Ilgtermiņa svara zudums periodisks badošanās. Kas nepieciešams, lai zaudētu svaru

Griķi, rīsi labāk ir brūns , auzu pārslas, prosa ir jūsu sabiedrotie un draugi. Tomēr izsalcis organisms ir arī nekas labs. Pārtraukta gavēšana nozīmē, ka barība tiek stingri ierobežota vienā, divās vai vairākās nedēļas dienās, un parasti pārējā laikā tiek ēst. Tas nozīmē, ka 90 procenti ēda vairāk nekā 3,3 reizes dienā.

Iziet no badošanās: pareiza izvēlne Vai esat kādreiz dzirdējuši par diētu 5: 2? Viņa liek domāt, ka divu dienu nedēļā ir jābūt "badoties".

Tas nozīmē, ka, ja jūsu pazīstamais uzturs satur kalorijas dienā, tad bada dienu laikā tas būtu jāsamazina līdz Tādējādi, kad nedēļa ir beigusies, jūs ēdīsiet to pašu kaloriju, jo tie, kas neēd vairāk nekā kalorijas dienā, kā apdegums tauku off rokās ar uztura pārtiku jums būs tikai divas dienas.

Šī "badošanās" metode pēdējo gadu laikā Apvienotajā Karalistē ir ļoti populāra. Kaut arī tukšā dūšā uz visu dienu izklausās pārāk grūti, bet šķiet, ka puse no Anglijas iedzīvotājiem to dara.

Tātad, ja jums ir dažas papildu kilogrami, un jums ir ilgtermiņa svara zudums periodisks badošanās būt vīlies tradicionālajās diētām, jums vajadzētu mēģināt 5: 2 opcija. Kāpēc diēta saņēma šādu popularitāti? Neatkarīgi no tā, ko citi saka, būsim reālistiski: lielākā daļa cilvēku ir ieinteresēti svara zudumā. Un tas ir iemesls, kāpēc jaunas diētas parādās gandrīz katru dienu. Tomēr badā divas dienas nedēļā ir priekšrocības, jo tas ļauj ne tikai atiestatīt papildu kilogramus, bet var arī uzlabot smadzeņu, sirds un metabolisma funkciju.

Šīs diētas pievilcība ir tā, ka jums nav ievērojami samazināt diētu vairāk nekā vienu dienu. Protams, šī diena būs smaga, bet ne kā 30 dienu diēta, piemēram, ja jums jāievēro stingrs noteikumu kopums, kas aizliedz maizi un cukuru. Un tas nav bezgalīgs garlaicīgs kaloriju skaitīšana ilgtermiņa svara zudums, kur jums ir skatīties, ko mēs ēdam vairākus mēnešus vai gadus.

Interneta tievēšanas līdzekļi

Tas strādā? Diēta 5: 2 netika rūpīgi pētīta, bet viņas tuvais "radinieks", alternatīva zvaigzne badā, liecina par paša idejas atbalstu.

Vai ir iespējams ne pēc 5. Neēdiet pēc sešiem: mīts vai efektīvs uzturs? Kā izturēt badojumu

Alternatīva bada diena strādā, lai samazinātu svaru, kā arī tradicionālo diētu, saskaņā ar pētījumiem. Tomēr šāda bada labāk darbojas dažiem cilvēkiem, un pētnieki cenšas saprast, kas ir iemesls. Viens pētījums parādīja, ka vecāka gadagājuma cilvēki, piemēram, var sasniegt labākus rezultātus par šo diētu, bet tas neņem vērā daudzus faktorus, piemēram, piekļuvi dažiem cilvēkiem veselīgu pārtiku.

Vīriešiem un sievietēm ir vienādas izredzes uz šo diētu.

Dzīvošana uz ūdens 4 dienas. Iziet no badošanās: pareiza izvēlne

Bada priekšrocības Citi veselības ieguvumi papildus svara zudumam nav tik viegli ignorēt. Zinātnieki jau sen ir zinājuši, ka pelēm, kas ir nepietiekami uzturas ilgāk. Tika veikts daudz pētījumu, kurā zinātnieki mēģināja uzzināt, kādus citus ieguvumus var iegūt no kaloriju limita. Piemēram, bads var palīdzēt jūsu ķermenim iemācīties labāk kontrolēt cukura līmeni asinīs.

Diētas guru izskaidro, kāpēc vakariņas vajadzētu ēst pulksten 14:00

Kad jūs pārēsties, šūnas var būt rezistents insulīna, kas galu galā noved pie diabēta otrā veida. Ilgtermiņa svara zudums periodisks badošanās, ka diētas un vingrinājumi var izdarīt šo efektu, bet ir nepieciešams uzzināt vairāk par to, kā ķermenis kontrolē cukuru, kad esat badā, lai zinātnieki varētu izstrādāt nepieciešamos ieteikumus.

Diemžēl joprojām nav pietiekamu pierādījumu, lai apgalvotu, ka mēs zinām, kas faktiski notiek organismā bada laikā. Grāmata, kas izskaidro diētas 5: 2 - ātru diētu, "palīdz nojumināt šo jautājumu. Tās autors ir Dr Michael Crall, kurš mēģināja vairākus diētus, pamatojoties uz badu.

Viņš skaidro, ka viņš apstājās uz 5: 2 veidni, jo izrādījās kompromiss starp dažādām metodēm. Faktiski viņa ieteikumi ir balstīti uz personīgo pieredzi un instinktīvām jūtām. Tādējādi tikai no jums būs atkarīgs no tā, vai jūs atrisināsiet badošanās divas dienas nedēļā, ņemot vērā zinātnisko datu trūkumu. Bet, ja šī diēta darbojas, tad kāpēc ne? Visticamāk, jūs pamosties ar domu par brokastīm. Bet, ņemot vērā to, ka dienā jūs varat atļauties tikai kalorijas, tas būs saprātīgi patērēt tās dienas laikā, nevis no rīta.

Lai nejūtos badu, jūs varat pakārtot un pārvērst jūsu uzmanību dzērieniem, piemēram, tīram ūdenim, tējai vai kafijai bez cukura. Seggage un augļu sulas nav piemērotas, jo viņiem ir daudz cukura.

Diēta slinkam mājās. Diēta slinkam uz ūdens - ātrs svara zudums mājās

Ja jūs neizdodas maldināt badu, ļaujiet sev uzkodas no dārzeņiem, kas satur ļoti maz kalorijas. Jebkurā gadījumā mēģiniet neēst līdz divām stundām. Ja jums ir problēmas ar uzmanības koncentrāciju darbā, tad šajā laikā jūs jau varat atļauties kādu reālu pārtiku. To var rūpīgi izmērīt daļu no gandrīz jebkura pārtikas, galvenais ir tas, ka tā kalornieciskums nepārsniedz kalorijas.

Tādējādi vakariņām jums būs vēl kalorijas, kas ļaus jums ne doties gulēt izsalcis. Vakariņām jūs varat pagatavot olas, piemēram, un pievienot tos dārzeņus. Protams, šīs vakariņas nebūs pārāk apmierinošas, bet jūs vienmēr varat atgādināt sev, ka jūs atgriezīsieties pie pilntiesīgu pārtiku. Faktiski, tas ir vieglāk vienkārši palikt prom no virtuves un paņemt sevi kaut ko nedomāt par pārtiku.

Vislabāk ir sakārtot badu dienas, kad esat aizņemts darbā, jo jums būs daudz brīva laika nedēļas nogalēs, un tas nav pārāk labs jūsu vajadzībām. Vai ir iespējams apmācīt badā? Protams, vislabāk ir plānot badu un apmācības dienas, lai tie nesakrītu.

Tomēr daži cilvēki saka, ka viņi jūtas vairāk enerģijas, ja tie ir iesaistīti tukšā dūšā. Izmēģiniet iespēju labāk atbilstu jums un plānot savu grafiku atbilstoši šai pieredzei.

ilgtermiņa svara zudums periodisks badošanās

Ko es varu ēst, ja neesat badā? Parastajās dienās jums ir nepieciešams ēst "normāli". Protams, jums nevajadzētu pārēsties vai vakariņas ar saldumiem un ātrās ēdieniem. Ja jums ir veselīgs dzīvesveids, jums vajadzētu zināt, ka dārzeņi, olbaltumvielas un veselīgi tauki ir laba izvēle. Protams, no rīta pēc braukšanas zvaigznes jūs piedzīvosiet spēcīgāku badu nekā parasti, lai gan pat šajā gadījumā ir diezgan viegli izlaist brokastis. Tomēr tas nedos jums garantijas, ka jūs neapstrīdat.

Izrādās, ka cilvēki ir vairāk tiecas pārēsties šajās dienās, kad viņi izlaiž rīta pārtiku. Jums vajadzētu mēģināt? Protams, šis uzturs nav piemērots ikvienam. Ja jūs esat diezgan ērti uz diētu, kuru laikā jūs esat nedaudz nepietiekams ilgtermiņa svara zudums periodisks badošanās katru dienu, tas nozīmē, ka jums ir jāturpina ievērot šo plānu.

Bet, ja jums ir grūtības ar tipisku diētu, kas ierobežo kalorijas, visticamāk, jums būs vieglāk, lai jūs varētu ņemt ideju par badu divas dienas nedēļā. Diēta 5: 2 tika izstrādāts kā bada forma, kas ir viegli ievērot. Jūs varat plānot savas dienas, lai badošanās veidotu vislielāko.

Jūs varat arī badoties divas dienas pēc kārtas, bet pat Dr. Mosley atzīst, ka vairumam cilvēku būs grūti tikt galā ar šādu grafiku. Tāpat jūs varat pielāgot savu grafiku. Ja jūs atbalstāt svaru un neciešat zaudēt svaru, viena briesmas zvaigzne ilgtermiņa svara zudums periodisks badošanās pietiekami.

Ja jūs vēlaties paātrināt svara zudumu, tad jūs varat mēģināt badoties trīs dienas nedēļā. Vai šī diēta darbosies jums, iespējams, ir atkarīgs no tā, kā pavadāt savu laiku un cik aizņemts jūsu darba grafiks. Turklāt ir svarīgi, kā jūs nododat bada sajūtu un vai gribas spēks ir.

Vai ir iespējams ne pēc 5. Neēdiet pēc sešiem: mīts vai efektīvs uzturs? Kā izturēt badojumu

Bet uzturs noteikti nav nekas, un, neraugoties uz tās popularitāti, bez pseido kontrasta. Ja esat gatavs to izmēģināt, atcerieties galvenos noteikumus un pēc tam izvēlieties aizņemtu dienu sev un palieciet prom no virtuves.

  • Vai man vajadzētu ēst vakariņas pulksten ? - Pārsteidzoša Zinātne | Septembris
  • Cik ilgi nepieciešams zaudēt svaru? - Svara Regulēšana

Ārstēšana Badošanās padomi Vienas dienas badā 24 stundas Vislabāk ir badoties pilnā mēness vai jaunā mēness. Personas visvieglāk jūtas nedēļā pilnmēness, sliktākais no visiem sāk badoties uz kļūdainiem mēnešiem kad mēness samazinās. EVE bads Ieteicams ne ēst dzīvnieku barību gaļu, zivis, olas, kā arī biezpienu un sieru un vēl jo vairāk nevar apvienot vakarā ieteicams dzert 1 - 2 tasi kefīra.

Tas notiek, ka priekšā badā daži domā, ka tas ir iespējams, šķiet, ka, galu galā, nākamajā dienā ar badu dosies prom.

ilgtermiņa svara zudums periodisks badošanās

Tomēr nākamajā dienā ķermenis ir konfigurēts uz pārtikas daudzumu un sastāvu, kas tika ēsti iepriekšējā dienā, tas ir savdabīga adaptīva reakcija. Tāpēc, ja tas ir ļoti daudz, lai nokļūtu dienā pirms badošanās, tas būs ļoti grūti badoties. Dienā, nekas ēd un dzer tikai ūdeni. Tā ir labāka neapstrādāta attīrīta vai izturīga, ļoti labi kausēšana, jūs varat arī destilēt. Ūdenim jābūt istabas temperatūrai vai silts nav auksts.

  • Biežākie uztura diētu veidi un to apraksti
  • Pārtraukta badošanās un vingrinājumi: eksperti nosver drošību - Svara Zudums

Dzert ūdeni vismaz 1,5 - 2 litri. Dzeramais ūdens ir labāks mazās porcijās - burtiski vairākas sips. Ierobežot tās patēriņu tikai jebkuras izcelsmes tūsku.

Diētas guru izskaidro, kāpēc vakariņas vajadzētu ēst pulksten Mēs daudz runājam par to, ko ēst, bet kā ar kad? Cits pētījums liecina, ka maltīšu ierobežošana līdz astoņu stundu ilgam periodam ļoti ietekmēja svara zudumu. Dr Jason Fung iestājas par agrākajām vakariņām stingrākā barošanas logā.

Vakarā uz bada priekšvakarā un badošanās dienā ir nepieciešams likt vēderu. Vairāk Litera Clima labāk nav darīt. Ir ieteicams veikt klizmu un gadījumā, kad tukšā dūšā pārņems galvu. Zobu tīrīšana badā lai nenāktu uz leju emaljas Valoda ir jātīra katru dienu. Badā, ļoti bieži ķermenis ir iesaldēts, tāpēc jums ir nepieciešams kleita siltāks.

Stingri iestrēdzis cilvēkus pirmajos badošanās mēģinājumos var rasties ļoti nepatīkamas sajūtas. Ķermeņa, izmantojot iespēju brīvi atbrīvoties no sārņiem, izceļ daudz toksīnu asinīs.

Vājums var parādīties, smagas galvassāpes, sirdsdarbība. Ja sirdsdarbība vai galvassāpes ir ļoti spēcīgas kā arī tad, kad nieres nav tiktu galā ar atkritumu plūsmuir pieļaujams dzert pusi ūdens, izšķīdinot ceturtdaļu tējkarote medus tajā.

  1. Kā padarīt svara zudumu saistvielu
  2. Vai intermitējoša gavēne strādā par svara zudumu? - Diētas-Plāni -

Sārņu izvēle nedaudz palēnināsies. Iziet no bada. Lai pagarinātu attīrīšanu uz citu dienu un iegūtu vislielāko badu ietekmi, šī izeja ir ieteicama.

ilgtermiņa svara zudums periodisks badošanās

Pirms pusdienām dzeriet augļu vai dārzeņu sulu. Labāk ir izmantot sulas bez cukura bez celulozes. Labākā sula ir tomātu, jūs varat izmantot ābolu, bumbieru, ķiršu, plūmju, kā arī dārzeņu sulas kāposti, gurķi, bietes, ķirbju.