Ir auzu svara zudums pārtiku

Jūs varat ēst 25 pistācijas par nedaudz mazāk par kalorijām, vienlaikus iegūstot labu veselīgu tauku, olbaltumvielu un šķiedrvielu avotu. Sāciet ar vecmodīgām auzām - puse glāzi ir četri grami šķiedrvielu. Jūs varat ēst jebkurus augļus, piemēram, saldos augļus, piemēram, banānus, vīnogas, mango, spēkā ir noteikums - tos vajadzētu ēst pa gabaliņam līdz pulksten Turklāt auzu klijas - lielisks vitamīnu B, E, K, holīna un mikroelementu kalcija, magnija, cinka, selēna un citu minerālu sāļu avots. Šāda diēta ir atļauta ilgāku laiku, divu nedēļu laikā praktiski neradot negatīvu ietekmi uz ķermeni, jūs varat samazināt savu svaru par kilogramiem. Pietūkušas šķidrā vidē, auzu klijas pašas sevī liek lieko tauku, kā arī visus toksiskos savienojumus un izņem tos no fekālijām neapstrādātā veidā.

kā paātrināt svara zudumu tukšā dūšā

Auzu pārslu diētas ievērošana tiek slavēta par svara zaudēšanas rezultātiem, taču pirms sākšanas ir svarīgi saprast detaļas un iespējamos riskus. Kas ir auzu diēta? Auzu pārslu diēta ir kaloriju ierobežošanas diēta, kas sastāv no auzu pārslu ēšanas galvenokārt vai tikai dažāda laika perioda garumā.

vai jūs sadedzināt taukus saunā

Auzu pārslas jau sen ir populāra brokastu iespēja, un auzu patēriņš uzturēšanai ir datēts ar tūkstošiem gadu. Šo diētu parasti sadala divās fāzēs; pirmais ilgst vienu nedēļu, kad 7 dienas patērē tikai auzu pārslu, aptuveni 1,5 tases auzu pārslu un 1,5 tases vājpiena katru dienu, kā rezultātā kopējais kaloriju patēriņš ir no līdz kalorijām.

Leptin Resistance - 9 Tips How to Reverse Leptin Resistance - Dr. J9 Live

Otrā fāze ilgst mēnesi vai ilgāk, un jūs ēdat auzu pārslu vai auzu pārslu produktu vienu vai divas reizes dienā kopā ar veselīgu trešo ēdienu.

Visizplatītākais iemesls, kāpēc cilvēki ievēro šāda veida ierobežotu uzturu, ir svara zaudēšana, taču ir arī citas priekšrocības, samazinot kalorijas un izsmalcinātu pārtiku nedēļām vai mēnešiem.

Lai gan lielākā daļa ekspertu ir vienisprātis, ka šī diēta ir droša, ja tā tiek veikta pareizi, var rasties dažas nevēlamas blakusparādības, īpaši, ja jums trūkst noteiktu barības vielu vai nespējat patērēt pietiekami daudz kaloriju, lai saglabātu jūsu pamatprocesus.

kad ēst maltītes svara zudumu

Auzu diētas plāns svara zaudēšanai Daži cilvēki dod priekšroku ātrākai auzu diētai, kad tiek izlaista pirmā fāze. Tāpēc cilvēki ēdīs auzu pārslas ēdienreizēs katru dienu un darīs visu iespējamo, lai trešajā ēdienreizē izvairītos no pārtikas produktiem ar augstu cukura vai holesterīna līmeni.

kāda ir mana optimāls tauku degšanas zonā

Gremošana Šī diēta palielina uztura šķiedrvielu līmeni, jo auzu pārslas satur apmēram 4 gramus šķiedrvielu vienā tasītē, tādējādi uzlabojot gremošanu un mazinot aizcietējuma simptomus. Pārvalda diabētu Tā kā kailām auzām ir mazāk kaloriju, tās sniedz lielāku labumu veselībai diabēta slimniekiem. Kā liecina pētījums Eksperimentālā un klīniskā endokrinoloģija un diabēts žurnāls, katru dienu lietojot auzu pārslu diētu divas dienas, ievērojami samazinājās insulīna devas, vienlaikus saglabājot pietiekamu vielmaiņas kontroli cilvēkiem ar cukura diabētu.

Muskuļu attīstība 1 glāze auzu var saturēt līdz 6 gramiem olbaltumvielu; sadaloties aminoskābēs, tie veido visu audu un šūnu, kā arī muskuļu ir auzu svara zudums pārtiku blokus.

labākās svara zudumu maltītes saldētas

Kaulu blīvums Auzu pārslas piegādā dažas būtiskas minerālvielas, tostarp kalciju un dzelzi, kas ir svarīgi elementi, lai palielinātu kaulu minerālu blīvumu un novērstu osteoporozi. Asinsspiediens Ir zināms, ka diētai, kurā ir daudz auzu, ir hipotensīva iedarbība, tādējādi pazeminot asinsspiedienu un aizsargājot sirds un asinsvadu veselību, vienlaikus samazinot arī vispārējo holesterīna līmeni!

Auzu diētas blakusparādības Šīs diētas ievērojamākās blakusparādības vai iespējamie riski ietver: Ārkārtējs svara zudums Iespējamais lipekļa piesārņojums Gremošanas traucējumi vai aizsprostojums Ja jūs zaudējat pārāk daudz svara pārāk ātri, samazinot lielu daudzumu kaloriju, tas var izraisīt vielmaiņas problēmas un barības vielu trūkumu.

es gribu lēkāt savu svara zudumu

Pārāk daudz šķiedrvielu no auzu pārslām var izraisīt arī zarnu aizsprostojumu un fitīnskābes pārpalikuma izdalīšanos, kas var negatīvi ietekmēt barības vielu uzsūkšanos zarnās.