Staigāt 4 jūdzes dienā svara zudums. 18 pārsteidzoši medus un kanēļa ieguvumi veselībai

Bet tas tomēr ietver riteņbraukšanu, vai ne? Iemesls ir tas, ka pastaigas var palīdzēt uzturēt veselīgus skrimšļus. Mācību aktivitātes Medin institūtā - Pierakstieties rīta stundā kopā ar draugu Strādājot kopā ar draugu, jūs varat motivēt, un reģistrēšanās rīta nodarbībā palīdzēs jums ierasties, saka doktors Konrāds.

Kopējā Ķermeņa Tonizējoši Treniņi Iana Allena un Boba Kroslina fotogrāfijas Zem gaismu spīduma Rozanžela Santjago muskuļu papīra plānas, rubīna sarkanas skaidas mirdz kā smalki dārgakmeņi. Es nespēju noticēt, ka tie vienkārši iznāca no augšstilbaviņa domā, vērojot, kā pētnieks ar skrubjiem ievieto piecas sīkas šķēles atsevišķos flakonos.

Parasti otrdienas rītā Santjago sēdēja birojā, apstrādāja rēķinus un lēnām sāka savu dienu. Bet šodien viņa guļ uz ķirurģiskā galda Metabolisma un diabēta pētniecības institūtā Orlando, muskuļu biopsijas laikā un oficiāli tagad ir laboratorijas žurka sacensībā, lai iegūtu sarežģītāku izpratni par to, kāpēc mēs kļūstam resnāki, vājāki un ar vecumu slimāks - un kā tas viss ir sarežģīti saistīts ar gaļīgo šķiedru, kas paslēpta zem mūsu ādas.

Pēc dažiem mirkļiem pētnieku komanda rūpīgi saglabās Santjago audus šķidrā slāpekļa tvertnē, kas atdzesēta līdz ° F, pievienojot to tūkstošiem citu cilvēku paraugu, kuri, tāpat kā Santjago, ir brīvprātīgi piedalījušies TRI pētījumos. Šajās dzīvīgajās Santjago četrgalvu kauliņos ir vērtīga informācija par viņas pašreizējo veselību, kā arī prognoze par viņas nākotni. Jaunā zinātne rāda, ka svarīgs ir ne tikai tas, cik daudz muskuļu jums ir - tas, kas ir tā iekšienē, ir vissvarīgākais.

10 priekšrocības, ko dod staigāšana, saskaņā ar zinātni

Metaboliski aktīvajiem muskuļiem-tādiem, kuriem nav kaitīgu tauku un kuros ir daudz mitohondriju, vielmaiņu veicinošu spēkstaciju šūnās-ir liela ietekme uz visu, sākot no jūsu svara līdz enerģijas līmenim un beidzot ar diabēta un sirds slimību risku.

Dabiski palieliniet ķermeņa galvenos tauku zaudēšanas hormonus, izmantojot Rodale Hormonu labojums. Pat jūsu izredzes izdzīvot slimnīcā vai pārspēt vēzi ietekmē jūsu muskuļu veselība. Šis montāžs, tievāks, vairāk sprādziens par jūsu naudu ir patiesi tik svarīgs fakts, ka farmācijas uzņēmumi ļoti meklē zāles, kas uzlabos muskuļu vielmaiņas spējas un palīdzēs mums tās saglabāt arī novecojot kā slimnīcā vai slimības laikā. Tāpat kā lielākā daļa no mums, Santjago vēl nezina, ka muskuļu kvalitātes pasliktināšanās ir liela daļa no iemesla, kāpēc viņa ir pēdējā laikā tik noguris un kāpēc tās dažas liekās mārciņas ir sākušas pieķerties viņai kā glazūras virpuļi pie kūkas.

Viņa ir brīvprātīga, cerot, ka pētījums palīdzēs viņai labāk izprast, kā darbojas viņas vielmaiņa, un iedvesmo viņu sākt un ievērot treniņu programmu. Pēdējās desmitgades laikā, kad darba, skolas un trīs dēlu audzināšanas prasības ir sakrājušās, viņa ir paveikusi nedaudz vairāk kā pārgājienu no savas mājas līdz automašīnai.

tren tauku zudums

Desmit tūkstoši soļu dienā? Viņai ir paveicies, ja viņa paņem Pēc laboratorijas aprēķiniem viņa stingri ietilpst kopējā dīvāna diapazonā un tuvojas diabēta slimībai. Tas ir modināšanas zvans, kas viņai vajadzīgs, bet viņa nevar nebaidīties: Kā es ļāvu sev tikt tik tālu no sliedēm? Jums pašiem to nezinot, gadiem ejot un pavadot vairāk laika sēžot un mazāk pārvietojoties, jūsu muskuļi zaudē spēku.

Pienācīga fitnesa alternatīva Zaudēt svaru cilvēki parasti ir ieinteresēti, cik daudz kaloriju tiek iztērēti, ejot, jo pati staigāšana parasti tiek sākta, lai palielinātu enerģijas patēriņu. No veselā saprāta viedokļa šādai aktivitātei vajadzētu šķist neefektīvai, bet cilvēkiem ar galēju aptaukošanos šāda veida fiziskās aktivitātes var būt vienīgā pieņemamā. Pastaigas ļaus cilvēkiem, kuri veselības stāvokļa dēļ nav piemēroti skriešanai, patērēt noteiktu kaloriju daudzumu, kas pārsniedz parastās mājsaimniecības un ražošanas izmaksas.

Mitohondriju skaits un spēks lēnām samazinās, kamēr kaitīgie tauki sāk iesūkties, izrotājot muskuļus, līdz tas vairāk izskatās kā ribu acs, nevis liesa augšdaļa.

Pakāpeniski jūsu veselība un vitalitāte samazinās, līdz kādu dienu jūs saprotat, ka jūsu iecienītākās drēbes vairs neder, jūs esat nogurdinājis ceļojums uz pārtikas preču veikalu un ārsts raksta jums skriptu metformīnam diabēta kontrolei. Ja vien, protams, jūs nezināt, kā šo postošo situāciju mainīt. Pēc Santjago stāsta noklausīšanās esmu pusceļā pa TRI augsto tehnoloģiju muskuļu laboratoriju, kad sāku domāt, kā izskatās mana muskuļa iekšpuse.

Tātad, kā es varu zināt, vai mans mitohondriju līmenis ir zems vai manas cīpslas kļūst resnas? Viņš ir apsolījis man palīdzēt saprast, kā Santjago un pārējie mēs, protams, varam izmantot pretnovecošanās, slimību profilakses spēku, kas atrodas mūsu četrgalvu un sēžamvietās. Viņš pamāj man uz sakoptu mikroskopu rindu, ko viņš un viņa kolēģi izmanto, lai ielūkotos muskuļu noslēpumainajā iekšējā pasaulē.

Šis raksts par jūsu novecojošajiem muskuļiem jūs biedēs. Bet tas var mainīt jūsu dzīvi.

Tāpat kā Santjago, man vajadzēja veikt biopsiju un likt TRI ievietot audu šķēli zem vienas no šīm lieljaudas lēcām, lai noteiktu manu mitohondriju līmeni, kā arī veikt MRI skenēšanu, lai pārbaudītu tauku infiltrāciju-procedūras, kas parasti tiek veikti tikai pētniecības vidē. Vai, viņš man saka, ikviens var izdarīt pamatotu minējumu par savu audu stāvokli. Vissvarīgākais faktors: cik bieži jūs noliekat vienu kāju otrai priekšā. Mitohondriju ziņā tas ir klasisks piedāvājuma un pieprasījuma gadījums.

Neatkarīgi staigāt 4 jūdzes dienā svara zudums tā, vai veicat ātru pastaigu vai smagu treniņu, kad muskuļiem nepieciešama enerģija, viņi aicina šos mikroskopiskos ģeneratorus pārvērst glikozi un taukus par adenozīna trifosfātu - šūnu degvielu, ko jūsu muskuļi izmanto ugunsgrēkam.

Pārāk ilgi palieciet prom no trenažieru zāles, un jūsu nepietiekami efektīvais ķermenis pamana, ka tai nav vajadzīgs tik daudz šo mazo spēkstaciju, tāpēc tas liek ekstrēm doties pārgājienā - un tās, kas paliek apkārt, kļūst gausa un mazāk efektīva. Laika gaitā jūsu iekšējais enerģijas avots slimming ano no rēcošas uguns līdz mirgojošai svecei, samazinot gan jūsu enerģiju, gan spēju sadedzināt taukus.

Mani satrauc doma kļūt neprasmīgam vēdera dobuma dedzināšanā.

Riteņbraukšanas apmācība - kā to atrisināt

Es paužu bažas Goodpaster, kurš ātri norāda, ka sekas ir daudz plašākas par to, kā es iederējos džinsos. Spēcīgi, bagātīgi mitohondriji arī palīdz uzturēt muskuļu audus liesus, tāpēc, jo mazāk vareno mitozu jums ir, jo vieglāk taukiem iet dziļumā. Un tauki muskuļos var būt toksiski, jo tie var izraisīt audu mazāk reaģējošu reakciju uz insulīnu, atvieglojot svara pieaugumu un grūtāk to zaudēt, kā arī liekot saskarties ar cukura diabētu. Ja tas nav pietiekami satraucoši, pētījumi rāda, ka taukaini muskuļi, visticamāk, izraisīs vājumu un mobilitātes zudumu, liekot jums izvairīties pirms laika, nekā muskuļu audu samazināšanās.

Saņemiet samaksu, lai noklikšķinātu uz reklāmām (1 klikšķis = 0,90 USD) BEZMAKSAS-nopelniet ...

Lai veiktu matemātiku, nav nepieciešams doktora grāds: ja esat vājāks un noguris un jums ir mazāka izturība, vingrinājumi var ātri pāriet no izaicinošiem uz sāpīgiem līdz mazāk pievilcīgiem nekā nodokļu iesniegšana. Esiet pārāk ērti uz dīvāna, un jūs turpināsit ciklu, zaudējot vairāk mito un krājumu, un ar katru dīvāna pavadīto dienu uzkrājas vairāk tauku. Mans prāts atkal aiziet līdz nelielai blāvuma kārtai, kas tagad, kad man ir 52 gadi, ir apmetusies staigāt 4 jūdzes dienā svara zudums manu vidusdaļu.

  1. Izvairieties no saggy ādas svara zuduma laikā
  2. Izkraut kefīru. Menu kefīra diēta nedēļā
  3. Vai sēnes sadedzina taukus
  4. Novājēšanu polo krekli
  5. Dodieties garos braucienos.
  6. Lai sāktu ar, sagatavot auzu: personiskās pārslas dziļos ēdienos un ielej kefīru 40 minūtes, lai tas uzbriest.
  7. 10 iemesli, kāpēc tūlīt doties pastaigā
  8. Ja jūs izmantojat treadmill Desk darbā? - Iešana -

Lai gan es pārgājienu un skrienu 6 dienas nedēļā, es ne vienmēr esmu bijusi tik tikumīga. Kad mani bērni bija jaunāki, bija mēnešus gari posmi, kad es biju pārāk uzmundrināta, lai darītu kaut ko saspringtāku nekā šiverēties pa pārtikas preču veikalu. Nevaru vien brīnīties: Vai tās pašas slepenās lietas varēja iekarot manu muskuli? Tātad, cik tālu ir šīs brīnumzāles, pie kurām farmācijas uzņēmumi strādā? Gadiem, ja kādreiz, viņš man saka.

Tad viņš ubat novājēšana kā bērns, kurš apmeklē netālu esošo Disneja pasauli. Bet tā ir foršā daļa, viņš saka.

tauku zudumu seja

Ja jūs turpināt vingrot, jums tas, iespējams, nekad nebūs vajadzīgs. Tieši tas, kā vingrinājumi atbrīvo muskuļu pretnovecošanās potenciālu, joprojām ir mazliet noslēpums, taču šķiet, ka aerobie treniņi-vai jūs staigājat pa skrejceliņu, vai velosipēdu velosipēds-rada dzirksti šūnu sistēmā, kas rada jaunus mitohondrijus.

Tā kā jūsu muskuļi pieprasa enerģiju, paši mitozi kopā ar audos esošajiem fermentiem ieslēdz gēnus, kas sāk pārrakstīt mitohondriju DNS. Jo vairāk jūs pie tā pieturēsities, jo vairāk jūs nopelnīsit, un muskuļi kļūs efektīvāki tauku dedzināšanā un enerģijas nodrošināšanā. Lai ietekmētu, nav vajadzīgs daudz: Pētījumi rāda, ka pēc 3 līdz 7 dienu ilgas pastaigas 45 minūtes jūs sāksit veicināt jaunu mitohondriju augšanu.

Es jautāju, domājot par man zināmiem vecākiem cilvēkiem, kuri lēnām kļuvuši par sava bijušā dinamiskā es ēnām. Vai tiešām ir iespējams atgūt muskuļu mojo? Lai gan dažiem cilvēkiem ir spēcīgāka atbilde nekā citiem - negodīga priekšrocība, ko kopā ar citām apskaužamām iezīmēm, iespējams, var izsekot labiem gēniem - neatkarīgi no viņu vecuma ikviens var radīt jauneklīgāku muskulatūru, saka Goodpaster, kurš ir redzējis desmitiem pārvērtības visu laiku 20 gadu laikā, kad viņš bija muskuļu evaņģēlists.

Pievienojot vingrinājumus, skaitļi var krasi, gandrīz šokējoši mainīties. Sākumā viņa nesen bija zaudējusi ievērojamu svaru, veicot bariatriskas operācijas, bet joprojām jutās neformāla. Viņa pat domāja par priekšlaicīgu pensionēšanos, jo, uzkāpjot pa kāpnēm slimnīcā, kurā viņa strādāja, viņa aizrāvās. Tā vietā, lai aizietu pensijā, viņa pabeidza savu spainīšu sarakstu: jūdžu braucienu ar velosipēdu no DC līdz Pitsburgai. Vairāk nekā jebkad esmu ziņkārīgs par sava muskuļa saturu, es jautāju Goodpaster, vai viņš biopsēs manu.

Psiholoģija, filozofija un domāšana par dzīvi. Blogs par filozofiju un psiholoģiju. Raksti par dažādiem cilvēka psiholoģijas aspektiem.

Mana 81 gadus vecā mamma regulāri staigāja manā vecumā; tagad, desmit gadus atstājusi mugurkaula deģeneratīvo stāvokli, viņa tik tikko var tikt pie 2 blokiem. Vai mani gaida tāds pats liktenis? Vai esmu darījis pietiekami? Viņš atsakās, atgādinot, ka man ir jāpiedalās pētījumā, lai veiktu procedūru.

10 iemesli, kāpēc tūlīt doties pastaigā

Pēc dažām nedēļām es veicu MRI, lai es vismaz varētu noskaidrot, vai visa mana svīšana neļauj taukiem kolonizēt savus liesos audus. Kad es guļu zārkam līdzīgā skenera caurulē, staigāt 4 jūdzes dienā svara zudums mērķē magnētiskos impulsus uz manu kreiso teļu - muskuļu, kuru esmu tonizējis, skrienot pa kalniem.

labākās lietas lai paātrinātu svara zudumu

Ir grūti nemikstīties, kad mans prāts peld ar vīzijām par gliem, marmorainajiem audiem. Bet drīz es dodos mājās, desmitiem ēnainu attēlu manā tvērienā. Es raugos pār viņiem, cenšoties saprast, uz ko es skatos. Ar zaudējumiem es tos nosūtu uz Goodpaster. Pēc viņa teiktā, mani muskuļu audi ir tikpat veseli kā 25 gadus vecs. Mani nomierinot, es atgriezīšos Santjago, lai redzētu, kā viņai klājas. Pēdējo 6 nedēļu laikā viņa ir devusies rītausmas pārgājienā uz TRI, lai brauktu ar stacionāru velosipēdu un staigātu pa skrejceliņu līdz 90 minūtēm.

Tā vietā, lai vilktu dienas sākumu, viņa jūtas enerģiska un modra, un līdz pulkstenkad viņa sēž nakts stundā, viņai ir rezerves enerģija. Pēc pētnieku domām, viņa ir arī uzvilkusi pilnu mārciņu veselīgu, piemērotu muskuļu.

30 dienu tauku zudumu sistēma

Bet, kad viņa jūtas tik labi, viņai nav vajadzīgs laboratorijas rezultāts, lai pateiktu viņai vissvarīgāko: vingrošana liek man justies laimīgākai, slaidākai un jaunākai, viņa saka. Tā ir labākā narkotika.