Vai kāpnes sadedzina taukus

Iemesls, kā atzīmē Parrs, ir tāds, ka vingrinājumi faktiski sabojā jūsu muskuļus: Kāds, kurš kādu laiku ir bijis dīvāns kartupelis un sāk strādāt, pamanīs, ka viņiem ir sāpīgi. Atkārtojiet 15 reizes ar katru kāju. Trīs komplekti 20 atkārtojumu jāveic. Diēta "kāpnes" atsauksmes vienmēr ir iespējams atrast tikai pozitīvi ļautu ceturtajā dienā, lai atgūtu un uzkrāt spēkus. Pārliecinieties, ka jūs izmantot nākamajā rītā. Atpakaļ uz TOC 2.

Ja vēlaties palielināt savu spēku vai izturību Mēs visi zinām, ka vingrinājumi jums ir noderīgi, bet tad, kad saprotat kāpēc, tas ievērojami atvieglo izkāpšanu no dīvāna un iekļūšanu sporta zālē. Šeit ir paskaidrojums par to, kas notiek, kad jūs trenējaties, un kā tas var palīdzēt jums tikt galā ar sāpēm un ieguvumiem, ar kuriem jūs saskarsieties.

Ķermenis ir sarežģīta mašīna. Lai gan mums patīk domāt, ka strādājot, mēs uzreiz jutīsimies un izskatīsimies labāk, tas ne vienmēr ir tik vienkārši. Daudz kas notiek jūsu ķermenī, kad pirmo reizi sākat strādāt, un jo ilgāk jūs strādājat, jo mazāk lietas mainās.

Sūtīt draugam

Lai gūtu priekšstatu par notiekošo, es runāju ar Braienu Parru no Dienvidkarolīnas Aikenas Universitātes Vingrošanas un sporta zinātnes katedras un Dr. Lūk, ko jūs varat sagaidīt, kas notiek un kā jūs varat izmantot šīs zināšanas, lai uzlabotu treniņu rutīnu. Kas notiek ar jūsu ķermeni, kad sākat sportot Pirmais, ko pamanāt, kad sākat strādāt, ir tas, ka jums nav elpas un pulss ir augsts.

Tas vienmēr ir nedaudz satraucoši, bet tas ir pilnīgi normāli. Kad jūs pirmo reizi sākat trenēties, jūsu ķermenis reaģē, paaugstinot sirdsdarbības ātrumu un liekot jums smagi elpot. Lai gan šīs pirmās nedēļas ir grūtas, vingrinājumi kļūst daudz vieglāki, ejot līdzi, un tas ir tāpēc, ka jūsu ķermenis sāk pielāgoties jūsu treniņam. Protams, viss jūsu ķermenī ir saistīts, tāpēc, lai gan sākotnēji jūs varētu sajust atšķirību tikai elpošanā vai sirdsdarbības ātrumā, Parrs norāda, ka tas ir saistīts arī ar muskuļiem: Veids, kā jūs saņemat skābekli muskuļu šķiedrās, ir tas, ka elpojat skābekli plaušās, un tad jūsu sirds vai kāpnes sadedzina taukus skābekļa saturošās asinis jūsu muskuļos.

Tātad, šodien jūs pirmo reizi lecat uz skrejceliņa un skrienat trīs jūdzes. Jūsu sirdsdarbības ātrums ir diezgan augsts, elpošana ir diezgan smaga, un jūs jūtaties diezgan vājš. Bet, ja jūs to darāt katru dienu trīs vai četras nedēļas, pamanīsit, ka ar tādu pašu ātrumu elpošana nebūs tik grūta. Iemesls tam ir tāpēc, ka jūsu muskuļi ir mainījušies, un tas daudz labāk izmanto skābekli, kas pazemina jūsu sirdsdarbības ātrumu.

Šīs muskuļu izmaiņas ir svarīgas, un tas nav tik vienkārši, kā jūs domājat. Jūsu muskuļi var mainīties dažādos veidos atkarībā no vingrinājuma veida: Piemēram, kājās jums ir divu veidu muskuļi: jums ir ātri raustoši muskuļi un lēni raustoši muskuļi.

balts nieru pupu que es

Lēnā raustīšanās muskulī ir muskuļu šķiedras, kas ir labāk piemērotas ilgstošam izturības vingrinājumam. Ātrās raustīšanās šķiedras ir labākas īsiem, augstas intensitātes sprādzieniem.

Piemēram, distances skrējējam būtu daudz lēnu muskuļu raustīšanās. Tā kā sprinterim būtu vairāk ātru raustīšanās muskuļu šķiedru. Pieņemsim, ka mēs visi sākam vienā un tajā pašā bāzes līnijā, kur mums ir puse lēnu muskuļu šķiedru un puse ātru muskuļu šķiedru. Uzsākot vingrinājumu programmu, kas attiecas uz izturību, piemēram, skriešanu, jūsu muskuļi mainās, tāpēc tajā ir vairāk lēnu raustīšanās un mazāk ātru muskuļu.

Tas nozīmē, ka jūsu muskuļi var radīt spēku ilgāku laiku, nenogurdinot. Kāpēc jūsu muskuļi jūtas vai kāpnes sadedzina taukus Briesmīgā vingrinājumu patiesība ir tāda, ka, lai arī laika gaitā tas var justies labāk, jūs sākumā jutīsities diezgan slikti.

Iemesls, kā atzīmē Parrs, ir tāds, ka vingrinājumi faktiski sabojā jūsu muskuļus: Kāds, kurš kādu laiku ir bijis dīvāns vai kāpnes sadedzina taukus un sāk strādāt, pamanīs, ka viņiem ir sāpīgi. Kas notiek, viņi katru reizi, kad strādā, mikroskopiski bojā muskuļus. Tas izklausās slikti, bet patiesībā ir labi.

Muskuļi reaģē, salabojot sevi, un tas muskuļus padara stiprākus nekā bija iepriekš. Tomēr tas nav vecais teiciens "nav sāpju, nav ieguvuma". Jums ir jābūt piesardzīgam, kad pirmo reizi sākat, jo traumas dēļ jūs, iespējams, izjauksit savu ieradumu. Par laimi, mēs zinām, ko jums vajadzētu sagaidīt, kad sajutīsit pirmo reizi: Tātad jūs esat sāpīgs un vājš.

Tas ir tāpēc, ka muskuļu bojājumi izraisa iekaisumu un sāpes. Tā ir kritiska muskuļu pielāgošanās un stiprināšanas daļa. Šis sāpīgums parasti ilgst stundas. To sauc par aizkavētu muskuļu sāpīgumu.

Cilvēkiem tas jājūt, taču tas nedrīkst likt viņiem vairs nekad neatgriezties.

ķermeņa slim augu izsekošana

Dr Stewart arī norāda, ka tas, kas jums jāuzmanās, ir "stipras sāpes": Nelielas vai mērenas sāpes vai sāpīgums tiek uzskatīts par normālu. Tomēr smagas sāpes tiek uzskatītas par patoloģiskām, un tās var izraisīt pārmērīga slodze vai slikta elpošanas tehnika.

Gan Stjuarts, gan Parrs atzīmē, ka jūs piedzīvosiet nedaudz sāpju, taču tas ir nepieciešams solis. Ja tas nonāk līdz punktam, kurā jūs nevarat atkārtot vingrinājumu, jums jāatkāpjas un mazliet jāsamazina intensitāte, līdz jūsu muskuļi panāk.

tauku deglis 1 nedēļa

Starp vingrinājumiem veiciet brīvas dienas vai strādājiet dažādās muskuļu grupās. Ja jūs pārāk spēcīgi spiedat sevi, veltiet laiku, lai atveseļotos un izturētos pret sevi pareizi. Kāpēc vingrinājumi ļauj justies labāk Mēs vienmēr dzirdam, ka vingrinājumi ļauj jums justies labāk dažādos veidos. Sākot no smadzenēm līdz plaušām, katru dienu jūs gūstat nelielu fizisko slodzi. Tas jums patiesībā neko nenozīmē, līdz jūs patiešām sākat sportot.

Papildus visam iepriekšminētajam Parrs atzīmē dažas citas izmaiņas, kuras jūs jūtaties uzreiz un kas nedaudz atvieglo dzīvi: Otra lieta, kas notiek, ir tā, ka tava sirds kļūst lielāka un stiprāka.

Tās ir lietas, kuras cilvēki pamana. Jums rodas šīs izmaiņas muskuļos, kas faktiski atvieglo fizisko slodzi. Papildus tam, ka sirdsdarbība palēninās un sirds kļūst lielāka un stiprāka, asinsvadi kļūst elastīgāki. Tas ir patiešām labi. Tas nozīmē, ka asinsspiediens var būt zemāks. Turklāt jūs arī sadedzināt kalorijas un taukus, kas veicina svara zudumu. Jūsu ķermenis vispirms vispirms sadedzina kalorijas no ogļhidrātiem, lai iegūtu enerģiju, un pēc tam pāriet uz tauku sadedzināšanu kā enerģijas avotu.

Kad jūs sadedzināsiet vairāk kaloriju nekā uzņemat, enerģijas iegūšanai izmantosiet taukus un zaudēsiet svaru.

Kas ir tauku dedzināšanas vingrinājums? Tauku dedzināšana rodas no vielmaiņas, kas darbojas, lai pārtiku pārvērstu enerģijā.

Ja jūs neizmantojat kalorijas enerģijai, ķermenis tās sāk uzglabāt kā tauku šūnas enerģijas rezervei. Papildus vieglākai elpošanai, zemākam impulsam, zemākam asinsspiedienam un visam citam, uzlabojas arī jūsu smadzeņu darbība.

Ja vēlaties palielināt savu spēku vai izturību Mēs visi zinām, ka vingrinājumi jums ir noderīgi, bet tad, kad saprotat kāpēc, tas ievērojami atvieglo izkāpšanu no dīvāna un iekļūšanu sporta zālē. Šeit ir paskaidrojums par to, kas notiek, kad jūs trenējaties, un kā tas var palīdzēt jums tikt galā ar sāpēm un ieguvumiem, ar kuriem jūs saskarsieties. Ķermenis ir sarežģīta mašīna. Lai gan mums patīk domāt, ka strādājot, mēs uzreiz jutīsimies un izskatīsimies labāk, tas ne vienmēr ir tik vienkārši. Daudz kas notiek jūsu ķermenī, kad pirmo reizi sākat strādāt, un jo ilgāk jūs strādājat, jo mazāk lietas mainās.

Dr Stewart paskaidro, kāpēc: Vingrojumi uzlabo skābekļa plūsmu smadzenēs. Tas arī palīdz organismam atbrīvot hormonus, kas veicina smadzeņu šūnu augšanu. Turklāt tas palīdz smadzenēm gan ar mācīšanās, gan atmiņas iespējām.

"+a.rawdata.videos[f].label+'

Dr Stjuarts piebilst, ka šos uzlabojumus jutīsit diezgan ātri, pat ja neredzat izmaiņas savā ķermenī: Vispārīgi runājot, jūs varat sagaidīt, ka pēc divu līdz trīs nedēļu fiziskas slodzes kopā ar pareizu uzturu jutīsities veselīgāki un stiprāki. Tomēr jūs, iespējams, neredzēsiet būtiskas izmaiņas muskuļu augšanā vai svara zudumā atkarībā no jūsu mērķiem tikai pēc pirmajiem mēnešiem.

Būtībā, sākot sportot, jūs jūtaties labāk, jo jūsu smadzenes un ķermenis var paveikt vairāk. Jūs neesat vijīgs, ejot augšā pa kāpnēm. Jūsu sirdsdarbības ātrums un asinsspiediens pazeminās, kas samazina vai kāpnes sadedzina taukus saslimt ar vairākām slimībām un dod jums vairāk enerģijas. Jūsu smadzenes gūst labumu no pievienotā skābekļa, lai palīdzētu jums vieglāk izpildīt pamatuzdevumus. Izmantojiet zinātni, lai izvēlētos pareizo treniņu Tātad, ko jūs varat darīt ar šo informāciju?

Atkarībā no jūsu mērķiem noteikti treniņi ir labāki nekā citi. Tā kā jūsu muskuļi un ķermenis uz dažādiem treniņiem reaģē atšķirīgi, ir svarīgi izdomāt savu mērķi vispirms, un pēc tam izvēlējās treniņu.

20 veidi kā pievelkot ādu pēc svara zuduma

Ja vēlaties vienkārši uzturēt veselīgu dzīvesveidu Ja viss, ko vēlaties saglabāt veselīgu dzīvesveidu, vislabāk ir trenēt visus muskuļus dažos dažādos veidos. Parrs atzīmē, ka lielākajai daļai tauku zudums uz gurniem parastais ieteikums par 30 minūšu mērenas intensitātes treniņiem dienā, ieskaitot pastaigas, skriešanu, peldēšanu vai riteņbraukšanu, ir labs sākumpunkts lielākajai daļai cilvēku. Mēs esam piedāvājuši virkni maza trieciena vingrinājumu, un Workout ir lieliski piemērots, lai uzturētu sevi formā, nenodarbojoties pārāk daudz.

Tas nozīmē, ka, ja jums nav daudz laika, vingrinājumi, piemēram, septiņu minūšu pilns treniņš vai 20 minūšu treniņš, atvieglo treniņa iekļaušanu jūsu grafikā. Jūs neredzēsiet lielu fitnesa pieaugumu, taču jūsu vispārējā veselība paliks nemainīga.

Kad jūsu ķermenis ir vai kāpnes sadedzina taukus tam, ko jūs darāt, tas neturpina balstīties uz šo muskuļu.

Kā vingrinājumi ietekmē jūsu ķermeni (un kā izvēlēties pareizo treniņu) - Dzīvesveids -

Parrs iesaka, ka dažiem no mums tas ir labi: Vai kāpnes sadedzina taukus no lietām, ko esam iemācījušies, ir tas, ka ieguvumi veselībai var būt daudz mazāki nekā tas, kas jums nepieciešams, lai redzētu spēka un izturības ieguvumus. Kāds, kurš neko nedara, līdz apmēram 30 minūšu vingrinājumiem dienā, redzēs lielu veselības uzlabošanos un to saglabās. Acīmredzot tas kļūst labāk, ja viņi tam piešķir vairāk laika. Priekšrocības veida plato. Tās ir tādas priekšrocības kā labāka cukura līmeņa kontrole asinīs, pazemināts asinsspiediens un holesterīna līmenis asinīs, tāpēc tās ir labas lietas, ja ir plato.

Kad esat devies, Dr Stewart ir daži ieteikumi, kā līdzsvarot diētu ar jauno treniņu rutīnu, lai jūs varētu saglabāt šo veselību: Labākais veids, kā atbalstīt veselīgu vingrinājumu režīmu, ir mēreni palielināt ogļhidrātu daudzumu, vai kāpnes sadedzina taukus tam, ka ēst pārtiku, kurā ir daudz veselīgu tauku. Pārtika ar augstu [labu] ogļhidrātu saturu, kas atbalsta treniņu programmu, ir veseli graudi, piena produkti, kā arī augļi un dārzeņi. Pārtika, kurā ir daudz veselīgu tauku, ietver avokado, zivis, zemesriekstu sviestu un olīveļļu.

Būtībā, ja jūs vienmēr varat sekot līdzi apmēram 30 minūtēm dienā, jūs esat uz pareizā ceļa, lai uzturētu veselīgu dzīvesveidu. Jūs neredzēsiet lielu izturību vai vai kāpnes sadedzina taukus pieaugumu, bet jūs sasniegsiet mērķus, kas nepieciešami veselības uzlabošanai. Ja vēlaties zaudēt svaru Zaudēt svaru prasa citu pieeju, jo jūs vēlaties vairāk darboties muskuļos ar lēnām raustošām šķiedrām nekā ar ātru raustīšanos.

Parrs skaidro: Vingrojot ilgāk, jūs izmantosiet lēnas raustīšanās šķiedras, kas patiešām labi sadedzina taukus. Ja jūs devāties un treniņam veicāt pāris simtu metru noņemt taukus zem žokļa, tas darbojas tikai ātrās muskuļu šķiedrās, un viņi galvenokārt izmanto ogļhidrātus un vispār nededzina tik daudz tauku. Piemēram, nokļūstot elipsveida vai vai kāpnes sadedzina taukus, jūs varat nospiest pogu "tauku dedzināšana", tā būs garāka un zemāka, jo tas dod priekšroku muskuļiem, kuri sadedzinās vairāk tauku.

Tātad, ja jūs veicat skriešanu, nevis sprintu, jūs sadedzināt vairāk tauku. Tas nozīmē, ka tas viss nav sagriezts un žāvēts. Kaut arī zemākas intensitātes treniņi labāk palīdz zaudēt svaru, jums tas tomēr nedaudz jāsajauc: Tas ir atkarīgs arī no tā, cik daudz kaloriju jūs sadedzināt.

Tātad jūs varētu staigāt patiešām lēni, bet tas sadedzina tikai taukus, un jūs nededzināt tik daudz kaloriju. Tātad ir līdzsvars starp to, vai jūs sadedzināt vairāk tauku muskuļos, un to, cik daudz kopējo kaloriju jūs sadedzināt. Kaut kur mērenas intensitātes diapazonā, iespējams, ir taisnība.

Tas nozīmē, ka, veicot augstas intensitātes intervālu apmācību, tiks sadedzināts vairāk tauku, jo tas ir tik intensīvs, ka jūs sadedzināt pietiekami daudz kaloriju, lai nokļūtu taukos.

Tātad, atbilde uz treniņu, kas jums jādara, lai sadedzinātu taukus, patiešām ir atkarīga no tā, ko jūs varat apstrādāt. Augstas intensitātes intervāla treniņš sadedzinās taukus pēc kaloriju sadedzināšanas, taču tajā iesaistīties ir daudz grūtāk, jo tas ir tik intensīvs treniņš.