Pastaigas 10 000 soļu svara zudums, Endokrinologa konsultācija dažu dienu līdz nedēļas laikā!

Pat ar vidējo pastaigu ātrumu cilvēka ķermenis sāk strādāt diezgan atšķirīgi. Jā, fitnesa eksperts Kriss Pauels izveidoja 4 nedēļu svara zaudēšanas un veselības pastaigas programmu. Gājiena laikā nedrīkst būt elpas trūkums - citādi kāda ir izmantošana? Tas nav nepieciešams, lai vadītu sevi daudz: saglabāt mērenu ritmu, pakāpeniski piesaistot laiku uz pusstundu. Programma darbojas fonā vienu reizi dienā, lai pārsūtītu datus par veiktajām darbībām. Kad viņi pārstrādās, enerģija sāks nākt no tauku noguldījumu patēriņiem.

Ja jūs nolemjat zaudēt svaru, ejot, pirmā lieta, kas jādara, ir iziet un pastaigas 10 000 soļu svara zudums soļu skaitītāju.

Tagad jūs varat atrast ļoti lētus soļu skaitītāju modeļus, kas palīdzēs aprēķināt, cik kilometru jūs noiet dienā un cik daudz jums jāiet, lai zaudētu svaru. Lai uzzinātu, cik kilometru jums jānoiet, lai zaudētu svaru, pirmais solis ir noskaidrot, cik daudz jūs jau noejat katru dienu. Tauku zudums tcm pietiek staigāt vienam?

Rodas pamatots jautājums: "Vai cilvēkam ir vajadzīgi tikai 10 soļu? Ja pietiek ar staigāšanu, tad citi treniņi nav vajadzīgi? Ja iepriekš neesat nodarbojies ar fitnesu, varat sākt, palielinot soļus - jums būs vieglāk sākt regulāri vingrot. Bet, tiklīdz jūsu ķermenis pierod pie stresa, paceļas jaunā līmenī, jums jāsāk iekļaut savā režīmā cita veida treniņi: spēks lai cīnītos pret muskuļu zudumu, kas sākas 30 gadu vecumāstiepšanās lai palielinātu diapazonu kustību un samazina ievainojumu riskukā arī citus kardio treniņu veidus intervāla treniņi, kas palīdz atbrīvot novecošanās augšanas hormonu.

Apvienojot pastaigas ar citām fiziskām aktivitātēm, jūs paliksit augstākajā formā gan ārēji, gan iekšēji. Tātad, mēs tagad zinām, ka pastaigas patiešām palīdz zaudēt svaru pieņemot, ka veicat arī spēka treniņus un stiepšanos. Vai zinājāt, ka fiziskās aktivitātes trūkums rada nopietnu sirds slimību risku British Journal of Sports Medicine. Tātad, kā sākt staigāt svara zaudēšanai un veselībai?

Iepirkšanās, Piedāvājumi Un Bezmaksas Piedāvājumi Ja jūs mēģināt izvairīties no svara pieauguma, šeit ir 40 ekspertu padomi, kas faktiski darbojas Atzīsim, ka daudzu cilvēku laikā svars ir pieaudzis pandēmija un bloķēšana. Kaut arī jums nevajadzētu par to izturēties pārāk nopietni - tas bija patiešām, ļoti grūts gads - iespējams, jums ir nieze zaudēt daļu no tā, cenšoties justies vieglākam un laimīgākam ar savu ķermeni.

Vai ir plāns? Jā, fitnesa eksperts Kriss Pauels izveidoja vai trauksme sadedzina taukus nedēļu svara zaudēšanas un veselības pastaigas programmu. Tikai mēneša laikā jūs varat iegūt formu, un, turpinot staigāt tālāk, jūs ievērojami samazināsiet veselības riskus, kas saistīti ar mazkustīgu dzīvesveidu.

Šis ir jūsu pamata soļu skaits. Pierakstiet to visur, kur tas jums ir ērti: viedtālrunī, planšetdatorā, piezīmjdatorā. Pastaigas 10 000 soļu svara zudums sākotnējam līmenim vēl soļus. Saglabājiet jauno soļu skaitu līdz nākamajai "Palieliniet soļus! Šāda taktika radīs iespaidu, ka pastaiga ir īsāka nekā patiesībā. Mājās izveidojiet attēlus ar savu motivāciju un pievienojiet tos ledusskapim vai spogulim - lai jums būtu iedvesma 24 stundas diennaktī.

Tūlīt pēc pastaigas ikdienas pastaigai pievienojiet 5 minūšu pamata vingrinājumus. Tas atvieglos treniņu. Pievienot soļi uz bāzes numuru. Pieturieties pie šī soļu skaita līdz nākamajam "Palieliniet soļus! Atkārtojiet 4 reizes. Eksperti uzskata, ka pastaigas palīdz radīt radošas idejas. Cilvēki, kuri pārraida savus mērķus, visticamāk zaudēs svaru. Tagad jūs staigājat par 1,5 km vairāk nekā tad, kad sākāt. Atkārtojiet ar otru kāju.

Izstiepiet katrā pusē 30 sekundes. Šoreiz uz pusi samaziniet vieglu pastaigu laiku.

Cik dienā man vajadzētu iet kājām. Cik daudz ir jātur kājām dienā, lai zaudētu svaru

Ļoti ātrs solis - 1 minūte, viegls solis - 1 minūte. Atkārtojiet 15 minūtes vai ilgāk ja varat. Mēģiniet staigāt mājās no Džesikas Smitas sērijas. Vienkārši izvēlieties draugus, kuri ir jautri un mīloši.

Kopā uz pozitīvu pusi jūs sasniegsit daudz vairāk. Divas papildu kāpšanas minūtes dienā aptuveni 3 stāvi var sadedzināt pietiekami daudz kaloriju, lai nepieļautu svara pieaugumu. Ja staigājat vidējā tempā, tas prasīs apmēram stundu. Mūsdienās ir ļoti daudz sporta aprīkojuma un uztura bagātinātāju svara zaudēšanai. Tomēr pastaigas joprojām ir viens no labākajiem veidiem, kā zaudēt šīs papildu mārciņas.

  • Cik ilgi jums jāstaigā, lai zaudētu svaru. Novājēšanu staigāšana
  • 30 10 svara zudums everett vašingtona
  • Sadedzināt kuņģa tauku vīriešu
  • Sazinoties ar Aktivizējiet veselības programmu savā iPhone tālrunī.
  • 40 veidi, kā pārtraukt svara pieaugumu
  • Saggy kuņģa āda pēc svara zuduma
  • Cik dienā man vajadzētu iet kājām. Cik daudz ir jātur kājām dienā, lai zaudētu svaru

Ja jūs nopietni domājat zaudēt svaru, ejot, tad vispirms jums ir jāiegādājas pedometrs Turklāt veikalos jūs varat atrast diezgan lētus soļu skaitītājus, ar kuriem jūs varat uzzināt, cik lielu attālumu esat veicis dienā. Izmantojot soļu skaitītāju, jūs varat arī uzzināt, cik daudz dienā jums jāstaigā, lai zaudētu svaru. Vispirms jums jānoskaidro, kādu attālumu jūs noiet katru dienu, un tikai pēc tam jūs varat aprēķināt, cik daudz jums ir jāiet dienā, lai zaudētu svaru.

pastaigas 10 000 soļu svara zudums tauku zudums frag 176-191

Tādējādi jūs varat zināt, cik tālu jums būs jāpalielina ikdienas pastaigas. Tikai tad jūsu papildu mārciņas sāks pazust. Piemēram, soļu skaitītājs parādīja, ka dienas laikā esat veicis soļu, neiegūstot kalorijas. Pēc tam, izmantojot matemātiku, jūs aprēķināt, cik daudz attāluma jums jāveic, lai sadedzinātu uzkrātās kalorijas. Cik kilometru dienā jāstaigā, lai zaudētu svaru? Vidējais cilvēka solis ir aptuveni 80 centimetri.

Ar aprēķinu palīdzību mēs nonākam pie secinājuma, ka vienā kilometrā ir soļi. Nobraucis vienu kilometru kājām, vidusmēra cilvēks atbrīvojas no 60 kalorijām. Ja dienas laikā noejat kilometru vairāk, tad jau tiek sadedzinātas aptuveni kalorijas.

Ja, piemēram, noejat trīs kilometrus dienā, jūs sadedzināsiet kalorijas. Ja jūs noejat šo attālumu katru dienu, tad pēc nedēļas jūs sadedzināsiet 1 kalorijas. Šeit viss būs atkarīgs no jūsu centības. Tas neprasīs daudz pūļu, ja ikdienas gaitai pievienosiet vismaz kilometru. Lifta vietā kāpiet kājām, ja vien, protams, neejat 20 stāvos.

Vai pietiek staigāt vienam?

Mēģiniet mazāk izmantot automašīnu. Lai nobrauktu 5 kilometrus, jums vajadzēs ne vairāk kā stundu.

pastaigas 10 000 soļu svara zudums v forma novājēšanas maska

Vingrošana sporta zālē prasa daudz ilgāku laiku, un ikdienas pastaigas ne tikai palīdzēs zaudēt svaru, bet arī uzlabos sirds darbību. Aprēķināsim svara zaudēšanas soļu skaitu Cik daudz jums jāstaigā, lai mēnesī zaudētu vienu kilogramu? Iepriekš tika teikts, ka kilometrā ir aptuveni soļi. Lai zaudētu kilogramu mēnesī, jums katru dienu jāiet vismaz 5 kilometri, tas ir, aptuveni soļi.

Šis skaitlis nesamazina ikdienas kaloriju patēriņu. Nedēļas laikā jūs varat zaudēt vienu kilogramu, bet tas prasīs kaloriju skaita samazināšanu par dienā. Tādējādi jums ir kaloriju deficīts, kas palīdzēs atbrīvoties no liekajiem kilogramiem. Ir svarīgi zināt! Ja jūsu mērķis ir zaudēt svaru, ejot katru dienu, tad, lai sasniegtu vislabākos rezultātus, izmantojiet spēka treniņu vairākas reizes nedēļā. Daudzas meitenes domā, ka spēka treniņi liks izskatīties neglītam un muskuļotam.

Tas ir nepareizs priekšstats, jo meitenēm nav daudz testosterona, kā dēļ vīrieši veido muskuļus. Turklāt spēka treniņi padarīs meiteņu muskuļus elastīgus un skaistus, un liekie kilogrami pazudīs. Spēka treniņu var pielāgot jūsu fiziskās sagatavotības līmenim. Izstaipieties pēc pastaigas.

Kā zaudēt svaru uz skrejceļa?

No tā mēs varam secināt, ka ikdienas pastaigas palīdzēs atbrīvoties no nevēlamiem kilogramiem. Un, apvienojot pastaigas ar spēka treniņiem un diētu, jūs varat sasniegt neticamus rezultātus, jo jūsu kalorijas tiks sadedzinātas pat atpūtas laikā. Kā noiet 10 soļu dienā un kā tas palīdzēs cīņā pret liekajiem kilogramiem? Ja ikdienā staigājat 10 soļu, vai varat justies tonizēts?

pastaigas 10 000 soļu svara zudums tauku degļa ūdens ātri

Nepārtraukta staigāšana ne tikai veidos skaistu ķermeni, bet arī uzlabos medicīnisko sniegumu. Ja katru dienu palielināsiet soļu skaitu, jūsu ķermenis kļūs aktīvs. Ja jūsu fitnesa aktivitātes tikai sākas, tad, ejot katru dienu, jūs uzlabosit savu fizisko sagatavotību. Nākotnē tas palīdzēs veikt smagas apmācības. Ja neesat iesācējs fitnesa jomā, tad staigāšana joprojām būs noderīga. Tas palīdzēs atbrīvoties no ķermeņa negatīvajām sekām, kas iegūtas no mazkustīga dzīvesveida. Tādējādi pastaigas ir izdevīgas ne tikai fiziskajai sagatavotībai, bet arī veselības uzlabošanai.

Pastaigas ietekme uz veselību: Samazina sirds un asinsvadu slimību risku. Samazina cukura līmeni asinīs. Samazina vēža risku. Tonis paaugstinās. Pastaiga nerada nekādas blakusparādības, ko var izraisīt skriešana. Skriešana bieži noved pie dažādām traumām, ejot, gluži pretēji, normalizē ķermeņa stāvokli.

Iesācējam sportistam staigāšana būs drošākais vingrinājumu veids. Ja, piemēram, katru dienu stundu trenēsities un atlikušo laiku pavadīsiet mazkustīgā stāvoklī, tad šādiem treniņiem nebūs lielas nozīmes. Šajā gadījumā pastaigas ir labākais palīgs, jo jums ir jāpārvietojas biežāk.

Iepriekš mēs jau rakstījām par ikdienas soļu skaitu 10 tūkstošu apmērā, jo īpaši tāpēc, ka daudzi eksperti iesaka nodarbības šādā veidā. Bet iesācējam tas nav labākais treniņu sākums. Iesācējam jāsāk ar mazāk soļiem un katru dienu jāpalielina.

Pētījumi rāda, ka vidēji pieaugušais veic gandrīz 6 tūkstošus soļu dienā.