzskatot praktizētāju par īpašu. Izmantojot šo pieeju, var veikt efektīvus vīriešu spēka treniņus.

Pirmā programma iesācējiem Pirms iesaistāties vēlamā mērķa sasniegšanas virzienā, jums jāpārbauda savas spējas, jāsaprot apmācības līmenis.

Šeit nav runa par pamata vingrinājumiem, lai gan no pamatnes jums būs jāveic stenda prese.

Vingrinājumi sporta zālē vīriešiem. Treniņi sporta zālē vīriešiem: komplekss iesācējiem (foto)

Tas tiek darīts, izmantojot testa programmu mēnesim. Darba svars ir pastāvīgi jāpielāgo, boksa circuit svara zudums nedrīkst atstāt iesācēju bez uzraudzības.

boksa circuit svara zudums vēdera tauku dedzināšana eļļa

Pirmajā mēnesī, visticamāk, jums izdosies iegūt nelielu masu, kļūt vairāk uzpūsts nekā bijāt. Izrādās, ka testa programmai ir arī neliels anabolisks efekts. Pietupieni un strupceļi nav jāiekļauj testa programmā, jo treniņā nepieredzējuša puiša muskuļi vēl nav gatavi šādam darbam.