Scivation xtend pārskata svara zudums

Un otrā narkotiku grupa sastāv no īpašām sastāvdaļām, kas uzbriest kuņģī, izraisot sāta sajūtu. Bez zināšanām par fizioloģiju, muskuļi neaugīs Nezināšana un pārpratums par procesiem, kas notiek organismā, miljoniem cilvēku iztērē enerģiju, laiku un naudu par neko, par ko liecina tūkstošiem gan iesācēju, gan profesionāļu pārskatu. Sporta uzturs ir faktiski "funkcionāla pārtika". Proteīna kokteiļi ir nepieciešami, lai labotu diētu malā augsta ziedu diēta Tas būtībā palīdz novērst taukaudus bez muskuļu zuduma, tomēr ātrai masas kopumam ir jāpievieno ogļhidrāti. Iespējams, sākotnējais patoloģiskā plānuma cēlonis nav novērsts.

Pirms gulētiešanas Viena vai divas "lēnas" daļas g Ir izvēlēts optimālais sporta uztura daudzums un tās uztveršanas biežums individuāli, ņemot vērā sportista un tās dabiskās konstitūcijas uzdevumus. Uzturs ar muskuļu komplektu - video Galvenie ieteikumi par to, kā izvēlēties pareizo sporta uzturu muskuļu masas komplektā, kas tika prezentēta video materiālā. Tas ir aprakstīts šeit un attaisnoja izmantošanu galveno komponentu sporta uzturu iesācējiem, un tiem, kas nodarbojas ar kultūrisms vairāk nekā gadu, tiek dota iespējas dažādiem budžetiem un vecumu.

Plašs sporta uztura klāsts, fizioloģiski pareiza uzņemšana kombinācijā ar ķermeņa dabiskajiem ritmiem un treniņu režīms ļauj augt muskuļu masu pēc iespējas īsākā laikā. Varbūt ir ierakstu turētāji starp jums, kas mēnešu laikā ir izauguši lieliskus muskuļus?

Varbūt kāds tikās ar negaidītām grūtībām šajā ceļā un brīdinās citus? Koplietojiet savas iespējas parasto un īpašo sporta veidu uzturu kopā ar mums komentāros! Daudzi sporta apmeklētāji neizmanto sporta uzturu, aizsargājot sevi no "ķīmijas", un daži - aizstāt tos ar pilnvērtīgiem ēdieniem. Gan tie, gan citi nav pareizi. Bet pārmērīgs patēriņš veicinās ķermeņa spējas pasliktināšanos parasto pārtiku. Sporta uzturs faktiski ir "funkcionālā pārtika".

Piedevas un sporta uzturs

Viņas atšķirība no tradicionāls ēdiens Palielinot galvenās sastāvdaļas un barības vielu koncentrāciju. Sporta uzturs ietver bioloģiski aktīvas piedevas, pārtikas koncentrātus un barkus, kas izveidoti īpaši tiem, kas aktīvi nodarbojas ar fizisko kultūru.

jauna tehnoloģija lai noņemtu taukus

Tie ir izstrādāti tandēmā ar apmācību, lai sadedzinātu taukus, uzlabotu ķermeņa novājēšanas nozīme marathi, palielinātu muskuļu masu utt. Sporta uzturs muskuļu augšanai Izvēlieties sporta uzturu ķermeņa svara komplektā izriet no tās konstitūcijas. Ar piedzēries ķermeni, lai kopumu ķermeņa svara, proteīniešu-ogļhidrātu kompleksi būs efektīvāki, kas nav ieteicams pilnīgumam. Ir vairākas klases sporta piedevas mērķis ir augt muskuļus.

Starp viņiem: aminoskābes BCAA, glutamīns uc ; pirmstiesas kompleksi testosterona pastiprinātāji, arginīns, kreatīns utt. Proteīns Proteīns ir viena no galvenajām piedevām, kas nepieciešamas tiem, kas strādā pie muskuļu masas augšanas. To iegūst, iztvaikojot mitrumu no dabīgā vāvere: piena produkti, sojas pupas, pākšaugi. Proteīns satur maksimālo aminoskābju daudzumu, kas sintezē jaunu muskuļu audumi Un viņi nedod, lai izjauktu veco.

Šis papildinājums var kalpot par ikdienas nomaiņu par vienu pilnvērtīgu pārtikas uztveršanu vai lieto gadījumā, kad gatavojat noderīgu pārtiku vai spēkus. Populārākās sugas - seruma proteīna izolāts. Šāda koncentrācija nevar piedāvāt jebkuru dabisku produktu. Kā lietot proteīnu muskuļu masas kopai?

Olbaltumvielām jābūt ar aukstu šķidrumu: ūdeni vai zemu tauku saturu pienu, un pirms apmācības labāk nekā sulīgi. Proteīns uzsūcas 40 minūšu laikā, atšķirībā no gaļas, kuras ķermeņa procesus stundas.

Tāpēc proteīnu pārtika ir jāēd 1,5 stundas - stundu pirms apmācības, un muskuļu masas kopuma proteīns ir labāk scivation xtend pārskata svara zudums tieši 40 minūšu laikā. Pateicoties tam, visā apmācībā, visticamāk, apmeklēs bada sajūtu.

Ir arī seruma olbaltumvielu hidrolizāts. Tas ir fermentēts jau cleft olbaltumvielu, kuru sastāvdaļas ir forma peptīdiem, tāpēc gandrīz uzreiz uzsūcas. Tas nav nepieciešams iesaistīties, jo šādi "pilnīgi gatavi" produkti, samazinot attīstību savu sadalīšanas enzīmu padarīs ķermeni aizmirst par to, kā pārstrādāt proteīnu.

Kazeina proteīns ir visvairāk "lēns" proteīns. Viņa plus ir tas, ka tas ir ilgi scivation xtend pārskata svara zudums, tāpēc ir ieteicams izmantot brīdī, kad nākamā maltīte vēl ir tālu.

Viņš ir neaizstājams kā maltīte pirms gulētiešanas. Kazeīns sagremots ilgāk, tāpēc masas komplekta mehānika miega laikā ir samazinājies katabolisms. Kazeīna proteīna analogs - piena un biezpiena siers.

Ņemot biezpiena pie ķermeņa priekšā, ir vieglāk atjaunot, jo olbaltumvielu uzsūkšanās notiek lēni un efektīvi.

Kolagēna proteīns nav neatkarīga piedeva, kas veicina muskuļu augšanu. Parasti to lieto kopā ar izolātu vai kazeīnu - stiprināt saites, locītavas un saistaudu, ādas. Ir nepārprotami teikt, kurš proteīns ir labāks muskuļu kopumam. Tas viss ir atkarīgs no jūsu ķermeņa, grafikas un gala mērķa individuālajām īpašībām.

Aminoskābes - kas tas ir

Daži ražotāji piedāvā kompleksus maisījumus, kas sastāv no diviem vai trīs proteīna veidiem. Olbaltumvielu skaits, kas jālieto dienā - individuāli.

sadedzināt taukus visu dienu

Un tas ir saistīts ar vēlamo ķermeņa masu. Vienkārši sakot - cik daudz jūs vēlaties nosvērt tik daudz proteīnu, un jums ir nepieciešams patērēt, piemēram, lai saglabātu svaru 75 kg, tas ir nepieciešams ,5 gr.

Scivation xtend pārskata svara zudums proteīns ar intensīvu apmācību ar likmi 1,5 gr. Olbaltumvielas uz kg svara. Attiecībā uz kopumu līdz 80 kg, grami. Bet ir funkcijas: Proteīns ir visos produktos, un tas ir jāņem vērā, pievienojot sporta uzturu uz diētu. Ar lielāku olbaltumvielu, aknu un nieru izmantošanu ir pārslogotas, tāpēc jums ir nepieciešams uzraudzīt to stāvokli un vismaz pievienot šķiedru uz devu, lai uzlabotu proteīna produktu produkcijas produkciju.

Un vissvarīgākais ir nepieciešams, lai risinātu proteīnu, lai dotos uz muskuļu celtniecību un nevis audzēt sānus. Proteīna kokteiļi ir nepieciešami, scivation xtend pārskata svara zudums labotu diētu malā augsta ziedu diēta Tas būtībā palīdz novērst taukaudus bez muskuļu zuduma, tomēr ātrai masas kopumam ir jāpievieno ogļhidrāti. Heiner par svara iegūst prizmas svara zuduma receptes Ja ir pietiekami daudz olbaltumvielu, lai saglabātu un mazu muskuļu augšanu, tad ar nopietnu anabolisko darbu, ir nepieciešami ogļhidrāti, kas ir ne tikai nepieciešami, lai palielinātu masu, bet arī par enerģijas daudzumu.

Šajā gadījumā ir nepieciešami pastiprinātāji, tas ir, olbaltumvielu-ogļhidrātu piedevas masai, kas īpaši plānas cilvēkiem. Viņi ne tikai veicina masas uzkrāšanos, bet arī papildināt enerģijas rezerves. Šīs sporta piedevas ir ieteicamas tiem, kas nodarbojas ar uzlaboto programmu. Heiner ir labākais svara pieauguma papildinājums.

Arī uz viņiem pievērst uzmanību "ettomorphs", tas ir, cilvēki ar ļoti plānu ķermeņa uzbūvi, piedzīvo grūtības ar svara komplektu. Heineros proteīns ir apvienots ar Ātri ogļhidrāti un vitamīnu un minerālu komplektu, kas kopumā rada labvēlīgu vidi muskuļu augšanai. Tiem, kas ir tendēti uzstādīt liekais svars Šī piedeva ir kontrindicēta, jo tās var izraisīt tauku masu. Daži "ražo" heinerus patstāvīgi, padarot kokteili izgatavoti no saldiem augļiem, medus, olbaltumvielām un šķidrumu, bet gatavās maisījumos ir daudz augstāks kaloriju saturs.

Par augstāko iespējamo svara pieaugumu, plānas, izmantojot heiner, tiks optimāli ņemts no rīta, pirms un pēc apmācības. Turklāt dienas diēta Parastos produktus nevar samazināt. Atpūtas dienās būs pietiekami daudz rīta un vakara metodes.

Aminoskābes Aminoskābes ir proteīna sastāvdaļas.

Ietekme uz svara zudumu

Tie optimizē vielmaiņu organismā tādā veidā, ka visas ienākošās vielas ir labi uzsūcas, nepārkāpjot taukus. Metabolismā galvenokārt ir iesaistītas 22 aminoskābes, no kurām 9 ir neaizstājamas, tas ir, ķermenis nevar tos atjaunot, bet gaida ierašanos no ārpuses. Lielākā daļa no mums, visticamāk, varētu pārbaudīt aminoskābju daudzumu, kas iegūti no pārtikas, tāpēc tie tika izstrādāti uztura bagātinātāji kapsulās un šķidrā veidā.

Visaugstākais aminoskābju efektivitātes līmenis nokrīt pozitīvā laikā, kad atveseļošanās laikā notiek proteīns vai proteīns. Trīs šo aminoskābju komplekss tiek saukts par BCAA. Tie novērš muskuļu sabrukumu katabolisko procesutāpēc dažreiz tos izmanto pat apmācības laikā, izšķīdinot ūdenī. Šīs aminoskābes stimulē muskuļu augšanu un tauku dedzināšanu, uzlabojot vielmaiņu.

Secinājums

Zināms daudzums BCAA ir ietverts seruma proteīna izolē, bet lielākā daļa sportistu tos papildina. Bet tikai aminoskābju izmantošana, daudzās atsauksmes, skaidri rezultāts nedod. Vēl viena svarīga aminoskābe ir glutamīns. Straujais muskuļu augums nav apsolījis savu lietošanu, bet tas veicina glikogēna atjaunošanu un papildināšanu muskuļos, stiprina izaugsmes hormona sekrēciju, palielina imunitāti, palielina enerģisku.

Pirmstiesas kompleksi Īpaši sagatavošanas kompleksi ietekmē sportista toni uz komponentu, kas stimulē fizisko un garīgo aktivitāti, piemēram, kofeīnu piemēram, kofeīnu sporta uztura pretinieki, piemēram, dod priekšroku dzert dubultā espresso apmācībaitaurīnu, Geranan, beta alanīnu. Dažreiz tie satur arī BCAA un nelielu kreatīna devu.

12 labākās BCAA

Veikt šādus piedevas, kas ir vērts ne vēlāk kā 6 stundas pirms miega. Pretējā gadījumā ir iespēja pavadīt nakti ar bezmiegu. Iebildums neliels daudzums Kreatīns ir iekļauts gaļā un zivīs tikai dzīvnieku izcelsmes olbaltumvielāstomēr daudzi dod priekšroku "tīrai" piedevai, atzīmējot tās ievērojamo efektivitāti.

Daži cilvēki domā, ka kreatīns ir piedeva iesācējiem, kuri nav viegli apmācīt zālē. Faktiski, tas ir uzturs pieredzējušiem bodybuilders. Tas dod viņiem jaunu impulsu atkarības ziņā. Kreatīns masu komplektā jāņem tikai nodalījumā ar enerģijas apmācības programmu.

Bcaa lietošanas instrukcijas. Vai ir jāpērk vsaa? Alternatīvs viedoklis

Nepārsniedziet devu vai izmantojiet kreatīnu pārāk ilgu laiku Tātad šajā gadījumā problēmas ar gremošanu ir iespējamas. Arginīns un citi scivation xtend pārskata svara zudums oksīda ziedotāji ir ieteicami vīriešiem. To efektivitāte balstās uz pieauguma hormonu un testosterona attīstības pastiprināšanu.

Testosterona pastiprinātāju veicina arī testosterona sintēze. Vitamīnu minerālu kompleksi Vitamīnu un minerālu kompleksi sportistiem tiek apkopoti, ņemot vērā lielāko fiziskās slodzes Tāpēc aktīvo vielu koncentrācija ir augstāka nekā parastajos vitamīnos.

Tie obligāti satur retinolu A vitamīnskas spēlē lomu antioksidantu kā arī ekā arī labvēlīga ietekme uz stāvokli kaulu un redzes. Grupu vitamīni ir atbildīgi par barības vielu pārveidošanu enerģijā, D - pareizai fosfora un kalcija absorbēšanai, lai - proteīna sintēzei.

To lietošana ir obligāti, jo tie ievērojami stiprina imunitāti, kas nozīmē, ka viņi noņem jūs no locītavām un stiepjas.

kādi ir dabas tauku degļi

Lielākā daļa sportistu tiek pieņemti arī katru dienu Omega Taukskābju Veicināt atjaunošanu, samazināt stresa hormona līmeni, uzlabot ādas stāvokli, normalizē asinsspiedienu, pozitīvi ietekmē tauku apmaiņu.

Daudzi sportisti trīs reizes dienā brauc zivju eļļas kapsulas. Pēc apmācības šis papildinājums palīdzēs atgūties, kā arī pielāgot pilnvērtīgu pārtikas produkti kas nav ļauj jums slim leju. Arī daudzi strādā ar augstiem svariem, izmanto narkotikas, kas stiprina saites un savienojumus: kolagēns, chondrotīns, glikozamīns.

Bez fiziskās izglītības tās lietošana ir bezjēdzīga.

  • Kā slaids augšstilbus 2 mēnešos
  • Kafija deg ķermeņa tauku
  • Ir pieļaujamas dažādas proporcijas kā 3: 1: 1, bet ideālā gadījumā BCAA ņem 2: 1: 1.
  • Dedzināt taukus tad toni
  • Viņu filiāles ķēdes aminoskābju piedevu sauc par BCAA 3: 1: 2 neparastā lēmuma dēļ to izmantot kā leikīna un izoleicīna attiecību pret valīnu.
  • Kad ņemt bcaa aminoskābes Kā pareizi dzert BCAA pulveri
  • Tauku zudums lindarēns
  • Kā sadedzināt taukus apakšējā kuņģī

Neskatoties uz perfektu kompozīciju, vēl ne visi satur noderīgs materiāls kas ir nepieciešami ķermenim. Un viegla pārtikas mācīšanās var atpūsties gremošanas orgānos, kuriem nav nepieciešams veikt jebkādus pasākumus sporta uztura apstrādei. Perfekta maltīte Par muskuļu masas kopumu veido 6 ēdieni.