Ilgstoša badošanās un tauku zudums

Apsveriet, kas tieši notiek mūsu ilgstoši ciešošajā ķermenī ilgstoša pilnīga bada laikā, kad ķermenī neieplūst ēdiens: nav olbaltumvielu, tauku vai ogļhidrātu, bet tikai ūdens neierobežotā daudzumā. Biezpiens ar kefīru

Pārtraukta badošanās veselībai un tauku zudums - Pamati - 2021

Izglītību Intermitējošs badošanās nav labāks par tradicionālo diētu svara zudumam, jaunu pētījumu rezultāti Ar globālo uztura nozari, kuras vērtība ir USD95 ilgstoša badošanās un tauku zudums, ir skaidrs, ka pasaule ir apsēsta ar svara zudumu. Bet kas ir labākais uzturs svara zaudēšanai un veselības uzlabošanai?

labākā svara zudumu tehnoloģija

Viena no daudzsološākajām diētām, kas nesen guvusi uzmanību, ir nepārtraukta badošanās, ko mediji ir vainagojuši brīnumu svara zuduma risinājums. Bet saskaņā ar nesen veiktu pētījumu, kad runa ir par svara zaudēšanu, neregulāra badošanās nav efektīvāka par tradicionālo diētu.

Intermittent Fasting Results in 1 month (with pictures)

Intermitējošs badošanās ir ēšanas modelis, kas saista ikdienas ēdienu vienā laika ierobežojumā, pēc tam tukšā dūšā visu dienu. Tas ļauj piecas dienas bez ierobežojumiem ēst un divas dienas parasti nepastāvīgas ēst ļoti zemu kaloriju diētu, parasti apmēram kcal. Diēta lielākais aicinājums ir elastība, lai to pielāgotu jūsu dzīvesveidam.

Entuziasmu periodiskai badošanai veicināja pētījumi ar dzīvniekiem, kas liecināja, ka badošanās varētu palīdzēt samazināt diabēta, sirds un asinsvadu slimību un noteiktu vēža veidu risku.

Cikliskā bada svara zudums. Pareiza tukšā dūša uz ūdens svara zudumam. Kā sagatavoties badam

Tomēr daži pētījumi patiešām ir pārbaudījuši periodiskas badošanās ietekmi uz cilvēkiem ilgāk par sešiem mēnešiem. Ilgstošu pētījumu veikšana, kas kontrolē uzturu, ir sarežģīta, jo ir grūti panākt, lai cilvēki tos ievērotu, un rezultātus var ietekmēt ārēji faktori.

Šis nesen veiktais pētījums tika veikts 50 nedēļu laikā, padarot to par vienu no ilgākajām periodiskajām tukšā dūšā. Pētnieki sadalīja dalībniekus trīs grupās.

Trešajai kontroles grupai netika ilgstoša badošanās un tauku zudums mainīt diētu.

Streikotāji pie valdības beidz badoties Septembris

Pirmo 12 nedēļu laikā apmācīts dietologs cieši sadarbojās ar dalībniekiem, lai nodrošinātu, ka viņi pieturās pie piešķirtā diēta. Pēc 12 nedēļām dalībnieki turpināja ievērot diētu bez dietologa. Pēc tam pēc 12, 24 un 50 nedēļām diētu ietekme tika novērtēta, izmantojot vairākas veselības pārbaudes. Pētnieki mēra ķermeņa svaru, ķermeņa tauku, insulīna jutību diabēta risku, ko norāda spēja kontrolēt glikozes līmeni asinīs un holesterīnu.

Zems triglicerīdu līmenis, kas var būt un ko darīt

Viņi arī analizēja 82 gēnus, kas saistīti ar aptaukošanos un vielmaiņas slimībām. Pētījuma galvenais konstatējums bija tāds, ka neregulāra tukšā dūšā un ikdienas kaloriju ierobežošana izraisīja ievērojamu svara un tauku zudumu, salīdzinot ar kontroles grupu. Bet intermitējošs badošanās nebija efektīvāks par tradicionālo diētu, lai zaudētu svaru.

Intermitējošs badošanās arī neuzlaboja nevienu veselības marķieri vairāk nekā ikdienas kaloriju ierobežojums.

💄💋👄 MATI: Kā samazināt vēdera tauku

Izstāšanās rādītāji bija zemi, bet abām uztura grupām līdzīgi, liekot domāt, ka dalībnieki to varēja viegli ievērot. Citi ilgstoši pārtraukti tukšā dūša pētījumi cilvēkiem ir parādījuši līdzīgus rezultātus. Šis pētījums būtībā apstiprina labi saprastu svara zuduma principu: neatkarīgi no izmantotās metodes, lai zaudētu svaru, jums ir jāsamazina kopējā kaloriju patēriņš.

Tātad varbūt tā nav pārsteidzoši, ka gala rezultāti ir līdzīgi.

Kā badošanās atšķiras no uztura? Grūtāk, bet ātrāk!

Tas liek domāt, ka periodiska badošanās var palīdzēt īstermiņa svara zudumam, taču tā var nebūt laba metode ilgstošam, ilgstošam svara zudumam. Mani pētījumi atklāja, ka pēc ļoti zemas kalorijas diētas kcal cilvēki nākamajā dienā piedzīvoja pazeminātu hormonu ghrelīna līmeni.

Tā kā augstās ghrelīna koncentrācijas ir saistītas ar izsalkušu sajūtu, zemākas kaloriju diētas mazākās koncentrācijas apetīti nomāc un var palīdzēt cilvēkiem ar īslaicīgu svara zudumu.

Jūs piesātināsiet ķermeni ar kalciju, kā arī citām minerālvielām, kas atrodamas biezpienā un kefīrā Jūs uzlabosiet ādas, matu un nagu stāvokli Jums nav jāmirst badā, jo kefīrs un biezpiens lieliski piesātina ķermeni Ar divu līdzekļu palīdzību jūs noņemsiet daļu no liekā šķidruma no ķermeņa, tāpēc jūs kļūsiet vēl par soli tuvāk atbrīvošanai no celulīta. Detalizēta badošanās dienas ēdienkarte Tā kā šī ir badošanās diena, tas nozīmē, ka šajā dienā ir aizliegts lietot jebkādus produktus, izņemot biezpienu un kefīru. Izņēmums ir arī bez cukura un neierobežots parastā ūdens daudzums bez gāzēm un bez garšas. Visu gavēņa dienu varat izdalīt 1 litru kefīra un 0,5 kg biezpiena. Mēs vēršam jūsu uzmanību uz to, ka labāk neizvēlēties pilnīgi beztauku produktus, jo tiem ir ļoti liegtas to derīgās īpašības.

Tomēr šis pētījums nespēja pierādīt tādus pašus veselības uzlabojumus piemēram, jutību pret insulīnuko pierādīja iepriekšējie pētījumi ar dzīvniekiem. Šie pētījumi izmantoja garākas, smagākas kaloriju ierobežošanas metodes bieži vien tukšā dūšākuras 5: 2 diēta parasti neietver. Lasīt vairāk: Šeit ir izdilis par svara zudumu - 5: 2 diēta Bet viens cilvēka pētījums atklāja, ka pēc 5: 2 diētas trīs mēnešus uzlabojot insulīna jutību pret ikdienas kaloriju ierobežošanas diētām, ja divas ļoti zemas kalorijas dienas tika veiktas secīgi.

Intermitējošs badošanās nav labāks par tradicionālo diētu svara zudumam, jaunu pētījumu rezultāti

Tas liek domāt, ka periodiska badošanās var sniegt papildu priekšrocības, ja tiek pagarināts kaloriju ierobežojuma periods. Nav zināms, vai pārtrauktā badošanās var būt veiksmīga pēc 50 nedēļām. Un, lai gan izstāšanās rādītāji bija zemi, pētījums joprojām pierādīja, ka nepārtraukta badošanās nav imūna pret pakāpenisku citu diētu ievērošanas samazināšanos.

kā noņemt taukus ātri no ķermeņa

Tas nozīmē, tāpat kā lielākā daļa diētu, tas ir efektīvs tikai tad, ja ir aktīvi centieni to uzturēt. Jautājumi joprojām ir par periodisku badošanos, īpaši par to, vai visas metodes piemēram, karavīru uzturs, kur vakarā ēdat tikai vienu lielu maltīti ir līdzīgi efektīvas.

Nozīmīga uzmanība tiek pievērsta arī cita veida periodiskai badošanai, kas pazīstama kā ierobežota barošana kur cilvēki var ēst tikai fiksētas četru, sešu vai astoņu stundu ēšanas loga laikāun viens pētījums liecina par to, kādu laiku jūs ēdat. Pašlaik tiek veikti pētījumi, lai noteiktu labāko laiku ēst, cik ilgi jums vajadzētu ātri, un kā šīs diētas īpaši ietekmē veselību Kad runa ir par diētu, nav viens piemērs visiem.

kā sadedzināt augšējo ķermeņa tauku mājās

Šis pētījums parādīja, ka periodisks badošanās un kaloriju ierobežojums ir vienlīdz efektīvs svara zudumam un vielmaiņas uzlabošanai.

Tātad labākais un, visticamāk, veiksmīgākais, pats sevis diēta, iespējams, atbilst jūsu dzīvesveidam. Populārākas Kategorijas.