Augsti rep squats tauku zudums, Jūsu Vasaras Svars Loss Program

Soli uz soli. Izpilda bez hantelēm.

Kad ķermenis iztur, notiek gan mehānisks, gan sistemātisks stress augsta līmeņa apmācība.

augsti rep squats tauku zudums

Muskuļu šķiedras tiek pakļautas jauniem atkārtojumu diapazoniem, kuriem ir tendence uz sarkoplazmatisko hipertrofiju, galvenokārt mērķējot uz I tipa muskuļu šķiedrām. Tā rezultātā notiek 'šūnu pietūkuma' paaugstināšanās, kas korelē ar sarkoplazmas šķidruma palielināšanos muskuļu šūnā. Vēl viens ievērojams hipertrofiju atbalstošs blakusprodukts, kas saistīts ar lielu rep treniņu, ir ievērojams asins plūsmas palielinājums muskuļos.

Apvalks, kas aptver muskuļus, kas pazīstams kā fascija, laika gaitā kļūst elastīgāks, kas ir vienāds ar lielāku izaugsmes vietu apgabalā.

Ar paaugstinātu asins plūsmu nāk arī labāka barības vielu transportēšana un asimilācija, kas abi var atbalstīt atveseļošanos un augšanu. Daudzas muskuļu grupas neizplešas līdz galam, kamēr tās nav pakļautas augsta līmeņa treniņiem.

augsti rep squats tauku zudums

Tas bieži ir saistīts ar faktu, ka lēnas raustīšanās šķiedras nav pietiekami stimulētas. Daudzi mani klienti ziņo par ievērojamu muskuļu apjoma palielināšanos, kad viņi ir pabeiguši savu pirmo pilno Y3T programmu.

Pēc manas pieredzes, pēc konsekventas augstāku rep diapazonu izmantošanas ir arī ievērojami uzlabojumi muskuļu atdalīšanā.

Vingrinājumu prasības

Galu galā augsta līmeņa treniņi uzlabo muskuļu augšanu un kondicionēšanu. Lielā Y3T daļas intensitāte nozīmē, ka palielinās tauku mobilizācija un kopējie kaloriju izdevumi. Hormonāli ķermenis arī tiek optimizēts tauku zudums. Īsāk sakot, Y3T 3. Dažu pilienu veikšana treniņa beigās nav mana ideja par augsta līmeņa apmācību. Lai iegūtu optimizētus rezultātus ar treniņiem ar lielu atkārtojumu, es uzskatu, ka tas ir svarīgi to pielietot periodizētas programmas ietvaros, kas izmanto tās augstās intensitātes raksturu ekstremālām muskuļa traumām mazāka apjoma formātā.

Video: Truth About ABS-The Truth About ABS Fitness Program 2021, Septembris

Piemēram, Y3T 1. Visbeidzot, 3. Šis veidojums nozīmē, ka CNS tiek dots laiks, kas vajadzīgs, lai atjaunotos un pielāgotos. Ja nenotiks periodizācija, CNS ātri pārmērīgi nogurdinās, kā rezultātā samazināsies muskuļu veiktspēja un plato.

augsti rep squats tauku zudums

Ir ļoti svarīgi, lai, piemērojot augsto rep diapazonu 3. Tas darbojas kā kompensācija par kopējo treniņu apjoma samazinājumu šīs nedēļas laikā. Ar šo intensitātes pakāpi nāk augsta sliekšņa motoru vienību komplektēšana, kas noved pie globālās muskuļu šķiedras stimulēšana. Iespējams, ka vislielākā kļūda, ko cilvēki pieļauj, piemērojot treniņus ar augstu līmeni, ir nepareiza svara izvēle un pārāk viegla.

  1. Auksts tauku deglis pārskats
  2. Big w aizņemts mammas ceļvedis svara zudumam
  3. Papēži un zeķes ir pilnīgi uz statīva, pēda tiek piegādāta stingri, nepārtraukti.
  4. Ēšanas tauku un svara zudums
  5. Labākais novājēšanas plāksteris atsauksmes
  6. Apmācība ar ķēdes gredzeniem ir patiešām efektīvs veids, kā veidot spēku un sadedzināt lielas kalorijas sporta zālē.

Rezultātā viņi sasniedz aptuveni 80 procentus no mērķa repa diapazona un sāk izjust apdegumu. Tas nav Y3T augstas intensitātes augsta līmeņa treniņš.

Aerobika uz stepes svara zudumam

Aptuveni 50 procentus no komplekta ceļa jums vajadzētu samazināt atpūtas pauzi. Piemēram, ja atkārtojuma diapazons uz kājas nospiešanas ir no 60 līdz 80 atkārtojumiem, pie aptuveni 30 atkārtojumiem jums būs jāaptur dažas sekundes, lai atjaunotos.

augsti rep squats tauku zudums

No šejienes jūs, iespējams, veicat nedaudzus atkārtojumus vienlaikus, šādi sadalot noteikto, līdz jūs esat samazinājies par vientuļajiem. Tas precīzi raksturo to, kā vajadzētu justies katram komplektam, kas ir ļoti atšķirīga no tā, ko lielākā daļa augsti rep squats tauku zudums uztver kā intensīvu treniņu ar lielu repa līmeni. Lūdzu, pārliecinieties, ka atceraties to, lietojot Y3T, jo tas atšķirīs jūsu priekšrocības un nē.

  • Šī Fat Burning Kettlebell treniņa ir tikai 2 pārceļas - Treniņi
  • Vingrinājumi uz soli. Vingrinājumi bērniem

Ja jūs spējat veikt 20 augsta līmeņa treniņu komplektus, tas jums nav pietiekami intensīvs, es jums apliecinu. Uzturiet ekscentriku līdz divām sekundēm un atpūtas periodu līdz 90 augsti rep squats tauku zudums.

Related Content

Katram treniņam paredzētais atkārtojuma temps šeit nodrošina, ka muskuļi tiek pakļauti pietiekami daudz laika sasprindzinājumā, radot nepieciešamo hipertrofisko reakciju.

Atpūtas periodi nodrošina, ka muskuļu šķiedras un enerģijas sistēmas tiek izstumtas, nepiedzīvojot pārāk daudz atpūtas.

Pārliecinieties, ka esat ēdis visas jūsu maltītes un ir garīgi sagatavoti. Jums būs nepieciešams viss iespējamais, lai izietu no šiem ķermeņa daļas treniņiem.

Apģērbu un apavu apmācība

Izvairieties no pilnīgas pagarinājumu bloķēšanas, lai aizsargātu ceļa locītavu. Brauciet caur papēžiem, veicot kāju nospiešanas un tupēšanas kustības. Izvairieties no rumpja radīta impulsa izmantošanas svara pārvietošanai. Izmantojiet celšanas siksnas, lai saķeres spēks nekļūtu par ierobežojošu faktoru. Izvairieties no pilnīgas bloķēšanas pieturiet 2 līdz 3 collas īsā attālumānospiežot kustības, lai uzturētu spriedzi uz krūtīm, nevis tricepsu.

Jūsu Vasaras Svars Loss Program

Izvairieties nokrist zem krūškurvja dziļuma, nospiežot, lai saglabātu spriedzi uz pecs un mazinātu plecu locītavas slodzi. Izvairieties no rumpja radīta impulsa izmantošanas svara celšanai. Atslābiniet slazdus un izolējiet deltoīdus, pat ja tas nozīmē mazāk svara.

augsti rep squats tauku zudums

Izmantojiet pilnu kustību diapazonu, lai nodrošinātu visu trīs tricepsu galvas darbību. Neļaujiet rumpja radītajam impulsam veicināt svara celšanu. Ārēji pagrieziet plaukstu uz hanteles vingrinājumiem, lai iegūtu vairāk muskuļu šķiedru.

Izmantojiet izometrisku aizturi katra atkārtojuma augšdaļā, lai vēl vairāk palielinātu muskuļu stimulāciju.

augsti rep squats tauku zudums