Vai tabata apmācība sadedzina taukus

Tālāk ir norādīts, kā veikt kalnu alpīnistus. Kad esat izvēlējies nevēlamo pārtiku, nevis superfoods, jūs vēlreiz vēlēsities paņemt šo garšīgo un taukaino maltīti. Ja asinīs trūkst glikozes, glikogēns tiks patērēts pat bez fiziskas slodzes. Kā tas strādā Atšķirībā no tradicionālajiem intervāla treniņiem, kuru dēļ jūs varat sevi pavirzīt no 30 sekundēm līdz minūtei un pēc tam atpūsties tikpat daudz laika, Tabata sesijas sastāv no 20 sekunžu maksimālās slodzes treniņa, kam seko 10 sekundes atveseļošanās. Progresīvs mēness kalendārs Tiek parādīts mēness vecums un fāzes - patīkams papildinājums kopējam funkciju sarakstam.

Septembris 10, Minūtes Lasīt: 17 Dr Tabata sāka tabata apmācību ar saviem eksperimentiem, kas ir ieguvuši reputāciju kā efektīvākais vingrinājumu veids svara zaudēšanai mūsdienu pasaulē. Zaudēt svaru ir kļuvusi par visas valsts apsēstību. Tomēr to darīt efektīvi šķiet savādi neiespējami. Ir neskaitāmas iespējas, kad runa ir par vingrinājumu izvēli un ieteikumiem, un tomēr lielais vairums cilvēku galu galā ir neapmierināti ar vingrinājumu rezultātiem. Daļa no problēmas ir saistīta ar vingrinājumu izvēli.

Jūs varat trenēties tik grūti, cik vēlaties, bet, ja jūs darāt nepareizi, jūs nekur nedodaties.

  • Labākie krūšu vingrinājumi sievietēm - cavy.lv
  • Apmācība Tabata - kas tas ir fitnesa?
  • Svara zudumu risinājumi westheimer

Uzzināsim, kāds ir labākais vingrinājums svara zaudēšanai un kādas kustības jums jāveic, lai minimālā laika posmā sagrautu maksimālo ķermeņa tauku daudzumu. Mīts par tauku samazināšanu tikai no problemātiskās zonas Jūs to redzat visu laiku - cilvēki vergojas izolētām kustībām, cerot noņemt taukus no ķermeņa ķermeņa vietas.

Biežāk nekā nav, mērķis ir vidusdaļa. Viņi veic komplektu pēc gredzenu komplekta. Viņi pat izjūt intensīvu apdegumu vēdera sienā.

Bet viņi nekad nezaudē vēdera taukus. Protams, problēma ir tā, ka jūs nevarat atbrīvoties no taukiem no ķermeņa zonas.

Septembris 10, Minūtes Lasīt: 17 Dr Tabata sāka tabata apmācību ar saviem eksperimentiem, kas ir ieguvuši reputāciju kā efektīvākais vingrinājumu veids svara zaudēšanai mūsdienu pasaulē. Zaudēt svaru ir kļuvusi par visas valsts apsēstību.

Uzglabātie ķermeņa tauki ir vienkārši liekās kalorijas, kas gaida patēriņu. Kad sākat sadedzināt šīs kalorijas, tās nāk no visa jūsu ķermeņa, nevis no viena noteikta apgabala.

Tātad, darot komplektu pēc ab komplekta, jūs iegūsit stingru, spēcīgu abs kopumu, taču to joprojām segs neizskatīgs tauku slānis. Tauku dedzināšanas sirds, augsta intensitāte salīdzinājumā ar vienmērīgu lēnu stāvokli Tas bija Dr Kenneth Cooper, kurš Viņš to sauca par aerobiku, un tas tika nosaukts kā lielisks veids, kā uzlabot droša svara zuduma procenti nedēļā un plaušu veselību.

Blakus ieguvums bija tas, ka tas patērēja arī diezgan daudz kaloriju. Kopš tā laika kardio ir ieguvis reputāciju kā labākais veids, kā vingrot, lai zaudētu taukus.

Tomēr pēdējo pāris gadu desmitu laikā notiek diskusijas par labāko kardiovaskulāro vingrinājumu veidu, lai sasniegtu maksimālu svara zaudēšanu īsākā laika posmā. Būtībā šīs ir bijušas debates starp tā dēvēto vienmērīgu lēna sirds un augstas intensitātes kardio.

5 ātri treniņi, lai atbrīvotos no muguras taukiem

Kad jūs domājat par vienmērīgu lēna stāvokļa kardio, jūs varētu iedomāties, ka cilvēks lēnām skrien pa skrejceliņu vai izmanto kādu no šiem elipsveida trenažieriem.

Viņi spēj ikdienā sarunāties vingrojot, un neliekas, ka viņi strādā pārāk smagi. Viņi parasti var turpināt vingrinājumu līdz minūtēm.

Augstas intensitātes kardio ir spogulis, kas ir pretējs vienmērīgam lēna sirds stāvoklim. Tas ietver īsus maksimālās intensitātes vingrinājumu pārrāvumus, kam seko vēl īsāki atjaunošanās periodi. Pēdējās desmitgades pētījumi ir skaidri parādījuši, ka augstas intensitātes kardio ir daudz efektīvāka tauku dedzināšanas metode nekā vienmērīga lēna sirds.

Lielu daļu šo pētījumu ir vadījis japāņu zinātnieks Dr Izuni Tabata. Nozīmīgā Astoņi no šiem cikliem tika veikti pēc kārtas. Šīs grupas rezultāti tika salīdzināti ar citu grupu, kas veica līdzsvara stāvokļa kardio sesijas. Grupai, kas veica maksimālās intensitātes sprintus, bija daudz lielāks kardiovaskulārais ieguvums.

Viņi arī sadedzināja daudz vairāk kaloriju dramatiski īsākam treniņa laikam. Tāda veida apmācība, kādu Dr Tabata sāka šajā eksperimentā, ir kļuvusi par viņa vārdu.

Intervāla apmācība tauku dedzināšanai un svara zaudēšanai

Tabata Training šodien ir ieguvusi reputāciju kā visefektīvākais vingrinājumu veids svara zaudēšanai uz planētas. Uzzināsim, ko tā var darīt jūsu labā.

Tabata apmācības priekšrocības Tabata apmācība ļauj vienā sesijā uzkrāt lielāku augstas intensitātes darba apjomu, pārmaiņus mainot īsus augstas intensitātes darbus un īsākus zemas intensitātes atjaunošanās periodus. Augstas intensitātes intervāla laikā jūs izvirzījat sevi virs parastās treniņu zonas līdz vietai, kur jums sāk izelpot elpu.

vai tabata apmācība sadedzina taukus

Atjaunošanās intervāla laikā jūs pietiekami samazināt intensitāti, tāpēc jūs atgūstat skābekļa parādu tieši laikā, lai izdarītu vēl vienu intensīvu pārrāvumu. Galvenais Tabata Training ieguvums ir tas, ka jūs varat iegūt ārkārtīgi efektīvu tauku sadedzināšanas treniņu tikai 20 minūtēs.

Tas padara Tabata par vienu no efektīvākajiem kardio veidiem un iecienītu aizņemtiem cilvēkiem. Vēl viens Tabata Training ieguvums ir tā daudzpusība. Tabata var izpildīt jebkura veida kardio trenažieros.

Kas ir Tabata? Viss, kas jums jāzina par labāko tauku sadedzināšanas treniņu

Jūs to varat darīt arī skrienot ārpus telpām, veicot virkni ķermeņa svara kondicionēšanas vingrinājumu un vingrinājumu ar treniņu treniņiem. Tabata Training sadedzina daudz kaloriju, kamēr vingrojat. Intensīvs vingrinājums, ko jūs darīsit ar Tabata Training, palielinās jūsu metabolisma ātrumu līdz vairāk nekā 15 reizes lielākam par metabolisma ātrumu BMR.

Bet tas vēl vairāk sadedzina pēc tam, kad jūsu sesija ir beigusies. Faktiski tas var palielināt jūsu metabolismu līdz pat 24 stundām pēc treniņa beigām.

  1. Kad jūsu ķermenis sāk dedzināt taukus tukšā dūšā
  2. Sports un fitness "Interval training" tiek plaši praktizētavisa pasaule.

To parasti sauc par pēcdegšanas efektu. Zinātniskais termins ir pārmērīgs skābekļa patēriņš pēc vingrošanas EPOC. Izmantojot Tabata izraisīto EPOK, jūs dedzināsit kalorijas pat sēžot uz dīvāna, skatoties televizoru. Tabata apmācība ļaus ne tikai ātri sadedzināt taukus, bet arī ir fantastisks veids, kā apmācīt sirds un asinsvadu sistēmu, veicinot sirds un plaušu veselību.

Tas arī dramatiski uzlabos jūsu spēju atgūties no vingrinājumiem, vienlaikus veicinot elastību un muskuļu izturību.

vai tabata apmācība sadedzina taukus

Tabata apmācība darbībā Tabata Training pamats ir maksimālās intensitātes vingrinājuma izpilde īsā laikā 20 sekundeskam seko vēl īsāka atveseļošanās 10 sekundes atkārtotiem cikliem. Atšķirībā no tradicionālajiem aerobikas treniņiem, kuros jūs uzturaties noteiktā sirdsdarbības treniņa zonā, šeit ideja ir uz laiku pārsniegt parasto treniņu zonu un sasniegt sirdsdarbības ātrumu, kas tuvojas cilvēka prognozētajam maksimālajam vecumam.

To var uzturēt tikai īslaicīgu fizisko aktivitāšu laikā, un tam jāseko zemā līmeņa aktīvā atpūtā, lai sirdsdarbība varētu pazemināties un sagatavotu cilvēku nākamajam augstas intensitātes aktivitātes posmam.

  • Intervāla apmācība tauku dedzināšanai un svara zaudēšanai
  • Labākais vingrinājums svara zaudēšanai: apmācība tabata ()
  • Kā sadedzināt taukus 1 nedēļā

Tabata sprints Vienkāršākais vingrinājums, lai demonstrētu Tabata Training, ir intervāli pa trasi. Pēc divu minūšu iesildīšanās, kas ietver lēnu skriešanu ar 30 sekunžu sitiena sitieniem, kam seko 30 sekundes ar augstiem ceļgaliem, cilvēks veic pilnu intensitātes sprintu 20 sekundes.

Tam vajadzētu ļaut personai noskriet no līdz metriem. Sprintam obligāti jābūt ar maksimālu spēku - iedomājieties, ka jūs dzenas pakaļ suns! Pēc 20 sekundēm jums var būt nepieciešams pīkstošais hronometrs staigāt precīzi 10 sekundes.

vai tabata apmācība sadedzina taukus

Ievelciet dziļu elpu un pārliecinieties, ka esat noskumis nākamo 20 sekunžu sprinta laikā. Tūlīt pēc tam, kad 10 sekunžu atveseļošanās ir beigusies, dodieties tieši nākamajā sprintā.

Tabata ķermeņa pūtēji Tabata apmācības koncepciju var piemērot plaša spektra vingrinājumu platformām. Izmantojot Tabata ar ķermeņa svara kustībām, protokols tiek sasniegts jaunā līmenī, apvienojot aerobos un anaerobos ieguvumus, lai ne tikai sadedzinātu taukus un uzlabotu sirds un asinsvadu stāvokli, bet arī veidotu muskuļus.

Body Blaster ir lieliska iespēja.

vai tabata apmācība sadedzina taukus

Veiciet pēc iespējas vairāk atkārtojumu 20 sekundes, pēc tam atkopiet 10 sekundes. Veiciet kopumā 8 ciklus.

Tālāk ir norādīts, kā veikt ķermeņa pūtējus pazīstamus arī kā Burpees. Sāciet ar plašu nostāju, nedaudz platāku par plecu platumu. Ar muguru izliektu, nometiet pilnībā tupus un pieskarieties rokām pie zemes starp kājām. Izmantojiet kājas, lai dotos uz leju, nevis noapaļojot muguru, lai dotos uz leju. Novietojiet plaukstas uz zemes un pēc tam sitiet kājas atpakaļ, lai nonāktu push-up stāvoklī. Nekavējoties pielieciet kājas atpakaļ, lai tās atrastos tieši ārpus rokām. Atkal, muguras lejasdaļai jābūt izliektai šajā stāvoklī.

Tagad uzlec vai tabata apmācība sadedzina taukus augšu, izmantojot rokas pacelšanu, lai virzītu tevi pret debesīm.

Pārejiet tieši uz nākamo rep. Pārliecinieties, ka veicat mērenas intensitātes iesildīšanos abām kustībām.

Tā sauktās krūtis iedala dziļajos muskuļos, kas veido faktisko krūšu sienu, un virspusējos muskuļos ar piestiprinājumiem plecu un roku rajonā. Dziļie muskuļi — starpribu muskuļi, apakšribu muskuļi, šķērsvirziena krūškurvja muskuļi.

Sprinta laikā jums jāsasniedz absolūtais maksimālais darba ātrums. Atveseļošanās laikā turpiniet kustēties, dziļi elpojot, gatavojoties nākamajai kārtai. Pārliecinieties, vai ar airēšanas mašīnu pārvietojaties pilnā kustību diapazonā. Tabata jauda lec Jaudas mājās tauku degļi ir intensīva kardio kustība, kas liks jūsu sirds sūknēt, vienlaikus palielinot kaloriju daudzumu.

Labākais svara zaudēšanas vingrinājums: Tabatas apmācība

Izpildot tos Tabata stilā, jūs varēsit ātrāk zaudēt vairāk svara. Tālāk ir norādīts, kā veikt enerģijas lēcienus. Stāviet ar kājām plecu platumā.

Ieliecieties tupus un vai tabata apmācība sadedzina taukus tam uzsprāgstiet vertikālā lēcienā. Paceliet ceļus pēc iespējas augstāk.

Intervāla taimeris. Intervāla taimeris Online taimeris intervālu apmācībai tiešsaistē

Turpiniet šķidruma kustības bez jebkādas atpūtas, līdz 20 sekundes ir pabeigtas. Tabata kalnu alpīnisti Avots Alpīnisti ir intensīva kustība, kuras keto tauku zuduma laika posms ir starpkostāli, vēdera un augšstilbi, vienlaikus nodrošinot lielu kaloriju sadedzināšanu.

Tālāk ir norādīts, kā veikt kalnu alpīnistus. Sāciet ar rokām, kas balstās uz grīdas dēļu stāvoklī. Jūsu vēderā jābūt cieši pievilktam, un mugurai jābūt nedaudz izliektai.

Kreiso kāju vajadzētu pilnībā izstiept, labo kāju noliecot uz priekšu.

Ja vēlēšanās īsā laika periodā iegūt labu rezultātu, tad izvēlieties intervāla apmācību, kurai ir vairākas svarīgas priekšrocības.

Tagad ar sprādzienbīstamu lēcienu mainiet kāju stāvokli, novietojot kreiso ceļgalu pret jūsu krūtīm. Ar vēl vienu lēcienu atgriezieties sākuma pozīcijā.

Pārliecinieties, ka, lēkājot, turiet muca uz leju. Turiet rokas virs ceļgaliem. Gurniem jābūt zemiem vai tabata apmācība sadedzina taukus pamatnei jāsavelkas visā kustības laikā.