Saldo kartupeļu čipsi svara zudums, Kartupeļu klasifikācija pēc mērķa

Bez tam, daudz šķiedrvielu ābolu, aizpildot kuņģī. Viņu blīva tekstūra un neticami garša ļauj tos izmantot kā alternatīvu burgeriem Burger. Tas ietver dažus augļus un ogas; konservēti augļi un dārzeņi, sulas bez cukura, ievārījums, "soft" makaroni, rupjmaize, daži graudaugi un pārstrādātu pārtiku — tie ir vairākums.

Cik daudz olbaltumvielu vajadzētu ēdēt, lai zaudētu svaru?

Kāpēc Jā, jo viņam vienmēr ir jāapstrādā glikoze un jāizmanto tas: tauku "nesasniedz rindu". Ja persona pavada maz enerģijas, glikozi, insulīnu, izmantojot, tas tiek pārveidots taukos un glikogēna polisaharīdu: to struktūras, lai uzglabātu ērtāk — aknās, muskuļu un citām šūnām.

Foto: svara zuduma produktu glikēmiskais indekss Saldumi — spilgts piemērs. Pusdienlaikā mēs bieži dzert tēju ar kūkas, smalkmaizītes un cepumi ar šokolādes tāfelītes un citu "ērtu" uzkodu, un tad atkal sēdēt pie galda: tērēt kalorijas ķermeņa vietā. Bez tam, bez saldumiem, mēs ēdam arī citus augstas kaloriju pārtikas produktus, tostarp sirsnīgus vakariņus pēc darba dienas. Tāpēc asins vairākas reizes dienā tiek izmests insulīna: jaunais tauki veidojas, vecos — saglabājusies ķermeņa svara pieaugumu.

Tātad izrādās, ka produktu glikēmisko indeksu apzināšana ir noderīga mūsdienu cilvēkiem.

17 VESELĪGAS VĒLU VAKARA UZKODAS, KAD SĀKAS PUSNAKTS ALKAS - VESELĪBA

Ēdināšana ar augstu ĢN biežāk ir nepieciešama tiem, kuru darbs saistīts ar fizisko stresu un pat sportistiem. Tomēr tas nenozīmē, ka augstu GI pārtiku nevajadzētu būt ēdienkartē Šie pārtikas produkti satur arī būtisku veselības jautājums, tikai ēst mazāk un tās vajadzētu pakāpeniski. Kurš pārtikas produkts izvēlas zaudēt svaru? Tie, GI, kas zema un vidēja: sadalīt un absorbē tās ir garas, cukura līmeni asinīs nebūs "lekt" strauji, un insulīns neradīs jaunus tauku rezerves.

Fresh articles

Krievija vēl nav norādīta GI uz produkta iepakojuma, piemēram, tiek darīts daudzās valstīs; ir labi, ka jūs varat vismaz atrast salīdzinošās tabulas, kurās norādīts šis ģeogrāfiskās izcelsmes norāde. Ja vēlaties, galdu var izdrukāt un ievietot virtuvē — piemēram, pievienojiet ledusskapja durvīm. Nav jēgas uzskaitīt šeit sarakstus produktu, bet mēs varam teikt, ka zemu GI — līdz 40 vienībām. Tas ir gandrīz viss, dārzeņi, daudz augļus un ogas, veseli graudi, makaronus par "cieto" miltiem, pākšaugi, garšaugi, sēnes, rieksti, utt Gaļa, zivis un citi pārtikas produkti bagāti ar olbaltumvielām, šajās tabulās trūkst: to GI ir ļoti zems — lielākā daļa no tiem vispār nesatur ogļhidrātus.

Vidējais GI — līdz saldo kartupeļu čipsi svara zudums vienībām.

saldo kartupeļu čipsi svara zudums

Tas ietver dažus augļus un ogas; konservēti augļi un dārzeņi, sulas bez cukura, ievārījums, "soft" makaroni, rupjmaize, daži graudaugi un pārstrādātu pārtiku — tie ir vairākums. Piemēram, GM gatavo auzu — 60 un kartupeļi "uniformā" — Glikēmiskais indekss svara zudumam: kā uzņemt diētu Vai drukāt un pakārt ledusskapja galdiņu, bet kā iegūt informāciju, lai gūtu labumu?

Ir vērts zināt, ka glikēmiskais indekss pārtikas ievērojami atšķiras procesā gatavošanas un daudz ir atkarīgs no apstrādes veidu. Miziņā gatavojiet vai cept kartupeļus — GI nav ļoti augsts; Cepiet kartupeļus eļļā, un GI pieaugs gandrīz trīs reizes.

Pareizs uzturs, svara zudums - Black Latte

Visi produkti, kas satur cieti, vārīti un izlīdzināti, ir augsts ĢIN: graudaugi, makaroni un pat dārzeņi. Foto: svara zuduma produktu glikēmiskais indekss Ja jūs salīdzināt ceptu gaļu un kotletes, tā ģeogrāfiskā vērtība būs daudz augstāka.

Tomēr tas attiecas uz dārzeņu kotletēm, kā arī uz salātiem un citiem ēdieniem: ja tas nav nepieciešams, nepagriež un nepalocē pārtiku — labāk to pareizi sarīvēt. Fiber samazina pārtikas produktu glikēmisko indeksu tieši tāpēc, ka tas tiek saldo kartupeļu čipsi svara zudums lēnāk, tādēļ veselīgie augļi vēlams ar ādu ir labāki nekā sulas, un sulas labāk dzert ar mīkstumu. Salāti iepilda ar augu eļļu, bet citos traukos pievienojiet to — piesātināto tauku vietā: eļļa palēnina glikozes uzsūkšanos.

Ēd olbaltumvielu pārtikas produktus ar dārzeņiem un garšaugiem: kompleksi ogļhidrāti samazinās GI un palīdzēs labāk sagremot olbaltumvielas. Izveidojiet ēdienkarti tā, lai no rīta ēst pārtikas produktus ar augstāko GI, pusdienās — ar vidējo, un vakarā — ar viszemāko: tad naktī šūnās veidojas mazāk tauku.

dārzeņu pasta

Diēta glikēmiskajam indeksam Saskaņā ar šo principu — Bagātīga brokastu, mazkaloriju pusdienas un gaismas vakariņas — celta diētu, ko sauc par hipoglikēmiju — pazemina glikozes līmeni asinīs, un novērst to "lec": aktīvā veidošanās tauku rezerves ir tikai organisma reakcija uz strauji kritās cukura līmeni asinīs. Diētiskās ēdienkartes pamatā ir sarežģīti ogļhidrāti.

saldo kartupeļu čipsi svara zudums

Diēta ir sadalīta posmos. Pirmajās divās nedēļās viņi patērē zemu GI pārtikas produktus, lai samazinātu svaru vēlamajam ātrumam. Nākamās divas nedēļas diētā pakāpeniski pievieno produktus ar vidējo GI, lai konsolidētu rezultātu.

saldo kartupeļu čipsi svara zudums

Vēl divas nedēļas tiek tērētas, lai izietu no uztura, ja vēlaties izkļūt no tā. Un, ja pievienot kaut ko ar augstu GI, tas ir labāk dot priekšroku žāvētus augļus datumi GI —arbūzi 75un citus produktus, kas nes reālu labumu. Aptuvenā dienas izvēlne var būt šāda: rīts: auzu pārslu ar ābolu, ābolu sulu, pienu ar zemu tauku saturu; Pusdienas: dārzeņu zupa ar miežiem mieži, griķi graudu cietos kviešu makaroni "al dente" ar vārītu vistas fileju un dārzeņiem, tēju bez cukura zaļš, zāle, vāja melna ; pēcpusdienas tēja — neapstrādāti augļi vai kefīrs; vakariņas: vārītas lēcas ar vārītu zivju gabalu, dārzeņu salāti ar olīveļļu; naktī — taukains jogurts ar zemu tauku saturu.

Foto: svara zuduma produktu glikēmiskais indekss Tas var šķist, ka ar šādu jaudu tikai vairs nevēlaties ēst, bet ar zemu GI pārtikas darbosies pret badu: pārtikas tiks sagremots ilgāk, glikozes līmenis pieaugs lēnāk — par uzkodām "nekritīs". GI diētu var uzskatīt par vienu no drošākajiem un lietderīgākajiem — tas ir neapšaubāmas priekšrocības. Daudzveidīga un barojošu diētu, visi pārtikas produkti — "veselīgs" nav moka izsalkums, uzlabo vielmaiņu un darbību visu iekšējo orgānu.

Visu kultivēto kartupeļu savvaļas prekursori

Jūs to varat glabāt tik ilgi, cik vēlaties; ir atļauta arī grūtniecēm un cilvēkiem ar dažādām slimībām. Tomēr, pusaudža gados, kā arī par GI diētu nav ieteicams acīmredzamu pārkāpumiem apmaiņu, psihisko traucējumu un novājināta stāvoklī. Mīnusi viņa ir maz, izņemot lēnu svara zudums vidēji — 4 kg mēnesīun nepieciešamību konsultēties ar visu laiku ar galdiem. Neskatoties uz to, daudzas sievietes cieš no "izņemšanas" no kg pāris nedēļu, un aicināja novājēt GI "labākais variants", salīdzinot ar lielāko daļu citu uzturu.

Please share to your friends: Related articles.