Svara zudums 19 dienu laikā

Pateicoties viņai, jūs varat pēc iespējas īsākā laikā atbrīvoties no 3 vai vairāk kilogramiem. Lai uzlabotu ēdiena garšu, varat izmantot citronu sulu, dabiskos augus, kas ļaus izbaudīt ēdiena kvalitāti, nekaitējot figūrai. Sakarā ar to, ka paaugstināts ūdens saturs organismā var izraisīt tūsku un paaugstinātu asinsspiedienu, šī metode ir kontrindicēta personām ar hipertensiju. Cilvēkiem ar hipertensiju bieži tiek nozīmēta olbaltumvielu diēta. Ja cilvēks iepriekš nav nodarbojies ar sportu, tad ir vērts trenēties ar savu svaru vai izvēlēties sirds.

Divdesmit dienu laikā paredzamais svara zudums ir līdz pat desmit kilogramiem.

svara zudums 19 dienu laikā

Diētas laikā stingri aizliegts lietot alkoholu, gāzētus dzērienus un limonādes, cukuru, saldumus, baltmaizi, kartupeļus, makaronus un tamlīdzīgus graudaugu izstrādājumus. Diētas sastāv no trim ar pusi sešu dienu cikliem. Ik dienas var lietot papildus vitamīnu un minerālvielu piedevas.

svara zudums 19 dienu laikā

Pirmā un otrā diena Šīs ir atslodzes dienas ar vismazāko pārtikas daudzumu. Katru dienu vari izdzert ne vairāk kā divus litrus piena vai kefīra ar pazeminātu tauku saturu, glāzi tomātu sulas un divas šķēlītes rupjmaizes.

  1. Svari sadedzina taukus ātrāk
  2. Portatīvo Mājas Lietošanai Tauku Saldēšanas Mašīnas darbības Princips: ltadapts "iesaldēšanu likvidāciju"tehnoloģijas,padara izmantošanu, kas nav pretojas iesaldēšanu ķermeņa tauku ir triglicerīdu, kas pārsūtīšanas uz cieto saskaņā ar īpašiem zemas temperatūras vidē,sniegtu precīzu kontrolē saldēšanas enerģijas, lai norādīts sabrukuma jomā, izmantojot neinvazīvās saldēšanas enerģijas iegūšanas ierīci,tā būs self-sakaltuši, kad sanāk aukstā tauku un klusi izraidīt no ķermeņa, bet notharm citu audu laikā organismā vielmaiņas procesā,tad sasniegt mērķi tauku zudumu,strauju ķermeņa veidošana,ādas pievilkšana.
  3. Kad visas svara samazināšanas iespējas izsmeltas - Jūrmalas slimnīca

Trešā un ceturtā diena Brokastis — kafija ar pienu, rupjmaizes šķēlīte ar sviestu un medu. Otrās brokastis — krūze buljona, grami vārītas liesas gaļas vai zivs, šķēlīte rupjmaizes. Pusdienas — glāze piena vai tēja ar medu.

Vakariņas — g vārītas vistas filejas vai divas dieti vārītas olas un šķēlīte siera. Glāze kefīra. Piektā un sestā diena Brokastis — divi āboli vai divi apelsīni.

svara zudums 19 dienu laikā

Otrās brokastis — dārzeņu zupa vai vinegrets bez kartupeļiem! Pusdienas — divi āboli vai apelsīni. Vakariņas — dārzeņu salāti ar svaigiem kāpostiem, bietēm un burkāniem, šķēlīte rupjmaizes un tēja ar medu.

Bet, kā izrādījās, ir programmas, svara zudums, kas ļauj ne tikai sakopt no izvēlnes saldumiem, bet arī piedāvājot zaudēt svaru, ēdot savu iecienītāko traktēti.