Svara zudums ikdienas pārtikas uzņemšana

Rezultātā ir vairākas problēmas ar fizisko stāvokli: muskuļi vājina, samazinās asinsrites intensitāte. Tātad, kā mēs visi zinām, cukurs, augstas kalorijas palielina jūsu insulīnu. Sagatavotajos augļos ir vielas, kas uzlabo asins koagulāciju. Tas ir atbildīgs par relaksāciju un palīdz sadalīt taukus. Vai man vajadzētu izgriezt sieru, lai zaudētu svaru? Tādas lietas kā meditācija, joga, pastaigas parkā, burbuļvanna uzņemšana, viss, kas jums ir labs.

svara zudums ikdienas pārtikas uzņemšana

Noslēpumi, lai saglabātu savu svaru Septembris Daudzi ir cilvēki, kas uzskata, ka svara zudums ir vieglāk, nekā to saglabāt pēc diētas. Sākumā mums ir jābūt uzmanīgiem, lai mūsu uzturs atbilstu Vidusjūras diētas pamatprincipiem. Stingra diēta nozīmē izņemšanas sindroma attīstību, izlaižot pamata pārtikas grupas, tāpēc mūsu svars krasi samazinās, bet pēc diētas svara pieaugums ir divkāršs.

svara zudums ikdienas pārtikas uzņemšana

Vispirms tas ir tāpēc, ka pēc diētas beigām ir izveidojies atcelšanas sindroms, mēs palielinām mūsu pārtikas patēriņu, īpaši augstu tauku un kaloriju daudzumu, un, otrkārt, tāpēc, ka ātrs svara zudums izraisa svara "pārstrādi". Tas ir tāpēc, ka muskuļu audi tiek zaudēti, tauki tiek aizvietoti un vielmaiņa palēninās. Tātad, lai novājēšanas programmas panākumi nebūtu īpaši smagi ierobežojumi un trūkumi.

Mums ir stingras iegādes vadlīnijas un tikai saikne ar cienījamiem mediju portāliem, akadēmiskām pētniecības iestādēm un, ja vien iespējams, medicīniski salīdzinošiem pārskatiem.

Galu galā, "labs" un "slikts" ēdiens nepastāv. Faktiski pētījumi liecina, ka cilvēki, kas izslēdz iecienītākos ēdienus un dzērienus no diētas, visticamāk, atkal zaudē svaru, jo viņu trūkums noved pie pārmērīga citu pārtikas produktu izmantošanas. Ņemot vērā to, ka uzturs, kuru mēs izmantojām, lai zaudētu svaru, bija normāls, turpmākajai uzturēšanai ir jābūt mūsu dzīves un ikdienas dzīves neatņemamai sastāvdaļai.

Svara aizture nozīmē līdzsvarotu uzturu. Mūsu ķermeņa masas stabilizēšana tiek panākta, ēdot dažādus pārtikas produktus no visām pārtikas piramīdām. Detalizētāk, mums ir jāiekļauj piena produkti, augļi un dārzeņi mūsu ikdienas dzīvē, kas ir galvenie pārtikas produkti, kas mūsu ķermenim nodrošina visus resursus tās svarīgākajām funkcijām.

Diētisko ēdienu sauc par maigu ēdienu. Tie rada nepieciešamos savienojumus organismā, bet nerada lieko slodzi uz kuņģa-zarnu trakta.

Pārtikas piramīdas, kas ir A un Z mūsu uzturā, "atsitiens", mēs varam lietot gaļu un zivis divas reizes nedēļā. Baltā gaļa ir zivis, kas satur būtiskās ω3 taukskābes.

Jāuzsver arī tas, ka tādi pārtikas produkti kā saldumi, ātrās ēdināšanas un pikantas uzkodas ir jālieto pēc iespējas retāk, jo tie ir bagāti ar taukiem, kalorijām un cukuru, kas noved pie svara pieauguma.

svara zudums ikdienas pārtikas uzņemšana

Īsāk sakot, ņemot piemēru no diētas, kuru mēs izmantojām, lai zaudētu mārciņas, tāpēc mūsu uzturam jābūt arī mūsu ikdienas dzīvē. Uzturēšana ir posms, kurā mēs darām to, ko esam iemācījušies uztura laikā, vadoties no dietologa zinātnieka.

Mēs mainām savu uzvedību ap uzturu un pielāgojam to savām vajadzībām, lai saglabātu mūsu svaru. Visbeidzot, rūpīgāk paskatīsimies, kas mums jāievēro mūsu ikdienas dzīvē, kas arī palīdzēs saglabāt mūsu mārciņas: - Visas dienas maltītes ir jāsadala 3 galvenajās ēdienreizēs un 3 uzkodās.

svara zudums ikdienas pārtikas uzņemšana

Lai ievērotu … nolaišanos uz svariem, uzmanieties, lai tos patērētu sabalansētā diētā un aizstātu tos ar atbilstošu pilnīgu, vienādos daudzumos.

Atcerieties, ka papildus vieglajiem atspirdzinājumiem un svara zudums ikdienas pārtikas uzņemšana aukstām tējas tējām, kas dod praktiski nulles kalorijas, daudzos citos vieglos pārtikas produktos un dzērienos ir kalorijas, kuras mēs varam izlasīt to etiķetēs!

Artūrs Uztura speciālisti iesaka pastāvīgi kontrolēt jūsu svaru.

Sarkanā gaļa ir laba, lai to lietotu vienu reizi 15 dienās.