Adam levine svara zudums

Urbanska M. Kimberly pringlepie Al.

Šķiedra un gremošanas veselība aktīviem visu vecumu cilvēkiem Video: Sensori- ierīču maņu orgāniSeptembris Video: Sensori- ierīču maņu orgāniSeptembris Attīstoties mūsu zināšanām par šo makroelementu, tas turpina atklāt neskaitāmas priekšrocības.

Šķiedra un gremošanas veselība aktīviem visu vecumu cilvēkiem

Kā adam levine svara zudums, kurš specializējas sportā, es strādāju ar visu vecumu un spēju sportistiem. Daži sportisti ēd zvaigžņu diētu, bet citi var daudz ko uzlabot.

Neatkarīgi no uztura vai spējām, sportisti bieži ierodas manā birojā, domājot par diviem mērķiem: sasniegt labāku veselību un labsajūtu, mainot ēšanas paradumus, vai uzlabot sportisko sniegumu, mainot ēšanas paradumus.

Vienā no šiem gadījumiem klients lūdza man pielāgot savu uzturu, lai palīdzētu viņam pāriet no konkurences vecuma grupas uz elites stāvokli.

Tāpat kā lielākajai daļai klientu, es sāku pārskatīt, ko šis sportists parasti patērē katru dienu. Tomēr atšķirībā no vairuma klientu viņš neēda tukšas kalorijas un viņa uzturs sniedza maz uzlabojumu iespēju - tas bija ievārījums, kas pildīts ar augļiem, dārzeņiem, riekstiem, sēklām, veseliem graudiem un pākšaugiem.

No Ādama Levina līdz Hjū Džekmenam, Holivudas sirdstriekiem un viņu mīlestību uz jogu

Viņa uzturs bija pilns ar šķiedrvielām, daudz vairāk nekā to sportistu diētas, ar kuriem es strādāju, un noteikti vairāk nekā vidējā amerikāņa 15 grami g dienā.

Šis centīgais profesionālis katru dienu patērēja vairāk nekā 80 g šķiedrvielu! Tas lika man jautāt, vai viņš bieži piedzīvo kuņģa un zarnu trakta GI problēmas? Vai sacensību dienas situācijās viņš cieta no GI? Vai viņam bija viegli adam levine svara zudums tik daudz šķiedras?

Un visbeidzot, vai tik daudz šķiedrvielu viņu uzturēja sātu? Viņa ziņojums lika man aizdomāties: vai vairāk šķiedru varētu būt trūkstošais posms sportistiem?

Vai papildu šķiedras pievienošana liktu lielākajai daļai sportistu pārāk daudz laika pavadīt Porta podiņā sacensību dienā? Kādas citas izmaiņas sportistiem vajadzētu veikt uzturā, lai uzņemtu vairāk šķiedrvielu?

VISU LAIKU LIELĀKĀS SLAVENĪBU SVARA ZAUDĒŠANAS TRANSFORMĀCIJAS: FOTOGRĀFIJAS - VESELĪBA UN FITNESS

Vissvarīgākais - kā visi sportisti, sākot no amatieru un beidzot ar eliti, varēja viegli pievienot vairāk šķiedrvielu un gūt labumu no veselības viedokļa? Ievads šķiedrā Šķiedra nav jauns priekšmets; mūsu senči, kas savāc medniekus, vāca plašu šķiedru saturošu augu klāstu, un daudzi vēsturiski cilvēki ir atzinuši un veicinājuši šķiedras ieguvumus. Laika gaitā ir ievērojami attīstījusies mūsu izpratne par šķiedras spēcīgo lomu, saglabājot ķermeni veselīgu.

Dažādi pētījumi ir parādījuši, ka uzturā, kas satur pietiekami daudz šķiedrvielu, ir saistīts ar zemāku slimības risku IFIC Un tomēr, neraugoties uz stingriem zinātniskiem pierādījumiem par šķiedras priekšrocību izmantošanu, vairums amerikāņu patērē mazāk par ieteikto daudzumu un ēd pārāk daudz tukšas kalorijas.

30 slavenības, kas izskatījušās krasi, jūs neticēsiet!

Lai gan aicinājums palielināt šķiedru daudzumu nav jauns, veicināšanas kampaņa ir mainīta. Kāpēc stimuls ēst vairāk no tā? Šķiedras potenciālie ieguvumi veselībai ir bagātīgi, sākot ar samazinātu sirds un asinsvadu slimību un diabēta risku, līdz svara uzturēšanai un regulārai caurejai. Šo daudzo priekšrocību dēļ šķiedras zvaigzne kā veselībai labvēlīga pārtikas sastāvdaļa pieaug. Šķiedra: kas tas ir tieši?

augu svara zuduma atbalsts

Šķiedra ietilpst ogļhidrātu makroelementu barības kategorijā. Šķiedras, tāpat kā cietes, galvenokārt tiek izgatavotas no daudzām cukura vienībām, kas savienotas kopā. Tomēr atšķirībā no lielākās daļas cietes šķiedru saites nevar sadalīt gremošanas enzīmi, un tāpēc tie samērā neskarti nonāk resnajā zarnā. Ar resnās zarnas mikrofloru šķiedru galu galā var fermentēt tādās gāzēs kā ūdeņradis un oglekļa dioksīds, vai arī tā var iziet cauri resnajai zarnai un saistīties ar ūdeni, palielinot izkārnījumu svaru.

Kaut arī šķiedras netiek pārveidotas par glikozi, dažas īsās ķēdes taukskābes zarnās tiek adam levine svara zudums kā šķiedras. Īsās ķēdes taukskābes tiek absorbētas un var tikt izmantotas enerģijas iegūšanai organismā IFIC Ir ierosinātas daudzas šķiedru definīcijas. Lielākā daļa ir izstrādāta, paturot prātā uzturvērtības marķējumu IFICar mērķi uzsvērt šķiedrvielu kā izmērāmu pārtikas sastāvdaļu. Dažādas organizācijas, valstis un profesijas izmanto atšķirīgas šķiedru definīcijas.

Amerikas Savienotajās Valstīs šķiedru definē regulatīviem nolūkiem galvenokārt ar analītiskām metodēm, ko izmanto tās izolēšanai un mērīšanai IFIC Ar pastāvīgo mērķi padarīt uzturvielu marķēšanu universālu, Medicīnas institūts IOM izveidoja diētisko šķiedru definēšanas komisiju.

Pēc daudz pētījumu un diskusiju grupa ierosināja pāriet no definīcijas, kas balstīta tikai uz šķiedru satura mērīšanas metodi, uz tādu, kas arī atzīst šķiedras daudzo pozitīvo ietekmi uz veselību. Rezultātā tika iegūta divu daļu kopējās šķiedras definīcija, kas tika sadalīta uztura šķiedrās un funkcionālajās šķiedrās. Kopējā šķiedra ir kopējais šķiedrvielu daudzums pārtikas produktā un tiek parādīta Uztura faktu panelī uz pārtikas etiķetēm ADA Uztura šķiedra augu matricā būtībā ir neskarta, un fermenti cilvēka gremošanas traktā nespēj to hidrolizēt vai sadalīt.

Diētiskās šķiedras sastāv no trim dažādiem komponentiem.

Novājēšana Superfood Recipe: Tequila-Lime Mahi-mahi Tacos - Ēdiens - 2021

Lielāko sastāvdaļu veido polisaharīdi vai augu šķiedras, piemēram, klijas; pektīni no augļiem un dārzeņiem; dažādas smaganas; un beta-glikāni no auzām un rudziem ADA Otrais lielākais komponents ir lignīns, kas sastāv no polifenilpropāna molekulām un ļoti mazā daudzumā atrodas uzturā. Lignīns ir atrodams kātiņos un kātiņos. Gatavo sastāvdaļu veido izturīgas cietes un nesagremojami oligosaharīdi. Tās ir dabiski sastopamas šķiedras daļas, kas pretojas gremošanai augšējā gremošanas traktā, tomēr baro un stimulē draudzīgo baktēriju adam levine adam levine svara zudums zudums apakšējā gremošanas traktā.

Izturīgas cietes un oligosaharīdus dažreiz pievieno pārtikai kā izolētas sastāvdaļas piemēram, polidekstrozi un dabiski sastopamas pākšaugos, dažādos augļos un dārzeņos, sēklās un graudos. Un otrādi - funkcionālā šķiedra sastāv no izolētiem vai attīrītiem nesagremojamiem ogļhidrātiem. Funkcionālajā šķiedrā ietilpst dzīvnieku ogļhidrāti hitīns un hitozānspektīni vai smaganas, izturīga ciete, kas veidojas apstrādes laikā, psilijs, inulīns un sintētiskās šķiedras, piemēram, izturīgs maltodekstrīns, frukto-oligosaharīdi un polidekstroze IFIC ; ADA Agrāk termus šķīstošie un nešķīstošie izmantoja, lai klasificētu konkrētus šķiedru veidus izstrādājumā.

Pašlaik IOM iesaka šos nosacījumus pārtraukt. Ieteikuma pamatā ir pētījumi, kas liecina, ka šķiedras ieguvumi veselībai nav atkarīgi tikai no tā, vai tā šķīst ūdenī. Piemēram, kādreiz tika uzskatīts, ka nešķīstošās šķiedras piemēram, kviešu klijas ir saistītas ar caureju, bet šķīstošās šķiedras samazina kopējā holesterīna līmeni. Tomēr zinātniskais atbalsts šīm postulācijām labākajā gadījumā nav konsekvents ADA Tā vietā tagad par visnozīmīgākajām īpašībām tiek ierosināta viskozitāte un fermentējamība.

Šķiedras ieguvumi veselībai Veselības un fitnesa speciālisti iesaka šķiedru, ņemot vērā šķietamo ieguvumu veselībai. Papildus tam, vai sportists vai aktīvs klients tiek uzturēts regulāri, kādas ir priekšrocības, ja diētā tiek pievienots vairāk šķiedrvielu?

Šķiedru un sirds veselība Pierādījumi par šķiedras lomu efektīvā koronāro sirds slimību CHD riska mazināšanā ir tik spēcīgi, ka kopējais šķiedras ieteicamais pietiekamais daudzums AI ir pamatots ar līmeni, kas novērots aizsardzībai pret CHD. Starp pirkt slim leju šķiedru veidiem, kas ir izrādījušies efektīvi CHD profilaksē, ir, bet ne tikai, graudaugi un dažas viskozas šķiedras, piemēram, graudaugu smaganas un augļu pektīni.

Troja pagānu biogrāfija, personīgā dzīve, karjera, draudzene, tīrais vērts - Aktieri

Pētnieki norāda, ka sirds veselības ieguvums, ko nodrošina šķiedra, balstās uz to, kā tas efektīvi traucē holesterīna un žultsskābes absorbciju, tādējādi pazeminot kopējo holesterīna līmeni un zema blīvuma lipoproteīnu ZBL holesterīnu IFIC Alternatīvs darbības veids šķiedru cīņā pret sirds slimībām var būt spēja, ka šķiedrām ir jāatliek tauku un ogļhidrātu absorbcija, kas savukārt palielina jutību pret insulīnu un pazemina cirkulējošo triglicerīdu līmeni IOM Šķiedrai ir aizsargājoša iedarbība pret sirds un asinsvadu slimībām CVD visiem iedzīvotājiem IOM ; ADAtaču adam levine svara zudums vecākiem cilvēkiem šī ietekme var būt vēl izteiktāka.

Lielā, daudzcentru pētījumā pēc CVD sastopamības vīriešu un sieviešu vecumā no 65 gadiem atklāja, ka labības patēriņš bija apgriezti saistīts ar nejaušiem CVD gadījumiem kamēr ne augļiem, ne dārzeņiem nebija šādas saistības IFIC Atsevišķs pētījums atbalstīja iepriekš minētos atklājumus un atklāja, ka pilngraudu uzņemšana un pievienoto kliju uzņemšana arī bija efektīva, lai novērstu CVD kamēr pievienotā dīgļa nebija Jensen et al. Papildus aizsardzībai pret CVD diēta ar augstu šķiedrvielu daudzumu ir saistīta ar uzlabotu asinsspiediena parametru uzlabošanu Streppel Šķiedra un svara zudums Par to, ka šķiedra piepildās, nav debašu, bet vai tā ir pietiekami piepildoša, lai novērstu pārēšanās un svara pieaugumu?

Un kā ir ar ilgtermiņa sātu? Tomēr jāņem vērā, ka pētījumu rezultāti par šķiedras ietekmi uz apetīti, enerģiju un pārtikas patēriņu nav bijuši atšķirīgi, jo rezultāti atšķiras atkarībā no šķiedras veida un no tā, vai šķiedra dabiski rodas pārtikas avotos vai tiek patērēta kā izolēts papildinājums ADA Kā šķiedra veicina svara zaudēšanu?

  • 30 SLAVENĪBAS, KAS IR KRASI MAINĪJUŠAS SAVU TĒLU - INTERESES -
  • Keitija Kasidija Plastiskā ķirurģija un skaistumkopšana - Jaunumi
  • Viņas ienākšana un sekojošie panākumi biznesā noteikti, šķiet, ir ietekmējuši viņu, jo šķiet, ka viņas izskats pēdējos daudzos gados ir piedzīvojis daudzas izmaiņas.
  • Mīkstie tauki svara zuduma laikā
  • No Ādama Levina līdz Hjū Džekmenam, Holivudas sirdstriekiem un viņu mīlestību uz jogu No Ādama Levina līdz Hjū Džekmenam, Holivudas sirdstriekiem un viņu mīlestību uz jogu Attēls caur veselīgu Deadlifti, augstas intensitātes intervāla treniņi vai krusteniskās fitnesa var būt ikdienišķi, ja tos veic atsevišķi, bet, sagrupēti kopā, tie izrādās izaicinošs spēka treniņa un kardio apvienojums.
  • Izklaide | Septembris
  • Šķiedra un gremošanas veselība aktīviem visu vecumu cilvēkiem - Uzturs / veselīga ēšana
  • Augsta sirdsdarbība nav sadedzināt taukus

Attiecībā uz sāta sajūtu pētnieki Adam un Westerterp-Plantenga atklāja, ka glikagonam līdzīgā peptīda-1 GLP-1 - hormona, kas pierādīts, ka palielina sāta sajūtu un nomāc apetīti normāla svara subjektiem - pēcsēdes atbrīvošanās bija paaugstināta, iekļaujot maltīti šķiedra. Spēcīgākie pierādījumi, kas apstiprina šķiedru lomu svara pārvaldībā, iegūti no vairākiem pētījumiem, kuros ir noskaidrota skaidra saistība starp šķiedrām bagātu diētu un zemāku ķermeņa masas indeksu IFIC Šķiedra un adam levine svara zudums Daudzos novērošanas pētījumos ir atklāta saistība starp pārtikas šķiedrvielām ar augstu šķiedrvielu daudzumu un samazinātu 2.

Tiek uzskatīts, ka uztura šķiedrām ir būtiska adam levine svara zudums kopējā riska mazināšanā, palīdzot normalizēt postprandiālo glikozes reakciju un samazināt insulīna koncentrāciju un vispārējo nepieciešamību pēc insulīna. Precīzs šķiedru aizsardzības mehānisms pret diabētu šobrīd nav pilnībā noskaidrots. Tomēr aizsargājošais efekts var būt saistīts ar šķiedras spēju samazināt glikēmisko reakciju, aizkavējot kuņģa iztukšošanos un glikozes absorbciju IFIC Citas diētas ar augstu šķiedrvielu daudzumu, kas var samazināt risku, ietver lielāku magnija, folātu, B 6 vitamīna un E vitamīna uzņemšanu.

Kaut arī šķiedra ir efektīva cīņā pret diabētu, šķiedrvielu ieteikumi diabēta slimniekiem ir tādi kā sadedzināt ķermeņa tauku stundu pēc stundas kā ieteiktajiem. Šķiedru un vēža profilakse Kaut arī liela daļa pētījumu, kas šķiedrvielu šķiedru savieno ar vēža profilaksi, ir ierobežoti vai jaukti, šķiedrvielām bagāti pārtikas produkti mēdz būt koncentrēti pret vēzi apkarojošu antioksidantu, vitamīnu un minerālvielu avoti.

Turklāt uztura šķiedra uzlabo zarnu tranzīta laiku, efektīvi samazinot laiku, kad toksiskās vielas uztur kontaktu ar zarnu, kas var aizsargāt pret resnās zarnas vēzi.

Jonah Hill augstuma ķermeņa svara statistika

Šo faktu dēļ Šķiedra un garīgā veselība Dažreiz veselības un fitnesa speciālisti sastopas ar klientu, kura uzturs ir veselības attēls. Anekdotiski pierādījumi un pašziņojumi mums saka, ka cilvēki, kas ēd uzturu ar barības vielām, ar šķiedrvielām bagātu uzturu, jūtas vairāk baroti un ziņo, ka jūtas veselīgāki.

xs natural fat burner recenzijas

Pētnieki Velsas Kārdifas universitātē atklāja, ka subjektiem ar lielāku šķiedrvielu daudzumu bija mazāks emocionālais traucējums, mazāk izziņas grūtību un mazāks nogurums nekā kolēģiem, kuri patērēja mazāk šķiedrvielu Smith et al. Pētnieki ierosināja, ka šis vispārējais uzlabojums, iespējams, bija saistīts ar gremošanas trakta veselības uzlabošanos. Cik daudz šķiedrvielu ir pietiekami?

IOM Ieteikums, kas noteikts 14 g šķiedras uz kilokalorijām kcaltika iegūts, izmantojot datus par saistību starp šķiedras patēriņu un CHD risku. IOM arī apsvēra pierādījumus, ka šķiedra samazina hronisku slimību un adam levine svara zudums ar veselību saistītu apstākļu risku. Tā kā IOM šķiedru ieteikums ir proporcionāls kopējam enerģijas patēriņam, kopējam šķiedrvielu patēriņam teorētiski vajadzētu būt visaugstākam tām populācijām, kuras patērē visvairāk kaloriju, proti, jauniem vīriešiem.

Neskatoties uz ziņojumiem, Bleiks Šeltons GVENAM Stefani NEKONVERTĒJA reliģijas

Ir viens brīdinājums izmantot pamatnostādni par 14 g šķiedrvielu uz patērētajām kalorijām; tas nav pilnībā piemērojams maziem bērniem. Piemēram, nav iespējams uzņemt 10 g šķiedrvielu zīdainim, kurš uzturā lieto uzturvielu kā vienīgo barības avotu, tāpat kā 3 gadu vecumam ir 19 g dienā. AI šķiedrai nav noteikta bērniem līdz 12 mēnešu vecumam vai bērniem vecumā no 1 līdz 18 gadiem. Uz pārtikas iepakojumiem diētiskās šķiedras ir norādītas panelī Uzturfakti, kurā ieteikts 25 g uztura šķiedrvielu kā dienas devu personai, kas ievēro kcal diētu.

Uztura etiķetēs norādītā diētiskā šķiedra tehniski ir kopējā šķiedra; tajā ietilpst gan uztura šķiedras, gan funkcionālās šķiedras. Kaut arī informācija par kopējo šķiedrvielu daudzumu pārtikā ir viegli pieejama, amerikāņi joprojām ir ievērojami zemāki par ieteikumiem.

“Pusaudžu mamma 2”: runā Vitnija Džonsona vīrs

Patreizējais patēriņa stāvoklis Šķiedras priekšrocības ir daudz, bet vidusmēra amerikānis to patērē nepietiekami. Šie vidējie rādītāji var būt nedaudz zemi, ņemot vērā faktu, ka dažas funkcionālās un jaunās šķiedras inulīns, oligofruktoze netika iekļautas pētnieku izmantotajā USDA barības vielu datu bāzē.

tauku zudumu rep diapazons

Tomēr, lai arī šīs aplēses patiešām var būt zemas, joprojām nav ticams, ka vairākums amerikāņu sasniegs ieteikto devu.