Hiit ikdienas svara zudums

Skrienot tauku dedzināšanas zonā, ķermenis iemācās pēc iespējas efektīvāk sadedzināt taukus. Jūs varat arī veikt treniņus ar ilgāku darba intervālu, piemēram, augstas intensitātes darbu 40 sekundes un atgūšanu 20 sekundes, kā tas ir šajā intensīvās intensitātes intervālā. Dzert ūdeni ar citronu un medu no rītiem Pamosties, izdzer tasi silta ūdens ar medu un citronu.

Fogoros, MD Share on Facebook Share on Twitter Neatkarīgi no tā, vai jūsu mērķis ir zaudēt svaru vai iegūt piemērotību, sirds ir būtiska jūsu treniņu programmas sastāvdaļa.

Jūs zināt, ka kardio ir vieta, kur jūs vienu reizi sadedzināt visvairāk kaloriju, un ne tikai tas, ka kardio treniņi stiprina sirdi, plaušas un muskuļus, ar kuriem jūs strādājat.

Kā zaudēt vēdera 14 padomus, lai valkātu tievu figūru

Kad mēs vispirms sākam izpētīt kardio ieguvumus, normālā stāvokļa apmācība bija normāla. Jūs gribat iziet ārpus pastaigas vai skriet vai skriet uz skrejceļš, un, iespējams, jūs paliksiet apmēram tādā pašā mērenā hiit ikdienas svara zudums visā treniņa laikā. Pēdējos gados tas ir dramatiski mainījies. Augstas intensitātes intervāla apmācība HIIT tagad ir karstā biļete. Šie treniņi mēdz mainīt intensitātistrādā vairāk un vairāk laika ikdienas laikā.

Šie īsāki un intensīvāki treniņi maksimizē jūsu rezultātus, vienlaikus samazinot laiku, kas jums jāpavada. Tas izklausās lieliski, bet HIIT tiešām ir labāks par stabilu stāvokli sirdij?

';html+=c.DOC_H1.slice(0,1).toUpperCase()+c.DOC_H1.slice(1);html+='

Kurai no tām vajadzētu pievērsties, ja jūs cenšaties zaudēt svaru un iegūt fit? Vēl svarīgāk, vai jūs varat baudīt treniņus, ja strādājat tik augstu intensitāti?

HIIT pamati HIIT nozīmē, ka jūsu ķermenis no savas komforta zonas tiek izspiests jebkurā vietā no 5 sekundēm līdz 8 minūtēm atkarībā no jūsu veiktā treniņa.

hiit ikdienas svara zudums

Ideja ir strādāt aptuveni no 80 līdz 95 procentiem no jūsu maksimālās sirdsdarbības frekvences, ja jūs novērojat mērķa sirdsdarbības frekvences zonas vai 9. Līmeni šajā uztvertā intensitātes diagrammākas zināms arī kā jūsu uztvertā intensitātes pakāpe RPE Katram darba komplektam seko atjaunošanas periods, kas var būt īsāks, vienāds vai ilgāks par iestatīto darbu.

hiit ikdienas svara zudums

Šajā intervālā jūsu sirdsdarbības ātrums samazinās līdz aptuveni 3 līdz 4 pakāpēm. Atkarībā no fiziskās sagatavotības līmeņa, laika ierobežojumiem un mērķiem intervāli tiek mainīti 20 līdz 60 minūtes.

Focus T25 efekti: svara zudums, labāks stāvoklis un stingrāks ķermenis

HIIT priekšrocības un trūkumi HIIT ir hiit ikdienas svara zudums priekšrocības, tostarp: Uzlabota veiktspēja: daži pētījumi ir parādījuši, ka, lai gan stabilā stāvoklī tiek apmācīti nodokļi aerobos apstākļos, HIIT treniņi var stimulēt gan aerobos, gan anaerobos organismus. Tas nozīmē, ka jūsu ķermenis ir izturīgāks un labāks visos treniņos neatkarīgi no tā, kas viņi ir.

  • Download iCare Health Monitor (BP & HR) Android: Pieteikumi
  • HIIT vs Steady State Cardio: kas ir labāks?
  • Kā ātri zaudēt svaru - Power Keto
  • 9 mēnešus vecs slimming leju
  • Slaids augšdelm

Tas uzlabo jutīgumu pret insulīnu: jutība pret insulīnu attiecas uz to, cik svarīga ir jūsu organismā insulīna iedarbība. Jo jutīgāk ķermeņa ir insulīns, jo mazāk jūsu ķermenim vajadzīgs šis insulīns, lai pazeminātu glikozes līmeni asinīs. Runājot par fizisko aktivitāti, tas nozīmē, ka jūsu HIIT var efektīvāk izmantot glikozi, lai izmantotu muskuļus.

Ingvers zaudē svaru? Vai sakne palīdz zaudēt svaru?

Tas palīdz jums visu gadu sadedzināt vairāk kaloriju. Viens no labākajiem HIIT ieguvumiem ir tas, cik daudz kaloriju jūsu ķermenis sadedzina pēc treniņa, lai jūsu sistēma atgrieztos vietā, kur tas bija pirms jūsu lietošanas.

  • 10 LABĀKIE TRENIŅI SVARA ZAUDĒŠANAI UN TAUKU SADEDZINĀŠANAI - VINGRINĀJUMU APMĀCĪBA
  • Melānijas Sykes treniņu ikdienas un diētas noslēpumi
  • BEIKER FITNESS — cavy.lv
  • Labākie ātrās svara zuduma triki
  • Vai vesels piens sadedzina taukus

To sauc arī par pēcapstrādes skābekļa patēriņu EPOC vai jūsu pēcdzemdību. Jo grūtāk strādājat treniņa laikā, jo ilgāk jūsu ķermenis atgriežas normālā režīmā, tas nozīmē, ka pēc treniņa jūs sadedzināsiet vairāk kaloriju stundu vai vairāk. Tas palīdz jums sadedzināt vairāk vēdera tauku. Pat labākas ziņas ir tas, ka pētījumi rāda, ka HIIT var efektīvāk mazināt vēdera tauku nekā citi fiziskie slodzes veidi.

Intensitātes intervāla apmācība: kas ir HIIT un kā jūs zināt, vai jūs to darāt?

Tas uzlabo jūsu veselību: HIIT var palīdzēt pazemināt asinsspiedienu un uzlabot sirds veselību. Īsāki treniņi.

Tomēr ar visām priekšrocībām intervāla treniņam ir vairākas kontrindikācijas, jo sirds un asinsvadu sistēmai ir aktīva slodze. Pirms sākt šāda veida skriešanu, jums jāpārliecinās, ka jums nav kontrindikāciju no CCC. Kādā diennakts laikā ir labāk trenēties, lai zaudētu svaru? Saskaņā ar jaunākajiem pētījumiem cilvēki, kuri vingro no rīta, darbojas labāk nekā tie, kas vingro vakarā. Eksperimenta laikā zinātnieki sadalīja 48 sievietes divās grupās: pirmā nodarbojās ar aerobo vingrošanu no rīta sešas nedēļas, otra priekšroku deva vingrinājumiem vakaros.

Tā kā jūs strādājat ļoti smagi, jūs saņemat apmācības priekšrocības mazāk laika, nekā jūs saņemtu no lēnām un ilgākām treniņu sesijām. Viens sporta Zinātnes un medicīnas žurnālā svara zudums blender receptes pētījums parādīja, ka tikai trīs 10 minūšu sesijas nedēļā var padarīt jūsu ķermeni efektīvāku, piegādājot skābekli jūsu organismam, kā arī uzlabojot jūsu vielmaiņas veselību.

No otras puses, HIIT ir daži trūkumi, tostarp: Var būt ļoti neērti: lai gan jūs varat mainīt treniņus, lai tie atbilstu jūsu fitnesa līmenim, ideja ir iegūt tik tālu no jūsu komforta zonas, cik vien iespējams. Nav liels iesācējiem: ja jūs nākat no mazāk noslogota dzīvesveida, HIIT, iespējams, nav kur jūs vēlaties sākt. Pirms izmēģināt HIIT, jums vajadzētu uzbūvēt spēcīgu pamata kardio pamatu.

Steven SpenceSeptembris Dos un neprasa labākus rezultātus. Ja jūs strādājat vai runājat ar cilvēkiem, kuri strādā, jums vajadzētu būt iepazinušies ar intensīvu intervālu apmācību.

Paaugstināts traumas risks. Augstas intensitātes vingrinājumi, piemēram, sprints, plyometry vai lecēm, rada traumu risku, ja jūsu ķermenis nav gatavs šādai kustībai. Var izraisīt izdegšanos vai pārtveršanu: pārāk daudz HIIT ir gandrīz tikpat slikts jums kā neko nedarīt.

hiit ikdienas svara zudums

Eksperti iesaka HIIT treniņus nedēļā, lai izvairītos no pārtērijas. Piemēram, Tabata Workouts ļoti smagi strādā 20 sekundes ar svara zudums vjetnama 10 sekundēm atkopšanas laiku. Jūs atkārtojiet to atkal un atkal, kopā 4 minūtes, kā tas ir šajā kardio Tabatas treniņā.

hiit ikdienas svara zudums

Jūs varat arī veikt treniņus ar ilgāku darba intervālu, piemēram, augstas intensitātes darbu 40 sekundes un atgūšanu 20 sekundes, kā tas ir šajā intensīvās intensitātes intervālā. Jo īsāks atveseļošanās laiks, jo grūtāk treniņš ir, jo jūs nekad nav pilnībā gatavs nākamajam darba komplektam. Turpmākajā treniņā ir iekļauti dažādi augstas intensitātes, augstas iedarbības kardio vingrinājumi un 1: 1 darba attiecības.

hiit ikdienas svara zudums

Tas nozīmē, ka jūsu darba komplekti un atpūtas hiit ikdienas svara zudums ir vienādi. Ideja ir turpināt darboties, pat ja jūs nogurušies līdz treniņa beigām, lai gan, ja jūs jūtaties apreibis vai jūtat, ka jūs nevarat noķert elpu, jums vajadzētu ilgāk pārtraukt.

Laiks RPE 5 min Sildiet ar vieglu un mērenu kardio. Jūs varat iet vai veikt vienkāršus vingrinājumus, piemēram, soli pieskaras un ceļgalu pacēlājus.