Svara zudums psiholoģija pie manis, Diēta un svara zudums: kāpēc jūs vienmēr esat izsalcis? - Veselība -

Jo jums ir jābūt adekvātai šī procesa uztverei. Daži norāda, ka, tā kā alkohols samazina inhibīcijas, mēs mēdzam ēst vairāk. Lai gan tā bija tikai trešā diena, bet pirmajiem diviem tas bija divi kilogrami. Iemesli, kāpēc jūs atgūt svaru by Paige Waehner Share on Facebook Share on Twitter Pasaules svara zudums, tas bieži vien šķiet, ka ir divas atšķirīgas svara zuduma fāzes?

Varbūt tā ir sviesta popkorna smarža. Varbūt tas ir šo svaigi uznākušo kodolu skats vai viņu sprēgāšanas skaņa. Bet kādu iemeslu dēļ jūs nevarat pārtraukt domāt par to, kad sāk palielināties izsalkums. Ēšana ietver visas mūsu piecas maņas. Un reklāmdevēji to zina. To daudzi pētnieki ir izsekojuši, reaģējot uz bērnu aptaukošanos. Šie pētījumi ir radījuši dažus pārsteidzošus atklājumus. Kādā pētījumā tika atklāts, ka bērni vecumā no 2 līdz 11 gadiem katru dienu Amerikā uztver pārtikas produktus vidēji 11,5 minūtes.

Un lielākā daļa bērniem reklamēto pārtikas produktu ir pārtika ar augstu tauku saturu, augstu cukura saturu un zemu uzturu. Vēlās nakts televīzijā ir arī ātrās ēdināšanas reklāmas. Ja jums šķiet, ka vēlu vakarā esat uzkodis pēc televizora skatīšanās, iespējams, vēlēsities domāt par reklāmas izslēgšanu vai paradumu maiņu, ja vēlaties zaudēt svaru. Vai jūsu emocijas noved pie pārēšanās?

Dzīve ar cukura diabētu: mans ārstēšanas ceļojums - Kopiena | Septembris

Vai jūs domājat, ka cilvēki skumjas vai laimīgas filmas laikā ēd vairāk? Pētnieki ir pārbaudījuši šo jautājumu.

Šķiet, ka tas parāda emocionālās ēšanas spēku. Ir daudzi citi šādi pētījumi, taču daži psihologi sāk šaubīties par to pamatotību. Emocionālo ēšanu tradicionāli raksturo kā tādu negatīvu emociju kā bailes, skumjas un dusmas pārvarēšanas mehānismu. Bet jaunāki pētījumi liecina, ka pozitīvas izjūtas var izraisīt arī pārēšanās.

Ja atklājat, ka kāzās un bērēs ēdat vairāk, jūs esat cilvēks, kurš ļaujas emocionālai ēšanai. Šķiet, ka to gandrīz visi laiku pa laikam dara. Jaunāka skepse ir pievērsusi uzmanību daudzajiem publicētajiem pētījumiem par emocionālo ēšanu. Viens nozīmīgs pētījums atklāja būtiskus trūkumus iepriekšējos pētījumos un ieteica, ka cilvēki, kuri sevi raksturo kā emocionālus ēdājus, var vienkārši mēģināt izskaidrot savu neracionālo ēšanas paradumu tādā veidā, kas viņiem ir jēga.

Augsti emocionālās ēšanas rādītāji vairākos pētījumos neko nemainīja, meklējot korelācijas starp garastāvokli un ēšanu, kā rezultātā tika izdarīts šāds secinājums. Reaģēšana uz emocionālo ēšanu Tas viss nenozīmē, ka emocionāla ēšana nepastāv - tas tikai nozīmē, ka mēs slikti apzīmējam sevi kā emocionālus ēdājus. Ja jums ir sarežģīta emocionālā pieredze un atrodat, ka tiekat galā ar ēdienu, šeit ir daži padomi: Atrodiet aizstājēju. Jautājumā par svara zuduma saglabāšanu ir dažas lietas, no kurām mēs nevaram kontrolēt, piemēram, mūsu vecums, dzimums un ģenētika, un citi, kurus mēs varam, piemēram, cik daudz laika mēs pavadām, sēžot, ko mēs ēdam.

Katrā ziņā, zinot, kas ir jūsu veikalā pēc svara zaudēšanas, tas var palīdzēt jums to noturēt. Papildus svara zudums Mēs bieži koncentrējam tik daudz enerģijas uz svara zaudēšanu, mēs esam pilnīgi nesagatavoti tam, kas notiek, kad mēs to faktiski zaudējam.

Mēs bieži esam pārliecināti, ka, zaudējot svaru, mēs esam brīvi. Mēs beidzot varam atgriezties pie "normālas" dzīves, dzīvības, kas neietver ikviena kodiena uzraudzību, skatoties daļu izmērus un veicot traku svara zudums psiholoģija pie manis kārtību. Patiesība ir tāda, ka jums ir jādara vismaz tikpat daudz darba, lai saglabātu savu svara zudumu, kā jūs, lai to zaudētu, vispirms, varbūt pat vairāk. Zinot, ka un izpratne par faktoriem, kas var veicināt svara atgūšanu, var palīdzēt jums apturēt ciklu.

Iemesli, kāpēc jūs atgūt svaru

Kāpēc jūs atgūt svaru 1. Nereālas diētas un fiziskās aktivitātes programmas Viens no galvenajiem iemesliem, kāpēc mēs atgūstam svaru, ir tas, ka, cenšoties ātri zaudēt svaru, mēs bieži vien sekojam nereālām diētām, kuras ilgtermiņā vienkārši nav ilgtspējīgas. Tas var būt iedoma diēta piemēram, Master Cleanse vai kaut kas līdzīgs South Beach Diet vai kāds cits zemas carb versijas ēdiens. Šie diētas veidi bieži vien ierobežo visas pārtikas grupas.

Ne tikai tas ir neveselīgs, tas ir gandrīz neiespējami sekot vairāk nekā īsu laika periodu. Tiklīdz jūs kaut ko ierobežojat, iespējams, ka jūsu ķermenis sāk to vēlēties. Šāda veida lieta ir tā, kas var ātri pārtraukt diētu.

Kompleksie ogļhidrāti, kas satur labību, no organisma iegūst papildu enerģiju, lai tās šķeltu, tāpēc jūs varat zaudēt daudz lieko tauku. Piektais ir biezputrs Dienā jūs varat ēst pusi kilogramus biezpiena ar tauku saturu ne vairāk kā 5 procentiem. Tātad ķermenis saņems nepieciešamās minerālvielas.

novājēšanas programmatūra veselības padomi lai sadedzinātu taukus

Jūs varat izturēties pret glāzi piena. Sestā - augļu sulas Augļus jebkura var ēst neapstrādātu un ceptu. Dzert augļu sulas. Ja sula ir ļoti bieza un piesātināta, atšķaida ar ūdeni. Tradicionāli šī 6 ziedlapu diēta beigsies, bet ir vēl viena iespēja. To var pagarināt vēl uz vienu dienu, un tam ir jābūt izkrautam. Jūs nevarat kaut ko darīt vispār, bet dzeriet tikai minerālūdeni bez gāzes. Ilgstošu uzturu bieži sauc par septiņām ziedlapiņām.

Ja vēlaties pēc mēneša būt kūrortā un, ievelkot vēderā, uzņemt pāris skaistas bildes Instagram vai iekarot savu sapņu vīrieti, tad varat riskēt ar visu savu veselību, jo tas jums neko nemaksā, kamēr tas ir tur!

24hr fatburn atsauksmes tauku apdegums sirds diapazons

Ātrs svara zudums tika izgudrots tieši jums! Gatavojieties nopietnam ķermeņa stresam! Ja esat nobriedis zaudēt svaru vienreiz un uz visiem laikiem, tad izdomāsim kopā, kāpēc šī stratēģija ir pareiza un pie kāda rezultāta jūs nonāksit.

6 nedēļu svara zuduma izaicinājums aknu droši tauku degļi

Kaloriju deficīts Sāksim ar ēdienu. Jebkura diēta no interneta ir milzīgs kaloriju deficīts, samazinot pārtiku no jūsu, piemēram, parastās - līdz kcal dienā. Pārtikai pašās ir maza nozīme.

Jebkuras diētas mērķis ir radīt maksimālu deficītu. Attiecīgi, jo lielāks deficīts, jo ātrāk notiek svara zaudēšanas process. Bet liels deficīts, pirmkārt, ir hormonālā fona pārkāpums un liels traucējumu risks. Ilgtermiņa svara zaudēšanas stratēģijā kaloriju deficītam vajadzētu būt nelielam -maksimāli kcal dienā. Nekad nesamaziniet ikdienas kaloriju daudzumu līdz kcal! Tas ir zemākais veselīgas normas slieksnis sievietei, kas vecāka par 16 gadiem.

Ar nelielu kaloriju deficītu un pareizu darbu sporta zālē jūs sākat zaudēt svaru tieši zemādas tauku dēļ. Optimālā svara zaudēšanas formula ir 3 nedēļas deficīts, pēc tam 3 nedēļas saglabāšana. Tas ir, pirmās 3 nedēļas jūs ēdat par - kcal mazāk nekā dienas deva, tad 3 nedēļas jūs ēdat dienas naudu.

Bet nepārsniedziet to! Tas ir svarīgi. Izmetu pāris kg. Tad jauns aplis: deficīts - saglabāšana. Un tā tālāk, līdz iegūstat vēlamos skaitļus. Es neiesaku sēdēt uz deficīta bez aizturēšanas, jo būs sabrukumi, kas demotivēs jūs veikt šo svarīgo biznesu, kas novājēšanu iesaiņojums pagriezīs jūsu dzīvi par grādiem. Kā aprēķināt savu likmi? Katram tas ir individuāli. Un, runājot par kcal deficītu, ir svarīgi nemaldīties ar normu.

Šim nolūkam uztura speciālistiem un uztura speciālistiem ir formulas, kuru pamatā ir jūsu mērījumi. Bet, ja šādu pārbaudi nav iespējams izturēt, tad vienkāršākais veids ir klausīties savu ķermeni, novērojot.

Mēģiniet vairākas dienas ēst 3 reizes dienā tīru pārtiku graudaugi, gaļa, zivis, olas, dārzeņi un 20 g sviesta un augu eļļas uz pusēm un novērot svara izmaiņas, kā arī saskaitīt pārtikas daudzumu.

Ar šādu pārtikas grozu ir ļoti grūti pārēsties, ja nepievieno cukuru un garšīgu mērci vai nesāk visu cept. Aprēķinot ikdienas kaloriju patēriņu nedēļas un ievērojot svaru, kas, visticamāk, nemainīsies uz slikto pusi, jūs aprēķināsit dienas naudu. Šie dati būs tieši jūsu ķermenis, kas ir ļoti svarīgi. Tad jūs svara zudums psiholoģija pie manis šīs normas atņemsiet - kcal, lai radītu deficītu.

Turklāt ir labāk nekā vai ! Kas ir tur? Viss informācijas haoss par to, kā to ēst, lai zaudētu svaru, un kā pamāt ar kāju, lai piektais punkts būtu noapaļots, ir nekas cits kā fitnesa zīdaiņu saturs tiem pašiem fitnesa mazuļiem, kuriem ir daudz brīva laika skraidīt pa veikaliem un pusdienās meklēt sev chia sēklas.

budžeta svara zuduma maltītes vai jūsu ķermenis sadedzina taukus lai izveidotu muskuļus

Vienkārši cilvēki, kuri strādā 8 un vairāk stundas, audzina bērnus, nodarbojas ar citiem svarīgiem jautājumiem, vienkārši nav laika un iespēju vadīt šādu dzīvesveidu. Konteineru ar ēdienu ņemt līdzi uz darbu ir forši, gatavu ēdienu ar parastu KBZHU pasūtīt ir ļoti ērti.

Bet vissvarīgākais svara zaudēšanas jautājumā ir tas, ka pāris nedēļu laikā nenogurstat no šiem traukiem un neatsakāties no svarīgas apņemšanās. Ja esat pieradis tērzēt ar kolēģiem pusdienlaikā savā iecienītākajā ēdamistabā, izbaudiet šo prieku!

Anoreksijas cēloņi

Tagad visu var atrast visur. Galvenais, lai varētu izvēlēties! Atcerieties, ka vissvarīgākais efektīvas svara zaudēšanas princips ir būt ērtam. Jums nevajadzētu justies kā atstumtam, kurš virtuvē aizrījas ar lēcām, kad visi iet pusdienās draudzīgā kompānijā.

Diēta Kā jūs plānojat savu uzturu?

jūsu svara zaudēšanas brauciens vairogdziedzera svara zuduma padomi kannādā

Svara zaudēšanas procesā svarīgs ir tikai kaloriju deficīts, nevis jūsu uzturs veselīgam cilvēkam! Jūs varat ēst šokolādi un burgerus un tomēr zaudēt svaru. Bet, ja svara zudums psiholoģija pie manis aizstājat garšīgu augstas kaloriju pārtiku ar "pareizo" mēs nerunājam par mazkaloriju pārtikupiesātinājums notiek daudz ātrāk un diēta norit ērtāk. Un pareizais ēdiens ir tas, kas baro jūsu muskuļus, kurā ir visas nepieciešamās uzturvielas, kas nenoved pie sabrukumiem un palīdz sākt vielmaiņas procesu paātrināšanos.

Kāds ērti uztver tauku samazināšanos un olbaltumvielu palielināšanos pārtikā un sāk zaudēt svaru. Es kūstu mūsu acu priekšā, palielinot ogļhidrātu uzņemšanu! Jā, jā, katru dienu makaroni un putra - mīnus 16 kg tīru tauku! Šis jautājums ir individuāls, tabulā neatradīsit nevienu formulu, jums ir nepieciešams eksperimentēt ar izvēlni, līdz atrodat perfektu formulu.

Jebkurā gadījumā jūs zaudēsiet svaru ar kaloriju trūkumu, bet sabalansēts uzturs palīdzēs uzsākt nepieciešamos procesus. Tas attēlo attiecību ķermeņa svars un augums persona. Parasti indikators nedrīkst pārsniegt 24,99, tomēr rezultāts, kas mazāks par 18,5, ir negatīvs. Ja vērtības ir mazākas par apakšējo robežu, pacientam var diagnosticēt ķermeņa masas trūkumu. Ar rādītājiem virs augšējās robežas tiek diagnosticēts liekais svars. Ja ĶMI sasniedz 30, tas norāda uz aptaukošanos.

Bāzes vielmaiņas ātrums ir svarīgs rādītājs pareizas ēdienreizes sastādīšanai. Tas sastāv no pamata un pamata metabolisma. Tas ir, tajā ir informācija par darbā patērētajām kalorijām galvenās ķermeņa sistēmas bez citas darbības.

Tas ir, šīs ir kalorijas, ko cilvēks tērē elpošanai, gremošanai un citām pamatfunkcijām. Katram cilvēkam ir atšķirīgs bazālais vielmaiņas ātrums. Jo augstāks tas ir, jo vairāk kaloriju tiek sadedzinātas.

11 dienu svara zudums bat tauku zudums

Ja ātrums ir mazs, tad pat plkst pareizu uzturu cilvēks var viegli iegūt svaru. Aktīvā šūnu masa vai AKM ir ķermeņa masa, kas ietver kaulu, iekšējo orgānu, muskuļu un nervu šūnu svaru. Tā trūkuma dēļ iekšējo orgānu slimību diagnosticēšanas varbūtība ir augsta. Šī rādītāja maiņa ir svarīgs punkts, zaudējot svaru, jo, ja tas tiek zaudēts AKM dēļ, tad tas var būt bīstams veselībai. Muskuļu masa ir atbildīga par paātrinājumu kaloriju dedzināšana un vispārējais ķermeņa tonis.

Jo augstāks tas ir, jo vairāk kaloriju organisms tērē, lai vienkārši saglabātu savu darbu.

26 Ēdiens uz svara

Tomēr cilvēkiem, kuri nemēģina izskatīties pārāk sportiski, šis parametrs nav tik svarīgs. Ja svara zaudēšanas galvenais mērķis ir spēja palielināt izturību un spēku, tad šim rādītājam ir vērts pievērst uzmanību. Ar neracionālu uzturu un spēcīgu kaloriju samazinājumu cilvēka ķermenis zaudē galvenokārt muskuļu audus, un tikai pēc tam taukaudus. Kaulu masa ir arī svarīgs rādītājs svara zaudēšanas un veselības pētījumos.

Anoreksija

Tā trūkuma dēļ mēs varam runāt par tādām slimībām kā osteoporoze. Tie var izraisīt kaulu trauslumu un biežas lūzumus. Parasti šis rādītājs novirzās no normām ar nesabalansētu uzturu, kad cilvēks patērē nepietiekamā daudzumā kalciju un citas minerālvielas, kas nepieciešamas kaulu masas augšanai.