Vidējais tauku zudums periodisks badošanās

Gavēnis nav viegls ceļš, taču neviena cita svara zaudēšanas metode nedod tik izteiktu un noturīgu rezultātu. Ieteicams no bērna dzīves gada.

Septembris 12, Minūtes Lasīt: 6 Vai meklējat veidu, kā vislabāk izmantot veselīgo dzīvesveidu? Intermitējoša badošanās sievietēm var būt tikai jums nepieciešamā lieta! Vienkārši sakot, periodiska badošanās sievietēm ir līdzeklis, ko izmanto kopā ar veselīgu uzturu un fiziskiem vingrinājumiem, kas norāda, kad ēst, nevis to, ko ēst. Es esmu pārliecināts, ka jūs visi esat dzirdējuši par gavēšanu tradicionālā izpratnē, jo galu galā cilvēki to jau daudzus gadus dara reliģisku iemeslu dēļ, un visi to dara naktī, kad guļ.

Parasti tiek saprasts, ka badošanās būtībā nav laika posmā ēšana. Šis laika posms svārstās no dažām stundām līdz dažām dienām.

Kurš var gūt labumu no periodiskas badošanās?

Piemēram, intracelulāro atkritumu noņemšana. Tiek pastiprināta tādu neirotrofisko faktoru kā bdnf un neirotrofiskā faktora gdnf gliālo šūnu līniju aktivitāte. Šo faktoru aktivitāte palīdz novērst smadzeņu insultu un Alcheimera slimību. IGF-1 aktivitāte un samazinās, kas arī palīdz novērst vēzi. Notiek arī daudzas citas labvēlīgas izmaiņas gēnu ekspresijā: www.

Intermitējoša badošanās nav paredzēta tikai cilvēkiem, kuri vēlas zaudēt svaru. Ķermeņa celtnieki savās veselības pārbaudēs iekļauj arī periodisku badošanos.

Bet kā ķermeņa celtnieki kuri vēlas iegūt svaru un tie, kas vēlas zaudēt svaru, var izmantot to pašu instrumentu un saņemt vienlīdz labvēlīgus rezultātus?

  1. Slimming dalība
  2. Turklāt tas, kas pazudīs liekais svarsvispārējā labklājība sāks uzlaboties.

Abām grupām ir viens un tas pats mērķis: samazināt ķermeņa tauku daudzumu. Dažādu gavēņu rīks abām grupām ir vienāds. Divus atšķir diētu atšķirība.

Tipiski periodiski badošanās grafiki: 8 - 8 biežākais badošanās grafiks. Katru dienu gavēsi 16 stundas un patērē tikai 8 stundu ēšanas laikā.

Vai ir kaut kas, ko jūs varat patērēt tukšā dūšā?

Parasti persona var izmantot šo grafiku tikai retos gadījumos, piemēram, kad ķermeņa celtnieks gatavojas gaidāmajām sacensībām. Ķermeņa celtnieks var izmantot šo paņēmienu dažas dienas pirms izrādes. Šī grafika laikā jūs vidējais tauku zudums periodisks badošanās 20 stundas katru dienu un patērējat tikai 4 stundu ēšanas laikā. Šajā grafikā jūs regulāri ēdat 5 dienas un pēc tam 2 dienas veselas. Jāatzīmē, ka šis grafiks šeit galvenokārt ir paredzēts kontrastam. Tas ir daudz ekstrēmāks un tiek reti ievērots.

Šī raksta nolūkos mēs runāsim par periodisku badošanos, kas attiecas vidējais tauku zudums periodisks badošanās badošanās grafiku 8, jo to parasti ievēro, jo to ir visvieglāk uzturēt. Kad notiek 8 intervālā badošanās grafiks, parasti jūs izlaidīsit brokastis un sāksit ēst ap pulksten 11 vai 12 un pēc tam savu pēdējo maltīti attiecīgi ap pulksten 7 vai 8.

Badošanās sekas. Gavēņa vēsture

Jūs būtībā izlaistu brokastis un pusdienas padarītu par pirmās dienas maltīti. Kāpēc izlaist brokastis? Kāpēc ne vakariņas? Lielākajai daļai cilvēku ir daudz vieglāk gavēt no rīta, nevis naktī. Ja jūs sāktu ēst no rīta, kad pamodāties, teiksim, pulkstenjūsu ēšanas logs būtu no pulksten 8 līdz Lielākā daļa cilvēku nevar pārtraukt ēst tik agri no dienas. Vai ir kaut kas, ko jūs varat patērēt tukšā dūšā? Pirmkārt, jums var būt tik daudz ūdens, cik sirds vēlas.

Jūs redzēsiet, ka, badošanās laikā, jūs dzerat daudz vairāk ūdens nekā agrāk. Pēc tam lietas kļūst nedaudz izplūdušas. Daži saka, ka ir pareizi dzert melnu kafiju bez cukura vai paņemt košļājamās gumijas gabalu, bet citi to neriskēs.

Vislabāk ir pieturēties tikai pie ūdens, bet, ja jums ir vieglāk no rīta pasniegt badošanās periodu ar kādu melnu kafiju no rīta… dodieties pēc tā! Kamēr jums nav vairāk par 5 kalorijām parasti 8 uncesjums vajadzētu būt labi. Ieguvumi no periodiskas badošanās Intermitējoša badošanās ir balstīta uz zinātnisku faktu, ka organisms uzkrāto glikogēnu sāk metabolizēt vismaz pēc 8 stundām. Tā kā lielākā daļa cilvēku katru nakti guļ 8 stundas, lai mazinātu tauku daudzumu, cilvēkam ieteicams vismaz 12 stundas badoties.

labākais svara zuduma līdzeklis apakšējā abs tauku dedzināšana pārtika

Tas ir izrādījies salīdzinoši viegli izdarāms. Tāpēc 8 badošanās grafiks tiek atzīts par perfektu badošanās laika daudzumu katru dienu. Kad cilvēks ēd normālas 3 ēdienreizes dienā, ķermenim nekad nav jāizmanto savi glikogēna krājumi, jo tam ir pastāvīga enerģijas plūsma, kas nāk no jūsu patērētās pārtikas. Neatkarīgi no tikai ķermeņa tauku līmeņa pazemināšanas, periodisks badošanās var būt noderīgs arī daudzos citos veidos.

Šis Precisionnutrition. Kā jūs varat redzēt no iepriekšējiem sarakstiem, intermitējoša badošanās nav bīstama veseliem pieaugušajiem. Tāpat kā dažiem nav ieteicams ievērot noteiktas diētas, dažiem nav ieteicams pārtraukt badošanos.

Ko darīt, ja ir liekie tauki uz vēdera?

Tiem, kam ir ēšanas traucējumi, diabēts, sirds slimības un citas nopietnas veselības problēmas, vai arī tie, kas ievēro ļoti ierobežojošas diētas parasti tiek uzskatīts, ka sievietēm nevajadzētu izmēģināt periodisku badošanos, ja viņas ievēro paleo diētu pirms mēģināšanas jārunā ar veselības aprūpes speciālistu.

Bads burtiski nozīmē badu. Vienkārši bez ēdiena pavadīšana dažas papildu stundas dienā nenodara tevi badā.

sadedzināt tauku slim arms joprojām liels pēc svara zuduma

Vai badošanās laikā ir pareiza? Daudzi cilvēki apgalvo, ka viņiem ir vairāk enerģijas un grūtāk trenējas, vienlaikus ar pārtraukumiem badojoties. Ja jums nepatīk trenēties tukšā dūšā, jums, iespējams, kādu laiku jāpārvieto treniņu logs ēšanas logā.

Daži pētījumi liecina, ka vingrinājumi badošanās laikā liek jūsu ķermenim zaudēt muskuļu, nevis tauku masu. Tomēr nav skaidrs, cik ilgi dalībnieki gavēja šo eksperimentu laikā un kādos vingrinājumos cilvēki piedalījās.

svara zudums pēc hcg svara zudums ēšanas kāposti

Mēs arī vēlamies vēlreiz norādīt, ka daudzi veiksmīgi ķermeņa celtnieki izmanto sava veida intermitējošu badošanos kopā ar vingrošanu un diētas režīmu. Galvenais iemesls, kāpēc apgalvojums par muskuļu zaudēšanu nav pilnīgi patiess, ir tāpēc, ka badošanās palielina augšanas hormonu organismā galvenokārt vīriešiem, bet arī sievietes no tā gūst labumuun tas ir svarīgi muskuļu, skeleta un neiroloģiskajai izaugsmei.

Vairāk ar Dr. Fung Kas notiek, ja smagi aptaukojošam diabēta pacientam tiek veikta svara zaudēšanas bariatriskā operācija? Saskaņā ar parasto medicīnisko gudrību ilgstošiem 2. Laika gaitā aizkuņģa dziedzeris "izdeg" un insulīna ražošana samazinās. Nokritot insulīnam, tas vairs nespēj kompensēt rezistenci pret insulīnu un paaugstinās glikozes līmenis asinīs, izraisot 2.

Tukšā dūšā tas ir lielāks, jo insulīns ir daudz zemāks, ja jūs kādu laiku nelietojat vai neesat patērējis pārtiku. Kad ir insulīns, augšanas hormona nav, un kamēr augšanas hormons ir klāt, insulīna nav.

Vai esat gatavs izmēģināt periodisku badošanos? Ja esat pieņēmis lēmumu izmēģināt periodisku badošanos Šeit ir daži padomi, kā sākt un kā sekot līdzi labajam darbam: Sāciet lēni - nemēģiniet pārāk ātri pāriet uz 8 intervālu badošanās rutīnu. Iespējams, ka jūs to ilgi nevarēsit uzturēt.

Tas notiek tāpēc, ka no jums tiek gaidīts kaut kāds badošanās laiks no brīža, kad jūs ēdat vakariņas, līdz nākamajai reizei, kad jums būs jāēd ēdiens, lai ātri paspētu - brokastis. Tātad, badošanās ir diezgan lielā mērā bijusi mūsu dzīves sastāvdaļa. Tāpat kā brokastis, ko jūs ēdat pēc badošanāssvarīgi. Tas ir tāpēc, ka badošanās var radīt jums tūlītējas, bet nelielas veselības problēmas, kas norāda uz nepieciešamību pēc uztura, kaut arī saskaņā ar pētījumiem tam ir dažas ievērojamas priekšrocības veselībai. Eksperti iesaka lēnām sadalīt gavēni ar viegli sagremojamiem pārtikas produktiem, lai izvairītos no kuņģa-zarnu trakta problēmām.

Mēs iesakām atvieglot jauno grafiku, pievienojot stundu vai 2 papildu laika badošanās gadījumus ik pēc vidējais tauku zudums periodisks badošanās dienām, līdz jūs nokļūsit spējā gavēt visas 16 stundas.

Neierobežo kalorijas. Dažiem jūs atradīsit, ka pēc kāda laika badošanās ēdiena alkas būs maz un tālu starp. Tas var izraisīt to, ka jūs nesaņemat pietiekamu kaloriju un uzturvielu daudzumu, kas ķermenim nepieciešams katru dienu. Tas kaitē jūsu veselībai un ievērojami atvieglos vēlēšanos uzdzīt vēlāk. Pārliecinieties, ka ēdat tik daudz kaloriju, cik nepieciešams varat izmantot BMR kalkulatoru, lai to izdomātupat ja jums nedaudz jāēd brokastis.

vai kafija veicina svara zudumu mīkstie tauki svara zuduma laikā

Labāk to pārtraukt, lai iegūtu papildu kalorijas, nekā vēlāk uzdzert smieklīgu daudzumu sliktu ēdienu. Lai saņemtu atbalstu, ievērojiet periodiskus badošanās veselības blogus. Kļūstot par daļu no periodiskas badošanās kopienas, tas noteikti palīdzēs jums sekot līdzi labajam darbam. Jūs atradīsit ļoti daudz atbalsta un lielisku informāciju internetā!

Lielākā daļa cilvēku, kuri ātri pāriet ar pārtraukumiem, atzīs, ka viņi negatavojas katru gada dienu, bet pēc tam atgriežas savā ierastajā grafikā. Jūs varat vienkārši sākt darbu no jauna! Klausieties savu ķermeni. Ja nejūtaties pareizi, jums ir jāklausās sevī. Varbūt jūsu ēšanas logs ir pārāk mazs, vai varbūt jūs pārāk ātri uzlēca uz šo lietu. Ir daudz faktoru, kas var ietekmēt to, kā pret jums izturas dažkārtīgais gavēnis.

Neignorējiet tos! Nejūtas pareizi ir zīme, ka kaut kas nav kārtībā. Ātrās lielās intermitēšanas vārdi: Džeimss Skaidrs Avots Džeimss Skaidrs jau labu laiku ir pārtraukts gavēnis, un viņš par savu pieredzi raksta savā vietnē. Lielākā barjera ir paša prāts.

Cieta diēta 3 dienas "Žokejs"

Īstenot šo diētu ir diezgan vienkārši; tu vienkārši neēdi, kad pamodies. Tad jūs ēdat pusdienas un vakariņas un ejat savu dienu. Vismaz šādi es to daru. Bet ir garīga barjera, lai tiktu pāri. Vai es noģībšu?

dos un nedarīt svara zudumu novājēšanu kafijas priekšrocības

Vai es jutīšos slims? Kā tas būs? Kas beidzās? Dzīve ritēja labi. Tas, ka domājat, ka jums jāēd ik pēc 3 stundām vai sešām ēdienreizēm dienā vai vienmēr jāēd brokastis, vai neatkarīgi no tā, ka esat pārliecināts, ka jums jādara, lai izdzīvotu…, tas ir prāts.

Jūs tam ticat tāpēc, ka jums tā teica, nevis tāpēc, ka patiesībā to izmēģinājāt. Ja ir viena lieta, ko esmu pamanījis, tas, ka veiksmīgus cilvēkus nošķir no neveiksmīgiem dzīvē, ir ne tikai spēja domāt savādāk, bet arī spēja rīkoties savādāk.

Zaudēt svaru ir viegli.

  • Sadedzināt taukus kājās
  • Augļu diēta svara zaudēšanai. Augļu diētas priekšrocības
  • Veidot muskuļu sadedzināt tauku hiit
  • Labākie ēdieni, ko ēst pēc badošanās
  • Vai 2. tipa diabēta ārstēšanā bariatriskā ķirurģija ir tāda pati kā badošanās?

Kad jūs ēdat retāk, jūs parasti tiecaties ēst mazāk. Tā rezultātā lielākajai daļai cilvēku, kuri mēģina pārtraukt gavēni, tiek samazināts svars. Jūs varētu plānot lielas maltītes, taču konsekventi ēst tos ir grūti praksē. Šī iemesla dēļ es domāju, ka periodiska badošanās ir lieliska iespēja cilvēkiem, kā padarīt baltu nieru pupiņu pastu vēlas zaudēt svaru, jo tas piedāvā vienkāršu veidu, kā samazināt kopējo kaloriju daudzumu, ko jūs ēdat, nemainot diētu.

Pat ja jūs sakāt, ka pusdienās un vakariņās viņi var ēst divas lielas ēdienreizes, viņi parasti ēd mazāk kaloriju nekā 3 vai 4 parastās ēdienreizēs.