Svara zudums zemesriekstu sviests bumbas

Tātad lieliskas ziņas, vai ne? Un lielās devās tas ir toksisks. Šo avotu sauc par ketoniem, kas iegūti no taukiem.

Skatīt galeriju 47Fotoattēli 1no 47 Vai vēlaties vairāk ideju par veselīgāku dzīvesveidu? Piespraudiet šīs idejas vēlāk un sekojiet Redbook vietnē Pinterest.

Pagatavošana 15 minCook 0 min Porcijas 16 katra 1 bumba Šī zemesriekstu sviesta olbaltumvielu bumbiņu recepte ir tik viegli izgatavota, un tā ir ideāla uzkoda, kad jūsu enerģija tiek atzīmēta, un jums ir nepieciešams ātri nosh, lai piecelties ātrumā.

Getty Images divino 47Kalamatas olīvas ar vīnogu tomātiem un jūras sāli The Vidusjūras diēta ir ne tikai viens no veselīgākajiem pasaulē, bet arī viens no garšīgākajiem.

Turklāt jūs nevarat pārspēt saujiņu olīvu ar mazāk nekā kalorijām.

sadedzināt taukus brokastis labākais sejas novājēšanas massager

Turklāt tomāti piedāvā šķiedrvielas, kā arī likopēnu, kas cīnās pret vēzi, 'saka Eimija Gorina, M. Tomātus sagriež uz pusēm, aplej ar olīveļļu un pārkaisa ar jūras sāli. Getty Images 3no 47Burkāni un Tahini Burkāni vienmēr ir lieliska mitrinoša uzkoda, bet, pievienojot tahini maisījumam, olbaltumvielu daudzums palielinās.

Un labākā daļa? Combo padara viegla uzkoda ceļā. Getty Images 4no 47Auzu pārslas ar mandeļu sviestu Šis pilngraudu štāpeļšķiedrām nav tikai brokastis. Gorinam patīk ēst auzu pārslu kā uzkodu, bet ar garšīgu vērpjot. Ja vēlaties pievienot mazliet salduma, varat apkaisīt kādu kanēli vai nesaldinātu kakao pulveri. Getty Images 5no 47Brazīlijas rieksts un fig Vai esat gatavs uzkodām?

tauku zudums ar pārtraukumiem holista svara zuduma komplekts

Rieksti un vīģes ir viegli un traki barojoši. Un sezonas vīģes nodrošina tekstūras apmierinātību, kas satur augstu magnija līmeni, 'saka Kubiks.

Kas ir Keto diēta (& Kas tas nav ’ t)

Getty Images 6no 47Mango ar čili pulveri Garšvielu pievienošana kaut kam tik saldam varētu šķist dīvaini, taču šo ugunīgo uzkodu svara zudums zemesriekstu sviests bumbas vērts izmēģināt. Viņa iesaka tos savienot ar siera gabaliņu, lai pievienotu olbaltumvielu. Getty Images 8no 47Savvaļas melleņu smūtijs Kas ir atsvaidzinošāks par smūtiju? Pievienojot pareizās sastāvdaļas, tas saglabās jūsu uzturu līdz nākamajai ēdienreizei. Izmēģiniet šo recepti no Aku nepieciešamība dibinātāja Lisa Hayim, RD: plānā veidā sagrieziet ābolus un pārklājiet tos ar divām ēdamkarotēm zemesriekstu sviesta pulvera - arī parastais PB darbojas labi - un nedaudz kanēļa, pēc tam papildiniet ar nelielu kaisīšanu ar sausu musli granola mēdz iesaiņot pievienotās eļļas un cukuri.

zaudējumu svara rokasgrāmata tauku sadedzināt v10 labāko ķermeni

Šim līdzsvarotajam uzkodam ir alkas ierobežojošs olbaltumvielu un šķiedrvielu maisījums, un kanēlis var pat strādāt atjaunot vielmaiņu. Getty 10no 47Ar tunci pildīts avokado 'Šis duets ir pilns ar olbaltumvielas un neaizstājamās omega-3 taukskābes, kas palīdz mazināt iekaisumu un uzturēt holesterīna līmeni kontrolē, 'saka reģistrētā diētas ārste, Rebecca Scritchfield, RD, autore Ķermeņa laipnība.

Papildus daudzu vitamīnu un minerālvielu kālija, kalcija, folijskābes un daudz ko citu piedāvājumam tā samtainā, sviestainā bagātība jūtas kā piekāpīga kārums, kas palīdz ilgāk saglabāt sāta sajūtu.

Vai Keto maltīšu plāns ir paredzēts visiem?

Getty vienpadsmitno 47Melone ar karstu mērci Izbaudiet šo saldo un sāļo kombināciju bez nulles vainas sajūtas, pat ja vienā sēdē jūs nomodājat visu bļodu: 'Svaiga melone ir apmierinoša saldā aromāta, kā arī daudz ūdens un šķiedrvielu satura dēļ. Augšā ar karstu mērci, lai iegūtu asu sitienu un palielinātu metabolismu no kapsaicīna [tas satur], 'saka Džulianna HeveraR.

balts nieru pupu toksīns balta nieru pupiņas izkārnījumos

Getty 12no 47Garšvielu rieksti Scritchfield iesaka šo aromātisko un enerģiju veicinošo ārstēšanu ikreiz, kad rodas bads, pateicoties riekstu olbaltumvielu, šķiedrvielu un veselīgi tauki. Izmēģiniet mandeles ar citronu sulu un karija pulveri, lai iegūtu sāļo, kraukšķīgo duetu.

Last updated posts

Karija pulveris palīdz mazināt iekaisumu un veicina gremošanu, 'saka Skritfīlds. Getty 13no 47Tomātu un gurķu salāti Hayim padara šos vienkāršos salātus viņas ēdienreizē starp ēdienreizēm novērst badu.

Apvienojiet vienādās daļās sasmalcinātus gurķus un tomātus un bagātīgi apslaciet ar sarkanvīna etiķi.

Sarkanvīna etiķis var arī palīdzēt kontrolēt cukura līmeņa paaugstināšanos asinīs, 'saka Hayim.

The Naughty Nibbler

Getty 14no 47Cepti cukini čipsi ar papriku un jūras sāli Reģistrēts dietologs Lorēna Minhene iesaka papriku izmantot ne tikai šīs veselīgās uzkodas aromatizēšanai, bet arī palielināt vielmaiņusamaziniet apetīti un pazeminiet asinsspiediens.

Sagrieziet cukini plānās šķēlēs un iemetiet 1 ēdamkarote olīveļļas, jūras sāli un piparus. Apkaisa ar papriku un cep ° F temperatūrā 25 līdz 30 minūtes.

Getty piecpadsmitno 47Bez cepšanas auzu pārslu kodumi Auzu pārslas ir svara zudums zemesriekstu sviests bumbas tauku satura, ar augstu olbaltumvielu saturu saturoša superbarība, ko jūsu ķermenis sagremo lēnām - tas nozīmē, ka jūs paliksiet apmierināts ilgāk - visu lielgabarīta šķīstošo šķiedru dēļ.

Ļaujiet maisījumam hermētiskā traukā 1 stundu atdzist ledusskapī, pēc tam sarullējiet 1 collu bumbiņās, kuras varat ēst visu nedēļu. Getty 16no 47Cieti vārītas olas ar Sriracha mērci Lai uzlabotu vairogdziedzera darbību - dziedzeris pārvalda augšanu un vielmaiņu - skatieties tālāk par a mazkalorijucieti vārīta ola ar zemu tauku saturu, iesaka reģistrētu diētas ārstu Eimija Šapiro.

Ja jums patīk garšvielas, aplejiet savu uzkodu ar sriracha mērci. Kalendāra diēta.

7 dienu Keto maltīšu plāns sievietēm (idejas + vienkāršas receptes)

Tā kā olbaltumvielas tiek sagremotas lēnāk nekā tauki vai ogļhidrāti, tas ilgāk uztur jūsu sāta sajūtu. Sinepes ir zemas kaloritātes, aromātiskas virskārtas. Getty 18no 47Popkorns Neatkarīgi no tā, vai jūs to gatavojat ar gaisa spiedpogu vai mikroviļņu krāsnī popkorns ir pilns ar šķiedra un tajā ir maz kaloriju.

Reģistrēts dietologs Laura Cipullo iesaka to pārkaisa ar uztura raugu.

kalnu rasa aktivizēšanas svara zudums svara zudums rāda sarakstu

Riekstu, gandrīz sieram līdzīgas garšas pārslas ir svara zudums zemesriekstu sviests bumbas B12 vitamīna avots - uzturviela, kas palīdz palielināt vielmaiņu un sadedzina uzkrātos taukus un kalorijas.

Getty 19no 47Dabīgs zemesriekstu sviests uz grauzdiņiem Zemesriekstu sviestā ir daudz veselīgu tauku un tajā ir daudz piepildītu olbaltumvielu, kuras jūsu ķermenis var likt pretī muskuļu audu veidošana. Cipullo iesaka apgrauzdēt Ezekiela maizi, kas ir izgatavota no diedzētiem graudiem un pākšaugiem, kas, apvienojoties, rada pilnīgu olbaltumvielu. Getty divdesmitno 47Melone aplej ar balzamiko etiķi 'Pārtika ar augstu ūdens saturu neļauj mums justies sātīgiem, tāpēc mēs ēdam mazāk, un nedaudzos dabīgos pārtikas produktos ir vairāk ūdens nekā melones,' saka Ansel.

Vienā tasītē ir aptuveni 90 procenti ūdens, un tajā ir tikai aptuveni 45 kalorijas. Balzamiko etiķa pievienošana palīdz aktivizēt pepsīnu - gremošanas enzīmu, kas olbaltumvielas sadala aminoskābēs.

Cietā patiesība: tavs rīta smūtijs varētu būt totāla cukura bumba

Un edamame ir pilns ar to. Apkaisiet nedaudz jūras sāls uz vienu tasi sojas pupiņu bez grēka uzkodām ar 8 gramiem šķiedrvielu un mazāk nekā kalorijas.

Sagatavošana Dziļajā bļodā mīklas mīcīšanai izsijāt miltus, raugs un sāli, rūpīgi sajauciet sausu maisījumu tā, lai raugs vienmērīgi sadalītos.

Šapiro iesaka kalorijas Veselības karavīru Čia Bārikas satur 4 gramus olbaltumvielu un šķiedrvielu, bet tikai 5 gramus cukura. Getty 2. Slim čības svara zudums varat ēst to sausā veidā vai virs piena - Minchen iesaka vienkāršu mandeļu vai kaņepju pienu.

Kruasāni ar iebiezinātu pienu

Jūras aļģēs ir arī algināts - šķiedra, kas atrodama jūras brūnaļģēs, kas var ievērojami palīdzēt samazināt ķermeņa tauku uzņemšanu. Getty 25no 47Ananāss ar laima sulu un jūras sāli Tāpat kā arbūzs, arī ananāsos ir maz kaloriju un augsts ūdens saturs, tāpēc jūs varat to ēst diezgan daudz.

Šapiro patīk izspiest laima sulu un virsū kaisīt jūras sāli, lai iegūtu kombināciju, kas veicina veselīgu gremošanu. Bet tā kā zemesriekstos ir daudz taukuunkaloriju blīvs, mērenība ir atslēga. Getty 27no 47Cepta ola avokado kausā Bez nātrija vai pievienotām sastāvdaļām, uzkodiet šo uzkodu ar augstu olbaltumvielu saturu, lai apmierinātu mazāk nekā kalorijas.

Populāri Raksti

Gatavojot šo šķiedrvielu pildīto uzkodu, tas svīšana miega sadedzināt taukus laikā izmantojiet tikai vienu valriekstu porciju apmēram 13 pusītes.

Getty 29no 47Saulespuķu-lēcu izplatība uz seleriju kātiem 'Šī veselīgo tauku un pietiekamu šķiedrvielu kombinācija uzturēs izsalkumu,' saka Šapiro. Getty 30no 47Biezpiens ar kanēli Šapiro patīk šī mazkaloriju un olbaltumvielām bagātā uzkoda, jo tā ir kalcijs var palīdzēt metabolizēt taukuskas noved pie tā iespējamā zaudējuma.

Iegūstiet pusi tasītes ar kanēli, kas pievienos saldu garšas sitienu un paātrinās glikozes apstrādi, neļaujot ķermenim uzglabāt nevajadzīgus taukus.