1 dienas tauku zudums

Kad jūs to jūtat, jūsu ķermenis jau būs dehidrēts. Ja vien jūs neuztrauc dzeršana, iespējams, ka jūsu treniņš letarģijas dēļ neizdosies. Vienīgais, kas jums ir jāaizmirst, ir vīns, degvīns un alus. Tas ir mūsu gods ir jums, apmeklējot mūs! Vēl viena šī priekšrocība ir tāda, ka, tā kā ēdiens ir fasēts, jūs nepievienosiet papildu šķīvi.

Astoņi noteikumi, kas palīdzēs jums zaudēt taukus un recepšu 1 dienas tauku zudums zaudēšanai by Hugo Rivera Share on Facebook Share on Twitter Kā izmantot kultūrisms nolūkiem tauku zaudējumu? Zaudēt ķermeņa tauku patiešām nav daudz zinātnes.

Tomēr infomercials, kas parādās televīzijā, kā arī rakstus, kas rakstīti fitnesa un kultūrisma žurnālos, ar mazāk atjauninātu informāciju, radīja lielu apjukumu attiecībā uz tauku zuduma priekšmetu. Cenšoties novērst šo neskaidrību, es dalīšos ar 8 tauku zuduma noteikumiem.

Tauku zaudēšanas noteikumi Zemāk ir minēti astoņi noteikumi, kas jāievēro, lai sasniegtu maksimālu pastāvīgu tauku zaudējumu kopā ar palielinātu muskuļu tonusu. Tauku zaudēšanas noteikums Nr. Tas ir pareizi. Jums vajadzēs patērēt apmēram kalorijas mazāk nekā tā, ko sadedzina jūsu ķermenis uzturēšanas apjomsit kā jūs neradītu kaloriju deficītu, neatkarīgi no tā, ko jūs darāt, jūs nezaudēsiet taukus! Tomēr ir svarīgi, lai nedēļas nogalēs jūs palielinātu savu kaloriju par par uzturēšanas summu.

Tas ir nepieciešams, lai nepieļautu, ka vielmaiņa palēninās. Būt vairāk 1 dienas tauku zudums ar to, kā jūs skatāties spogulī vai attēlos un jūsu vidukļa izmēru, nevis ar kopējo ķermeņa svaru skalā, jo šāds mērījums nenošķir tauku un muskuļu daudzumu, kas jums ir. Lielāko daļu laika, kultūrists, kas ir tikai sākot no manis, pasakiet man, ka viņiem vajag zaudēt kaut kur mārciņas tauku.

Tomēr es nebūtu gandrīz tik noraizējies par svaru, kā es būtu ar veidu, kā jūs skatāties spogulī un vidukļa izmēru. Iemesls tam ir fakts, ka sākat savu svara treniņu, jūs sāksit iegūt muskuļu masu, un tādēļ skalā var nebūt nekāda svara zuduma.

Drink this juice before breakfast for 3 days and your belly fat will melt forever

Tāpēc vienkārši rūpējieties par sevi ar to, kā izskatās bildes ir lielisks veids, kā to izsekotun pārtraukt obsessing par savu svaru. Jā, jūs dzirdējāt pareizi. Kaut arī es pastāvīgi dzirdu līniju: "Es vispirms zaudē taukus, veicot sirdsdarbību un pēc tam iegūt muskuļu pēc tam, kad visi tauki ir zaudējuši", tas nav labākais veids, kā zaudēt taukus!

Iemesls tam ir tāds, ka, izmantojot sirds kā vienīgo lietošanas veidu, jūs zaudēsiet vienādu daudzumu tauku un muskuļu. Gala rezultāts būs mazāks, taču joprojām tauku variants pats ar zemāku metabolismu sakarā ar muskuļu zaudējumu. Iegūstot muskuļus, patiešām ir noslēpums par pastāvīgu tauku zudumu, jo vairāk muskuļu jums ir, jo vairāk kaloriju jūs dedzināt atpūsties jebkurā konkrētā dienā.

Turklāt muskuļu iegūšana ir galvenais, lai sasniegtu stingru un labu ķermeni, ko ikviens vēlas, bet diētu un vienīgi kardio tikai nedos. Tauku zaudēšanas kārtojums 4: ja iespējams, mēģiniet lietot pirmo lietojumu no rīta tukšā dūšā. Man patiešām patīk pirmās lietas rīkošana no rīta tukšā dūšā, jo es vienmēr saņemu ātrākos tauku zaudējumu rezultātus šādā veidā. Iemesls tam ir tas, ka jūsu ķermeņa glikogēna rezerves ir izsmeltas, jo nakts ātri, tāpēc ķermenim ir jāpaļaujas uz degšanas tauku degvielu.

svara zudums clip

Bez tam, tā kā man ir pārējā diena ēst, atgūt un augt. Tomēr, ja jums nepatīk svars vilcienā dienas sākumā, vismaz mēģiniet ātri 20 minūšu intensīvas aerobikas aktivitātes tas varētu būt ātrs stacionārs velosipēds vai enerģisks gājienskā arī minūtes vēdera vingrinājums, kas izdarīts superset veidā. Tas dod jums minūtes aeroba darba, kas lēcieniem sāk tauku sadedzināšanas mehānismus dienas sākumā. Pirmā lieta, ko lielākā daļa kultūrisma diētu dara, ir tas, ka viņi sāk sadzīves uzturu, ja viņi ēd tikai vienu vai divas reizes dienā, kā arī palielina sirds un asinsvadu darbību.

Atkal, tas ir drošs uguns veids, kā zaudēt muskuļus un samazināt vielmaiņu. Kā mēs jau zinām, mazāk muskuļu un zemāks metabolisms nav veids, kā sasniegt jūsu kultūrisms mērķi. Lai nepieļautu, ka vielmaiņas process notiek pilnā ātrumā un kontrolētu cukura līmeni asinīs, lai saglabātu augstu enerģijas līmeni un centienus, ir jāņem 5 līdz 6 saldo ēdienu dienā.

Kad es saku, ka sabalansētas maltītes ir tas, ka es domāju, ka katrai maltītei ir jābūt visām makroelementu vielām ogļhidrātiem, olbaltumvielām un taukiem noteiktā proporcijā. Šī 1 dienas tauku zudums ir optimāla insulīna un cukura līmeņa kontrolei asinīs. Turklāt šī attiecība rada labvēlīgu hormonālo vidi, kas izraisa muskuļu augšanu un tauku zudumu. Ja jums nepieciešama palīdzība ar to, kādi pārtikas produkti nodrošina ogļhidrātus, kuri nodrošina olbaltumvielu un kuri nodrošina taukus, lūdzu, apmeklējiet manu rakstu par labas uztura programmas raksturojumu.

Pareizu ēdienkarti, lai svara zudums

Atkārtoti atkal un atkal esmu pamanījis, ka diētas cilvēki sirsnīgi iesakņo diētu un pat uzskaita visas patērētās pārtikas kalorijas. Tomēr lielākā daļa pilnīgi aizmirst par to, ka augļu sulām, dārdām un citiem dzērieniem ir arī kalorijas. Tāpēc, lai izvairītos no jebkāda veida dzēriena, kas satur kalorijas un koncentrējas uz dzeramo tīru ūdeni vietā. Tādā veidā jūs iegūsit šādus priekšrocības: Jūsu apetīte tiks nomākta, jo ūdens palīdz kontrolēt jūsu apetīti.

saskaņā ar kuņģa svara zudumu

Dažreiz, kad pēc labas ēdienreizes izjūt izsalkumu, šī sajūta norāda uz ūdens trūkumu. Dzeramais ūdens tajā laikā 1 dienas tauku zudums izkļūt. Jūs saņemsiet vielmaiņas stimulu, jo aukstā ūdens palielina vielmaiņu.

Tauku zuduma process darbosies pilnā maksimumā, jo nepieciešams ūdens, lai radītu tauku zudumu. Jūs neēdat nevajadzīgas kalorijas, jo ūdenim nav kaloriju.

Tauku zaudēšanas noteikums 7: esiet gatavs un iesaiņojiet maltītes iepriekš. Viena lieta, kas pilnīgi nogalina dieters, gatavojas strādāt. Tomēr darbs nav vaininieks. Izcelsme ir pusdienu stunda.

Rīsu diēta svara zudumam 7 dienas

Ja dieter neiepako savu ēdienu, pusdienās nāk un cilvēki nonāk tuvākajā ātrās ēdināšanas locītavā un pakļauj sevi kārdinājumam, ka, iespējams, deviņi no desmit reizes viņi pakļaujas. Tāpēc vislabākais veids, kā palikt uztura laikā un arī izvairīties no ēdienreizēmir visu iepakot tā, lai pēc ēdienreizes būtu salīdzinoši viegli piekļūt pārtikai.

Vēl viena šī priekšrocība ir tāda, ka, tā kā ēdiens ir fasēts, jūs nepievienosiet papildu šķīvi. Tauku zaudēšanas noteikums 8: iet uz gultu agri.

Āzijas stila sauteed cāļa un veggies Kāpēc tas darbojas Siltais ūdens ar laima sulu un medu ir lielisks veids, kā sākt savu dienu.

Lai gan miega prasības atšķiras, no septiņām līdz deviņām miega stundām parasti ir labs īkšķis. Varbūtība, ka beidzas ar vēlu nakts cravings palielinās eksponenciāli katru nākamo stundu dienā, kad jūs paliekat nomodā. Recepte uz 1 dienas tauku zudums zaudējumu Tagad, kad man ir ietverti 8 noteikumi par tauku zudumu, zemāk ir recepte zaudēt tauku: Apmācības kārtībā izmantojiet svara treniņu kā galveno uzdevuma formu: ja jūs sākat lietot, trīs reizes nedēļā veiciet pilnu ķermeņa svara apmācību; kā pirmdienās, trešdienās un piektdienās ja jūs tikko sākat, lūdzu, apmeklējiet manu rakstu, lai sāktu kultūrists.

Jūs varat mēģināt eksperimentēt pirmās lietām no rīta tukšā dūšā, lai vēl vairāk paātrinātu tauku zudumu pieaugumu. Galvenais ir saglabāt pienācīgu hidratāciju ar lielu daudzumu ūdens pirms, pēc un pēc treniņa. Dodiet tai četru nedēļu izmēģinājumu un, ja jūs vienkārši nejūtas labi vai tas nav praktiski atkarīgs no jūsu grafikatad vienkārši vilciens jebkurā izdevīgā laikā, dienas laikā.

Ja jūs spējat veikt svara treniņu no rīta, pēc tam 40 minūtes no svara un tikai 10 minūtes no vieglas velosipēdistu brauciena pēc 1 dienas tauku zudums, lai izlaistu pienskābi jūsu sistēmā.

19 dienu tauku zudums

Lietojiet kardiogēzi dienās, kad pirmās lieta neuzņemat svaru no rīta tukšā dūšā. Atkal galvenais ir palikt labi hidratēts.

xls ķermeņa tauku deglis

Arī ierobežojiet sevi ne vairāk kā 40 minūtes. Ja jūs jau kādu laiku strādāties ar kardio, iemet ķermeņa līknes bumbu, lai saglabātu to spriestu un tādējādi pielāgotu šajā gadījumā, lai saglabātu aerobo aktivitāti, dedzinot taukus.

Jūs varat sajaukt ķermeni, veicot 2 nedēļas no 20 sirds kardio, tad divas nedēļas no 30 minūtēm un pēc tam 2 nedēļām 40 minūtes. Pēc pēdējām divām nedēļām atkārtojiet sešu nedēļu ciklu. Daudzi cilvēki to atstāj novārtā, un tādēļ nav nekādu labumu no aerobikas nodarbībām. Tātad, kamēr jūs saglabāt savu sirdsdarbības ātrumu šajā līmenī, plus vai mīnus 10 sitieniem minūtē, jums būs dedzināšana tauku. Kalkulators jūsu sirds ritmu šeit. Ēd 5 līdz 6 ēdienreizes dienā. Lūdzu, apmeklējiet manu ēdināšanas lapu, lai iegūtu vairāk informācijas par uzturvērtības informāciju.

Izmantojiet labas kultūristiskās piedevas: izmantojiet labu vairāku vitamīnu un minerālvielu formulu kopā ar proteīna piedevu.

definīcija no netīšas svara zudumu

Vairāku vitamīnu un minerālvielu formulas iemesls ir izvairīties no uzturvielu trūkuma. Es izmantoju zīmolu Eclipse Complex Arī iegūstiet sev labu vitamīna C piedevu lietoju 3 gramus dalītās devās pa 1 gramu dienā. C vitamīns ir lielisks kortizola slāpētājs, kā arī tas palīdz jūsu imūnsistēmai.

Visbeidzot, lietojiet labu proteīna piedevu kā ērtu veidu, kā iegūt visu ēdienu, neēdot visu dienu pārtiku. Ja jūs esat olbaltumvielu bāros, izmēģiniet labradas stieņus.

kaloriju diēta () | Viskas apie jūsų sveikatą!

Viņi garšo lieliski! Dzert daudz ūdens. Atturēties no smēķēšanas vai dzeršanas: nesmēķēt vai neēst alkoholu. Gan zemāks testosterona līmenis citu problēmu vidū. Jo īpaši alkohols ir liels, lai iegūtu taukus.

Kā izveidot 1200 kaloriju diētu

Es ceru, ka tas rūpīgi iztīra visu neskaidrību, kas saistīta ar tauku zaudēšanu. Es vēlos, lai es varētu pateikt, ka tur ir burvju bullet tur, kas padarīs visus taukus pazūd, bet es varu jums pateikt, ka es patiešām to meklēju, un vienīgais, kas pieejams, ir tikai vienkāršs smags darbs, gudra diēta un jūsu apņemšanās lai tā notiktu. Labu veiksmi ar diētu!