Intermitējošs svara gavēnis zudums dienā, Iesācēja rokasgrāmata ar periodisku badošanos - Ēdiens -

Lēciens mūsu smadzenēs nav tāls lēciens; jāapsver iespēja veikt vairāk pētījumu par šo iespēju. Tas ir, pusi dienas jūs neko neēdat. Svara daudzumu, ko jūs zaudējat ar gavēni, nosaka tas, cik bieži un ilgi jūs esat gavēni, ko jūs ēdat pēc tam, un citi faktori. Domā kafiju, tēja , ūdens un dārzeņi. Darba sākšana ar neregulāru badošanos Ievērot šo diētas plānu ir ļoti vienkārši. Ņemot vērā pētījuma rezultātus, jāsecina, ka pretēji ECCO vadlīnijām antibakteriālā terapija tiek lietota neadekvāti bieži, neievērojot dienu skaita pamatprincipus, un vairumā gadījumu tiek izmantoti IZS nepiemēroti antibakteriālie līdzekļi.

Labdien, sveiki, Vika Leping ir ar jums! Es vēlos aktualizēt interesantu tēmu un runāt par periodisku badošanos vai pārtrauktām maltītēm.

Jūs varat atrast arī periodiskas badošanās diētas definīciju - cikliska badošanās. Ja jūs kādreiz esat domājuši, kā gavēt, lai zaudētu svaru, pieņemtos svarā vai tikai veselības dēļ, palieciet pie manis. Vispirms es gribu jums atgādināt, ka es daru ļoti vienkāršu darbu konkurss un es jokoju garšīgas balvas tieši no Ungārijas, no Budapeštas!

Nosacījumi ir ļoti vienkārši, tāpēc noteikti ejiet cauri un piedalieties!

intermitējošs svara gavēnis zudums dienā sadedzināt pooch taukus

Kas ir gavēnis? Gavēnis ir intervāla diēta, kurā trūkst barības vielu.

Kā atbrīvoties no ēdiena alkas ar periodisku badošanos

Var dzert tikai ūdeni. Es joprojām dzeru tēju, tajā ir arī 0 kalorijas. Un es atbildēšu, ka savulaik atsevišķos zinātniskos žurnālos tika publicēti vairāki pētījumi, kuros teikts, ka badošanās intermitējošas priekšrocības ir apstiprinātas: tas palielina izmēģinājuma dzīvnieku dzīves ilgumu, novērš dažas ar vecumu saistītas slimības, pozitīvi ietekmē miegs, garastāvoklis, seksuālā dzīve, noved pie ķermeņa attīrīšana, palīdz uzlabot dažādu sistēmu funkcijas.

Gavēņa ārējās priekšrocības Fakts ir tāds, ka badošanās periodi palielina bioloģiski aktīvo metabolītu daudzumu organismā.

Patiesā atšķirība starp alternatīvās dienas badošanos un intermitējošu badošanos

Pēc šādiem ierobežojumiem organisms aktīvāk reaģē uz vērtīgo vielu uzņemšanu: sākas pastiprināta bojāto audu augšana, ievainojumi un brūces ātri sadzīst, paaugstinās imunitāte. Tie, kas trenējas sporta zālē, pamanīs, kā muskuļu masa sāk straujāk pieaugt un tauku masa samazinās, tāpēc daudzi kultūristi ir aizstājuši tipisko "masas pieauguma un žāvēšanas" shēmu ar periodisku badošanos. Mēs varam ar pārliecību teikt, ka pareizi gavējot, jūs varat zaudēt svaru, nekaitējot veselībai un ķermenim.

Kas ir intermitējoša badošanās PHintermitējošas maltītes vai es ntermittent Badošanās diēta cikliska badošanās Kas ir SEG vai periodiska badošanās? Tā ir apzināta jebkura pārtikas produkta izslēgšana uz noteiktu laiku, kas nav ilgstošs. Īstermiņš ir svarīgs, jo bez ārsta uzraudzības nevajadzētu ilgstoši badoties. Ir ļoti iespējams zaudēt svaru, badojoties īsākā laikā.

Mēs tos izskatīsim! Ikdienas periodiska badošanās vai pārtraukuma maltītes 24 stundas Šādas periodiskas badošanās periods, kā jau ir skaidrs, ir 24 stundas. Notiek reizi nedēļā.

Vai gavēšana padara jūs gudrāku? - Cits | Septembris

Ap pulksten jūs varat ieturēt sātīgas vakariņas, intermitējošs svara gavēnis zudums dienā nākamo maltīti var pavadīt pēc 24 stundām, tas ir, vakariņas nākamajā dienā. Tas ir pavisam vienkārši, daudz vieglāk neko neēst, nekā visu dienu dzert kefīru. Es tiešām negribu ēst, ja izturēšu pirmo izsalkuma sajūtu. Bet es ļoti ilgi neveicu ikdienas badošanos, lai gan agrāk tas man patika, jo šādā veidā svara zaudēšana badojoties ir ļoti efektīva.

intermitējošs svara gavēnis zudums dienā mp fat burner

Bet tagad mani vairāk iespaido otrais variants. Tas ir, pusi dienas jūs neko neēdat. Jūs arī ēdat vakarā, un pēc tam brokastis no rīta12 stundas vēlāk.

Šāda badošanās ir visvienkāršākā un atvieglinātākā, ja domājat, kā sākt badošanos, šī iespēja jums būs piemērota. Starp manām brokastīm un vakariņām vienmēr ir vismaz 12 stundas, jums pat nav jāmēģina.

Tiesa, es eju gulēt pulksten 2 naktī, un pieceļos pulksten 10, tāpēc varu vakariņot pulksten Bet es cenšos to darīt pirms pulksten 21, jo visvairāk man patīk trešais variants. Tas ir, jums ir 8 stundas, lai intermitējošs svara gavēnis zudums dienā paēstu, un 16 stundas, lai atpūstos zarnās. Piemēram, man ir vakariņas un brokastis Treneri saka, ka šī iespēja vislabāk ietekmē ķermeni. Ja jūs šūpojaties, vissmagākajai maltītei vajadzētu būt pēc treniņa, pat ja tās ir vakariņas.

Vajadzētu palikt tādam pašam uzturs pēc treniņa, lai sadedzinātu taukus. Šāda veida badošanās laikā muskuļi strauji aug un mūsu acu priekšā kūst tauki. Jādomā, tas ir saistīts ar faktu, ka periodiska badošanās palielina glikogēna daudzumu muskuļos, kas veicina to palielināšanos. Kā ēst, lai zaudētu svaru?

intermitējošs svara gavēnis zudums dienā jauni svara zudumu izgudrojumi

Un tagad labākā daļa! Kad neesat badā, varat ēst visu, kas jums patīk. Protams, lai panāktu lielāku efektivitāti, konjac svara zudumu atsauksmes ir ievērot citus noteikumus, es par tiem ļoti detalizēti runāju savā rakstā ar video Jebkurā gadījumā jūs varat izveidot savu pareizo uzturu, zaudējot svaru, trenējoties, iegūstot masu.

Kāpēc intermitējoša badošanās var būt labākais diētas plāns svara zudumam - Veselība

Video ar pārtraukumiem badošanās laikā Noslēgumā es vēlos jums parādīt savu videoklipu mans YouTube kanālskurā es arī visu sīki izstāstu. Manā kanālā jūs atradīsit citus interesantus video par ēdienu, ceļojumiem, receptēm un citām interesantām lietām, tāpēc noteikti to dariet abonētES tevi gaidīšu. Tas arī viss, šīs bija trīs visizplatītākās neregulāras badošanās vai neregulāras ēšanas iespējas, kas vienmēr palīdzēs jums vismaz uzturēt normālu ķermeņa svaru. Svara zaudēšana badošanās laikā ir ļoti efektīva.

Jūs nepeldēsiet ar taukiem, pat ja jūs paņemat pārtraukumu tikai pulksten Intermitējošs svara gavēnis zudums dienā reizi es runāju par to, kā pagatavot garšīgu! Vēl vairāk! Lai nepalaistu garām jaunas lietas,tas ir par brīvu!

Iedomājieties, ka ēdat visu, ko vēlaties - un ne tikai zaudēt svaru, bet uzkrāties nedaudz ieguvumu veselībai boot. Tas faktiski ir āķis aiz viena no jaunākajām uztura tendencēm. Protams, ir atrunas. Galvenais ir tas, ka tad, kad jūs neesat cīkstēšanās, jūs faktiski badā jūs vai gandrīz badā sevi.

Turklāt, abonējot, jūs saņemsiet dāvanā veselu recepšu kolekciju no 20 ēdieniem, kas pagatavoti ļoti ātri, no 5 līdz 30 minūtēm, kas ietaupīs daudz jūsu laika! Ēst ātri, garšīgi un veselīgi - tas ir reāli!

Kā atbrīvoties no ēdiena alkas ar periodisku badošanos - Dzīvesveids -

Es biju ar tevi! Pastāstiet saviem draugiem par to, kas ir bada diēta un kā gavēt muskuļu vājums svara zuduma dēļ dienu, 16 vai 12 stundas.

Iesakiet rakstu ar video, ja jums tas patīk, patīk, atstājiet komentārus, novērtējiet to, uzrakstiet un parādiet padarītā fotoattēlus, un atcerieties, ka ikviens var gatavot garšīgi, ka esat talantīgāks, nekā varat iedomāties, un protams, baudiet maltīti, kad neesat izsalcis!

Es tevi mīlu, esi laimīgs! Lai gan pat "uztura speciālisti" šai sistēmai raksta slavinošas odes, kuru kvalifikācija šajā gadījumā būtu jāapšauba, patiesie rezultāti var parādīties. Metodes būtība: tikai fakti Kā paskaidro šīs tehnikas piekritēji, šādas badošanās diētas būtība ir pilnas dienas uzturs, kas ilgst ne vairāk kā 8 stundas, un tad pārējā dienas daļa - mute ciet, bez ēdiena, tikai ūdens un bez mazākās garozas maize! Un šāds badošanās režīms - katru dienu, labi, ja ir grūti - katru otro dienu.

Iesācēja rokasgrāmata ar periodisku badošanos

Bet nosacījumi ir stingri jāievēro. Šķiet, ka viss ir kārtībā, un tie "eksperti", kas popularizē šo tehniku, skaisti apraksta tās burvību.

Vai gavēnis un citi ēšanas ierobežojumi ir veselīgi?

Bet ārsti nesteidz slavēt šo sistēmu, turklāt apgalvo, ka tā nodarīs nopietnu kaitējumu lielākajai daļai izsalkušo. Tas var nebūt īslaicīgs, bet šāda diēta būtiski izjauks vielmaiņu, turklāt būs arī hormoni, imunitāte un aizsardzība pret stresu Tātad, sadalīsim to! Raksturojot uztura priekšrocības, tiek teikts, ka mūsdienu cilvēki patērē vairāk enerģijas, nekā nepieciešams aktivitātei, un neviens ar to nestrīdēsies.

Kā arī ar apgalvojumu, ka liekais svars un aptaukošanās apdraud nopietnas sirds slimības, asinsvadu aterosklerozi un II tipa diabētu. Tomēr uzreiz jāatzīmē, ka ilgstoši uztura pārtraukumi ir arī faktors aptaukošanās attīstībā, kā arī diabēta provokācija asu un izteiktu glikozes svārstību dēļ.

intermitējošs svara gavēnis zudums dienā kā noņemt taukus ap muti

Bet diētas izstrādātāji par to pieticīgi klusē. Ejam tālāk. Vēl viens arguments par labu diētai, tās aizstāvji min postulātu, ka, zinot par frakcionēta uztura priekšrocībām, mēs visu laiku kaut ko košļājam, uzkodām. Līdz ar to papildu svars. Bet pieņemsim to objektīvi, uzkodas ir dažādas: ja tas ir jogurts ar zemu tauku saturu, augļi vai dārzeņi, tas ir lielisks veids, kā piepildīt sevi, nesaņemot daudz kaloriju, un veids, kā saglabāt svaru.

Bet, ja tie ir cepumi ar kafiju vai maizītēm, čipsiem vai hamburgeriem - par kādu uzkodu mēs runājam? Šī ir maltīte, kurā ir daudz kaloriju. Tāpēc nejauciet šos jēdzienus.

Vēl viens uztura postulāts: neliela kustība pārvērš kalorijas taukos, ja tās netiek aktīvi patērētas. Bet atvainojiet, kurš jums liedz aktīvāk spēlēt, vairāk kustēties un mazāk ēst? Ilgstoša badošanās zemā cukura līmeņa asinīs dēļ arī kavē fiziskās aktivitātes, lai šūnām būtu ko ēst, kad glikozes līmenis ir zems un tauki vēl nav sākuši degt un tās ārkārtīgi nevēlas to darīt pat pēc vismaz dienu badošanās. Aizstāšanas problēmas un apjukums Izpratne, ka cilvēks, kas ir tālu no medicīnas, bija iesaistīts šādas diētas izstrādē ar ilgstošu badošanos, rodas pēc tam, kad esat iepazinies ar vielmaiņas izmaiņu aprakstiem, kas aprakstīti uztura uzslavā.

Tas ir par cukura līmeņa paaugstināšanos asinīs pēc uzkodām, kas stimulē insulīna ražošanu.

intermitējošs svara gavēnis zudums dienā gnld svara zudumu atsauksmes

Un, ja jūs atkal ēdat uz šī fona, viss būs skumji ar svaru. Un, lai uz bada fona saņemtu pietiekamu glikozes līmeni, ķermenis aktivizē tā ekstrakcijas mehānismu no uzkrātajiem taukiem.

Vai jūs jau esat sajūsmā un apņēmies 16 stundas gavēt un pēc tam apēst atlikušās 8? Ja es būtu tu, es nesteigtos, ja vēlos saglabāt savu veselību! Ja viss būtu tik labi, tad mēs visi jau sen būtu kļuvuši slaidi kā cipreses, bet cilvēki ar lieko svaru pat uz dažādām badošanās sistēmām nekļūst mazāk.