Svara zudums 20 stundas ātri, Amerikāņu brokastis latviešu stilā palīdz Porziņģim apturēt svara zudumu / Raksts

Nopietnas blakusparādības, kas varētu būt saistītas ar Norspan transdermālo plāksteri, ir līdzīgas kā citiem stipriem pretsāpju līdzekļiem, tās ir apgrūtināta elpošana un pazemināts asinsspiediens. Noskatoties tikai vienu izrādi mazāk ja skatāties tikai divus , tas būtu automātisks 12 mārciņu gada zaudējums! Toties kāpostus u. Ja vēlies ēst visu, tajā pašā laikā būt kaloriju deficītā, vari mēģināt skaitīt kalorijas kādā no fitnesa aplikācijām vismaz kādu laiku.

Četri veidi, kā ātri zaudēt svaru Četri veidi, kā ātri zaudēt svaru Lai arī svara zaudēšanai tas prasa zināmu upuri un darbu, tam nav jābūt lēnam un apgrūtinošam procesam. Ja jūs darāt lietas pareizi, jūs faktiski varat ātri zaudēt svaru. Kad es saku ātri, es domāju tiešām ātri, piemēram, mārciņas vai vairāk katru nedēļu.

Jo ātrāk jūs varat droši zaudēt svaru, jo labāk. Redzot, kā mārciņas nāk nost un jūsu drēbes katru nedēļu labāk pieguļ, tas patiešām palīdzēs jums saglabāt motivāciju ievērot diētu un treniņu plānu. Turklāt ir daudz vieglāk pieturēties pie svara zaudēšanas diētas, ja zini, ka patiešām stingri būs jāievēro tikai mēnesi vai divus.

Es par to zinu no personīgās pieredzes. Es mēģināju zaudēt svaru lēnajā veidā, vairākus gadus ēdot nedaudz mazāk vai nedaudz vairāk vingrojot.

25 svara pieauguma cēloņi, par kuriem jums nekad nav aizdomas - Svara Zudums

Manuprāt, mani rezultāti ir diezgan tipiski cilvēkiem, kuri katru nedēļu zaudē tikai mārciņu vai mazāk. Es galu galā ieguvu vēl lielāku svaru. Turpinot un izslēdzot lēnu un vienmērīgu svara zaudēšanas diētu, Es ieguvu papildu 25 mārciņas tauku. Tas notika tāpēc, ka pēc nedēļām, kad gandrīz neredzēju rezultātus, es kļūtu neapmierināts un pilnībā atteiktos no plāna.

Pēc tam es justos vainīgs un sāktu procesu no jauna. Kad es nolēmu kļūt agresīvs, svars ātri nokrita. Es kļuvu daudz stingrāka attiecībā uz uzturu un veicu prasīgus treniņus, kas manām plaušām un muskuļiem lika justies kā ugunī. Tā rezultātā es zaudēju 20 mārciņas tikai pēc 4 nedēļām.

Jūs strādājat vēlu

Pēc nepilniem 6 mēnešiem es zaudēju svara zudums 20 stundas ātri mārciņas tauku un ielieciet apmēram 10 mārciņas muskuļu. Tas viss tika darīts, nenobadinot sevi un nelietojot nevērtīgus uztura bagātinātājus. Viss, ko es darīju, bija pielāgot diētu un treniņu plānu, veicot 4 lietas, kas aprakstītas turpmāk. Reklāma Jūs varat darīt visas šīs lietas kopā, lai sastādītu visu svara zaudēšanas plānu, vai arī pievienojiet 1 vai 2 no tām savai pašreizējai programmai, lai veicinātu progresu.

Jo vairāk jūs nodarbināt, jo ātrāk jūs zaudēsiet svaru.

Kā tad zaudēt lieko svaru???

Pārtraukta badošanās Šāda veida diēta, saukta arī par IF, strauji kļūst pazīstama kā veids, kā ātri un viegli zaudēt svaru. Kā norāda tās nosaukums, periodiskas badošanās pamatā ir neēšana vairākas stundas vienlaikus.

Jūs nenomirstat sevi badā, bet vienkārši dodaties bez iepriekšēja laika. Bez ēdiena uzturēšanās stundas liek ķermenim enerģijai izmantot uzkrātos ķermeņa taukus, kas savukārt palīdzēs ātri zaudēt svaru.

Jūs bieži izlaižat ēdienreizes

Jūs arī nenomirsiet badā un nezaudēsiet muskuļus. Gandrīz viss zaudētais svars būs no jebkura liekā ķermeņa tauku, ko jūs nēsājat, un tas ir tas, ko jūs vispirms vēlaties zaudēt. Kad tas ir izdarīts pareizi, neregulāra badošanās palīdzēs jums zaudēt 2 vai vairāk mārciņas nedēļā, neskaitot kalorijas vai plānojot maltītes.

Nopelniet USD 300-600 USD no kopēšanas un ielīmēšanas sistēmas (BEZMAKSAS) Pelniet naudu tieš...

IF diētas blakusparādība ir tā, ka jums labākais tauku zudums abs vairāk enerģijas nekā tad, kad jūs ievērojat tipisku svara zaudēšanas diētu. Reklāma Ja vēlaties pamēģināt IF, šeit ir daži padomi, kā padarīt to vieglāku un efektīvāku. Iesaku arī jums skatiet šo rakstu svara zudums 20 stundas ātri neregulāru badošanos soli pa solim.

Sāciet ar īsākiem gavēņiem. Jūsu pirmā gavēņa ilgums nedrīkst pārsniegt 12 stundas. Tas ir pietiekami ilgs laiks, lai redzētu priekšrocības, nedzenot dzeguzi. Palieliniet katra gavēņa ilgumu, līdz vienlaikus gavējat 20 stundas.

Dzert daudz ūdens. Tas palīdzēs jums uzturēties pilnā ātrā laikā un uzturēt hidratāciju, kas atvieglo svara zaudēšanu. Es uzskatu, ka ūdens, kam pievienota nedaudz citrona vai laima sulas, ļoti labi mazina izsalkumu. Turiet sevi aizņemtu.

Saistītie Produkti

Tā kā jūs netērēsiet laiku ēdiena gatavošanai, gatavošanai un ēšanai, jums būs vairāk laika uz rokām. Netērējiet šo laiku, domājot par ēdienu. Jūs noteikti sabojāsiet ātrumu. Izmantojiet laiku, lai izdarītu kaut ko tādu, kas jums patīk, kas nav balstīts uz pārtiku, un gavēnis šķitīs bez piepūles. Nepārdzīvojiet pēc tam, kad jūsu gavēnis ir paveikts. Tas tev tikai ļaus justies slims. Ēdiet normāla izmēra maltīti ar zemu ogļhidrātu saturu.

Cik ātri zaudēt svaru par 40 kilogramiem

Ja pēc pāris stundām atkal esat izsalcis, ieturiet vēl vienu maltīti vai uzkodas. Iet zemu ogļhidrātu līmeni Ja periodiska badošanās nav domāta jums, nākamais labākais ātrai svara zaudēšanai ir diētas ar zemu ogļhidrātu saturu ievērošana. Šāda veida diēta var palīdzēt zaudēt 2 vai vairāk mārciņas nedēļā. Kad svara zudums 20 stundas ātri rakstu ar zemu ogļhidrātu saturu, es domāju, ka dienā jūs apēdīsit mazāk nekā 75 gramus ogļhidrātu.

Jo mazāk jūs ēdat, jo ātrāk jūs zaudēsiet svaru. Kā atskaites punkts ir šāds ogļhidrātu daudzums, kas atrodams 1,5 tasēs rīsu, 2 maizes šķēlēs un 18 unces kolas.

Jums nav nepārtraukti jāpārbauda pārtikas produktu etiķetes un jāuzskaita visi ogļhidrāti, kā to var norādīt iepriekš minētais skaitlis. Viss, kas jums patiešām jādara, ir zināt, kāda veida pārtikas produktus nevajadzētu ēst. Dariet to, un jums ir taisnība, lai ātri zaudētu svaru. Pārtika, no kuras jāizvairās, ēdot zemu ogļhidrātu saturu Galvenie pārtikas produkti, no kuriem jāizvairās, ir pārtika, kas bagāta ar pārstrādātiem un rafinētiem ogļhidrātiem t. Tajos ietilpst maize, konfektes, cepumi, krekeri, milti, augļu sula, makaroni, soda un rīsi.

Jāizvairās no visa, kas ir izgatavots no šīm sastāvdaļām. Reklāma Tagad, kad jūs zināt, ko nedrīkst ēst, ir pienācis laiks uzzināt, kas jums jādara. Pirmā lieta galvenā uzmanība tiek veltīta pārtikai ar proteīniem piemēram, vistas gaļa, zivis, cūkgaļa un sarkanā gaļa. Jo taukaināks proteīns, jo labāk. Katrā ēdienreizē mēģiniet ēst apmēram olbaltumvielu daudzumu plaukstas lielumā.

Sirds un asinsvadu slimības joprojām ir viens no galvenajiem saslimstības un mirstības iemesliem Latvijā un pasaulē.

Tālāk ir tauki. Tie palīdzēs jums saglabāt pilnību un saglabāt veselību. Daži tauki var pat palīdzēt ātrāk zaudēt svaru.

svara zuduma komplekts

Katrā ēdienreizē pārliecinieties, ka ēdat kādu tauku veidu. Tas ietver taukus no avokado, sviestu, kokosriekstu eļļu, zivis, riekstus un olīveļļu. Pēdējais, bet ne mazāk svarīgais ir ogļhidrāti. Pārliecinieties, ka tie, kurus ēdat, galvenokārt ir no dārzeņiem sparģeļiem, brokoļiem, sīpoliem utt. Augļi ir labi mazākos daudzumos, un labākā izvēle ir ogas.

Neuztraucieties par ēšanu ik pēc stundām dienā, kad ēdat zemu ogļhidrātu daudzumu, jo tas nepalīdzēs ātrāk zaudēt svaru.

Viss, kas jums jādara, ir ēst ēdienreizes katru dienu vai ikreiz, kad esat izsalcis.

svara zuduma sāpes kājās

Bieži paceliet, šūpojiet un metiet Ja jūsu mērķis ir ātri zaudēt svaru un izskatīties pēc iespējas labāk, vairākas reizes nedēļā jāpaceļ, jāšūpojas vai jāmet kaut kas smags, piemēram, stienis, hantele vai kettlebell. Tas palīdzēs sadedzināt simtiem kaloriju katra treniņa laikā un pēc tā. Jūs arī izraisīsit tauku sadedzināšanas hormonu, piemēram, HGH un testosterona, izdalīšanos, lai vēl vairāk paātrinātu procesu.

Reklāma Pārliecinieties, ka katrs jūsu izmantotais treniņš tiek izmantots kopējie ķermeņa vingrinājumi. Piemēri ir zoda pacelšana, nedzīvs pacēlums, zemnieku pastaigas, kettlebell šūpoles, plecu preses un pietupieni. Veiciet 5 vai vairāk komplektus ar atsvariem, kurus katrā vingrinājumā ar labu formu varat pacelt reizes.

  1. Tauku sadedzināšanas zona
  2. Privātuma Politika 25 slikti ieradumi, kuru dēļ zaudēt svaru ir gandrīz neiespējami Šie ikdienas ieradumi var šķist nekaitīgi, taču tie var nopietni ierobežot jūsu veselīgas ēšanas plānu un dažus no svara pieauguma cēloņiem.

Palieliniet svaru, kad varat veikt 5 8 atkārtojumu komplektus. Otra lieta, kas jāzina, ir laiks, ko jūs atpūšaties starp katra vingrinājuma komplektiem. Jo mazāk jūs atpūšaties, jo vairāk kaloriju jūs sadedzināsiet kopumā. Īsi atpūtas periodi arī palīdz palielināt tauku sadedzināšanas hormonu izdalīšanos.

Četri veidi, kā ātri zaudēt svaru Četri veidi, kā ātri zaudēt svaru Lai arī svara zaudēšanai tas prasa zināmu upuri un darbu, tam nav jābūt lēnam un apgrūtinošam procesam. Ja jūs darāt lietas pareizi, jūs faktiski varat ātri zaudēt svaru.

Mērķis ir atpūsties 60 sekundes vai mazāk starp katru komplektu. Jūs zināt, ka darāt pareizi, ja jūtat, ka plaušas un muskuļi dedzina.

noņemiet tauku zemāku abs

Vēl viena lieliska lieta par šiem treniņiem ir tā, ka tie neaizņem daudz jūsu laika. Jūs faktiski varat nokļūt lieliskā tauku zaudēšanas treniņā mazāk laika, nekā nepieciešams, lai brauktu uz sporta zāli. Pārbaudiet šo 10 minūšu treniņu, lai iegūtu pilnu programmu kas parāda, kā iegūt ātrus rezultātus ļoti īsā laikā. Izgājieties agri no rīta Katru dienu dodoties pastaigā ar mērenu tempu vismaz 45 minūtes, jūs varat sadedzināt papildu kalorijas.

Amerikāņu brokastis latviešu stilā palīdz Porziņģim apturēt svara zudumu Basketbolists pastāstīja, ka viņa lielās brokastis ir amerikāniskas, bet latviskā stilā. Pēc kluba vadības norādījumiem Porziņģis kopš jūlija beigām centās pieņemties svarā un līdz "Knicks" oficiālās treniņnometnes sākumam ķermeņa masu pieaudzēja par pieciem kilogramiem.

Pastaigas pirmā lieta no rīta pirms brokastīm var palīdzēt vēl vairāk sadedzināt. Pētījumi rāda, ka tas palīdz ķermenim sadedzināt vairāk kaloriju no ķermeņa tauku, lai jūs zaudētu svaru ātrāk nekā tad, kad vingrojat pēc ēdienreizes. Reklāma Katru dienu, kad strādāju, lai zaudētu svaru, es devos šādās pastaigās un turpināju to darīt, lai to nenoturētu.

Es arī uzskatu, ka tas palīdz iztīrīt manu galvu un sākt dienu sajust enerģiju un koncentrēšanos. Šie treniņi arī ir ļāvuši man kļūt par agru celšanos, kas ir patīkami.

maksimālais tauku zudums vienā dienā

Tagad jūs zināt 4 visprogresīvākos un efektīvākos svara zaudēšanas veidus. Pats labākais, ka tie jums nemaksās papildu naudu, daudz laika vai prasīs norīt nedaudz tablešu, lai tās ieviestu. To izmantošanai faktiski vajadzētu palīdzēt jums piešķirt papildu laiku katru dienu un ietaupīt naudu arī pārtikas preču rēķinā, vienlaikus palīdzot jums zaudēt svaru pēc iespējas ātrāk.

Populārākas Posts.