Cikls fitnesa svara zudums, Bestsellers Joga > Page 18 | cavy.lv

Kā no tā izvairīties? Pēc tam, kad enerģijas pārpalikumu sāk gruzdēt un papildus svaru out tikai pēc 20 minūšu perioda sirds. Mēs to jūtam. Šķidruma aizture Hormonu mazspēja izraisa ūdens aizturi organismā, turklāt tas var izraisīt aizcietējumus, traucējumus zarnu darbībā. Noderīgi push-up no grīdas. Jo vairāk motivēti cilvēki jūsu vidē, jo vieglāks un vienmērīgāks būs jūsu ceļojums.

Ampule Ko jūs varat ēst krāpšanās laikā.

Krāpšanās - krāpšanās diēta vai jauna metode svara zaudēšanai? Zābaku dienas - kas tās ir? Galvenais ir tas, ka šī metode ir efektīva un efektīva, un tas, kā panākt svara zudumu, maldināšanu vai smagu darbu, ir tīri katra personīga lieta! Kas ir krāpšanās?

Fitnesa un menstruālā cikla: kādas dienas jums jādara, lai zaudētu svaru un izstrādātu muskuļus

Tas ir nosaukums jaunai svara zaudēšanas metodei, "paātrinot" vielmaiņu organismā. Tulkojumā no angļu valodas "krāpšanās" patiešām nozīmē "krāpšanos", tāpēc krāpšanās diētu bieži sauc par "krāpšanās diētu". Katra diēta noteiktā periodā pārstāj darboties, ķermenis kļūst stupors un liekie kilogrami nevēlas pamest pēc jau nokritušā.

cikls fitnesa svara zudums s4 tauku deglis

Tāpēc tika izgudrots krāpniecisks svara zaudēšanas mehānisms, kurā jums jāsāk ēst, tiklīdz pārtraucat zaudēt svaru, ievērojot stingru diētu un smagas fiziskās akittivu Un jums jāsāk ēst ļoti kaloriju ēdienus, piemēram, maizītes, pīrāgus un picas.

Visa tehnikas būtība slēpjas faktā, ka šādai "rijībai" nevajadzētu vilkties ilgāk par 48 stundām. Krāpšanās būtu jāveic vienu vai divas reizes nedēļā, un labāk ir "rijības dienas" noteikt ar nedēļas nogalēm vai brīvdienām. Krāpšanas galvenie mērķi ir: Vērtīgu tauku, mikroelementu un citu uzturvielu trūkuma risk organismā samazinās, ja cilvēks ilgstoši sēž pie stingras mazkaloriju diētas. Diēta svara zaudēšanai kļūst no nogurdinošas un vienmuļas uz daudzveidīgu.

cikls fitnesa svara zudums kā oprah winfrey loss svars

Diēta ir psiholoģiski samazināta laikā, tās cikls fitnesa svara zudums ir sadalīts atsevišķās fāzēs. Krāpjot, gandrīz visi ievēro stingras diētas plānu, jo sabrukumam ir "labs iemesls", un tiek samazināta psiholoģiskā slodze pat visvājāk domājošajiem "resnajiem vīriešiem".

cikls fitnesa svara zudums svara zuduma atbildības programmas

Vissvarīgākā krāpšanās priekšrocība ir tā, ka jebkura diēta iziet no "iesaldēšanas" fāzes, tiek pārvarēta svara zaudēšanas apturēšanas barjera, un cilvēks pēc "plānotāru.

Kāpēc uztura plāni neizdodas un kā krāpšana palīdzēs? Pat visapņēmīgākās sievietes, kuras vēlējās zaudēt svaru "vienreiz cikls fitnesa svara zudums uz visiem laikiem", bieži vien sabojājas un pārkāpj uztura plānu no viņiem neatkarēgu iemeslu dļ.

Kas ir cikls? Tā ir intensīva treniņa, ļauj ātri zaudēt svaru

Un galvenokārt vainīgi ir mūsu hormoni, kas "kontrolē" vielmaiņas procesus organismā. Daudzas sievietes, kas zaudē svaru, atzīmē, ka visbiežāk tās "sabojājas" menstruālā cikla dienās, kad hormonālā nelīdzsvarotība organismā ir visnozīmīgākā. Tikai no rīta jūs bijāt gatavs ēst tikai dārzeņus, un vakarā jūs neciešami velk šokolādes un kūkas.

Vai nav taisnība, ka daudzi ir pazīstami ar šo situāciju menstruālā cikla sākumā?

Cik labi ir lekt domkrati kā aerobikas vingrinājums?

Senais ovulācijas aicinājums liek rokām ķerties pie maizītēm un kūkām, lai ķermenis sasniegtu optimālu enerģijas līdzsvara līmeni. Domas par slaidām kājām un bikini peldkostīmiem pilnīgi izplūst no galvas.

Jums ir vajadzīgi spēcīgi nervi, lai "šādās dienās" spīdzinātu sevi ar badu, neļaujot ķermenim alkt barojošu pārtiku. Vēl viens uztura plānu neveiksmes iemesls ir stress, miega trūkums un sezonāls ultravioletā starojuma saules gaismas trūkums.

Šādos dzīves brīžos mūsu ķermenis mēģina "uzkrāt" enerģiju turpmākai lietošanai, jūs jūtat briesmīgu izsalkumu un esat gatavs ēst, ēst un ēst Jebkuras diētas blakusparādība pēc noteikta laika ir "plato posms", kad organisms pats sāk izlemt, vai jums vajadzētu turpināt zaudēt svaru vai pārtraukt.

Tiek aktivizēti hormoni, kas uzskata, ka viņu "īpašniekam" ir nepatikšanas, un tāpēc meklē papildu ķermeņa rezerves, lai apturētu svara zudumu. Šūnu vielmaiņa tiek samazināta līdz minimumam, lai "saglabātu" atlikušās tauku rezerves organismā. Tāpēc, uzkāpjot uz svariem, pamanāt, ka kilogrami ir pārstājuši "kust", lai gan diētas plāns tiek stingri ievērots.

Krāpšanās palīdz "maldināt" hormonus, nomierina viņu modrību, liek saprast, ka ar veselību viss ir kārtībā. Tauku aizsprostojums tiek noņemts, un pēc ikdienas vai divu dienu "kuņģa svētkiem" jūs varat atkal turpināt stingras diētas.

Rezultāts parāde ātras svara zaudēšanas metodes. Kā ātri zaudēt svaru mājās

Krāpšanās padara sava veida "izdales materiālu" hormoniem, mainot uztura plānu uz īsu laika periodu. Hormoni "nomierinās" un uzskata, ka ir iespējams turpināt šķirties no uzkrāto tauku pārpalikuma, jo "nepatikšanas ir beigušās". Tiklīdz ķermenis saprot, ka ir maldināts, un atkal sāk "uzkrāt tauku tvertnes", sekos otrais krāpšanās posms utt. Tehnika sastāv no tā dēvētā "ogļhidrātu slaida" izmantošanas, kad sešas dienas nedēļā ēdat tikai zemu kaloriju pārtiku, katru dienu palielinot ogļhidrātus saturošu pārtikas produse daudzumu, un septītajā dienā koēenenen Tādējādi nedēļu laikā jūs varat labi zaudēt svaru, ja paralēli trenējaties sporta zāle vai veicot rīta skriešanu.

Saskaņā ar šo uztura plānu Megan Fox un Chris Hemsworth zaudēja svaru, izmantojot krāpšanos. Uztura speciālista Pola Rivasa paņēmienu sauc par "Maldinātāju diētu". Jāatzīmē, ka jēdzienu "krāpšanās" dietoloģijas vārdnīcā ieviesa Pols Rivas. Savu grāmatu viņš publicēja Savā krāpšanās metodē uztura speciālists iesaka veikt "vielmaiņas šūpoles", atšķaidot mazkaloriju diētas ar ēdienreizēm ar samazinātu ogļhidrātu sastāvdaļu.

Šajā tehnikā ir divas dienas krāpšanās nedēļā, lai organizētu "nepaklausības ballītes", ēdot picu, riekstus, sierus, sviestu, saldējumu un citus augstas kaloritātes produktus pārtikas. Bet tajā pašā laikā nevajadzētu pārēsties pārāk daudz, kontrolējot absorbēto pārtiku, lai nekaitētu kuņģim. Televīzijas šefpavāra Marissa Lippert tehnika tiek dēvēta par garu un pompozi "Dzīve ir pārāk īsa, lai visu laiku košļātu seleriju".

Populārs šefpavārs iesaka krāpt 8 nedēļu diētu, liekot diētas smagumam atpūsties divas reizes nedēļā. Bet viņa iesaka nepakaišot ķermeni ar visādiem ātrajiem ēdieniem un ēdienu "no tirdzniecības automātiem", un "nepaklausības brīvdienu" laikā ir kūciņas - gardas un cikls fitnesa svara zudums.

Saskaņā ar šo metodi alkoholiskos dzērienus ir atļauts dzert mērenībā divas reizes nedēļā.

cikls fitnesa svara zudums pārtikas produkti kas ēst lai slaidu uz leju kājas

Trenera Pauela metodika ir klasisks krāpšanās cikls, kurā tiek skaitītas patērētās pārtikas kalorijas. Diēta ir paredzēta 12 nedēļām.

cikls fitnesa svara zudums cbd slimming

Sešas dienas katru dienu jāmaina olbaltumvielu un ogļhidrātu pārtikas patēriņš, un nedēļas cikls jāpabeidz ar krāpšanos ar kaloriju lielu maltīti. Turklāt šīs kalorijas var iegūt no jebkura ēdiena un ēdiena. Tad atkal sākas kaloriju skaitīšana pa dienu Uztura speciālistiem un medicīnas speciālistiem ir atšķirīgi viedokļi par krāpšanos.

Daži uzskata, ka tas ir kaitīgs ķermenim, citi - gandrīz panaceja. Bet visi eksperti piekrīt, ka diētu laikā ir nepieciešama relaksācija. Ja krāpšanās laikā jūs "ielādējāt" savu ķermeni ar pārmērīgu ogļhidrātu un tauku daudzumu, tad nākamajās divās vai trīs dienās šīs kalorijt var vierās šīs kalorijt var vierā fiziskā aktivitāte ar aktīvu dzīvesveidu. Turklāt visi uztura speciālisti ir pārliecināti, ka krāpšanos vislabāk izmantot nedēļas nogalēs!

Foto avots: depozīta fotogrāfijas Tie ir tie, kas jums visbiežāk pietrūkst. Un tieši viņu dēļ jūs sabojājaties, naktī atrodoties ledusskapja tuvumā, drudžaini ēdot visu. Tiem, kuri vēlas atgriezt savu svaru normālā stāvoklī, bet kuriem nav īpaša gribasspēka, krāpšana ir problēmas risinājums. Jūs zināt, kā tas parasti notiek: nedēļu ievērojat diētu, tad sabojājaties un turpiniet ēst, kā iepriekš, jo spēles noteikumus jau esat pārkāpis.

Tātad krāpšanās ir plānots uztura pārkāpums, kam ir daudz priekšrocību. Jūs droši vien esat dzirdējuši par badošanās dienas priekšrocībām. Viena cikls fitnesa svara zudums, kuras laikā jūs ēdat tikai augļus, griķus vai, piemēram, dzerat kefīru, palīdz organismam attīrīties un atpūsties. Tā tas tiešām ir. Bet, ja jūsu ēdiens jau ir pietiekami zemu kaloriju daudzums, jums ir nepieciešama nevis badošanās diena, bet gan iekraušanas diena. Pateicoties viņam, jūs varat atļauties tādu "kaitīgumu" kā cepta vistas gaļa vai šokolādes kūka bez sirdsapziņas.

Populārs Ir divu veidu krāpnieciskas maltītes. Pirmajā ietilpst dažādi ķermenim nederīgi, bet dvēselei priecīgi ēdieni: pica, maizītes, soda, saldumi un tamlīdzīgi. Otrais ir veselīgs uzturs, bet ar paaugstinātu kaloriju saturu. Diemžēl ikviens, kurš ir vai bija ceļā uz ideālu ķermeni, ir pieredzējis tā saukto plato efektu.

Jūs ievērojat diētu, vingrojat, un svars nepazūd. Ķermenis, kādu laiku pēc strauja kaloriju samazinājuma, cikls fitnesa svara zudums panikā un sāk steidzami uzkrāt. Jūs droši vien esat dzirdējuši stāstus par to, kā meitenes pēc stingrām diētām resnās no liekā ābola? Fakts ir tāds, ka tie, kas zaudē svaru, samazina vielmaiņas cikls fitnesa svara zudums.

Ķermenis nevēlas atteikties no liekajiem kilogramiem un pēc tam, kad ir atbrīvots no uztura, cenšas rezervē atstāt cikls fitnesa svara zudums tauku daudzumu, gadījumā, ja nolemjat vēlreiz par to pasmieties. Pateicoties krāpšanai, ķermenis domās, ka viss ir kārtībā, ka nav nepieciešami "rezerves" tauki.

Metabolisms atkal paātrinās, un svars atkal pārvietojas no zemes. Maldinoša maltīte ir arī psiholoģisks atvieglojums.

Plānotiem ēšanas paradumu traucējumiem nevajadzētu radīt kauna vai vilšanās sajūtu par savu gribasspēku. Gluži pretēji, jūs to plānojāt, rīkojaties saskaņā ar savu plānu, kas nozīmē, ka viss ir kārtībā. Turklāt, kad jūs zināt, ka pēc kāda laika jūs varēsiet ēst savas iecienītākās kaitīgās vielas, ir daudz vieglāk ievērot diētu. Atbrīvojieties no pēkšņas impulsīvas pārēšanās.

Vai redzat kaut ko garšīgu? Ierakstiet to savā plānā, lai to neaizmirstu, un ēdiet to gaļas dienā. Apkrāpiet ik pēc divām nedēļām vai mēnesi. Pēc krāpšanās jums nekavējoties jāatgriežas pie parastā uztura. Malšana ilgst vienu dienu, kuras laikā jūs varat ēst visu, ko vēlaties.

  1. Share on Facebook Share on Twitter Protams, jūs zināt, ka kreatīns ir aminoskābe, ko izmanto kā sporta papildinājumu, lai palielinātu muskuļu masu.
  2. Gudrs svara zaudēšanas padomiem
  3. Share on Facebook Share on Twitter Vienā dienā enerģija no jums skropstas: jūs esat gatavi iekarot Everestu vai vadīt maratonu.

Ieplānojiet slimming statuss dienas brīvdienām vai atbilstoši menstruālajam ciklam. Daudzi cilvēki nākamajā dienā pēc krāpšanās nejūtas ļoti labi. Tas notiek tāpēc, ka ilgu laiku jūs attīrījāt savu ķermeni, barojāt to ar veselīgiem un pareiziem produktiem un pēc tam piepildījāt ar tonnu "atkritumu".

Lai izvairītos no iespējamām diskomforta sajūtām kuņģī, gatavojiet ēdienu pats vai iegādājieties patiešām kvalitatīvu. Apēdiet īstu šokolādes tāfelīti, pagatavojiet mājās gatavotu picu. Jūs būsiet pārsteigts, bet, ja jūs ievērosiet diētu vai pareizu uzturu, sūknēt svara zudumu krāpšanās dienā jūs ēdīsiet daudz mazāk, nekā plānojāt.

Šodien sabrukumu dienas ir izdomājušas zinātnisku nosaukumu - krāpšanās iekraušanas dienakad var atļauties aizmirst par diētu un ēst visu, ko sirds kāro.

Un labākais ir tas, ka pēc tam jums nav jācieš nožēlas, jo pat cikls fitnesa svara zudums speciālisti apstiprina šādas dienas. Vārds "krāpšanās" krāpšanās no angļu valodas tiek tulkots kā krāpšana, krāpšana. Tas ir, šāda krāpnieciska diena organismam, kurš ievēro diētu.

cikls fitnesa svara zudums kā slim leju futbola augšstilbu

Tas ir vienkārši nepieciešams stingriem un vienmuļiem uztura režīmiem. Labumu ēšana iekraušanas dienās ir jāuzskata par metodi, kas palīdz saglabāt drosmi un viegli izturēt turpmākās pārtikas ierobežošanas grūtības. Turklāt šāds triks ļauj "uzspiest" vielmaiņu un varbūt pat pārvietot svaru no zemes.

Krāpšanas plusi Frāze "izsalcis un dusmīgs" ir ļoti tuvu patiesībai. Stingras diētas var izraisīt cilvēkam depresīvu psiholoģisko stāvokli, tuvu depresijai. Ko darīt, ja šāda diēta ilgst vairākus mēnešus? Lai šāds emocionāls sabrukums neizraisītu nesaskaņas ģimenē vai darbā, jums tas kaut kā jāaizstāj ar pozitīvu noskaņojumu. Un kas to var darīt labāk nekā jūsu iecienītākā piena šokolāde ar riekstiem vai milzīga saldējuma porcija?

Ilgstoši uztura ierobežojumi var izraisīt vairogdziedzera hormona vairogdziedzera T3 ražošanas samazināšanos, kas ir atbildīgs par organisma vielmaiņu. Zems T3 daudzums noved pie vielmaiņas ātruma samazināšanās. Piekrītiet, ka tas nav labākais risinājums, mēģinot zaudēt svaru. Cikls fitnesa svara zudums dienas neļaus pazemināties hormonu līmenim asinīs. Tiklīdz ķermenis saņem signālu, ka ir pienācis grūts laiks un ir nepieciešams ietaupīt visas dažas kalorijas, kas tiek patērētas rezervē, jūs to maldināsit ar krāpšanos.

Krāpšanās dienas palīdz izvairīties no tā sauktajiem "sabrukumiem", jo tie pozitīvi ietekmē leptīna līmeni organismā. Leptīnu ražo tauku šūnas, lai uzturētu enerģijas līdzsvaru. Kad leptīna līmenis sasniedz noteiktu slieksni, smadzenēm tiek nosūtīts signāls, ka jums ir pietiekami daudz kaloriju, lai pieceltos no galda. Diētas noved pie leptīna līmeņa pazemināšanās, kas var izraisīt nekontrolētu pārtikas uzņemšanu un pārēšanās.

Vienveidīgas diētas īpaši mono-diētas neļauj iegūt pietiekami daudz barības klenbuterola tauku degļa cena no pārtikas, kā arī taukus.