Kā jumpstart svara zudums

Īpaši noderīga var būt nobraukšana no ceļa, salīdzinot ar cilvēkiem, kuri vismaz divreiz nedēļā ēda ātrās ēdināšanas, tie, kas to izlaida, pārspēja izredzes saglabāt savu svaru par 62 procentiem. Jumpstart lai izdilis nevar būt ideāls, bet tas ir daži noderīgi takeaways: Veg out Jūs, iespējams, nevēlaties, lai OD dārzeņus tie joprojām satur kalorijas galu galā , bet Roussell iesaka patērē dārzeņus katrā ēdienreizē, vēlams zaļā ones. Ja jūs darbināt, tad sūkņa gur sabrūk bez eļļošanas. Vai tu esi gatavs dot sev - savu ķermeni, savu veselību un savu dzīves kvalitāti - šo laiku? Šī elastīgā sistēma ļauj pielāgot ikdienas dzīves stilu un noteikt konkrētus mērķus četru nedēļu laikā.

Tagad viņš izmanto savu zinātību, izmantojot ātru un drošu plānu, kas, pēc viņa domām, var palīdzēt jums zaudēt līdz 20 mārciņām 3 nedēļu laikā.

Beat Stress padomi

Izņemiet minējumus no svara zaudēšanas un sāciet sevi izdilis! Bobs Hārpers ir palīdzējis cilvēkiem kļūt veseliem un sasniegt mērķa svaru Lielākais zaudētājs koncentrējoties uz ilgstošu, vienmērīgu svara zaudēšanu.

kā jumpstart svara zudums 40 tauku dedzināšana pārtika

Viņa jaunā grāmata, Jumpstart to Skinny: Vienkāršais trīs nedēļu plāns svara samazināšanai ar piepildītu uzlādiapkopo savus visefektīvākos padomus, kā ātri nomest liekās mārciņas. Šis īstermiņa plāns ir ideāls, lai palīdzētu jums sagatavoties nākamajām kāzām, atkalredzēšanās reizēm vai atvaļinājumiem.

kā jumpstart svara zudums kā noņemt tauku problēmu

Izpildiet šīs vadlīnijas, lai trīs nedēļu laikā varētu zaudēt līdz 20 mārciņām. Ievērojiet šos noteikumus katru dienu trīs nedēļas. Jums nekad nav jāēd divas reizes viens un tas pats, ja nevēlaties - kamēr jūs ievērojat pamatnoteikumus, šīs diētas iespējas ir bezgalīgas.

Kurš dzinējs tika likts uz E39. BMW E39 - kā izvēlēties - ko skatīties. Ķermenis un konfigurācija

Dzert kafiju Boba Harpera Jumpstart plāns sākas uzreiz, kad pamodies. Kafija uzlabo vielmaiņu, lai palīdzētu sadedzināt vairāk kaloriju. Pētījumi liecina, ka kafija ir arī efektīvs apetītes nomācējs.

Pārliecinieties, ka izvēlaties parasto kafiju bez kofeīna; kofeīns palīdz enerģijai un veiktspējai. Dzert kafiju līdz trim reizēm dienā.

4 nedēļu Jumpstart treniņu programma

Veikt Zivju eļļa ar katru ēdienu Bobs Harpers iesaka katrā ēdienreizē lietot mg zivju eļļas. Zivju eļļa, kas pilna ar sirdi, ir veselīga omega-3, tā palīdz novērst iekaisumu un atjaunot ķermeni, kas palīdz ar muskuļu sāpīgumu pēc treniņa.

  • Vai Jumpstart uz Skinny Diēta darbojas? | cavy.lv
  • 7 triki, lai pārietu uz jūsu svara zudumu - Jaunumi -
  • Vai pastāv saīsne svara zudumam?
  • Vai jums dedzināt taukus miega
  • Kas notiek ar jūsu ķermeni, ēdot konservētus aunazirņus
  • Labākais veids kā sadedzināt kāju taukus

Lietojiet zivju eļļu katru dienu, lai novērstu muskuļu sāpes, kas bieži notiek pēc stingra treniņa. Gadu gaitā Bobs ir eksperimentējis ar daudzām dažādām proporcijām un atklājis, ka tieši šī attiecība vislabāk darbojas, lai zaudētu svaru un nodrošinātu vitāli svarīgas uzturvielas. Olbaltumvielas atjauno vielmaiņu un veido muskuļus. Papildus enerģijas uzkrāšanai ogļhidrāti ir pildīti ar šķiedrvielām, lai jūs būtu pilnvērtīgāki ilgāk.

20 taukus dedzinošie pārtikas produkti, kas ļaus sākt vielmaiņu - Septembris 2021

Lai gan cilvēki bieži kļūdaini domā, ka visi tauki palēnina svara zudumu, veselīgiem taukiem ir būtiska nozīme, lai jūsu ķermeņa šūnas būtu veselīgas. Pēc brokastīm nav sarežģītu ogļhidrātu Agri no rīta ir vienīgais dienas laiks, kad jums ir atļauts lietot kompleksos ogļhidrātus, tāpēc jūtieties brīvi ar pilngraudu maizi, graudiem vai pat makaroniem.

Degvielai šie ogļhidrāti būs nepieciešami dienas sākumā, un līdz dienas beigām jūs tos sadedzināsiet. Pēc brokastīm izgrieziet sarežģītus ogļhidrātus, lai paātrinātu svara zudumu. Katrā ēdienreizē, sākot no brokastīm, ir vismaz 16 unces ūdens.

Jumpstart Your Diet Magazine

Tas ir divreiz vairāk, nekā Bobs parasti iesaka, taču šī diēta ir par maksu! Tas uzturēs jūsu hidratāciju visas dienas garumā un palīdzēs atbrīvoties no liekā ūdens svara, izskalojot sistēmu.

Bobs definē šāda veida vingrinājumus kā daudzfunkcionālu kustību.

kā jumpstart svara zudums kā atrast savu tauku dedzināšanas sirdsdarbību

Lai krustotu savu ķermeni, nav nepieciešami trenažieri. Izmēģiniet kustības, piemēram, alpīnistu, sānu lēcienus un tauriņu sēdus, lai veidotu muskuļus un kā jumpstart svara zudums sadedzinātu taukus. Jumpstart maltīšu paraugs Brokastis Izmēģiniet a Makaronu olu motokross tas arī ievēro likumu.

  1. Jumpstart Your Diet Magazine | Svara zudums
  2. Ātrs 2 lb svara zudums

Pilngraudu makaroni ir jūsu ogļhidrāti; olu baltumi kalpo kā jūsu olbaltumviela; un veselīgie tauki ietver olīveļļu un parmezāna sieru.

Alternatīvi izgatavojiet Bob's Kvinoja Rančerosa. Šajā receptē kvinoja ir jūsu ogļhidrāti, olu baltumi ir olbaltumvielas, un avokado ir veselīgo tauku daļa. Pusdienas Salāti ne vienmēr nodrošina vieglu maltīti - Boba pusdienu salāti ir sātīgi, bet pareizās proporcijās.

7 triki, lai pārietu uz jūsu svara zudumu - Jaunumi - 2021

Tā kā līdz pusdienlaikam esat izgriezis sarežģītus ogļhidrātus, salātu ogļhidrāti ir tikai no augļiem un dārzeņiem. Bobā Pesto cepti vistas salātigaļa ir jūsu olbaltumvielas, rieksti nodrošina veselīgus taukus, un ogļhidrāti ir jūsu dārzeņi. Atcerieties, ka jums ir 16 unces ūdens, vēl viena kafija un 1 mg zivju eļļas!

Vakariņas Lietojot lielāko daļu diētu, vakariņas ir visgrūtākais. Cilvēki lielāko daļu pārēšanās veic naktīs.

kā jumpstart svara zudums tauku zudums par mārciņu

Izvairieties no iekļūšanas šajā diētas slazdā, ēdot vairāk liesu olbaltumvielu, ierobežojot ogļhidrātu daudzumu tikai kā jumpstart svara zudums, kas nāk no dārzeņiem, un pievienojot veselīgus taukus. Lai palīdzētu justies apmierinātam, Bobs dod priekšroku vairāk jūsu svara zaudēšanas brauciens vakariņu ēdienu kā viņa Jumbo vistas maisīšana izmantojot olīveļļu kā veselīgus taukus.

Jums var arī būt Spageti skvošs Bolognese kas izmanto tītaru kā olbaltumvielu ar ķirbjiem un spinātiem kā ogļhidrātiem un avokado kā veselīgiem taukiem.

Boba Harpera Jumpstart to Skinny

Uzkodas Šajā plānā ietilpst neierobežotas uzkodas - nozveja ir tāda, ka jūs varat uzkodas tikai uz dārzeņiem. Šim plānam dārzeņiem nav kaloriju griestu; jo vairāk tu ēd, jo labāk.

Diēta var palīdzēt, taču tas nav pietiekami.

Trīs nedēļu beigās pievienojiet kalorijas ikdienas uzturā un pusdienās iekļaujiet kompleksos ogļhidrātus. Varat būt mazāk stingrs attiecībā uz uzkodām un proporcijām. Sākotnēji jūs varat atgūt dažas mārciņas, bet, ja jūs sekojat noteikumiem un vingrojumos, tā būs vienmērīga pāreja. Jūs nekad nenokratīsit un neizmetīsit ķermeni no līdzsvara, un svars turpinās samazināties!

kā jumpstart svara zudums rullīšu svara zuduma tālruņa numurs