Tauku zudums lielie muskuļi. Pērc un pārdod kopā ar Mums!

Kā redzat, svara pārtraukšanai ir pietiekami daudz iemeslu, taču tie visi ir īslaicīgi. Testosterons un estradiols ir primārie dzimumhormoni, kas kontrolē vīriešu un sieviešu īpašības. Ja jūs jau sen izmantot, un nav gatavojas piedalīties konkursos, fitnesa bikini, nav jēgas vēl papildus trenēt presi. Un vēl — risks kaitēt iekšējiem orgāniem.

Fogoros, MD Share on Facebook Share on Twitter Izmaksas par diētu zem fitnesa sievietēm Klīniskajos pētījumos bieži tiek pārbaudīts svara zudums ap aptaukošanās epidēmiju. Protams, šāda veida pētījumi ir nepieciešami, ņemot vērā to, ka 30 procenti amerikāņu ir aptaukojušies ar sliktu veselību. Bet ko par aktīvām sievietēm, kurām ir normāls svars, ir saistīta ar fitnesa un kultūrizglītību?

Meklējot uzticamu informāciju sievietēm, kas vēlas zaudēt svaru konkurences nolūkos, ir sarežģīts process.

Sirdsdarbības fakti

Saskaņā ar ekspertu atsauksmēm trūkst pētījumu, un šajā jomā ir novecojis materiāls ar sliktu kvalitāti. Sportiskas sievietes ar normālu svaru uzskata, ka uztura ietekme uz veselību ir svarīgs jautājums, kas ir tikpat vērtīgs kā klīniskajā izpētē. Viņi vēlas uzzināt, kas notiek ar viņu ķermeni ar smagu svara zudumu un zemu ķermeņa tauku saturu.

Vai tas ir drošs? Daudzi jautājumi un bažas par šīm sievietēm līdz šim nav atstāti. Pētnieki ir izvēlējušies laiku, lai pārbaudītu spēcīgas svara zuduma ietekmi uz aktīvas sievietes fitnesa konkurentiem.

Tie īpaši attiecas uz izmaiņām ķermeņa sastāvā un hormonu funkcionēšanā trīs līdz četru mēnešu diētas laikā. Pētījums Pieņemšana darbā tika samazināta līdz 50 veselām jaunām sievietēm, kuras bija Starptautiskās federācijas kultūrisms un fitnesa IFBB amatieru fitnesa konkurentiem.

Brīvprātīgie tika iedalīti divās grupās no 27 sievietēm diētas un 23 kontroles dalībniekiem. Pētījuma ilgums tika iedalīts šādās konkursa sagatavošanai raksturīgajās kategorijās : Uztura vai griešanas fāze apmēram 20 nedēļas : diētas grupa samazināja kalorijas par 30 procentiem un mainīja fizisko aktivitāti.

  • Nu, es to jau esmu teicis un es to vēlreiz: Nav tādas lietas kā vietas samazināšana kad runa ir par svara zaudēšanu.
  • Ralfs Azarovs Visi zina, cik viegli uzkrāt liekos kilogramus no vidukļa un vēdera.
  • 6 veidi, kā atbrīvoties no vēdera taukiem - zaudē svaru vēderā - Svara Zudums
  • Sadedzināt taukus no krūtīm
  • Novājēšanu manas rokas
  • Olbaltumvielu diēta, tās plusi un mīnusi / Kapsulas Keto Eat&Fit
  • Pārvērst taukus svara zudumam

Kontroles grupa uzturēja gan barības vielu uzņemšanu, gan fizisko aktivitāti. Atveseļošanās fāze apmēram 19 nedēļas : diētas grupa palielināja kalorijas līdz sākotnējam līmenim.

Pirms pētījuma pabeigšanas un pēc tam visas sievietes tika pakļauti plaša laboratorijas darbiem un klīniskai ķermeņa skenēšanai. Fitnesa novērtēšanas testēšana ietvēra DXA skenēšanu, bioimpedanci, ādas krokām, asinsspiedienu un muskuļu spēka mērījumus.

Mainiet progresa mērīšanas veidu

Dalībniekiem pētījuma laikā bija spēcīga pretestības apmācība un apmācīti ar savām programmām. Diētas grupas dalībnieki sekoja sadalītām kārtējām treniņiem, ko bieži izmanto kultūrists.

Sadalītas rutīnas koncentrējas uz vienas muskuļu grupām vienā treniņa sesijā. Apmācības ilga no 40 līdz 90 minūtēm. Dalībnieki piedalījās arī apmācības procesā. HIIT rutīnas ilga aptuveni 20 minūtes, un zemākas intensitātes aerobika parasti ir no 30 līdz 60 minūtēm. Visi dalībnieki sacensību nedēļā atteicās no HIIT treniņa un izmantoja tikai zemākas intensitātes aerobiku. Lielākā daļa sieviešu izvēlējās atsevišķu kardio un pretestības apmācību, lai viņi katru dienu pabeidza divus dažādus treniņus.

Ikdienas uztura devas kontroles grupai saglabājās nemainīgas, kamēr diētas tauku zudums lielie muskuļi samazināja kaloriju daudzumu par gandrīz 30 procentiem.

Lai atbrīvotos no taukiem vēdera apvidū: galvenās kļūdas

Lielākais samazinājums bija ogļhidrātu veidā diētas grupai. Pirms diētas samazināšanas diētas dalībnieki katru dienu patērēja aptuveni gramus ogļhidrātu un samazināja līdz gramiem dienā. Konkursa nedēļas laikā šī vērtība tika nedaudz paaugstināta virs sākotnējā līmeņa g dienāmēģinot papildināt muskuļu glikogēna veikali. Pievienojot ogļhidrātus atpakaļ uzturu, muskuļu audi kļūst pilnīgāki, jo ūdens tiek atgriezts dehidrētiem audiem.

Olbaltumvielu uzņemšana bija aptuveni grami dienā, un tauku patēriņš bija aptuveni 53 grami dienā diētas fāzes laikā. Saskaņā ar pētījumu, kopējā enerģija kaloriju uzņemšana diētas grupai varētu būt sadalīta šādi: Iepriekšēja uztura fāze: kalorijas Diētas fāze: kalorijas Atveseļošanās fāze: atgriešanās sākuma vai pirmsdzemdību līmenī Treniņu intensitāte un ilgums kontroles grupai saglabājās nemainīgs.

Tomēr diētas grupa ieviesa dažādu treniņu intensitāti vai ilgumu sadedzināt vēders tauku ātri no diētas fāzes. Parasti sportista sportisti konkurences nedēļas laikā izmanto sašaurināšanos. Tas vienkārši nozīmē, ka konkurenti samazina, maina vai novērš normālu treniņu, cenšoties uzlabot savas ķermeņa estētiku un izturību. Uztura grupa samazināja savu laiku izturības mācības un palielināja nedēļas aerobikas sesijas pētījuma laikā.

tauku zudums lielie muskuļi kā efektīvi sadedzināt ķermeņa taukus

Pētījumu rezultāti Ko pētnieki atrada un kā smags svara zudums ietekmē sievietes fitnesa konkurentu vai kultūrists? Pētījuma rezultāti liecināja, ka diētas grupa spēja sekmīgi samazināt ķermeņa tauku masu un kopējo ķermeņa tauku procentu. Visu dalībnieku ķermeņa tauku procentuālais daudzums atgriežas sākotnējā vai sākotnējā vērtībā atjaunošanas posmā. Ķermeņa sastāvs tika mērīts, izmantojot trīs dažādas metodes, un tika ziņots par ķermeņa tauku saturu: DXA skenēšana - 23,1 ir samazināta līdz 12,7 procentiem tiek uzskatīts par visprecīzāko ķermeņa sastāva testu Bioimpedances - 19,7 ir samazinātas līdz 11,6 procentiem Skinfold šķidrumi - 25,2 ir samazināti līdz 18,3 procentiem Vēl viens pozitīvs secinājums bija diēta, kas pēc DXA skenēšanas rezultātiem būtiski neietekmē liesās masas.

Tomēr mērījumi, kas izmantoja bioimpedanci, ādas kroplus un ultraskaņu, parādīja nelielu muskuļu masas samazināšanos. Vidēji tas parāda visus konkurentus, kuriem ir ievērojams tauku masas samazinājums, un lielākajai daļai no tiem ir neliels samazinājums, nemainot liesās muskuļus. Lieliskas ziņas sievietēm, kas rūpējas par muskuļu zaudēšanu uztura fāzē.

Pamats un diēta

Asimetriskā un sprādzienbīstamā kāju spēks abām grupām saglabājās barības fāzes laikā. Tomēr uzturot diētu, salīdzinājumā ar kontroles grupu sols tika samazināts.

Hormona funkciju rezultāti nebija tik pozitīvi attiecībā uz diētu sievietēm. Asins analīzes atklāja leptinu, testosterona un estradiola samazināšanos tiem, kuri lietoja diētu, salīdzinot ar tauku zudums lielie muskuļi grupu.

Leptin hormons palīdz regulēt enerģijas bilanci, tauku krājumus un signālus sāta sajūtam, kad mēs ēdam. Testosterons un estradiols ir primārie dzimumhormoni, kas kontrolē vīriešu un sieviešu īpašības. Samazināts dzimumhormonu līmenis, īpaši estradiols estrogēnsizraisīja daudzu sieviešu diētu, kas piedzīvoja menstruāciju traucējumus vai amenoreju periodu nav.

tauku zudums lielie muskuļi muskuļu vājums pēc svara zuduma

Leptin un estradiola līmenis atkopšanas fāzē normalizējās, bet diemžēl testosterons saglabājās zem normālām vērtībām. Zems testosterons sievietēm var negatīvi ietekmēt seksuālo veselību, libido, enerģētiku un garastāvokli. Vairogdziedzera stimulējošā hormona TSH līmenis saglabājās normālā diapazonā, bet diētas grupai samazināts T3 trijodotyronīns. T3 ražo vairogdziedzeris, un zems līmenis var liecināt par hipotireozi vai badu.

Šim hormonam ir svarīga loma ķermeņa temperatūras, metabolisma un sirdsdarbības ātruma regulēšanā.

tauku zudums lielie muskuļi banāni kavē svara zudumu

Pētnieki norādīja, ka taksācijas periodā T3 joprojām ir zems, un ierosināja ilgāku laiku, kad palielināta kaloriju daudzums diētas grupā. Palielināts atveseļošanās periods palīdzēs samazināt ilgtermiņa hormonālo pārmaiņu un nelīdzsvarotības risku.

tauku zudums lielie muskuļi labākie pārtikas produkti kas sadedzina taukus

Citi veselības traucējumi un informācija Citā pētījumā tika pārbaudīta vingrojumu atkarība un muskuļu dysmorphia sieviešu kultūristu darbībā. Ķermeņa attēla problēmas un neapmierinātība var kļūt par problēmu tādos sporta veidos kā kultūrisms. Virzība uz ķermeņa pilnību nospiež dažas sieviešu un vīriešu pacēlāji, lai attīstītu obsesīvu pieeju kultūrisms, kas ir psiholoģiski kaitīgs. Šķiet, ka sievietes konkurētspējīgām kultūristēm ir lielāks risks attīstīt vingrojumu atkarību vai muskuļu dismorfiju, salīdzinot ar sievietēm, kas tauku zudums lielie muskuļi.

Fiziskās aktivitātes atkarība ED : piespiedu izturēšanās, kas izraisa pārmērīgu uzvedību, neņemot vērā iespējamās negatīvās sekas uz veselību.

  • Tagi: vibrācijas platforma, sporta, vibrators jostas pisyun, eletric muskuļu stimulators, dhl, abdomin, vibro vibrācijas novājēšanas jostai, vīriešu muskuļu stimulators, vīriešiem, ķermeņa ēka, desmit, EMS Hip Treneris.
  • Ja ķermeņa tauku līmenis ir lielāks, jums vairāk jākoncentrējas uz uzturu.
  • Vai Dziļa Ceļa Locītavas Ir Labas, Lai Sadedzinātu Taukus? -
  • Noņemt taukus no muskuļiem
  • 5 pārtikas produkti kas novērš svara zudumu
  • Vingrinājumi, svara zudums, vēdera un sāniem - Keto Diet
  • Zaudējums svars 7 dienas

Muskuļu dysmorphia MD : pretējā nervu anoreksija un dažkārt to sauc par bigorexia. Ķermeņa uzbūve ar MD uzskata, ka tie ir pārāk plāni vai nepietiekami attīstīti, ja tie patiesībā ir diezgan lieli un muskuļi. Citi pētījumi liecina, ka nepareiza ēšana var kļūt par problēmu sportistiem, kas piedalās maigajā sporta veidošanā.

Sieviešu kultūristēm un fitnesa konkurentiem ir lielāks risks ieviest ierobežojošas un traucētas ēšanas paradumus. Daļēji tas ir saistīts ar ekspertu nepareizu vai bez uztura norādījumiem.

Citā pētījumā norādīts, ka ilgstoša ekstrēma diēta bieži saistās ar tauku zudums lielie muskuļi ķermeņa tauku līmeni, samazinātu muskuļu masu un samazina kaulu blīvumu.

Tika ierosināts, ka atgūšanās no nepietiekamas uzturs var būt lēns un grūts. Ieteicams veikt papildu pētījumus, lai iegūtu vairāk pārliecinošas informācijas par uztura un atveseļošanās ietekmi uz sievietēm ar normālu svaru.

Tava atbilde

Tā kā sievietes, kas ir konkurētspējīgas, parasti piedalās vairākos sacensībās, ir vajadzīgi vairāk pētījumu par atkārtotu ekstremālu diētu un ilgtermiņa negatīvu ietekmi uz veselību. Pētījumu kopsavilkums un Takeaway Sievietes, kas gatavo fitnesa un kultūrisma sacensības, vēlas zaudēt svaru un saglabāt muskuļus. Šis pētījums ir parādījis dažus pozitīvus un negatīvus rezultātus smagam svara zudumam, mēģinot sasniegt šos mērķus.

Sekojošie aizzīmju punkti ir vērtīgi nopērkami: Lielākajā daļā sieviešu, kas diētas, konkurencei, liesu muskuļi minimāli samazinājās. Visiem diētas dalībniekiem ievērojami samazinājās tauku masa. Muskuļu funkcija un izturība labi saglabājās uztura fāzē. Leptinu hormona līmenis atkal atjaunojas normālām vērtībām visās sievietēs atveseļošanās fāzē.

10% ĶERMEŅA TAUKU TRENIŅA UN UZTURA PLĀNS SVARA ZAUDĒŠANAI - VESELĪBA-FITNESA

Estradiols estrogēns atgriežas normālā līmenī visās sievietēs atveseļošanās fāzē. Testosterona līmenis saglabājās zem normālām vērtībām pat atkopšanas fāzē. Sievietēm ir jāturpina ilgāka atveseļošanās fāze ar palielinātām kalorijām, līdz T3 hormons un testosterons atgriežas normālā līmenī.

Vārds no Sieviešu kultūrisms un konkurētspējīgie sporta veidi turpina pieaugt ar popularitāti. Daudzas sievietes ir gatavas zaudējumu svara ātrums nākamajam līmenim un vēlas būt labi informētas par šo tēmu.

tauku zudums lielie muskuļi acxion svara zudums

Jūs varat būt gatavs veikt šo soli, bet justies neērti par diētu un iespējamām sekām uz veselību. Pozitīvie pētījumu rezultāti liecina, ka dieters var zaudēt zināmu tauku daudzumu un saglabāt muskuļu masu, bet hormonālas nelīdzsvarotības izmaksām ar nezināmu ilgstošu ietekmi un, iespējams, muskuļu spēka zudumu. Kā sievietes kultūristes vai sportista sacensības dalībnieks būs svarīgi atjaunināt pētījumu.

Pirms izvēles uzsākt apmācību sportistiem vai kultūristiem, var būt lietderīgi konsultēties ar reģistrētu sporta uztura speciālistu.