Svara zudums 1 maltīte dienā

Svara zudumu pēc 4 nedēļām sola ap 20 kg, ja sākotnējais svars ap un vairāk kg. Ēdienu gatavošanai un ēšanai jābūt arī pareizai. Pirmkārt, mājās ir ļoti grūti koncentrēties uz sevi, pastāv liels risks tikt savaldzinātam ar jebkuru diētas aizliegtu pārtiku vai atlikt treniņu. Jūs varat ēst savu pēdējo maltīti ap pulksten un vairs neēst, piemēram, līdz nākamās dienas pusdienlaikam. Ko es varu darīt? Pārtraukta badošanās grafiki Sākot intermitējošu badošanās diētu, ir vairāki dažādi badošanās grafiki.

svara zudums 1 maltīte dienā

Diētas plāns neliek skaitīt kalorijas, bet mudina ievērot veselīga uztura pamatprincipus visās piecās ēdienreizēs. Šī sistēma palīdz izprast, no kādiem produktiem labāk izvairīties un kādus vēlams iekļaut ikdienas maltītē.

Foto: Shutterstock Slaidam viduklim un veselai sirdij - kas ir Sautbīčas diēta Diētas galvenais ieguvums ir vielmaiņas aktivizēšana, kas palīdz stabilizēt holesterīna līmeni. Tādā veidā, normalizējot glikozes vielmaiņas procesus svara zudums 1 maltīte dienā, rodas papildu enerģija un mazinās izsalkuma sajūta.

svara zudums 1 maltīte dienā

Neuzstājīgi, bet pakāpeniski tiek ieviesti jauni paradumi, piemēram, regulāras kustības un pietiekams ūdens patēriņš. Tas uzlabo kopējo veselības stāvokli, tiek stiprināta sirds un asinsvadu sistēma. Diētas fāzes Pirmā fāze Ilgums — divas nedēļas. Pati stingrākā fāze, kas palīdz sakārtot cukura vielmaiņas procesus organismā.

DIĒTA: Zaudē svaru ēdot, jeb ēdieni, kurus var ēst bez bailēm

Šajā fāzē jāatturas no jebkādu ogļhidrātu lietošanas. Ir aizliegti arī augļi, sulas, alus un citi alkoholiskie dzērieni. Iespējamais svara zudums: 3,5—6 kg. Otrā fāze Ilgst līdz vēlamā svara sasniegšanai.

Ātri veidi, kā zaudēt svaru mājās. Aktīvs sports

Ēdienkartē pakāpeniski atgriežas saliktie ogļhidrāti, ko satur pilngraudu maize un pasta, putraimi ar augstu šķiedrvielu saturu. Arī augļi kā sadedzināt taukus no savām pecs ogas, bet tikai rīta ēdienreizēs. Iespējamais svara zudums: 0,5—1 kg nedēļā.

Eksperti konstatēja, ka: 1 g proteīna 4 kcal; 1 g tauku 9 kcal; 1 g ogļhidrātu 4 kcal. Zinot tauku, olbaltumvielu un ogļhidrātu attiecību svara zudumam un proporcijas audzēšanai, kas ļauj mums samazināt svaru, meitene definēs BJ normu. Šādiem kalorijām ir jābūt vielai BJ ikdienas normā. Zinot, ka 1 g olbaltumvielu ir 4 kcal, var aprēķināt kopējo apjomu ikdienas uzturā.

Trešā fāze Viss atlikušais mūžs: veselīga dzīvesveida ieteikumi palīdz uzturēt pareizo svaru, ievērojot diētas pamatnoteikumus, kas nosaka produktu izvēli un porciju lielumu.

Ieguvumi Pārtikas produkti tiek sagrupēti kategorijās — slikti, labāki un vislabākie. Rodas izpratne par to, kādus pārtikas produktu izvēlēties, kas īpaši noderīgi, ja ieturi maltīti ārpus mājas.

Diētas otrajā fāzē aizliegumi nav tik strikti, tā pieļauj arī kādu veselīgu desertu vai melnās šokolādes gabaliņu. Tādā veidā attīstās organisma spēja pareizi pārstrādāt cukuru un cieti, uzlabojot insulīna un holesterīna līmeni asinīs. Dienvidu pludmales diēta labvēlīgi ietekmē insulīna rezistenci, uzlabojot auglību, kas ir īpaši svarīgi sievietēm, kurām diagnosticēts policistisko olnīcu sindroms.

Pusdienas — augļu. Es tādā veidā nometu 6 kg augums cm un sasniedzu svaru 63kg. Lolitas Neimanes kaloriju diēta.

Šī diēta iemāca uzturā iekļaut produktus ar zemu glikēmisko indeksu, kas ir bagātināti ar šķiedrvielām un sniedz sāta sajūtu. Personiskā pieredze Šī ir viena no tām diētām, kuru visgrūtāk izturēt pirmās divas nedēļas. Nebija viegli atteikties no iesīkstējušiem paradumiem — cukura pie kafijas un dienišķās auzu pārslu putras.

Zaļā diēta

Agrāk nebiju tam pievērsusi uzmanību, bet, sākot ievērot šo diētu, atskārtu, ka ogļhidrāti ir gandrīz visur. Domas tā vien šaudās, lai uzkostu ko neatļautu… Taču pēc pirmās nedēļas kļuva vieglāk. Kopumā diēta ir ļoti elastīga, jo tajā iekļautie saliktie ogļhidrāti ļauj pat apmeklēt restorānus.

svara zudums 1 maltīte dienā

Pamazām organisms pierod arī pie termiski mazāk apstrādātiem dārzeņiem un piecām ēdienreizēm dienā. Ilgstošie ieguvumi ir normalizējusies sāta sajūta, vairāk enerģijas, kā arī mazāks vidukļa apkārtmērs.

Dienvidu pludmales diētas ieteikumi 1. Lieto uzturā ogļhidrātus ar zemu glikēmisko indeksu, kas sniedz sāta sajūtu. Izvēlies labos taukus — mononepiesātinātās taukskābes, kuras atradīsi olīveļļā, rapšu eļļā, avokado un zemesriekstos. Izvairies no piesātinātajām taukskābēm. Ļaujies kustībām vismaz 20 minūtes dienā. Uzņem šķiedrvielas, termiski mazāk apstrādātus dārzeņus.

Neignorē slāpes, dzer pietiekami daudz ūdens!

cavy.lv - Piemērotas diētas izvēle

Kopumā es to neatbalstu, jo parasti salikto ogļhidrātu trūkumam svara zudums 1 maltīte dienā ir nelāgas sekas: cilvēks neiztur diētu līdz galam, un svars nāk atpakaļ ar uzviju.

Tāpēc es ieteiktu sākt šo diētu uzreiz ar otro fāzi, kuras ieteikumi atbilst veselīga un sabalansēta uztura pamatprincipiem — izslēgt no ēdienkartes cukuru, pārstrādātus pārtikas produktus, samazināt piesātināto taukskābju daudzumu, lietot uzturā daudz dārzeņu un olbaltumvielu. Uzskatu, ka šādu diētu var ievērot ilgstoši, tā palīdzēs atbrīvoties no liekā svara un uzlabot veselību. Diētas otrajā fāzē var zaudēt svaru bez lieka stresa organismam, turklāt ne pārāk strauji — tas nekaitēs veselībai un palīdzēs jauno svara līmeni saglabāt ilgu laiku.