Ķermeņa tauku zudums 12 nedēļās, Padomi, kā zaudēt vēderu

Jebkurā gadījumā tikai uzraugošais ārsts izlemj, cik daudz savākt grūtniecībai. Pretestības treniņi Lai palielinātu jūsu izredzes atbrīvot mīlas rokturus, pievienojiet pretestības apmācību jūsu skriešanas programmā.

Izglītību Intermitējošs badošanās nav labāks par tradicionālo diētu svara zudumam, jaunu pētījumu rezultāti Ar globālo uztura nozari, kuras vērtība ir USD95 miljardi, ir skaidrs, ka pasaule ir apsēsta ar svara zudumu.

Bet kas ir labākais uzturs svara zaudēšanai un veselības uzlabošanai?

Tauku sadedzināšanas paātrināšana ar augstas intensitātes treniņiem!

Viena no daudzsološākajām diētām, kas nesen guvusi uzmanību, ir nepārtraukta badošanās, ko mediji ir vainagojuši brīnumu svara zuduma risinājums.

Bet saskaņā ar nesen veiktu pētījumu, kad runa ir par svara zaudēšanu, neregulāra badošanās nav efektīvāka par tradicionālo diētu. Ķermeņa tauku zudums 12 nedēļās badošanās ir ēšanas modelis, kas saista ikdienas ēdienu vienā laika ierobežojumā, pēc tam tukšā dūšā visu dienu. Tas ļauj piecas dienas bez ierobežojumiem ēst un divas dienas parasti nepastāvīgas ēst ļoti zemu kaloriju diētu, parasti apmēram kcal.

Diēta bez ogļhidrātiem: plusi un mīnusi, nedēļas ēdienkarte

Diēta lielākais aicinājums ir elastība, lai to pielāgotu jūsu dzīvesveidam. Entuziasmu periodiskai badošanai veicināja pētījumi ar dzīvniekiem, kas liecināja, ka badošanās varētu palīdzēt samazināt diabēta, sirds un asinsvadu slimību un noteiktu vēža veidu risku.

Tomēr daži pētījumi patiešām ir pārbaudījuši periodiskas badošanās ietekmi uz cilvēkiem ilgāk par sešiem mēnešiem. Ilgstošu pētījumu veikšana, kas kontrolē uzturu, ir sarežģīta, jo ir grūti panākt, lai cilvēki tos ievērotu, un rezultātus var ietekmēt ārēji faktori. Šis nesen veiktais pētījums tika veikts 50 nedēļu laikā, padarot to par vienu no ilgākajām periodiskajām tukšā dūšā. Pētnieki sadalīja dalībniekus trīs grupās.

  1. Psiholoģija, filozofija un domāšana par dzīvi.
  2. Tauku zudums uz gurniem
  3. Bet skriešana regulāri nav garantija, ka jūs samazināt ķermeņa tauku.
  4. Tauku zudumu iepirkumu saraksts
  5. Izglītību Intermitējošs badošanās nav labāks par tradicionālo diētu svara zudumam, jaunu pētījumu rezultāti Ar globālo uztura nozari, kuras vērtība ir USD95 miljardi, ir skaidrs, ka pasaule ir apsēsta ar svara zudumu.

Trešajai kontroles grupai 5 labākās augšstilba novājēšanas kustības uzdots mainīt diētu. Pirmo 12 nedēļu laikā apmācīts dietologs cieši sadarbojās ar dalībniekiem, lai nodrošinātu, ka viņi pieturās pie piešķirtā diēta.

kā stretch marks izskatās pēc svara zuduma muskuļu sadedzina taukus ātrāk

Pēc 12 nedēļām dalībnieki turpināja ievērot diētu bez dietologa. Pēc tam pēc 12, 24 un 50 nedēļām diētu ietekme tika novērtēta, izmantojot vairākas veselības pārbaudes. Pētnieki mēra ķermeņa svaru, ķermeņa tauku, insulīna jutību diabēta risku, ko norāda spēja kontrolēt glikozes līmeni asinīs un holesterīnu.

Viņi arī analizēja 82 gēnus, kas saistīti ar aptaukošanos un vielmaiņas slimībām.

VESELĪBA: Stāsts par taukiem un muskuļiem

Pētījuma galvenais konstatējums bija tāds, ka neregulāra tukšā dūšā un ikdienas kaloriju ierobežošana izraisīja ievērojamu svara un tauku zudumu, salīdzinot ar kontroles grupu.

Bet intermitējošs badošanās nebija efektīvāks par tradicionālo diētu, lai zaudētu svaru. Intermitējošs badošanās arī neuzlaboja nevienu veselības marķieri vairāk nekā ikdienas kaloriju ierobežojums. Izstāšanās rādītāji bija zemi, bet abām uztura grupām līdzīgi, liekot domāt, ka dalībnieki to varēja viegli ievērot. Citi ilgstoši pārtraukti tukšā dūša pētījumi cilvēkiem ir parādījuši līdzīgus rezultātus.

Šis pētījums būtībā apstiprina labi saprastu svara zuduma principu: neatkarīgi no izmantotās metodes, lai zaudētu svaru, jums ir jāsamazina kopējā kaloriju patēriņš.

Ir nepieņemami lietot gatavus ēdienus ar lielu dzīvnieku un augu tauku saturu. Mums jāaizmirst par saldiem dzērieniem, ātro ēdienu un alkoholu.

Tātad varbūt tā nav pārsteidzoši, ka gala rezultāti ir līdzīgi. Tas liek domāt, ka periodiska badošanās var palīdzēt īstermiņa svara zudumam, taču tā var nebūt laba metode ilgstošam, ilgstošam svara zudumam.

Pilns ķermeņa tauku zaudējums 14 dienu laikā bez lēkāšanas! Bezmaksas mājas treniņu ceļvedis

Mani pētījumi atklāja, ka pēc ļoti zemas kalorijas diētas kcal cilvēki nākamajā dienā piedzīvoja pazeminātu hormonu ghrelīna līmeni. Tā kā augstās ghrelīna koncentrācijas ir saistītas ar izsalkušu sajūtu, zemākas kaloriju diētas mazākās koncentrācijas apetīti nomāc un var palīdzēt cilvēkiem ar īslaicīgu svara zudumu.

Tomēr šis pētījums nespēja pierādīt tādus pašus veselības uzlabojumus piemēram, jutību pret insulīnuko pierādīja iepriekšējie pētījumi ar dzīvniekiem.

Šie pētījumi izmantoja garākas, smagākas kaloriju ierobežošanas metodes bieži vien tukšā dūšākuras 5: 2 diēta parasti neietver. Lasīt vairāk: Šeit ir izdilis par svara zudumu - 5: 2 diēta Bet viens cilvēka pētījums atklāja, ka pēc 5: 2 diētas trīs mēnešus uzlabojot insulīna jutību pret ikdienas kaloriju ierobežošanas diētām, ja divas ļoti zemas kalorijas dienas tika veiktas secīgi.

Kā zaudēt vēdera 14 padomus, lai valkātu tievu figūru

Tas liek domāt, ka periodiska badošanās var sniegt papildu priekšrocības, ja tiek pagarināts kaloriju ierobežojuma periods.

Nav zināms, vai pārtrauktā badošanās var būt veiksmīga pēc 50 ķermeņa tauku zudums 12 nedēļās.

macys novājēšanu peldkostīmi pārtika lai nokļūtu slim

Un, lai gan izstāšanās rādītāji bija zemi, pētījums joprojām pierādīja, ka nepārtraukta badošanās nav imūna pret pakāpenisku citu diētu ievērošanas samazināšanos. Tas nozīmē, tāpat kā lielākā daļa diētu, tas ir efektīvs tikai tad, ja ir aktīvi centieni to uzturēt. Jautājumi joprojām ir par periodisku badošanos, īpaši par to, vai visas metodes piemēram, karavīru uzturs, kur vakarā ēdat tikai vienu lielu maltīti ir līdzīgi efektīvas.

Nozīmīga uzmanība tiek pievērsta arī cita veida periodiskai badošanai, kas pazīstama kā ierobežota barošana kur cilvēki var ēst tikai fiksētas četru, sešu vai astoņu stundu ēšanas loga laikāun viens pētījums liecina par to, kādu laiku jūs ēdat.

Bomb dedzināšana tauku

Pašlaik tiek veikti pētījumi, lai noteiktu labāko laiku ēst, cik ilgi jums vajadzētu ātri, un kā šīs diētas īpaši ietekmē veselību Kad runa ir par diētu, nav viens piemērs visiem. Šis pētījums parādīja, ka periodisks badošanās un kaloriju ierobežojums ir vienlīdz efektīvs svara zudumam un vielmaiņas uzlabošanai. Tātad labākais un, visticamāk, veiksmīgākais, pats sevis diēta, iespējams, atbilst jūsu dzīvesveidam.

Populārākas Kategorijas.

labākais svara zudums grafiks vai izlaižot svara zudumu