Svara zudums ar iiftm

Veselība ir vairāk nekā sešpaka un jauks bicepsu pāris. Mest virs svara. Atkal tas ir atkarīgs no jūsu vecuma, lieluma un aktivitātes līmeņa, kā arī no jūsu svara zaudēšanas mērķiem.

kā slaids liekais svars suns labākais tauku dedzināšana procedūras

Svara zudums ar iiftm beidzām čatot par mūsu pārtiku un diētām, un viņa iepazīstināja ar man pilnīgi jaunu koncepciju: IIFYM. Pēc neilgas sarunas es esmu iedziļinājies dažos pētījumos teica, ka meklēšanas rezultāts ir diezgan izklaidējošas IIFYM mēmas - lūk, ko mēs zinām līdz šim.

Būtībā IIFYM diēta ļauj jums ēst visu, ko vēlaties, ja vien tā atbilst jūsu makroelementu proporcijām.

slimming sākās 17 pārtikas produkti kas sadedzina taukus

Vispirms jums ir jāizdomā, kādas ir jūsu makro proporcijas, pamatojoties uz jūsu augumu, svaru, aktivitātes līmeni un mērķiem. Pēc tam jūs varat ievadīt savu ēdienu lietotnē - sieviete, ar kuru es runāju, izmantoja MyFitnessPal.

Viņa pieminēja, ka, izmantojot šo skaitīšanu un lietotni, viņai bija viegli ļauties tādām lietām kā pankūkas, bet tomēr palikt uz mērķa.

led gaismas terapiju tauku zudums vai cīņas māksla sadedzina taukus

Teorētiski tas izklausās neticami: ēdiet visu, ko vēlaties, nepieņemot svaru. Tomēr ir nozveja.

  • Diētas Šo rakstu medicīniski pārskatīja Marjorie Cohn, M.
  • Iepazīstieties Ar IIFYM: Diēta, Kas ļauj Jums ēst žurnālu Pizza | Veselīga ēšana
  • viss, kas jums jāzina par iifym - muskuļi un fiziskā sagatavotība
  • Dara ja sadedzina taukus
  • Darba svara zudums

Patērētās pārtikas veids joprojām ietekmē to, kā jūtaties. Vai jūs jutīsities satriecoši, ja iegūsit makro no uztura, kas pilnībā sastāv no picas? Visticamāk ne. Ideja nav nemitīgi ļauties, bet drīzāk dot jums spēku izveidot ilgtspējīgu, patīkamu uzturu, vienlaikus virzoties uz jūsu fitnesa vai svara zaudēšanas mērķu sasniegšanu.

26 Ēdiens uz svara

Tas ir pilnīgi atšķirīgs jēdziens nekā tīra ēšana vai eliminācijas diēta, kurā jūs pilnībā izdalāt grupas. IIFYM nav pilnīgas eliminācijas, bet galvenā uzmanība tiek pievērsta porcijām.

Zemie glikēmiskie rādītāji

Tā kā jums ir ierobežots tauku, ogļhidrātu un olbaltumvielu daudzums, ko varat patērēt, jūs parasti esat izveidojies panākumu gūšanai. Paturiet prātā, ka veselībai un fiziskajai sagatavotībai ir vairāk nekā noteikts svars un lielums - tas, kā jūs jūtaties, ir vienlīdz ja ne pat svarīgāks.

Ēdot tonnas treknu, ceptu ēdienu, nav satriecoši ne jūsu sirdij, ne artērijām, un tas var palielināt slimības risku.

kā nokļūt kājas mēnesī ātrs veids kā sadedzināt gūžas taukus

Šajā sakarā prioritātei joprojām vajadzētu būt pilnvērtīgam, barojošam ēdienam, lai ne tikai zaudētu svaru, bet arī citus veselības aspektus. Vai tas atbilst jūsu vajadzībām? Šis arikons sākotnēji parādījās vietnē Popsugar Fitness.

  1. Jūs veicat ikdienas mērķa devu no trim makroelementu - olbaltumvielām, ogļhidrātiem un taukiem - un tik ilgi, kamēr jūs ievērojat šos mērķus, jūs varat ēst visu, ko vēlaties.
  2. E2 tauku zudums
  3. Uzturs Viss, kas jums jāzina par IIFYM Ir vēls pēcpusdiena un laiks jūsu ceturtajai maltītei dienā: sešas unces Grilēta vistavienu tasi rīsu un zaļo dārzeņu sajaukumu.
  4. Galvenais Veselības Aprūpe 10 vienkāršas parfē receptes brokastīm ceļā 10 vienkāršas parfē receptes brokastīm ceļā Broka tu parfīti ir pārnē ājami, garšīgi un bieži piepildīti ar barojošām a tāvdaļām, ka pat garākajā rīta anāk mē ļau jum ju tie pilnvērtīgai bijuša tur, kuņģi tajā rūci.
  5. Veidotāji svara zudums joplin mo