Dabas ielejas auzas un medus svara zudums, Garšaugi un ziedi

Veiksmi tālākajos eksperimentos! Tas drīzumā zied, parasti maijā. Ko es varu dzert. Un pirms brokastīm ieteicams izdzert glāzi silta ūdens, kas paātrinās vielmaiņu.

Vai es varu dzert jogurtu ar diabētu?

Bišu māte dzīvo aptuveni sešus gadus, bet darba bites tikai dienas - tas nozīmē, ka bišu mātes dzīves ilgums ir 65 reizes lielāks. Galvenais iemesls slēpjas uzturā. Bišu māti baro ar mātes pieniņu, bet darba bites to saņem tikai pašā savas dzīves sākumā - pēc tam tās pārtiek no ziedu nektāra un medus Pētot Kaukāza reģiona ilgdzīvotāju uztura ieradumus, tika konstatēts, ka piekrastes, līdzenumu un kalnu apgabalu iemītniekiem tie atšķiras.

Visi ilgdzīvotāji instinktīvi bija nonākuši pie tādu produktu izmantošanas uzturā, kas atrodami apkārtnē.

Tas, savukārt, palīdz cilvēkam maksimāli pielāgoties videi, jo viņa ēdiens ir daļa no konkrētā rajona. Tādēļ viņiem paliek vairāk enerģijas visu organisma sistēmu stiprināšanai.

Kaukāza ilgdzīvotāji ēd mēreni un vairums no viņiem ir kalsni. Par ēšanas īpatnību var uzskatīt to, ka tiek lietoti tikai dabīgi produkti [no sava dārza], kas vienmēr bagāti ar bioplazmu, jo nav ilgstoši gulējuši ledusskapī.

Nevāra zupas, jo tās ir bagātas ar ekstraktvielām. Siltie ēdieni tiek apēsti uzreiz pēc pagatavošanas, kas izslēdz vitamīnu pārmērīgu zudumu - atdzisušu ēdienu dabas ielejas auzas un medus svara zudums lopiem.

Gaļu iegūst tikai no pašaudzētiem lopiem. To ēd salīdzinoši reti un kopā ar zaļumiem. Kviešu maizes vietā ir kukurūzas plāceņi vai stingra kukurūzas putra [mamaliga]. Pēc iespējas tiek lietoti skābpiena produkti, kas stimulē un uztur aktīvu gremošanas uguni. Ilgdzīvotāju galdā plašā izvēlē ir svaigi dārzeņi un zaļumi - kressalāti, koriandrs, estragons, dilles.

Tādā veidā tiek uzturēta zarnu trakta normāla mikroflora. Protams, veselību veicinošs faktors ir tīrais kalnu gaiss, kas bagāts ar negatīvi lādētiem joniem. Taču ne visas kalniešu tautas var lepoties ar ilgu mūžu, par ko būs stāsts vēlāk. Ēdiena pagatavošanā tiek izmantoti arī savvaļas augi, kas bagāti ar vitamīniem un minerālvielām.

Šādam ēdienam ir labas fermentēšanas spējas, kas vecumā ir svarīgi gremošanas sistēmas funkcionalitātes uzlabošanā. Karabahas ilgdzīvotāji svaigā vai skābētā veidā izmanto vairāk nekā !

dabas ielejas auzas un medus svara zudums svara zudums muskuļu zudums nogurums

Cukura vietā ilgdzīvotāji lieto medu un vīnogas, arī visai daudz asu garšvielu. Kopumā ņemot, viņu uzturs ir tāds, kas prasa daudz mazāk organisma resursu, lai uzsūktu un izvadītu uzņemtos produktus. Japānas "Naturālās medicīnas" asociācijas prezidents K. Morisita uzskata, ka vecākā gadagājuma japāņu uzturs ir ļoti līdzīgs kaukāziešu diētai, jo arī viņi plaši lieto ēdamās savvaļas zālītes, jūras augus, zivis, dabīgo medu, dažādas garšvielas - vairāk izvēloties to, kas atrodams tuvākajā apkārtnē.

Nu ir gluži vietā atcerēties Aristoteļa teicienu, ka saprātīgais dzenas nevis pēc tā, kas ir patīkami, bet gan pēc tā, kas atbrīvo no nepatīkamā. Ja uzturs ir bagāts ar vitamīniem un minerālvielām, tad bez liekām šaubām var samazināt uzņemto kaloriju skaitu pat uz pusi, rezultātā dzīvi pagarinot par trešdaļu - tā apgalvo L. Gavrilovs grāmatā "Vai cilvēks var dzīvot ilgāk?

Hunzakuti - tauta, kas nepazīst slimības Uz Indijas un Pakistānas robežas ir Hunzas upes ieleja, ko moso kafijas novājēšana par jaunības oāzi.

Šīs ielejas iemītnieku vidējais dzīves ilgums ir līdz gadi. Hunzakuti [kā viņi paši sevi dēvē] dzīvo arī ilgāk par gadiem, gandrīz nekad neslimo un izskatās jauneklīgi. Hunzu sieviete 40 gados izskatās kā meitene, bet savos 60 gados ir slaida un pievilcīga; viņa spēj dzemdēt vēl 65 gadu vecumā. Hunzas peldas ledainā ūdenī pat 15 grādu salā, spēlē aktīvas kustību spēles līdz gadu vecumam. Tātad, pastāv kāds īpašs [tuvs ideālam] dzīvesveids, kad cilvēki jūtas veseli un laimīgi, un gadu vecumā vēl nemaz nedomā par vecumu.

Vasaras periodā hunzas ēd novājēšanu vaigiem ar grims augļus un dārzeņus, bet ziemā - saulē kaltētas aprikozes, diedzētus graudus un aitu sieru. Interesanti arī tas, ka hunzām ir periods, kad jaunie augļi vēl nav ienākušies - to dēvē par "bada pavasari" un ilgst 2 līdz 4 mēnešus.

Šajā laikā hunza gandrīz neko neēd, un tikai reizi dienā iedzer no žāvētām aprikozēm iegūtu dzērienu. Šāds uztura režīms tiek ievērots ļoti stingri. Skotu ārsts Makkarisons 14 gadus dzīvoja blakus ielejā un nonāca pie secinājuma, ka šīs tautas ilgā mūža galvenais noteicošais faktors ir tieši diēta.

dabas ielejas auzas un medus svara zudums ķermeņa novājēšanas lietotne

Ja cilvēks ēd nepareizi, tad viņu no slimībām neglābs pat kalnu klimats - par to viņš pārliecinājās, salīdzinot hunzas ar kaimiņu ciltīm, kas dzīvoja identiskos klimatiskajos apstākļos, slimoja ar visdažādākajām slimībām un kuru mūža ilgums bija divas reizes īsāks. Hunzu uztura pamats ir kviešu pilngraudu miltu plāceņi un augļi, galvenokārt aprikozes.

Miltu krājumus neveido - izmanto tikko maltus miltus. Ziemā un pavasarī nekas vairāk netiek lietots, jo gluži vienkārši viņiem nekā nav. Pārējā laikā ir dažādas ogas un augļi svaigā veidā, bez kulināras apstrādes. Tiek apēsti arī aprikožu kaulu kodoli, kas ir lieliska alternatīva mandeļriekstiem. Svarīgs enerģijas avots ir arī dažādi rieksti un, protams, visa veida graudi - kvieši, rudzi, auzas, mieži, kukurūza, griķi, rīsi, prosa, zirņi, lēcas.

Hunzas bieži ēd diedzētus graudus. Piens un piena produkti tiek lietoti visai reti, bet gaļa - tikai reliģisku svētku reizēs. Makkarisons, atgriežoties Anglijā, veica virkni interesantu eksperimentu ar dzīvniekiem un rezultātā pierādīja, ka angļu vidusmēra ģimenes uzturs baltmaize, siļķes, rafinētais cukurs, konservēti un vārīti dārzeņi pētījuma grupas žurkām izraisīja dažādas "cilvēku" slimības.

Tās, kurām bija jāpārtiek no hunzu produktiem, visu pētījuma laiku bija pilnīgi veselas. Makkarisona secinājums bija: "Eksistē ideāls uzturs, kas slimos padara pilnīgi veselus, un veselajiem ārkārtīgi pagarina mūžu - tā pamatā ir graudi un rieksti, kuriem piemīt spēja radīt jaunu dzīvību". Aprikozes ir hunzu iemīļotākā dabas velte. To ķīmiskais sastāvs pārsteidz ar izteikti lielo metāla sāļu sastāvu.

Tie ir būtiski nepieciešami šūnu veidošanas un šūnu iekšējo atkritumu izvades procesā. Tādēļ nevienam neradās doma, ka ēšanā vajadzētu sevi ierobežot - jo vairāk tiek ēsts, jo vairāk labuma. Vēlāk izrādījās, ka pie pārēšanās organisms it kā smok un rezultātā akumulē liekās kalorijas tauku veidā.

dabas ielejas auzas un medus svara zudums kad jūs sadedzināt tauku intermitējošs gavēni

Šis process ir organisma īpašā aizsargreakcija uz liekās degvielas klātbūtni. Šī patiesība jau zināma ilgāku laiku, taču ne visi ir izdarījuši vajadzīgos secinājumus. Kurš gan nepazīst tieksmi iedzīt savā bērnā vēl kādu papildporciju barības? Kopš bērnības praktizētā pārbarošana veido stabilu refleksu nepārtraukti gremot un piesātināt sevi ar pārtiku līdz maksimumam.

Bez tam - augošajā organismā tiek ielikts strukturāls pamats apaļīgumam - liels daudzums tauku šūnu. Eksperimentāli noskaidrots, dabas ielejas auzas un medus svara zudums tukliem cilvēkiem tauku šūnu skaits ir 3 reizes lielāks par normu. Un šis daudzums ir tieši atkarīgs no ēšanas paradumiem bērnībā un jaunībā. Reiz iegūtas, šīs šūnas var palikt kopā ar mums līdz pat mūža galam.

  • Īstenībā bija tā, ka palielījos bārmenim ka pats taisu alu, un noderētu pudeles ar swing korķi.
  • Tauku zaudējumu kājas
  • Novājēšanu kopā
  • Mans novājēšanu zāļu bahaya
  • Ogas goji izcelsme. Reparatīvi godīgs veids, kā maldināt: goji ogas
  • Labākais tiešsaistes svara zuduma žurnāls
  • Tauku degļi bet periodiska badošanās

Pārēšanās ir sava veida atkarība un lielā mērā rada briesmas tieši pusmūža cilvēku veselībai, jo dzīves otrajā pusē ir raksturīgi, ka samazinās iekšējo sekrēcijas dziedzeru aktivitāte. Kopumā ņemot, samazinās arī viss pārējais - mēs kļūstam atturīgāki visās dzīves aktivitātēs Visā, izņemot ēšanu - attiecīgie centri bieži vien paliek tikpat aktīvi kā agrāk. Daži pētnieki uzskata, ka ar gadiem samazinās apetītes centra jutība uz glikozi, un tādēļ par daudz tiek apēsts vai ikkatrā ēdienreizē.

Ogas goji izcelsme. Reparatīvi godīgs veids, kā maldināt: goji ogas

Tukliem cilvēkiem asinīs parasti ir paaugstināts taukskābju daudzums, kas muskuļaudiem traucē uzņemt glikozi. Tas noved pie tā, ka glikozes daudzums asinīs paaugstinās. Organisma atbilde uz šādu situāciju: aizkuņģa dziedzeris pastiprināti izdala insulīnu, lai glikozi "iedabūtu" muskuļaudos.

Taču rezultātā tauku barjeras dēļ glikoze nonāk nevis muskuļaudos, bet taukaudos. Tā rodas patoloģisks progresējošas aptaukošanās loks, ko bieži vien ir ļoti grūti pārtraukt. Kādreiz nogulsnētie tauki savai eksistencei prasa pastāvīgu asins pieplūdi, kas nodrošina barības vielas un skābekli. Tādējādi notiek citu organisma sistēmu apzagšana. Daži domā, ka tauku nogulsnēšana ir rezerves nebaltai dienai, taču tas ir nepareizi - tauki nav noliktava, bet gan izgāztuve.

Ļeņingradas blokādes laikā tuklums neglāba cilvēkus no nāves, bet tieši pretēji - regulārs pārēšanās ieradums palielināja bada mokas un bieži vien paātrināja traģiskās beigas.

dabas ielejas auzas un medus svara zudums 3 dienu tauku zudums

Veselības saglabāšanā svarīgi ir ne tikai nepārēsties, bet arī pareizi sadalīt ēdiena uzņemšanu dienas gaitā. Barībai organismā jānonāk nelielos daudzumos, pretējā gadījumā gremošanas sulām rodas nopietni šķēršļi tās apstrādei.

Kāpēc papagailim ir caureja, un tas niez. Caureja budžetos: ko darīt, ko ārstēt

Pamatīgi paēdis cilvēks kļūst bremzēts un miegains, uz laiku pazeminās darbaspējas. Mazāk apēdot vienā reizē, pēc pāris stundām organisms vēlas saņemt jaunu enerģijas porciju. Nogaidot vēl mazliet, rodas īsta bada sajūta, kuņģis ir pilnībā sagatavojies barības uzņemšanai.

Daži zinātnieki uzskata, ka izbadējies cilvēks ēdīs ātri un daudz - sāta sajūta iestājas pēc zināma laika, un viņš ātrumā apēdīs par daudz, tādējādi atkal kaitējot savam organismam.